پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 92-91 دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : پاسخ به سوالات متداول دانشجویان در مورد انتخاب واحد نیمسال اول 92-91 دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : با توجه به حجم بالای سوالات دانشجویان ، برخی سوالات متداول در اینجا جواب داده می شود. لطفا قبل از ارسال نظر حتما مطالب زیر را مطالعه کنید . سوالات تکراری بدون استثنا حذف می شوند:

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

1– اخذ درس آشنایی با دفاع مقدس:

تمام دانشجویانی که از نیمسال اول 92-91 به بعد فارغ التحصیل می شوند بدون استثنا باید درس آشنایی با دفاع مقدس رو اخذ و پاس نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

2- ارائه نشدن برخی دروس مورد نظر شما:

ارائه کردن دروس دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

3- رعایت نکردن پیش نیازها و اخذ 24 واحد درسی برای دانشجویان ترم آخری:

داشجویانی ترم آخری محسوب می شوند که حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشند. این دانشجویان می توانند بدون رعایت پیش نیازها و بدون توجه به ملاک معدل ترم قبل تا سقف 24 واحد اخذ کنند (البته باید حتما معدل کل بالای 12 باشد) –  این دانشجویان باید برای اخذ 24 واحد حتما از طریق مرکزشان اقدام کنند.

4- اخذ 2 درس که در یک تاریخ و در یک ساعت امتحان آنها باشد:

دانشجویانی که می خواهند 2 درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت آنها یکسان هستند باید برای اخذ این دروس به مرکزشان مراجعه کنند تا مرکز مورد نظر این دروس را برای آنها انتخاب واحد کنند.

5- دریافت برنامه کلاسی:

برای دریافت برنامه کلاسی باید به سایت مرکزتان و یا به خود مرکز مورد نظر مراجعه کنید.

6- انتخاب واحد در حذف و اضافه:

طبق اطلاعیه سایت گلستان ، دانشجویانی که موفق نشدند در زمان معین شده انتخاب واحد کنند ، می توانند در زمان حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

7- حذف و اضافه:

در زمان حذف و اضافه محدودیتی در حذف و اخذ دروس وجود ندارد.

8- حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

9- سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

10- خطای عدم رعایت پیش نیاز برای برخی دروس !!!

با توجه تایید نمرات و قبول شدن دروس ، برای اخذ برخی از دروس با خطای عدم رعایت پیش نیاز مواجه می شوید که دلیل این امر احتمال بسیار زیاد مشکل سایت گلستان می باشد و برای رفع این خطا باید دروس مورد نظرتان از طرف مرکزتان انتخاب واحد شود. پس برای اخذ اینگونه دروس به مرکزتان مراجعه کنید.

11- انتخاب واحد دانشجویان تغییر رشته

طبق اطلاعیه سایت گلستان دانشجویان تغییر رشته تا زمانی که تکلیف تغییر رشته انها مشخص نشده مجاز به انتخاب رشته نیستند و مشخص نیست این تکلیف کی مشخص می شود ولی احتمال انتخاب واحد این دانشجویان در زمان حذف و اضافه انجام شود.

لیست این سوالات به روز می شود!!!!


تقویم تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی ۹2-۹1 توسط یکی از بازدیدکنندگان عزیز به صورت فایل پی دی اف و زیبا برای استفاده شما دوستان طراحی شده که می توانید از لینک زیر دریافت کنید . (با تشکر از Erfan S-S-P عزیز )

    دریافت تقویم تحصیلی نیمسال اول ۹2-۹1 دانشگاه پیام نور

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    در صورتی که ترم اخر باشیم باید به دانشگاه اطلاع بدیم؟یانیاز نیست؟من میرم ترم هفت باید اشنایی دفاع مقدس بگیرم؟ترم هشت درسم تموم میشه.پشتیبان جون مادرت حذف نکن بگو .قاطی کرررررررررررردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    بله باید اطلاع دهید.
    بله باید پاس کنید

