چاپ خبر
معاون آموزشي دانشگاه پیام نور خبر داد /

تغییر شیوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور از تغییر شیوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه خبر داد.

پیام نورنا :  طبق تماس معاونت محترم دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ، جناب آقای علمی مقدم ، اعلام شد که خبر مربوط به امتحانات پایان ترم می باشد و به اشتباه در سایت رسمی دانشگاه پیام نور امتحانات میان ترم اعلام شده است.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دکتر معتمدی در جلسه توجیهی معاونان آموزشی دانشگاه پیام نور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، هدف از برگزاری این جلسه را توجیه روسای استانی، روسای مراکز و واحد‌ها و مدیران حراست استانها در خصوص نحوه برگزاری امتحانات عنوان کرد.

دکتر معتمدی در مورد نحوه برگزاری شیوه جدید آزمونهای پایان ترم گفت:برگزاری آزمونها به شیوه ترمهای قبل است اما شیوه ارسال سوال به صورت نرم افزاری به تمام مراکز و واحدهای پیام نور خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این نشست را برگزاری هرچه بهتر آزمونها در ترم جاری عنوان کرد و افزود: روسای استانها و کلیه مراکز و واحدها باید به سلامت برگزاری امتحانات اهمیت قابل توجهی دهند.

 عبدالله معتمدی در این ویدئو کنفرانس افزایش سرعت ، دقت و قابلیت ها را از نتایج این طرح عنوان وتصریح کرد : افزایش ضریب ایمنی برگزاری امتحانات نیز با غیر متمرکز نمودن قرنطینه ها اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات و غیر متمرکز نمودن قرنطینه ها فراهم شده است. افزود: با اجرای شدن این طرح، قرنطینه های استانی حذف و قرنطینه های مراکز و واحدها جایگزین می شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور آموزش منابع انسانی و مهارت آموزی را از اختصاصات اجرای این طرح اعلام و تاکید کرد با اجرای این طرح  سوالات امتحانات مستقیم به مراکز و واحدها ارسال و پس از برگزاری امتحانات در همان جا هم تصحیح می شود.

عبدالله معتمدی تصریح کرد به منظور عملیاتی کردن این طرح، نرم افزارهای ویژه ای طراحی و ساخته شده که لازم است در کلیه مراکز و واحدها به کار گرفته شود.

وی اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همکاری کلیه مراکز و واحدها این طرح را بخوبی اجرا کنیم.

شایان ذکر است جلسه ویدئو کنفرانس توجیه و هماهنگی سیاست های جدید دانشگاه پیام نور کشور با موضوع افزایش ضریب ایمنی برگزاری امتحانات، حذف قرنطینه ها، کاهش هزینه ها با حضور روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور برگزار گردید که در دانشگاه پیام نور استان یزد این جلسه در سالن کنفرانس دانشگاه جامع پیام نور برگزار شد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : farhad - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام وخسته نباشید
    یه سوال داشتم این سوالم مربوط به این پست نیست
    سوالم اینه که میگن 70درصد ازدانشجویان پیام نور اگردریک درسی دریک ترم قبول نشن اون درس ریزشی اعلام میشه تقصیر اون 30 درصدی که خوندن چیه؟هم برای دوباره امتحان دادن هم برای شهریه دوباره
    ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    در دروس ریزشی شهریه اخذ نمی شود و همچنین شرکت در دروس ریزشی اختیاری هست و می تونید شرکت نکنید.

  2. نویسنده دیدگاه : mori - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام و خسته نباشید

    این خبر درسته؟مطمئنید که مربوط به امتحانات میانترم میشه یا پایان ترم

    چون اگه اینجوری باشه 6 نمره ای که دسته استاد بوده دیگه اونم پرید خداکنه که اینجوری نباشه………انشالله

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    خبر به صورت رسمی از سازمان مرکزی می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    خوش خودم یه ترم دیگه درسم تمام میشه!!!

  4. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    با سلام و عرض خسته نباشید ، باید به عرض برسانم که در متن خبر فوق قطعا اشتباهی صورت گرفته خواه از جانب شما ، یا از جانب مرکز و آن این است که موضوع مربوط به امتحانات پایان ترم است و برای دریافت این مسئله کافی است خبر را با دقت بیشتری بخوانید . چون امتحانات میانترم مربوط به هر استاد است و سراسری برگزار نمیشود و در اختیار استادان قرار دارد. و قرنطینه و کاهش هزینه و ….. در متن خبر حکایت از سراسری بودن امتحان و مشخصا منظور امتحانات پایان ترم است . بهتر است خبر فوق را اصلاح نمائید .
    با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوست عزیز شیوه امتحانات پایان ترم به همین صورت بوده و لازم نبوده که اعلام بشه قراره به صورت سراسری برگزار شود. چون قبلا” هم به صورت سراسری بوده.
    این احتمالا مربوط به همین امتحانات میان ترم هست.
    این خبر در سایت رسمی دانشگاه پیام نور و نیز در خبرگزاری های رسمی کشور اعلام شده. باید صبر کرد تا ببینیم دقیقا” منظورشان چی بوده.

