احتمال افزایش 10 درصدی شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : به گفته رئیس دانشگاه پیام نور احتمال دارد با تصویب هیئت امنای این دانشگاه، شهریه دانشگاه پیام نور نزدیک به 10 درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : حسن زیاری در نشست خبری با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم سال گذشته مبلغ 10میلیارد تومان برای اعتبار دانشگاه پیام نور در نظر گرفت، گفت: برخی دانشجویان پیام نور حتی تا زمان صدور کارت ورود به جلسه امتحانات امکان پرداخت شهریه خود یا بخشی از آن را نداشتند که هیئت امنای دانشگاه پیام نور تصویب کرد یک و نیم درصد از درآمد اختصاصی سال 91 خود را برای صندوق وام دانشجویان این دانشگاه در نظر گیرد.

وی خاطرنشان کرد که همین اندازه نیز برای کارکنان و هیئت علمیهای دانشگاه پیام نور از سوی هیئت امنا در نظر گرفته شد.

زیاری در ادامه اعلام کرد که یک پنجم دانشجویان دانشگاه پیام نور با مشکل پرداخت شهریه مواجه هستند که برای پرداخت مبالغ 30 تا 50 هزارتومانی نیز مشکل دارند.

 

احتمال افزایش شهریه های پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور خبر از افزایش احتمالی شهریه این دانشگاه داد و گفت: افزایش نزدیک به 10 درصدی شهریه های دانشگاه پیام نور بستگی به این دارد که باید دید چه بودجه ای برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته می شود و افزایش دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی تا چه میزان خواهد بود که این موارد با تصویب هیئت امنای پیام نور مشخص می شود و در صورت تصویب، ممکن است شهریه دانشگاه پیام نور نزدیک به 10 درصد افزایش یابد.

 

بخشنامه ممنوعیت خرید کالای خارجی در پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد که با تاکیدات وزارت علوم و با توجه به سال تولید ملی، خرید اجناس ایرانی در صورت وجود مشابه آن در داخل کشور مورد تاکید قرار گرفته مگر در شرایطی که مشابه ایرانی آن وجود نداشته باشد.

 

آخرین وضعیت جذب هیئت علمی در پیام نور

حسن زیاری در ادامه سخنان خود به آخرین وضعیت جذب هیئت علمی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد هیئت علمیهای تمام وقت دانشگاه پیام نور در سال گذشته به 3 هزار و 200 نفر رسید و طبق مجوزی که هیئت امنای دانشگاه پیام نور صادر کرد تا پایان برنامه پنجم توسعه می توان 1200 هیئت علمی دیگر جذب کرد.

وی با بیان اینکه طی دو فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاههای کشور، 50 نفر با مدرک دکتری بورس شدند و برخی هم دارای مدرک دکتری تخصصی و 200 نفر هم در مقطع ارشد طی فراخوان 89 جذب دانشگاه پیام نور و اکثر این افراد در واحدهای محروم شاغل به تدریس شدند.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور، در فراخوان دوم سال 90،‌ متقاضیان از دانشگاه پیام نور استقبال 7 هزار نفری کردند و پرونده متقاضیان در همان محلی که تقاضا داده بودند در حال بررسی است و در این دوره حداقل 450 نفر شرایط جذب را احراز می کنند.

وی خاطرنشان کرد که قانون برنامه پنجم توسعه به دانشگاه پیام نور اجازه داده که نسبت هیئت علمی به دانشجو یک به 250 باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد که این دانشگاه در حال حاضر 40 هزار حق التدریس دارد و دانشگاه پیام نور دیگر از استادان لیسانس برای تدریس استفاده نمی کند.

زیاری همچنین با بیان اینکه اولویت جذب هیئت علمی برای مقطع دکتری است، درباره نحوه پذیرش مربیان اعلام کرد که مربیان موجود در دانشگاه پیام نور طبق ضوابط وزارت علوم برای ادامه تحصیل به این وزارتخانه معرفی می شوند که تاکنون 1000 مربی در این فهرست قرار گرفته اند.