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام خسته نباشید
    من رشته ی حسابداری هستم.بیست و سوم ساعت 8 صبح انتخاب واحد دارم ولی دوستان دیگرم که هم رشته ای خودم هستن ببیست و دوم انتخاب واحد دارن.
    این به ضرر من نمیشه ظرفیت ی درس پر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    خوب چرا میشه ولی کاریش نمی شود کرد

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام من الان دو تا درس دو واحدی اختیاریم مونده میخواستم ببینم الان باید هم این دو درسو پاس کنم و هم اشنایی با دفاع مقدسو ؟یا میتونم جای یکی ازین دو درس اختیاری دفاع مقدس رو پاس کنم و دیگه اون درسو ل ازم نیست بردارم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله باید علاوه بر آنها درس آشنایی با دفاع مقدس رو هم اخذ و پاس کنید

  4. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با درودو خسته نباشید ممکنه یه شماره تماسی چیزی به من بدید تا من از طریق اون بتونم با کاربر ارشد واحدم( سایت گلستان)رشته مترجمی تماس بگیرمو مشکلم که همون خطای عدم رعایت دروس پیش نیازه رو براشون مطرح کنم چون فردا تعطیل رسمی است ومن نمی تونم برای بار دوم به دانشگاه مراجعه ی حضوری داشته باشم من باید تا امشب انتخاب واحد کنم من شنیدم فقط کافیه یک تیکو از جلوی اسمم بردارند تا من بتونم همه ی واحدای باقیموندمو بردارم اگر اینطوریه یعنی اینقد دشواره مدت انتخاب واحدم فردا تمومه یعنی تا امشب مشکلم برطرف میشه؟چون که برای یه سری از بچه ها یی که مثل من ترم آخرند دیروز حل شد و تونستند انتخاب واحد کنند.چرا این مشکل فقط برا من طلسم شده؟آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز کاربر ارشد شما در مرکزتان هست پس با مرکزتان باید تماس بگیرید.

  5. نویسنده دیدگاه : حسابدار - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    به من گفتندچون میخوای از معدل رشته ت روتغییر بدی زمان حذف و اضافه انتخاب واحد کن.
    اگه زمان حذف و اضافه ظرفیت درسها پرشده باشه چی کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    متاسفانه راهی ندارد !!! ولی برای حدف و اضافه معمولا ظرفیت هار و بر اساس تعداد افراد انتخاب واحد کرده افزایش می دهند

  6. نویسنده دیدگاه : هادی انصاری رامندی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام شما می گید حداقل 5 واحد انخاب کنید مشکلی نیست . من 6 واحد انتخاب می کنم پیغام حداقل واحد رعایت نشده را می دهد کلا 6 واحد دارم عزیز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    احتمالا چون از معافیت تحصیلی استفاده می کنید به همین دلیل هست. برای کسانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید حداقل 12 واحد اخذ کنند. اگر 6 واحد درسی فقط دارید به مرکزتان مراجعه کنید باید از طرف مرکزتان برای شما انتخاب واحد انجام شود.

  7. نویسنده دیدگاه : کیوان - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام به مدیر خوشفکر سایت برای زدن این پست لازم.
    جناب مدیر من این ترم ترم آخرم و در سیستم گلستان برام خطای پیش نیاز میداد بنا به راهنمایی شما امروز به کارشناس رشته مراجعه کردم و ایشان هم یه کارای تو سیستم کرد که اومدم خونه بدون خطا انتخاب واحد کرذم.البته بازم به توصیه شما یک کارتکس (رشته مدیریت دولتی سنتی) هم از ایشان گرفتم و خودم با استفاده از کارنامه کلی سیستم گلستان تمام واحدهای کارتکس رو با واحدهای پاس کرده مقایسه کردم و به این نتیجه رسیدم که فقط همان واحدهای برام مانده که اخذ کردم.
    حالا این نکته که شما میگویید کارتکس سالهای مختلف با هم فرق دارد بنده را نکران کرده که مبادا کارتکس اشتباه باشد و کارشناس رشته هم گفت من فقط خطای پیش نیاز را رفع میکنم و خودت برو انتخاب واحد کن.
    به نظر شما من خیالم راحت باشه؟چون دیگه کار دیگه ای از دستم بر نمیاد و کارشناس هم گفت باید خودت چک کنی ببینی چه درسهای برات مونده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله خیالتان راحت همین که کارتکس رو به شما داده و شما خودتون چک کردید مشکلی نخواهد یود

