چاپ خبر
دانشگاه پیام‌نور از 72 کشور دنیا دانشجو دارد :

امضای تفاهمنامه دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های معتبر دنیا

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : مدیر مرکز آموزش و همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور کشور با اشاره به امضای تفاهمنامه با کشورهای معتبر دنیا گفت: این واحد بزرگ دانشگاهی در زمینه برون مرزی پیشرفت زیادی داشته و از 72 کشور دنیا دانشجو دارد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ابوالفضل فراهانی در حاشیه سفر به مازندران و بازدید از دانشگاه‌های پیام نور این استان از گام‌های جدید در حوزه بین‌الملل دانشگاه پیام نور کشورمان خبر داد.
فراهانی با اشاره به پیشرفت علمی مازندران بیان داشت: مازندران یکی از اعضای پرجمعیت خانواده پیام نور کشور بوده و به پیشرفت‌های بزرگ علمی در دانشگاه‌های پیام نور دست یافته است.

وی با اعلام بخش‌های مختلف فعالیت حوزه مرکز آموزش و همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه پیام نور  تصریح کرد: این مرکز در دو بخش حوزه آموزش امور بین‌الملل و معاونت همکاری‌های علمی بین‌المللی در حال فعالیت است.

فراهانی با اشاره به برخی از فعالیت‌های حوزه آموزش بین‌الملل یادآور شد: این حوزه آموزشی از 72 کشور صاحب نام دنیا دانشجو دارد البته بخشی از این کشورها تعداد اندکی دانشجو دارند که با همکاری نمایندگی‌های سیاسی و فرهنگی این عمل انجام می‌شود و ما عملا مرکز رسمی در آن کشورها نداریم.
وی اضافه کرد: ولی در کشورهایی نظیر ایتالیا، مالزی، امارات و عراق که تعداد دانشجوی بیشتری داریم دانشگاه در آن کشورها رسما فعالیت گسترده‌تری دارد.

فراهانی که خود استاد تمام مدیریت ورزشی و مدیر تدوین منابع درسی این دانشگاه در کشور است، در بیان رشته‌های امور بین‌الملل تصریح کرد: این دانشگاه در حوزه بین‌الملل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو دارد که در مجموع بیش از یک هزار و 200 عنوان رشته درسی و تعداد قابل توجهی رشته‌های تحصیلی در کشورهای مختلف دانشجو داریم.

وی در مورد مقطع دکترا یادآور شد: در مقطع دکترا نیز برای چهار رشته از سوی این دانشگاه موافقت اصولی کسب شده ولی در حال حاضر دانشجوی دکترا در مراکز برون‌مرزی خود نداریم.

مدیر مرکز آموزش و همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به چشم‌انداز آینده خاطرنشان کرد: از برنامه‌های آینده نزدیک دانشگاه پیام نور جذب دانشجوی دیگر کشورها در مقطع دکترا است تا هرچه زود در این مقطع دانشجوی خارجی بپذیریم.

فراهانی با اشاره به رشد و توسعه کمی و کیفی این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور با سپری کردن دو دهه از عمر خود در توسعه کمی گام‌های اساسی برداشته و برای تحقق و توسعه کیفی نیز توجه به مراکز برون‌مرزی و عرضه خدمات آموزشی به هموطنان در خارج از مرزها و جلب همکاری علمی اساتید بیرون مرزها از اهداف قطعی و جدی دانشگاه است.

وی مهم‌ترین هدف دانشگاه پیام نور را کیفی‌سازی علمی دانست و ابراز داشت: در دوره‌ای قرار داریم که تاکید موکد مسئولان ارشد این دانشگاه توجه به کیفیت آموزشی است تا بتوانیم در عرصه علم و فناوری همپای دیگر مراکز دانشگاهی به پیشرفت علمی کشورمان بیاندیشیم.

فراهانی با اعلام بخش دوم فعالیت این واحد بزرگ علوم و تحقیقات کشور عنوان کرد: در بخش دوم فعالیت مرکز آموزش و همکاری‌های بین‌الملل این دانشگاه توجه به معاونت همکاری علمی بین‌المللی در دستور کار قرار دارد.

معاون سابق پژوهشی، سنجش و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور که بیش از 32 تالیف ورزشی در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: وظیفه این حوزه اعزام اساتید در کنفرانس‌های بین‌المللی و برون‌مرزی است و در این بخش فعالیت‌های قابل توجهی انجام شده و بنا داریم که تنها به این موارد اکتفا نکنیم و برای انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های خارج از کشور و دانشگاه‌هایی که مناسبت‌هایی با کشورمان دارند به ویژه دانشگاه‌های راه دور دنیا بتوانیم همکاری‌های دوطرفه داشته باشیم.

فراهانی گفت: همین‌طور جذب، مبادله و همکاری اساتید دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های خارج از کشور از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه مرکز آموزش و همکاری‌های بین‌الملل مورد توجه است.

وی درباره ارتباط علمی با دانشگاه‌های جهان یادآور شد: با چند دانشگاه معتبر راه دور کشورهای آسیایی و اروپایی نظیر انگلیس، هندوستان و بسیاری از کشورهای دیگر تفاهم‌نامه همکاری داریم و انعقاد تفاهمنامه و جلب همکاری با واحدهای معتبر آموزشی دنیا از مهمترین اهداف ما است.
وی در بیان ویژگی های بارز این دانشگاه در مازندران تصریح کرد: استان مازندران یکی از استان‌های فعال در بخش توسعه و پیشرفت دانشگاه‌های پیام نور است که آینده‌ای درخشان برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر مرکز آموزش و همکاری‌های بین‌الملل  دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به المپیاد ورزشی دانشجویی اخیر به میزبانی ساری اذعان داشت: این استان ماه گذشته یکی از بزرگ‌ترین المپیادهای ورزشی دانشجویی این خانواده بزرگ علمی را میزبانی کرده که حدود 2 هزار دانشجو و کادر همراه در پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به مدت 10 روز رقابتی سازنده داشتند.

فراهنای در پایان تاکید کرد: باید از میزبانی مطلوب استان مازندران  که رضایت حداکثری را به همراه داشت برای دیگر رقابت‌های ورزشی دانشجویی الگوبرداری کنیم.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top