 

افزایش ظرفیت در رشته های ارشد و دکتری

این مقام مسئول دانشگاه پیام نور در ادامه این نشست خبری درباره افزایش رشته محلهای مقطع دکتری خبر از افزایش این رشته ها از 33 به 64 رشته داد و درباره افزایش رشته محلهای مقطع کارشناسی ارشد نیز گفت: در سال 89-90 رشته محلهای کارشناسی ارشد از 80 به 460 رشته محل افزایش یافت.

زیاری تاکید کرد که حدود 100 رشته محل دیگر هم برای مقطع کارشناسی ارشد در حال حاضر برای شورای گسترش آموزش عالی ارسال شده است.

 

بومی گزینی امتحانات ارشد دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه این نشست خبری اعلام کرد که 4 هزار نفر از 40 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد طی فراخوانی که اعلام شد، تقاضای شرکت در امتحانات پایان ترم خود را در مناطق دیگری به جز دانشگاه محل تحصیل داشتند که از این ترم اجرایی می شود.

 

تحصیل 2 هزار پیام نوری در خارج از کشور

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه 2 هزار دانشجوی ایرانی در خارج از کشور و در واحدهای دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند اعلام کرد که هم اکنون دانشگاه پیام نور 70 کشور را تحت پوشش و در 16 کشور نمایندگی دارد. علاوه بر این، در 3 کشور واحدهای مستقل پیام نور فعال هستند.

به گفته زیاری، دانشگاه پیام نور به مناطق مرزی کشور و مناطق آزاد تجاری که مجوز منقطه آزاد تجاری دارند اجازه داده که دانشجوی خارجی و ایرانی پذیرش کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : نادیا - در تاریخ : 4 خرداد 1391

    نگاه نگاه از رایگان شدن تحصیل دانشجویان بر تر هیچ که نگفتن شهریه رو هم می خوان اضافه کنن عجب آدمایی مگر این اعضای هیئت علمی چی کار میکنن توی این دانشگاه که ما نمی دونیم و نمی بینیم که حالا باید حقوقشون رو از جیب مبارک پرداخت کنیم. در ضمن اینا اول شهریه رو اضافه می کنن بعد تو هیئت امنا تصویبش می کنن.

  2. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 4 خرداد 1391

    سلام بر پشتیبان عزیز. من یه سوالی ازتون داشتم که خیلی مهمه . من الان 100 واحد پاس کردم . برام یه موقعیت استخدامی پیش آومده مدرکمو میخوان . الان من میتونم کاردانی رشته حقوقمو بگیرم .
    از مدیر گروه رشته حقوق سوال کردم گفت باید انصراف بدی بهت مدرک کاردانی میدن .

    حالا من شک دارم که کاردانی میدن یا نه . خواهش میکنم بگید راهی هست من کاردانی حقوق رو بگیرم .
    اگه بدن میزنن تو مدرک رشته حقوق

    ممنون .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1391 :

    سلام
    بله باید انصراف دهید در این صورت به شما مدرک معادل کاردانی داده می شود. منظور از معادل این هست که معدل شما در مدرک ذکر نمی شود .

  3. نویسنده دیدگاه : pou - در تاریخ : 4 خرداد 1391

    سلام
    اینکه واسه اونایی که توی یه نیمسال شاگرد اول میشن تخفیف در نظر میگیرن،
    حداقل چند واحد باید بگیرن؟مثلا یکی 11 واحد هم بگیره میشه؟(یل بیشتر برداشته باشه ولی حذف کرده باشه و زیر 12 واحد شده باشه)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1391 :

    سلام
    دنبال تخفیف شهریه دانشجویی برای شاگرد اولی توی نیمسال ها نباشید در همین حد بهتون بگم 🙂

  4. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 4 خرداد 1391

    تحصیل دانشجویان ممتاز که رایگان نشد حالا میخوان شهریه ها رو هم زیاد کنن
    واقعا ممنون