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    پشتیبان جان سلام
    چرا اقدامی نمیکنید برای حذف درس دفاع مقدس؟
    بابا یسری درسا اصلا جز اصطحکاک چیزی ندارن.بریمبسمت حرفه ای شدن.من حاظرم 200واحد بزارن اما همه تخصصی.چیه این درسایی که نه اثرداره نه نتیجه فقط وقت کشی و بس.
    اگر شما دستری دارید به بالا لطفا بگید اینارو حذف کنن و کمی بفکر ارتقا علمی باشن.

  9. نویسنده دیدگاه : pegah - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام ببخشید بازم سوال دارم ممنون بابت راهنمایی که کردین امروزرفتم دانشگاه وقت انتخاب واحدم تموم شده چون ترم اخرم باید زبان تخصصی ودفاع مقدس روکه امتحانشون توی یه ساعته بردارم اما من فقط زبانو برداشتم راهی هست که دانشگاه سایتموباز کنه قبل ازحذف واضافه که دفاع رو هم بردارم؟اگه بازنشدتوی حذف واضافه میشه انتخابش کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله مرکزتان می توانید اینکار رو انجام دهد.
    بله در حذف و اضافه هم امکان اخذ هست

  10. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    لطفاً جواب اون یکی سوالمم بدید ممنون می شم اینکه درس 3 واحدی تجزیه و تحلیل سیستم 1واحدش عملی است ولی استاد نداره خوخوان است اون 1 واحد عملی نکلیفش چی می شه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    اون 1 واحد عملی رو نمی توانید اخذ کنید

  11. نویسنده دیدگاه : افزايش شهريه ؟؟؟ - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام و خسته نباشید

    من ورودی 90 هستم و الان که شهریه ثابت انتخاب واحدم را دیدم نسبت به شهریه ثابت ترمهای قبلی 12798 تومان اضافه شده بود آیا افزایش شهریه برای همه ورودیها وجود داردو به یک میزان میباشد ؟
    وآیا این افزایش شهریه فقط مربوط به شهریه ثابت بوده ویا در شهریه متغیر هم تاثیر داشته است؟؟؟

    با تشکر از راهنمایی شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    هر سال تحصیلی شهریه دانشجویان 15 درصد افزایش خواهد داشت و برای همه هست

  12. نویسنده دیدگاه : ترم اخری - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چندبارسوالونوشتم یاحذف شده یاجواب نمیدی توروخدا یه چیزی بگوترم اخرم 26واحدم مونده بیشتراز24نمیتونم انتخاب کنماشنایی بادفاع مقدسوچیکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز شما ترم آخری محسوب نمی شوید و باید بر اساس معدل ترم قبلتان انتخاب واحد کنید.

  13. نویسنده دیدگاه : ilia - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام و خسته نباشیدسوال داشتم و اینکه در رشته حسابداری درس مدیریت رفتار سازمانی هیچ هم نیازی نداره ولی در هنگام انتخاب واحد اجازه انتخاب نمیده توی برنامه 9ترمه هم هیچ درسی نیست که نیاز باشه قبل از این درس گذراند جز سازمان مدیریت که اون درس رو گذروندم باید چطوری این مشکل رو رفع کنم؟
    و دیگه اینکه اگه انتخاب واحد کنیم تا قبل از اینکه 72 ساعت تموم بشه میشه بازم تو واحدهای انتخابیمون تغییر بدیم یا نه؟ ممنون از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    برخی دروس در سایت گلستان دچار مشکل شده و باید از طریق مرکزتان اقدام به انتخاب شوند.
    بله می توانید

