چاپ خبر

اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون سال 91 دانشگاه پیام نور / ثبت نام پذیرفته شدگان از 6 اسفند

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش بدون آزمون رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی برای نیم سال دوم سال‌تحصیلی 92-1391 اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و توانای مطلق و با عرض تبریک و تهنیت به خواهران و برادران عزیزی که در این مرحله  پذیرفته شده‌اند، ضرورت دارد کلیه پذیرفته‌شدگان با توجه به برنامه‌زمانی ثبت‌نام و با در دست داشتن مدارک ذیل در زمان مقرر با در نظر داشتن نکات اعلام شده برای ثبت‌نام به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

 

مشاهده نتایج پذیرفته شدگان نتایج رشته های بدون آزمون سال 1391 دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی – کلیک کنید

           

کلیه داوطلبان پذیرش بدون آزمون سال 91 که اسامی ‏آنها به عنوان پذیرفته شده دانشگاه پیام نور درج شده ‏است می بایست از 6 اسفند 91 لغایت 10 اسفند 91 با ‏مراجعه به سامانه جامع خدمات آموزشی به  نشانی http://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام غیر ‏حضوری اقدام نمایند.

نحوه و چگونگی ثبت نام در تاریخ اعلام شده متعاقبا توضیح داده خواهد شد.


الف) مدارک لازم برای ثبت نام

1- هریک از پذیرفته‌شدگان می‌بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را درزمان ثبت نام ارائه نمایند:
– اصل ‌مدرک گواهینامه دوره چهار ساله و یا شش ساله نظام قدیم ‌آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیردبیرستان و یا هنرستان به انضمام یک برگ تصویر آن که نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم در آن قید شده باشد.
–  اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی متوسطه سال ما قبل دیپلم و دو سال ما قبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم ‌آموزش متوسطه ویا داوطلبان دارای مدرک شش ساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان با نضمام یک برگ تصویر آن که بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی سال ماقبل دیپلم و دوسال ما قبل دیپلم در آن مشخص باشد.
– اصل گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی آن (که تا تاریخ 10 دی 91 اخذ شده باشد) برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی بانضمام یک برگ تصویر آن که نوع  رشته تحصیلی دوره پیش دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.
– اصل ‌مدرک‌و ‌یاگواهی ‌دیپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جدیدآموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ما قبل‌دیپلم‌ برای داوطلبان نظام جدیدآموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان‌و‌یا هنرستان‌بانضمام‌یک‌برگ‌تصویرآن‌که بخش و شهرستان‌محل اخذمدرک تحصیلی دیپلم نظام جدیدوسال ما قبل دیپلم نظام جدید در آن مشخص باشد.
– اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه‌های نظام جدیدآموزش متوسطه(ریاضی‌فیزیک،علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی).
– اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگان دوره‌های معادل (دارندگان مدرک معادل کاردانی ) به شرط آن که دوره فوق با مجوز شورای‌ گسترش ‌آموزش‌ عالی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فنآوری برگزار شده‌ باشد و مدارک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد.
تبصره : براساس ضوابط مربوط قبولی این دسته از پذیرفته‌شدگان در مقطع بالاتر مورد تایید می باشد. بدیهی است در صورت پذیرش در مقطع کاردانی قبولی آنان لغو خواهد شد.
– اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی حداکثرتا تاریخ 30 اسفند 91 مشخص شده باشد، بانضمام‌ تصویر آن.
– اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش وپرورش برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی( حداکثرتا تاریخ 30 اسفند 91 ) مشخص شده باشد، بانضمام ‌تصویر آن.
تبصره: مدرک کاردانی پیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل و قابل قبول می باشد لذا این دسته از پذیرفته شدگان(دارندگان مدرک مذکور) می توانند در مقطع کارشناسی به ادامه تحصیل بپردازند. بدیهی است که دروس گذرانده شده دانش آموختگان دوره فوق در صورت پذیرش در دوره کارشناسی پیوسته مطابق ماده 63 آیین نامه آموزشی دوره‌های کاردانی،‌ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مصوبه جلسه 399 مورخ 14 اردیبهشت 76 قابل معادل سازی نمی‌باشد.

– اصل یا گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره‌های کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش که در آن بخش و شهرستان محل تحصیل در آن درج شده باشد.

2- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن
3- اصل کارت ملی بانضمام 2 برگ تصویر از پشت و روی آن..
4- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری.
5- مدرکی‌ که ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه ‌آنها را (برای برادران) با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های مندرج در صفحه 140 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
6- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

ب) توضیحات سهمیه های نهادی

– معرفی نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هریک از روسای ارگانهای مذکور.
مهم: هریک از معرفی‌ نامه‌های فوق الذکر لازم است‌ حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال‌ اول ‌‌سال تحصیلی 93-1392 توسط پذیرفته‌شدگان و یا از طریق ارگان ذیربط ‌به ‌موسسه ‌آموزش عالی تحویل و یا ارسال‌گردد، در غیراینصورت برای نیمسال اول سال‌تحصیلی ‌93-92 از ثبت‌نام‌ پذیرفته شده ممانعت بعمل‌ می‌آید، لذا لازم است پذیرفته شدگان ذینفع در این خصوص پیگیری لازم را از موسسه آموزش عالی و ارگان ذیربط داشته باشند.

