چاپ خبر

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه‌های پیام نور گیلان

اخبار پیام نور ” PNUNA.COM ” : رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و احداث پروژه‌های عمرانی مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام نور این استان خبر داد.

به گزارش اخبار پیام نور : آستارا، محمد دوستار شامگاه پنج‌شنبه در بیست‌و‌نهمین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گیلان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین افتخارهای دانشگاه پیام نور نقش موثر و چشمگیر در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور است.
وی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان مهم‌ترین مراکز تولید علم و دانش و معرفت نقش موثری در فرآیند رشد و توسعه همه‌جانبه، تعالی و پیشرفت کشور دارند، افزود: دانشگاه‌ها نقش مفیدی در نظام فرهنگ‌پذیری، اخلاق اسلامی و ارتقای سطح بصیرت و بینش جامعه ایفا می‌کنند.
دوستار با اشاره به اینکه دانشگاه‌های تمدن‌ساز که رویکرد وزارت علوم است باید در بحث اخلاق اسلامی، بصیرت، حجاب و اشاعه فرهنگی علمی و ادبی فعال باشند، تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان پویاترین سازمان فرهنگی کشور می‌توانند در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات و فعالیت‌های فرهنگی نقش مفیدی در جامعه داشته باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان بر ضرورت تلاش در راستای ترویج، تولید علم و پژوهشگری و تحقیق توسط جامعه دانشگاهی کشور تاکید کرد و گفت: امروزه دشمن از سلاح گرم و سرد استفاده نمی‌کند بلکه با فکر، اندیشه و فرهنگ به جنگ ما می‌آید و باید در این عرصه کاملاً هوشیار باشیم.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت همت و کار مضاعف در حوزه دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: غفلت از دانشگاه بی‌توجهی به توسعه و تضمین جامعه است و باید تمام تلاش دانشگاهیان کشور بر تقویت همه‌جانبه و پیشرفت علمی کشور باشد.
دوستار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور گیلان به لحاظ در اختیار داشتن امکانات رفاهی و آموزشی در وضعیت خوبی قرار دارد، افزود: مسؤلان این دانشگاه در گیلان تمام تلاش خود را در راستای رسیدن به بالاترین سطح آموزشی و رفاهی به کار بسته‌اند.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان به فعالیت 18 مرکز فعال این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد دانشگاه پیام نور گیلان برون‌مرزی است و با توجه به اهمیت موضوع، بحث فعالیت‌های برون‌مرزی این دانشگاه با توجه به مرزی بودن استان و شهرستان آستارا توسعه می‌یابد.
وی از راه‌اندازی و توسعه رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، فلسفه اسلامی و ادبیات عرب به صورت بین‌المللی و تبادلات علمی و فرهنگی با کشورهای منطقه توسط دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهتمام ویژه دولت نسبت به امر آموزش، توسعه فضاهای آموزشی و عمرانی، دانشگاه پیام نور گیلان از دانشگاه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.
دوستار با اشاره به احداث ساختمان دانشگاه پیام نور آستارا گفت: برای تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور آستارا مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص یافته و این پروژه ملی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان احداث سالن چندمنظوره ورزشی، خوابگاه، نمازخانه و سلف سرویس را از دیگر اقدام‌های این دانشگاه برای واحد آستارا عنوان کرد و افزود: در بحث احداث سالن چندمنظوره ورزشی و خوابگاه مساعدت مسؤلان شهرستان آستارا در اختصاص زمین ضروری است.
وی آستارا را از شهرهای فرهنگ‌ساز و تاثیرگذار کشور و گیلان در عرصه‌های داخلی و خارجی دانست و اظهار داشت: فعالیت‌های برون‌مرزی و بین‌المللی دانشگاه پیام نور آستارا باید اجرایی شود.
به گفته دوستار با تکمیل و راه‌اندازی ساختمان جدید دانشگاه پیام نور آستارا در ماه‌های آینده، مقدمات بین‌المللی شدن این واحد فراهم می‌شود.
فرماندار آستارا نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت پشتیبانی فراوانی در بحث تقویت مراکز علمی و آموزشی کشور داشته است، گفت: در حال حاضر پیشرفت‌های بزرگ کشور در عرصه‌های علمی به برکت توجه دولت نهم و دهم برای نظام رقم خورده است.
کیوان اسدپور با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های دانشگاهی افزود: دانشگاه پیام نور از مراکز ممتاز آموزش عالی است که در پرتو توجه دولت، پیشرفت‌های چشمگیری در سال‌های اخیر داشته و نیاز است همه برای تقویت این دانشگاه تلاش کنند.
وی گیلان را استان علمی و آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: گیلان به لحاظ ویژگی‌های منطقه‌ای و مرزی یکی از استان‌های پیشرو در توسعه علمی و مراکز آموزشی کشور است.
اسدپور با بیان اینکه تکمیل و راه‌اندازی ساختمان دانشگاه پیام نور آستارا به صورت ویژه از طرف مسؤلان استانی و شهرستانی پیگیری می‌شود، اظهار داشت: رویکرد دولت توسعه و پیشرفت مراکز آموزشی و دانشگاهی کشور است و با توجه به مرزی بودن آستارا، بین‌المللی شدن دانشگاه پیام نور این شهرستان ضروری به نظر می‌رسد.
رئیس دانشگاه پیام نور آستارا نیز در این نشست با اشاره به تاسیس دانشگاه پیام نور در سال 1377 گفت: این دانشگاه با برقراری رشته حسابداری در مقطع کارشناسی آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر در این واحد تعداد 10 رشته تحصیلی دایر است.
شهرام حسین‌نژادی تعداد دانشجویان این دانشگاه را یک‌هزار و 500 دانشجو عنوان کرد و افزود: از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون 700 دانش‌آموخته از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این دانشگاه چهار عضو هیئت علمی ثابت و 60 استاد مدعو عضو هیت علمی دارد.
حسین‌نژادی با اشاره به آغاز ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور آستارا در سال 84 تصریح کرد: با راه‌اندازی ساختمان جدید دانشگاه پیام نور آستارا، فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و علمی این دانشگاه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
شهرستان مرزی بندر آستارا تا قبل از انقلاب اسلامی فاقد هرگونه امکانات آموزش عالی بود اما در حال حاضر دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور فعالیت‌های گسترده آموزشی را با هدف تربیت نیروی انسانی انجام می‌دهند.
در حال حاضر حدود 4 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی آستارا مشغول به تحصیل هستند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top