  14. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با درود مجدد من از صبح تا حالا دارم با کارشناس رشته ام تماس میگیرم ولی ایشون اصلا پاسخ تلفنها رو نمی دن من نمی دونم اصلا چرا تلفن اونجا گذاشتند؟؟؟؟؟؟؟؟ دکوره؟؟؟؟؟

  15. نویسنده دیدگاه : علي - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام.من دانشجوی رشته برق(الکترونیک)هستم .با این که ترم قبل درس های فیزیک2و معادلات را که پیش نیاز مدار الکتریکی1 هست را پاس کردم موقع انتخاب درس مدار الکتریکی1 تو این ترم برام خطا رعایت پیشنیاز را می ده.درصورتی که این ترم تونستم درس های ریاضی مهندسی و آزمایشگاه فیزیک2را که پیشنیازشون فیزیک2 و معادلات هست را بدون دادن خطا بردارم.حالا باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید. مشکل از سایت گلستان هست باید توسط مرکزتان انتخاب واحد انجام شود

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    من شاید از این ترم دانشگاه و رشتم عوض بشه
    اماچون مطمئن نیستم برای این ترم انتخاب واحد کردم
    (ازپیام نور برم آزاد)
    مشکلی ک پیش نمیاد؟
    میشه اگه تغییردانشگاه دادم توحذف و اضافه همه رو حذف کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    باید مرکزتان اقدام به حذف کامل کند و شما نمی توانید خودتان دروس را حذف کنید

  17. نویسنده دیدگاه : ابراهیم جاهدی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام روزبخیروخسته نباشیدپشتیبانان محترم ومحترمه..

    1-بنده تغییررشته دادم یکی ازدرسام که امتحان دادم تشریحی بودنمره تشریحی امتحان ام نیومده معمولاچندروزطول میکشه نمره های تشریحی رو واردسایت کنن؟

    2-بااین حال من انتخاب واحدمیتونم بکنم(تاریخ انتخاب واحدم1391.6.21ساعت12:30است) یااین که بایدصبرکنم نتیجه نهایی تغییررشته اعلام بشه بعدانتخاب واحدکنم؟

    3-این متنی که درسایت گلستان هست ایاشامل حال من میشه یانه یعنی من به دانشگاه مراجعه کنم یااینکه بازصبرکنم تانتیجه تغییررشته بندج اعلام بشه بعد..؟

    قابل توجه دانشجویان استعداد درخشان
    جهت رفع منع ثبت نام و انتخاب واحد به مرکز آموزشی خود مراجعه نمایید.
    باتشکرازراهنمایی بی دریغتون خداخیرتون بده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    1- زمانی که استاد مربوطه نمرات تشریحی را وارد کند !!!
    2- باید صبر کنید تا نتیجه تغییر رشته شما مشخص شود
    3- خیر مربوط به دانشحویان ارشد می باشد

  18. نویسنده دیدگاه : لطیفی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    من 91 واحد پاس کردم .میشه بگید میتونم درس کاراموزی رو بردارم.چون توی برنامه 9 ترمه زده بعد از 100 واحد.
    ممنون میشم جواب سوال منو بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر. میگین دیگه گفته شده بعد از کذراندن 100 واحد درسی

  19. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام پشتیبان عزیز!
    من تابستون تربیت بدنی 1 رو برداشتم تا امروز فقط نمره تئوری اومده وقبول شده ام ولی هنوز نمره عملی ندارم . الآن تربیت بدنی 2 رو انتخاب کردم سایت هیچ خطایی نداد . آیا در آینده مشکلی پیش میاد؟
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    اگر مطمئن هستید قبول هستید مشکلی ندارد