  5. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام و خداقوت
    ببخشید که این سوال رو تو این پست مطرح میکنم
    من دانشجوی ورودی بهمن هستم و نمیتونم از دانلود رایگان و یا کتابخانه دیجیتال وب سایت پیام نور استفاده کنم البته شماره دانشجویی و کارت ملی رو هم وارد میکنم ولی وارد نمیشم
    فکر میکنم اگر کتابخانه دیپیتالی و یا دانلود رایگان کتاب برقرار باشه مشکل خیلی ها حل میشه خصوصا از نظر مالی
    ممنون

  6. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    دوست عزیز مجددا سلام
    بنده کجا عرض کردم که شیوه امتحانات پایان ترم قرار است سراسری بشود که شما نتیجه گرفته اید چون امتحانات پایان ترم همواره سراسری بوده و نیاز به اعلام مجدد آن نبوده پس این خبر صحیح و مربوط به میانترم همین ترم جاری است . واضح و مبرهن است این خبر ایراد دارد و نمی دانم چرا اصرار بر صحت آن دارید . 6 نمره میانترم در اختیار اساتید و غیر سراسری است .
    با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    خیر دوست عزیز ما نگفتیم شما این حرف رو زدید. ما گفتیم این خبر اعلام شده سراسری هست . و چون پایان ترم سراسری بوده احتیاج به اعلام مجدد نیست. پس معلوم هست برای میان ترم بوده. اینکه میگید 6 نمره میان ترم دست استاد هست بله ولی دقت داشته باشید نوشته شده “تغییر شیوه برگزاری آزمون‌های میان ترم دانشگاه پیام نور” یعنی تغییر میکند.

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام و خسته نباشید. مگر میشه امتحان میان ترم به صورت همگانی باشه چون استاد تا هر جا از کتاب که خودش میخواسته به بچه ها گفته امتحان هست چون هنوز تمام نکردن چجوری اینا میخوان همگانی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا انقدر بی نظم تصمیم میگیرن گذاشتن ده روز به امتحان میان ترم رسیده این خبر را به دانشجویان میدن واقعا این کارشون درست هست انقدر دانشجو رو اذیت میکنن و استرس میدن.
    از قول ما به آقای معتمدی بگین ی نگاه به تقویم بکنن ببینن این موقع باید تصمیم بگیرن.
    سایت رو واسه حذف اضافه باز نکردن پول ما حرام شد ولی زود تصمیم میگیرن امتحانات رو اینجوری بگیرن واقعا متاسفم واسه پیام نور.

  8. نویسنده دیدگاه : farhad - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام ممنون ازجوابی که دادین ولی کسانی که قبول شدن اون نمرشون براشون حساب میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    بله 100 درصد

  9. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    با سلام مجدد
    دوست و پشتیبان عزیز چرا اینقدر بر اشتباه خود اصرار می ورزید . البته روشن است که شما حرف خود را می زنید و من هم نظر خود را می گویم . انشاالله خواهیم دید چه کسی اشتباه نموده . تمام سخن بنده این است که شما این خبر را برفرض که عینا از سایت مرکزی گرفته اید ولی صدها و هزارها مورد مانند این را می توانم برایتان شاهد بیاورم که اطلاعیه ها اشتباه زده شده بودند وبعضا اصلاح ظده اند و بعضا هم اصلاح نشده و کسی هم به روی خود نیاورده . به هر حال نباید با این اطلاعیه ها که مشخص است اشکال دارد اذهان دانشجویان بدبخت این دانشگاه را که هر یک از بد روزگار به علتی گرفتار آن شده اند دچار اضطراب و تشویش نمائید . حال خود دانید.
    با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوست عزیز ما اصلا” نمیگیم حرف شما اشتباهه و حرف ما درسته. ما چیزی که اعلام شده رو اطلاع رسانی کردیم. اشتباه آن بر عهده خود سازمان مرکزی

  10. نویسنده دیدگاه : hamid - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    لطفا” به اصل خبر دقت فرمایید منبع پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز :

    دکتر معتمدی در مورد نحوه برگزاری شیوه جدید آزمونهای میان ترم گفت:بر گزاری آزمونها به شیوه ی ترمهای قبل است.
    اما شیوه ارسال سوال به صورت نرم افزاری به تمام مراکز و واحد ها خواهد بود.