  5. نویسنده دیدگاه : افسوس - در تاریخ : 4 خرداد 1391

    هنوز ترم پیش شهریه ها ده تا 15 درصد افزایش پیدا نکرد که اول گفتن اشتباه شده و عوددت داده میشه بعد گفتن نه درسته شهریه زیاد شده؟؟؟واقعا که.این پول های ما چه جوری از گلتون پایین میره؟بخدا خوردن نداره پول باباهای زحمت کش ما

  6. نویسنده دیدگاه : pnuz - در تاریخ : 5 خرداد 1391

    سلام

    شرمنده که سوالمو اینجا مطرح میکنم

    میخام از دانشگا پیام نور به دانشگاه ملی حالا هر شهری باید نمرات درسم 12 باشه یا بیشتر برای اینکه تطبیق بخوره؟؟

    شما قبلاً یه بخشنامه گذاشتین متوجه نشدم چی مال کدوم دانشگاست یکی از اطرافیا می گفت واسه ما بخشنامه اومده که 14 باید باشه ولی تو اون بخشنامه ای که شما گذاشتین من حداقل چیزی که متوجه شدم این بود که بیشتر جاها 12 بود ولی شما که بیشتر اطلاع دارین بهم بگید ممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1391 :

    سلام
    ببینید اگر از دانشگاه پیام نور به دانشگاه های دیگر میخواهید ببرید ریز نمرات رو باید بر اساس قوانین آنها یش برید. بخشنامه ای که گذاشته بودیم بر اساس این هست که شما از دانشگاه دیگری ریز نمرات رو برای تطبیق به پیام نور بیاورید نه برعکس.

    اگر از دانشگاه های دیگر به پیام نور بخواهید بیاورید :
    1- دانشگاه های دولتی – روزانه – شبانه – فنی و حرفه ای نمره 10 قبول هست.
    2- دانشگاه های غیر دولتی – حوزه علمیه – دانشگاه آزاد و موسسات غیرانتفاعی و … باید 12 باشد/.

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 خرداد 1391

    دیگه اگر افزایش بدن واقعا میشه دانشگاه ازاد باز دانشگاه ازاد یه کلاسی برای دانشجوهاش میذاره استاداشم توی بعضی واحداش خوبن نه مثل دانشگاه ما که ور میداره فراغالتحصیلای ارشد پیام نور و میذاره استاد

  8. نویسنده دیدگاه : انور - در تاریخ : 5 خرداد 1391

    سلام شهریه ما رو که مثل دانشگاه آزاد حساب کردن دیگه چی رو میخوان افزایش بدهند تورو خدا یکم به فکر این فراگیرهای ارشد باشید ترمی با 12 واحد نظری اون هم مجازی 1300000تومان بازم کمه؟؟؟انصاف هم خوب چیزیه بخدا….

  9. نویسنده دیدگاه : امیر حسین - در تاریخ : 5 خرداد 1391

    سلام
    علی الظاهر بین دانشگاه پیام نور و آزاد رقابت هم بر سر جذب دانشجوست هم بر سر شهریه !!! و چیزی که مهم نیست افزایش سطح علمی دانشجوست . باز هم پدر دانشگاه آزاد رو خدا بیامرزه که برای هر درس هفده جلسه کلاس داره ( اگه پول زیاد میگیره ) و کلاسهای پیام نور سرهم بندی و از سر وا کردن دانشجوست !!!! باید به مقام معظم رهبری شکایت کرد . مگر ایشون فکری بردارن
    سایه مقام معظم رهبری مستدام باد …

  10. نویسنده دیدگاه : omid - در تاریخ : 5 خرداد 1391

    سلام خدمت پشتیبانان محترم سایت
    من یک سوال داشتم
    من یک کارهایی برام پیش اومده که در هیچ کدام از امتحانات نمی توانم شرکت کنم
    و پول این ترم را هم واریز نکرده ام می شه کاری کرد که کمتر به من ضرر برسه
    مثلا انصراف از یک ترم و …
    به نظر شما من چی کار می تونم بکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1391 :