توضیح بسیار مهم:
با توجه به ادغام ارگانهای بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی و ستاد رسیدگی به امور آزادگان تحت عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اطلاع می‌رساند داوطلبانی ‌که‌ با هر یک از سهمیه‌های ذیل پذیرفته شده‌اند در زمان ‌ثبت نام، ملزم به ارائه فرم ‌و یا مدرکی ‌در رابطه‌ با‌ تایید سهمیه ثبت‌نامی ‌خویش‌ نمی‌باشند و ملاک‌ عمل‌ برای ‌ثبت‌نام ‌از ‌آنان ‌همان ‌عنوان ‌اعلام شده از سوی سازمان سنجش می باشد. سهمیه‌ شاهد: شامل ( فرزند معظم‌ شهید،اسیر و یا مفقودالاثر، جانبازان ‌عزیز70 درصد به ‌بالا، فرزند جانبازان ‌عزیز50 درصد به‌ بالا ‌و فرزندان‌ عزیز آزادگان )
سهمیه خانواده شهدا: شامل ( برادر، خواهر، پدر و مادر شهید، اسیر و یا مفقودالاثر)
سهمیه رزمندگان: شامل همسران معظم (شهید، اسیر و یا مفقودالاثر، آزادگان عزیز، همسر جانبازان عزیز 50 درصد به بالا)
سهمیه جانبازان: شامل جانبازان عزیز 25 الی 69 درصد
سهمیه آزادگان: شامل آزادگان عزیز
سهمیه فرزندان و همسران جانبازان عزیز با جانبازی 25 الی 49 درصد: سهمیه ثبت‌نامی ‌ایندسته ‌از پذیرفته‌شدگان‌ باتوجه به مناطق سه‌گانه در نظرگرفته شده است و سهمیه تخصیص داده شده در گزینش نهایی به آنان با توجه به ظرفیت خالی و پرنشده سهمیه شاهد علاوه بر ظرفیت درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، در هر یک از کد رشته  محل‌های انتخابی می باشد.

توجه: ‌چنانچه ‌سهمیه‌ پذیرفته ‌شده‌ای ازسوی‌ ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌مورد تایید قرار نگیرد ‌مراتب‌ از سوی‌ سازمان سنجش ‌تا ‌قبل ‌از  ‌شروع نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 برای جلوگیری و ممانعت از تحصیل آنان به اطلاع دانشگاه ذیربط خواهد رسید.
تذکر: پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور علاوه بر رعایت مندرجات فوق الذکر لازم است نسبت به رعایت موارد مشروحه ذیل اقدام نمایند
پذیرفته شدگان هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور لازم است بر اساس جدول ذیل از تاریخ، محل و نحوه ثبت‌نام رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام نور مطلع شوند و در زمان مقرر علاوه بر مدارک فوق الذکر مدارک ذیل را ارائه نمایند

نام نویسی از پذیرفته شدگان این دانشگاه ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد برای اطلاع از زمان و نحوه اقدام به سایت این دانشگاه مراجعه گردد.

1-یکی از مدارک مورد قبول دانشگاه به شرح ذیل با توجه به شهرستان محل سکونت و یا اشتغال (برای کارکنان دولت) که نشان‌دهنده سکونت پذیرفته شده در حوزه زیر پوشش مرکز دانشگاهی پیام‌نور مربوط با توجه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام باشد.
1-1- محل اخــذ مدرک تحصیلی سال آخر دوره متوسطه داوطلب در شهرستان زیرپوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
2-1- دو سال آخر اقامت داوطلب به صورت پیوسته از تاریخ 1 مهر 89 تا 31 شهریور 91 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
3-1-محل تولد و سال آخر اقامت داوطلب از تاریخ 1 مهر 90 تا 31 شهریور 91 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
4-1-محل اشتغال حداقل تا تاریخ 30 بهمن 91 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
2-معرفی نامه‌های مندرج در بند «ب» توضیحات سهمیه های نهادی این اطلاعیه لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 توسط ارگانهای ذیربط برای پذیرفته شدگان با سهمیه‌های مربوط به مرکز دانشگاهی پیام‌نور محل قبولی پذیرفته شده تحویل گردد، در غیر اینصورت برای نیمسال دوم سال تحصیلی مذکور از آنان ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولی آنان »کان لم یکن« تلقی می‌گردد.
3-اصل فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که به تایید موسسه آموزش عالی محل تحصیل قبلی و اداره کل امور دانشجویان داخل ذیربط رسیده باشد.
تذکر 1: در کلیه رشته محل‌های مربوط به گروه‌های آموزشی هنر و فنی و مهندسی محدوده جغرافیایی پذیرش دانشجو علاوه بر جدول شهرستان‌های زیر پوشش مراکز و واحدهای ذیربط به صورت بومی- استانی هم انجام شده است.
– کارمندان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته از مرکز یا واحد محل اشتغال خود نبوده‌اند  و در صورت قبولی در سایر مراکز و واحدها تقاضای انتقال و یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال آنها قابل بررسی نمی‌باشد.