    وی هدف از برگزاری این نشست را برگزاری هرچه بهتر آزمونها در ترم جاری عنوان کرد و افزود: روسای استانها و کلیه مراکز و واحد ها باید به سلامت بر گزاری امتحانات اهمیت قابل توجهی دهند.
    و ادامه خبر…
    ملاحظه میفرمایید آزمون میان به شیوه ترمهای قبل میباشد و تغییری که در این دوره صورت گرفته نحوه ارسال سئوالات پایان ترم میباشد که قرنطینه سئوالات در مرکز خواهد و تا تهیه نرم افزار و نصب ان در تمام استانها و شهرستان فکر نکنم به ترم جاری برسد
    موفق باشید و سپاس فراوان

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    با سلام بنظر میرسد خبر مربوط به ارسال سوالات می باشد که قرار است بجای ارسال سوالات بصورت کاغذی که هزینه بر است از طریق نرم افراز صورت گیرد و مربوط به پایان ترم است

  12. نویسنده دیدگاه : kimiya - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام
    با تشکر از زحماتتون
    اگه این اطلاعیه مربوط به امتحانات پیام نور باشه ، تکلیف درسایی که امتحان میان ترم آنها برگزار شده چیست؟ و در ضمن اگر این خبر صحت داشته باشد چرا زمان امتحانات میان ترم مشخص نشده؟

  13. نویسنده دیدگاه : سیروس - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    سلام
    امروز از یکی از دوستانم شنیدم که سایت انتخاب واحد قرار است برای مسئولین دانشگاهی باز شود!!!
    این خبر صحت دارد؟
    در مورد تغییر استاد پروژه ،دانشگاه می تواند دخالت کند(بنده واخد درسی پروژه را برداشتم اما تخصص استاد مورد نظر من نیست و می خواهم با استاد دیگری بردارم)
    دانشگاه می گوید که باید روی سیستم عوض کنی!!!!
    این گفته صحت دارد؟!
    یعنی خودشون نمی تونن استاد را عوض کنند!
    در مورد باز شدن سایت انتخاب واحد هم منتظرم
    مثل همیشه سپاس بخاطر پیگیری ها تون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    مشخص نیست و ما چیزی در این مورد نشنیدیم.
    باید با مرکزتان هماهنگ شود.

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    به نظرم باید یه فکری به حال امتحانای پایان ترمشون بکنن اکثرا نخونده میان و میخوان تقلب کنن بعد بهشون نمیرسونی از دستت ناراحتم میشن امیدوارم سوالا رو مثل کنکور سراسری کنن تا هر دفترچه ای کد جدا داشته باشه و دیگه نشه تقلب کرد من که خودم به شخصه به هیچ کس نمیرسونم نمیگم خیلی درسم خوبه ها ولی همینیم که بلدم براش زحمت کشیدم و خیلی برام زور داره یکی که لای کتابشم باز نکرده بیاد همه سوالا رو از من بزنه

  15. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    با سلام دروس ریزشی مگه اعلام شده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    خیر. فقط این دوستمون سوال پرسیدن در مورد دروس ریزشی که ما جواب دادیم.

  16. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    اقا یاخانوم ناشناس یه روزی میشه مشکل داشته باشی امتحانو بلد نباشی خودشم مجبوری به خاطر6نمره امتحان بدی

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 اردیبهشت 1391

    چرا نظر من رو پاک میکنید بزارید آقای معتمدی بفمه.
    بزارید بچه ها بفهمن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوست عزیز :
    “نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند. “

  18. نویسنده دیدگاه : فرشید - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    با سلام خواهشاً دانشجویان دانشگاه پیام نور رادریابید بابا به خدا زندگی سخته شما هم فشار نیارید ممنون

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    سلام.
    اگر شما هم جای ما بودید الان عصبی بودید.
    به اندازه کافی فشار زندگی روی ما هست اینا هم فشار رو بیشتر میکنن.
    چرا باید جوان های ما سکته مغزی کنن در سن پایین بخاط فشارهای هست که میزارن رو جوان ها

  20. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    سلام من دانشجوی کارشناسی فراگیر رشته علوم تربیتی شاخه مدیریت برنامه ریزی هستم چند واحد باید بگذرونم تا بتونم مدرک کاردانی بگیرم آلان 32 واحد گذروندم ترم 4 هستم خیلی مشکل دارم برای ادامه دادن . عجیب احتیاج دارم مدرک کاردانی رو به ادارمون برای پیمانی شدنم ببرم مرسی از راهنمائیهایتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوست عزیز شما باید نیمی از واحدها را بگذرانید. حدودا” 70 تا 75 واحد درسی

  21. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    سلام آقا این چه وضعیه هر بار یه قانون جدید خواب می بینن من الان رفتم سیستم دغستان دیدم که معدل کلم رو از 13.60 زده 12.14 زده این چیه وضعیه اینم از قانون میام ترم بیچاره پیام نوریا که هیچ کسی به فکرشون نیست تا از حق و حققوقشون دفاع کنه بچه های پیام نور برای حقتون همتون باهم دسته جمعی برای یه مدت دانشگاه رو ترک کنید و شهریشون رو پرداخت نکنین تا حساب دستشون بیا

  22. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    پیام نورنا : طبق تماس معاونت محترم دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ، جناب آقای علمی مقدم ، اعلام شد که خبر مربوط به امتحانات پایان ترم می باشد و به اشتباه در سایت رسمی دانشگاه پیام نور امتحانات میان ترم اعلام شده است.