    سلام
    متاسفانه خیر هیچ راهی نیست. مگر اینکه دسترسی مراکز به انتخاب واحد باز شود و بتوانند دروس اخذ شده شما در این ترم را حذف کنند./

  11. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 5 خرداد 1391

    سلام ،
    شهریه متغیرمون که مثل دانشگاه آزاده، یه ترم کامل هم که دانشپذیری به حسابمون میذارن ( تو اونم نابغه ها بالای 12 گرفتن ) که اونم شهریه ثابتها رو نزدیکه هم میکنه .. این 10 درصدم بیان روش دیگه تمام…
    تنها لطف ( بزرگی ) که کردن برگزاری امتحانات در محل سکونت دانشجو بود…

  12. نویسنده دیدگاه : مینا رزمی - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    سلام من چنتا سوال داشتم.
    اینکه میشه در رشته ها نامرتبط در دانشگاه پیام نور بطور فراگیر تحصیل کرد؟
    مثلا من روزنامه نگاری خوندم، و بخوام ارشد حقوق یا روانشناسی بدم.
    سوال بعدی میزان شهریه اس. البته اینو دقیق میخام بدونم. بعضی ها میگن 700 – 800 .
    سوال سومم اینه که قرار بود مقطع ارشد روانشناسی در دانشگاه پیام نور تبریز هم استارت بخوره، اما هیچکس اونجا جوابه درستی به من نداده، آیا در واقع این اتفاق افتاده ؟

    ممنون میشم اگه توضیح بدین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 خرداد 1391 :

    سلام
    1- بله
    2 مراجعه کنید به :
    جدول شهریه سال تحصیلی ۱۳۹۰ دوره های دانشگاه پیام نور

    3- اطلاعی نداریم

  13. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    سلام و عرض ادب
    ببخشید یک سوال دارم:
    امروز منوی مشاهده ی نتایج برای من باز نمیشه،بدهکار شهریه هم نیستم و اوایل ترم پرداخت کردم،میخواستم ببینم اشکال فقط برای من هست یا دیگران هم این اشکال رو دارند و اگر فقط برای من این مورد پیش اومده چه کار باید بکنم؟
    ممنونم از توجهتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 خرداد 1391 :

    سلام
    برای همه غیر فعال شده.

  14. نویسنده دیدگاه : یک انسان - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    سلام .
    به مسئولین کشوری اگر کسی این قسمت را می خواند مخواستم بگم به فکر مردمی باشید که از خوراک و پوشاک خودشون می زنند تا ادامه تحصیل دهند. خدایی هزینه آموزش اینقدرها نیست که شما دریافت می کنید و حالا هم می خواهید ااضافه کنید.
    دلتان برای ملت بسوزد تا ملت هم به دولتش خدمت کند.

  15. نویسنده دیدگاه : mamali - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    پس چرا از اون موقع که عضو شدیم اس ام اس انگیزه دادن بمون نمیزنید؟
    ببخشید کی میتونیم کارت ورود به جلسه بگیریم؟
    آیا تو کارت ورود به جلسمون با توجه به تغییر محل آزمون که دادم شهری که میخوایم توش امتحان بدیما زدن آخه من محل آزمونما زدم شهر ری بعدش بچه هامون از قشم زنگ زدن گفتن اشتباه کردی محل آزمونتا عوض کردی دانشگاه ری گفته جا نداریم برا امتحان اونایی که محلشونا عوض کردن ؟
    آیا تو کارت مشخصه یا میشه فهمید کجا باید آزمون داد یه وقت میبینید شهر ری گفت نیایید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 خرداد 1391 :

    در مورد اس ام اس منظورتونو متوجه نشدم.
    در مورد کارت ورود به جلسه به زودی و طی فردا یا پس فردا احتمال زیاد فعال شود.

    احتمالا” بله در کارت ورود به جلسه مرکز آزمونی که باید شرکت کنید ذکر شده باشد.