  20. نویسنده دیدگاه : ساغر - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    یعنی الان من هم باید دفاع مقدس بخونم؟
    حرفها میزنند
    منو چه به دفاع مقدس آخه
    جنگ و خونریزی
    آخه اینها به من چه ربطی داره
    هی راه به راه هم اجباری میشه
    مسئولین محترم باور بفرمایید با رشته ما در ارتباط نیست
    اگه منظورتون آشنا شدن با جنگ و فراموش نشدن شهداست که صدا و سیما امون نمیده
    پس بی خیال درس و نمره بشید
    هر چیزی جایی داره
    چه معنی داره این درس برای من؟

  21. نویسنده دیدگاه : دانشجوی نگران - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام به پشتیبان محترم…میخواستم بدونم این علامت سه تا نقطه ،که به رنگ قرمز در کنار بعضی دروس هست نشانه چیه؟
    پاینده باشی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    مربوط به گروه های دیگر درسی آن درس می باشد که توسط مرکزتان ارائه شده

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    اگر من اعمال تغییرات رو بزنم و درسام ثبت بشه موقع حذف و اضافه می تونم تغییراتی رو انجام بدم

    لطفا دکمه لیست انتظار رو هم توضیح دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    مشخص نیست که سایت تا حذف و اضافه بسته شود یا خیر
    انتظار برای این هست که اگر کسی اون درس رو حذف کرد بر اساس لیست کسانی که در انتظار هستند برایشان انتخاب می شود

  23. نویسنده دیدگاه : محبوبه.خ - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    باسلام وخسته نباشید من دانشجوی واحد باقر شهر هستم از روز ز20شهریور سایت برای انتخاب واحد باز شده اما لیست درس واستادخالی است تا فردا هم بیشتر وقت ندارم ایا اشکال از سیستم دانشگاه است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سسلام
    اگر کلا جداول و هیجی برای شما باز نمی شود مشکل از سیستم و مرورگر شما و یا از اینترنت کم سرعت شماست

  24. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام
    من می تونم این ترم هم دفاع مفدس بردارم و هم اندیشه سیاسی امام خمینی ؟؟؟ بعدا حذفش نکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله می توانید و هیچ مشکلی ندارد

  25. نویسنده دیدگاه : zaka - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    منم با زهره موافقم تلفن تو دانشگاه پیام نور عبارتست از یک وسیله تزئینی و لوکس که نشان دهنده تمدن و عصر جدید ارتباطات است و کارایی دیگری ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام.در سایت پیام نور اصفهان آمده برای پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان ورودی 91 شناشه کاربری شماره داوطلبی u911 و گذرواژه از کد ملی استفاده شود.منظور این است که شماره داوطلبی را بعد از u911 قرار دهیم یا قبل از آن و یا جوری دیگر.چون من امروز امتحان کردم و پیغام خطا داد.در ضمن من در ازمون کارشناسی ارشد در دو رشته امتحان دادم.کدام شماره داوطلبی را بکار ببرم؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    هنوز چیزی در این مورد اعلام نشده ./فعلا صبور باشید تا اطلاعات کامل ارائه شود

  27. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام پشتیبان عزیز لطف کنید و برنامه جدید رو سایت قرار دهید؟(شایعاتی مبنی بر فعال شدن برنامه برای کاربران ارشد وجود داره در غیر این صورت عذر خواهی مرا بپذیرید)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    شایعه نیست بله امروز ساعت 5 فعال شده و هم اکنون در حال آماده سازی هستیم انشاا… تا شب برروی سایت قرار میگیرد.

  28. نویسنده دیدگاه : peyman_zo - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام خسته نباشین

    این ترم ، ترم آخر من هستش و با 10 واحد تموم میکنم
    من تنظیم رو ترم تابستونی گذروندم میخواستم بدونم که چون میگن تنظیم رو باید ترم آخر گذروند من با مشکل مواجه نمیشم آیا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    احتمال بسیار زیاد مشکلی پیش نخواهد امد ولی به هر حال به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما را بررسی کنند