  23. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    باسلام فارغ التحصیل سال81ازپیام نور واحد بوئین زهرا میباشم که پس ازپیگیریهای مکررازان مرکز تاکنون مدرک دانشنامه بنده هنوز آماده نشده است .شاید ازاین طریق بتوان پیگیری شود ممنون ازشما

  24. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    بیچاره شدیم رفت.

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 اردیبهشت 1391

    چقدر زشته اشتباه میکنن.
    فقط میخوان رو اعصاب ما راه برن.
    اه اه اه

  26. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1391

    امتحانا رسید از ریزشی ها چه خبر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 اردیبهشت 1391 :

    از ریزشی دیگر خبری نیست منتظر نباشید

  27. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1391

    سلام ممنون از اینکه در مورد گرفتن مدرک کاردانیم مرا راهنمایی کردید . پس من 43 واحد دیگر که بگذرونم می تونم مدرک کاردانی رشته علوم تربیتی رو بگیرم . یعنی مهم نیست چند واحد عمومی باشند چند واحد تخصصی ؟ لطفا بازم وقت بارزشتون رو برای راهنمایی خواهر کوچیکتون بزارین. مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    خیر مهم نیست چه دروسی را بگذرانید.
    در ضمن مدرک مربوطه بدون معدل می باشد و یکجورایی معادل می باشد

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1391

    سلام
    در درس مدیریت بازاریابی که در ترم تابستانی 87-88 برگزار شد سوالات به اشتباه برای طرح سنتی مطرح شده بود حال اینکه ما طرح تجمیع بودیم .از آن وقت تا حالا نمره ما را نداده اند و ما خیلی پیگیری کردیم ولی گفتند باید آن درس را دوباره انتخاب کنید و همچنین باید شهریه آن را دوباره واریز کنید حالا ما باید چی کار کنیم
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    این موضوع رو از دایره امتحانات مرکزتان و بعد مرکز استان پیگیری کنید

  29. نویسنده دیدگاه : بهمن - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1391

    ضمن سلام و عذر خواهی به علت مربوط نبودن سوالم به این بخش
    یه مسئله ی استرس زا برام پیش اومده که خواستم جامع راهنماییم کنید
    من ترم اخر رشته مدیریت هستم . موقع انتخاب واحد معدل کلم.13.13 بود . که با توجه به معدلم. 21 واحد باقیمانده ام رو برداشتم.
    دیروز که به سایت سر زدم دیدم معدل کل منو زده 11.53. نگران شدم و دانشگاه مراجعه کردم. گفتند که نمره ی درسایی که رد شدم هم از ترم اول تو معدل کلم لحاظ شده و موقع فارق التحصیلی حذفش میکنن. حالا میخوام بدونم. منی که با توجه به معدل کل 13 اصلیم و بدون لحاظ درسایی که افتادم 21 واحد یعنی یک واحد اضافه رو برداشتم. حالا که فعلا معدل کلم 11.53 شده. بعد امتحانات و موقع فارق التحصیلی مشکلی برام پیش نمیاد ؟ مثلا نمیگن شما معدلت 11.53 بوده چطور 21 برداشتی؟؟
    خواهش میکنم کامل راهنماییم کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد. ولی بهتر است با مرکزتان هماهنگ کنید. اگر هم خواستید اعلام کنید تا ما خودمان پیگیری کنیم

  30. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 15 اردیبهشت 1391

    سلام خسته نباشید . سئوالات قبلی من درمورد گرفتن مدرک کاردانی بود شما در آخرین راهنمایی که کرده بودید گفتید مدرک کاردانی شما بدون معدل است و یه جورایی معادل . می شه توضیح بیشتری بدید . یعنی چی ؟ یعنی توی حکم من کاردان علوم تربیتی درج نمی شه . مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوست عزیز ما گفتیم فقط معدل درج نمیشه.
    توی اینترنت کلمه مدرک معادل رو سرچ کنید چیزهای زیادی دستتون میاد.

  31. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 15 اردیبهشت 1391

    سلام معلوم شد حق با آقا محمد بوده در خصوص تغییر شیوه برگزاری آزمون پایان ترم، پس با اطمینان خاطر میگم میان ترم سرجاش هست نگران نباشید آدم ها همه جایزالخطا هستند پس دوستان زحمتکش پشتیبان سایت نیز ازین امر مستثنی نیستند.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top