  16. نویسنده دیدگاه : مینا رزمی - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    ممنون 🙂

  17. نویسنده دیدگاه : akram - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    سلام.خسته نباشید.من شهریه ام 165000تومان شد.بعدواریز اون رفتم گلستان دیدم شهریه ام رو زدند132000تومان.حالا اون اضافه شهریه ای که من ریختمو باید چی کارکنم؟الان که نگاه کردم برام زدند 0

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 خرداد 1391 :

    سلام
    اگر اضافه ریخته باشید نگران نباشید از بستانکار می شوید و از شهریه ترم بعد از شما کاسته می شود.

  18. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 6 خرداد 1391

    سلام.ایکاش فقط یک کم به فکردانشجوهای ارشدبیچاره هم بودیدتاببینیدبااین حقوقهای حداقل چطوری میشه 000/870/1 تومان رو برای دانشپذیری +10 واحددرسی پرداخت کرد؟یعنی واقعأ شهریه دانشگاه آزاد،ازاین هم بیشتره ؟یعنی واقعأ اگه کی بخواددرس بخونه بایدتمام زندگیشوبفروشه تابتونه شهریش روپرداخت کنه ؟شماروبه خدایه ذره انصاف داشته باشید.

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 خرداد 1391

    سلام خسته نباشید می خواستم ببینم خبری از رایگان شدن تحصیل برای برترها نشد؟ یا اینکه فقط یه شایعه بود یه روز میگید شهریه صفر میشه الان خبرشو برداشتید و دارید از افزایش 10 درصدی حرف میزنید چرا اینقدر دوگانگی دارید الان آخر ترمه من هنوز شهریه پرداخت نکردم به امید اینکه خبر تصویب شده به مراکز اعلام بشه چوم توان پرداخت مالی اون رو ندارم حالا میبینم 10 درصد هم قراره زیاد شه خواهش میکنم حرفتونو بی پرده بزنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1391 :

    سلام
    فعلا” خبری نیست باید فعلا صبر کرد

  20. نویسنده دیدگاه : سروش - در تاریخ : 7 خرداد 1391

    به کی بگیم که سه ملیون تومان برای 14 واحد درس پول زوره اونم تو پیام نور که نه امکانات دارو و نه……

  21. نویسنده دیدگاه : نسرین - در تاریخ : 7 خرداد 1391

    من درس اقتصاد خرد را قبول نشده بودم واین ترم دوباره برداشتم.الان که توسایت رفتم می بینم که قبولم کردند.ولی توفرم انتخاب واحدم هستش وحذف نشده.باید چه کارکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1391 :

    در امتحان مجدد آن شرکت نکنید تا حذف شود.

  22. نویسنده دیدگاه : انور - در تاریخ : 9 خرداد 1391

    سلام .بخدا دیگه اعصابی واسه آدم نمیذارن اینهمه نوسانات یعنی چی؟ تا امروز سه بار شهریه مو تغییر دادن تا واریز میکنم یه شهریه جدید میا الان شدیدا نیاز دارم سایت رو باز کنم بخاطر 17 تومن مسدود کردن بابا بقرآن خدا رو خوش نمیاد اینهمه مردم آزاری برای چی ؟کارمون شده صف کشی تو بانک بخاطر ندونم کارهای آقایون. آیا میشه 20393000رو که پرداخت کردم پس بگیرم انصراف بدم و از دست این پیام نور خلاص شم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 خرداد 1391 :

    سلام
    متاسفانه خیر. پولی که واریز کردید برگشت داده نمی شود.