  29. نویسنده دیدگاه : ياسر - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.من امروز نوبت انتخاب واحدمه ولی تو سایت درس اصول حسابداری 3 رو نذاشتن.از اونجایی که رشته من حسابداریه واین درس به عنوان درس اصلی من محسوب میشه.من الان ترم 3 هستم و اصول 1 و اصول 2 رو ترمهای قبل پاس کردم حالا که نوبت اصول 3 هستش تو سایت نذاشتن.حالا من چیکارکنم برم یه درس دیگه بجاش بردارم یا امکان داره که فردا پس فردا این درس به سابت اضافه بشه؟تشکر میکنم اگه جواب منو قبل از اتمام وقت انتخاب واحدم بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    فعلا یک درس دیگر اخذ کنید تا اگر ارائه شد در حذف و اضافه انتخاب واحد خود را اصلاح کنید

  30. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    باسلام میخواستم بدونم وقتی انتخاب واحد کردیم گزینه اعمال تغییرات یا ثبت تغییرات یا پایان ثبت نام رو بزنیم؟اگه بزنیم مشکلی ایجادنمیشه؟منظورم این هست که توزمان حذف واضافه میتونیم تغییراتی بدهیم؟درضمن اگه درسی رو انتخاب کنیم ودر زمان حذف واضافه حذفش کنیم شهریه رو بهمون پس میدن یا شهریه اش می سوزه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    زدن کلید اعمال تغییرات کفایت می کند.
    بله در حذف و اضافه شهریه بازگشت داده می شود

  31. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام خسته نباشین من میخوام انصراف بدم بهم مدرک کاردانی میدن میخواستم بدون میتونم بعدها کنکور کاردانی به کارشناسی بدم با این مدرک؟ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    مدرک مورد نظر به صورت معادل می باشد و باید ببینید کدام یک از کنکورها مدرک معادل رو قبول می کنند

  32. نویسنده دیدگاه : خورشید - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    من دانشجو رشته علوم کامپیوترم و پس از رد شدن در درس ریاضی 1 درس ریاضی 1 و ریاضی 2 رو همنیاز کردم و درس ریاضی2 رو قبول شدم و درس ریاضی 1 رو قبول نشدم و دو ترم بعد ریاضی 1 رو قبول شدم میخواستم بدونم که این قابل قبول هست یا نه!!؟ (طبق تبصره 10 که نوشته دروس ریاضی برای رشته های دیگه شامل میشه)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله قابل قبول هست و مشکلی ندارد

  33. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام و خسته نباشید خدمت پشتیبان عزیز میخواستم بپرسم با توجه به اینکه من ترم تابستونه داشتم و مهلت انتخاب واحد نیمسال جدیدم از فردا شروع میشه میخواستم بدونم اگه نمرات ترم تابستون تا پایان مهلت انتخاب واحدم ثبت نهایی نشه تکلیف انتخاب واحدم چی میشه؟یعنی نمیتونم انتخاب واحد کنم تا نمراتم ثبت نشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    انتخاب واحد ربطی به نمرات ترم تابستان ندارد

  34. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام . کسی که 4 واحد اختیاری گذرونده .آیا با پاس کردن دفاع مقدس اختیارهاش تموم میشه .
    چون دوره کارشناسی 6 واحد باید اختیاری پاس شه .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر علاوه بر اختیاری این درس هم اضافه می شود.مثلا اگر 6 واحد درسی هست با این می شود 8 واحد درسی

  35. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام.
    منظور از آزمون نیمه متمرکز برای دکتری چیه دقیقا؟؟؟
    من چند بار این سوال رو پرسیدم اما متاسفانه جواب نگرفتم.امیدوارم این بار جواب سوالم رو بدید.
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    فرق رشته های متمرکز و نیمه متمرکز چیست ؟
    رشته هایی که پذیرش دانشجو درآنها نیاز به مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و علمی دارد، رشته های نیمه متمرکز نامیده می شود و رشته هایی که پذیرش دانشجو در آن بدون طی مراحل فوق و فقط بر اساس نمرات آزمون سراسری صورت می گیرد رشته های متمرکز هستند.