  23. نویسنده دیدگاه : بهرام - در تاریخ : 9 خرداد 1391

    سلام
    ممنون بابت وقتی که بابت جواب به دانشجوها میذارید. میدونم این موضوع زیاد گفته شده اما این مطلب واقعا جای سوال داره و جالب اینکه هیچکس جواب درستی نمیده حتی امور مالی دانشگاه !! که چرا هربار یه مبلغی داره به شهریه ورودیهای ارشد جدید اضافه میشه. برای اول حدود 900 تومن بود بعد شد حدود 1400 تومن، حالا هم که پرداخت کردم دوباره یه 155 تومن اضافه شده!! آخه یعنی چی؟؟ روی چه حسابی؟؟ کی باید جواب مارو بده ؟؟

  24. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 9 خرداد 1391

    سلام و خسته نباشید.
    من قبلا هم در مورد موضوعی سوالمو مطرح کرده بودم؛
    سوال دیگری داشتم:
    من ساکن کرجم و مرکز دماوند درس می خونم: این ترم 20 واحد برداشتم و کل امتحاناتم توی واحد دماند ساعت 8 صبح برگزار می شه
    مسیر من از کرج تا دماوند فوق العاده سخت و طولانی ست بطوریکه اگر بخوام به موقع برسم به امتحانم باید چهار صبح بیدار شم.
    راهی هست که امتحاناتم رو توی مرکز کرج بدم؟
    مهمان اضطراری چیه و به چه دردی می خوره و شرایطو ضوابطش چیه ؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 خرداد 1391 :

    سلام
    مهمان اضطراری این هست که مشکل واقعا حادی داشته باشید .
    البته منظور از مهمان اضطراری همان تغییر محل آزمون بود که مهلتش تمام شد حالا مشخص نیست مهمان اضطراری در کار باشد یا خیر

  25. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 11 خرداد 1391

    سلام من دانشجوی ورودی جدید ارشدم به خاطر هزینه اش اومدم پیام نور اما ما بچه های فراگیر بدبخت دومین جلسه که رفتیم کلاس دیدیم اخرین جلسه است چون واسه بچه های ترم پیش کلاس تشکیل شده بود و به ما اطلاع رسانی نکردند سر کلاسها هم که اصلا بی فایده است از طرفی سه بار اعلام هزینه شده از یک میلیون به یک ملیون و پانصد تومان و بعد یک و هشتصد شده رفتم انصراف بدم می گن نمیشه باید هزینه را کامل بدی من قبلا ازاد درس می خوندم الان خیلی پشیمونم که چرا اومدم پیام نور ایکاش همون ازاد درس می خوندم وهرکی ازم بپرس پیام نور را رد خواهم کرد خیلی بی نظم و قانون خواهش می کنم رسیدگی کنید

  26. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 13 خرداد 1391

    سلام.من دانشجوی سال 86هستم بعد از گذروندن 5ترم به خاطر مشکلات بارداری ومسایل بعد از اون تا الان نتونستم ادامه درس بدم حالا شرایطم به حالت اولیه برگشته آیا میتونم ادامه به تحصیل بدم؟از نظر پرداخت شهریه چه مسایلی باید اجرا بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 خرداد 1391 :

    سلام
    باید مرکزتان برای شما تصمیم گیری کنید. به مرکز مربوطه مراجعه کنید

  27. نویسنده دیدگاه : نسرین - در تاریخ : 11 تیر 1391

    سلام.این چه وضعیه دیگه…امروزرفتم توگلستان دیدم چهل هزارتومان برام دوباره شهریه زدن.مگه شهریه هازیادشده.بایدپرداخت کنم دوباره…

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1391

    چرا باید شهریه پیام نور سالی دوبار زیاد بشه چرا هیچکس رسیدگی نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1391

    خواهشا اینقدر بی انصاف نباشد چرا ما باید هر وقت سری به سایت میزنیم باید ببینیم شهریه زیاد شده ونمیتونیم نمره هامون رو ببینیم
    تورو خدا یکی جواب بده……………………..؟؟؟

  30. نویسنده دیدگاه : اميد - در تاریخ : 13 شهریور 1391

    با سلام حالا می فهمم که علم بهتر از ثروت هستش چون وقتی پول داشته باشی میتونی از پس هزینه های سنگین پیام نور بر بیای بابا گلی به جما لتون

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top