  36. نویسنده دیدگاه : منصور - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام وتشکرازراهنمائی دیروزتان.من امروز به مرکز پاکدشت مراجعه کردم .معلوم شد پاسخنامه توسط دانشگاه گم شده است.پیام نور کم مشکل داشت.کارش به گم کردن پاسخنامه کشیده.خواهشمند این نظر را منعکس کنید.تامسولین فکری برای ساماندهی این مرکز بکنند.درضمن ازکلیه دانشجویان وساکنین محل وعابران پیاده وسواره خواهشمنداست.چنانچه پاسخنامه درس منابع ماخذ ایران پس ازاسلام را یافتند یادیدند پا دراورده از اینمرکز بیرون رفته اطلاع بدهید .به یابنده مژده گانی داده میشود باتشکر .

  37. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام پشتیبان عزیز یک سوال تو ترم تابستون من شبکه کامپیوتری یک رو قبول نشدم و این کتا پبشنیاز مهندسی فناوری اطلاعات یک هست میتونم حالا تو انتخاب واحد این ترم دوتا رو باهم بردارم با سپاس و تشکر فراوان از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1391 :

    سلام
    بر اساس تبصره ماده 10 بله می توانید

  38. نویسنده دیدگاه : جلال - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    مدیر جان سلام
    من ترم پاییز ترم آخرم به نظرت کار عاقلانه ای هست که از همین الان بیفتم دنبال مدارک فارغ التحصیلی مثل مدرک اصلی دیپلم و پیش و تاییدیه تحصیلی که گرفتن طول میکشه تا فرایند فارغ التحصیلی زودتر تموم بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1391 :

    سلام
    خوب بله کار خوبی هست 🙂

  39. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    دیگه دارم دیوونه میشم ار دست واحدمون

    من درخواست معادل سازی دادم – دانشگاه قبلیم و جدید موافقت کردند – حالا واحدمون رفتم یه فرم دیگه داد تو اون واحدهایی که میخوام معادل سازی بشه رو نوشتم گفت میفرستیم برای مرکز تا تایید بشه !

    حالا سوال من اینه

    من واحدهایی که دادم برای معادل سازی دروس پیش نیاز هستند اکثرا” و واحدمون گفت معلوم نیست چقدر طول میکشه تا تایید کنند !

    من 23 شهریور انتخاب واحد دارم ! اگه اونا معادل سازی بشه من این ترم واحدهای پس نیاز رو برمیدارم و کلی جلو می افتم !

    چیکار به نظر شما بکنم ؟ پس نیاز رو بردارم و اگه اونا تایید نشه چی ؟

    یا اونوقت مجبورم همین واحدهارو پاس کنم چون اکثرا پیش نیازهستند !

    یا بهتره مرخصی بگیرم ؟

    من سربازی کفالت معاف شدم – حداقل چند واحد میتونم بردارم ( کارشناسی ) ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1391 :

    سلام
    بهتره فعلا تا جواب معادل سازی می آید دروسی رو اخذ کنید که نیاز به پیش نیاز ندارند.
    اگر تا حذف و اضافه آمد که بعید است می توانید در حذف و اضافه انتخاب واحد خود را اصلاح کنید.

  40. نویسنده دیدگاه : گلی - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام خسته نباشید اگر چه سوالم زیاد مربوط به این قسمت نیست خواهش میکنم جواب بدید ممنون من تابستان تربیت بدنی 2 رو برداشتم با دو درسه دیگه که دو درس روقبول شدم امروز صبح در قسمت عملی تربیت بدنی یه 20:00برام گذاشته بودن امانمره ی تئوری مشخص نبود حالا دوباره سایت رو نگاه کردم ببینم نمرم چه قدر بوده اصلا صفحه تغییر کرده بود وترم پاییز توش ثبت شده بود و اطلاعات مربوط به تابستان حذف شده بود لطفا بگید مشکلی پیش اومده یا من از چه طریقی نمرمو ببینم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر حذف نشده شما وارد قسمت مشاهده نتایج ازمون که می شوید قسمت ترم رو به “3903” تغییر دهید تا دروس ترم تابستان شما نمایش داده شود

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top