جهت اطلاع کلیه داوطلبان:
– باتوجه به کنترلهای متعدد و بررسی هایی که به صور مختلف به عمل آمده، از صحت کد رشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته شدگان، اطمینان حاصل شده است، علیهذا داوطلبان درصورتی که منحصراً درباره کد رشته های انتخابی و سوالی داشته باشند ، می توانند حداکثر تا 15 اسفند 91 منحصراُ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان ، اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداُ خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مکاتبات اینترنتی و یا امکانات که از طریق دیگری بعد از تاریخ 15 سافند 91 در این باره صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهدشد.

داوطلبان گرامی می توانند سؤالات خود را با شماره تلفن های 99-88923595-021 یا با بخش پاسخگوئی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در میان‌ بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : amin - در تاریخ : 17 اسفند 1391

    با سلام

    من هم قبول شدم. وهم اینترنتی و حضوری ثبت نام کردم. ولی هنوز انتخاب واحد نکردم.

    اما چون خیلی از درسها تئوری هستن الان من منصرف شدم و می خوام به دانشگاه علمی کاربردی برم.

    از شما می خوام مرا راهنمایی کنید که الان من باید چکار کنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 اسفند 1391 :

    سلام
    باید شهریه این ترم رو پرداخت کنید و بعد انصراف دهید.

  2. نویسنده دیدگاه : mona - در تاریخ : 24 اسفند 1391

    من امروز 24 اسفند از نتایج مطلع شدم باید چی کار کنم
    ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 اسفند 1391 :

    به مرکز قبولی خود مراجعه کنید.

  3. نویسنده دیدگاه : mona - در تاریخ : 26 اسفند 1391

    پشتیبان محترم من الان دانشجویه رشته علوم سیاسی دانشگاه ازاد هستم رشته بدون ازمون پیام نور هم علوم سیاسی زدم و قبول شدم امکان داره واحدهای که تا اینجا پاس شده تطابق بدم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 اسفند 1391 :

    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند بله

  4. نویسنده دیدگاه : jamshid easy - در تاریخ : 21 فروردین 1392

    سلام.بنده بدون کنکورپیام نورثبت نام کردم ومشهد-سخت افزار قبول شدم.91.12.10انتخاب واحد کردم وبدلیل اطلاع رسانی نادرست از تاریخ برگزاری کلاسها مطلع نشدم وتمام کلاسهای سال 91راازدست دادم.میخواستم بدونم الان تکلیف من چیه؟تازه یک درسی رو انتخاب واحد کردم که مجاز نبودم وکاملا اتفاقی متوجه شدم.متاسفم واسه پیام نور.فقط مارو تو هچل انداخته ونمیدونم چیکارکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 فروردین 1392 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور الزامی نمی باشد به استثنا دروس عمومی و دروسی که فاقد منبع می باشد. پس از ترم بعد با دقت انتخاب واحد و در کلاسها شرکت کنید

  5. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 24 فروردین 1392

    سلام . برای ثبت نام حضوری حتما مدرک پیش دانشگاهی واجبه اخه من یکی از امتحاناتم غایب بودم وکمی دیرتر مدرک میدن . تا پروندم کامل بشه خواهشا جواب بدین اگه مدرک پیش زیاد مهم نیست میشه ثبت نام کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 فروردین 1392 :

    سلام
    بله مدرک پیش لازم است.

  6. نویسنده دیدگاه : یلدا - در تاریخ : 26 فروردین 1392

    سلام . من چندسال پیش دانشگاهی رو تموم کردم اما چون یه درس غایب بودم هنوز مدرک پیش رو نگرفتم وچندین سال هم شانس قبولی در دانشگاه رو نداشتم حالا بدون ازمون قبول شدم ومی خوام دانشگاه برم آیا اگه ریز نمرات پیش رو بدم برای ثبت نام حضوری قبوله ؟ خواهشا جواب خوبی بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 فروردین 1392 :

    سلام
    باید مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام داشته باشد.

  7. نویسنده دیدگاه : محمدجواد - در تاریخ : 26 فروردین 1392

    ببخشید من هنوز جواب معافیت سربازیم نیومده برای تکمیل پرونده حضوری بدون ازمون چه مدرکی ببرم کاملا توضیح بدن خواهشا ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 فروردین 1392 :

    نامه از پلیس + 10 دریافت کنید

  8. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 30 فروردین 1392

    سازمان سنجش اعلام کرد که اگرکسی نسبت به بدون کنکوراعتراصی داره درسیستم پرسش و پاسخ ثبت کنه و آخرین مهلتش هم 15 اسفندبودولی هنوزپاسخی ازسازمان دریافت نشده دارن هنوزبررسی می کنند یا رفع تکلیف بوده ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    احتمالا با درخواست شما و اعتراض شما موافقت نشده
    موضوع رو از خود سازمان سنجش پیگیری فرمایید

  9. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 7 اردیبهشت 1392

    سلام ببخشید من از بدون آزمون اطلاعی ندارم ممکنه راهنماییم کنید؟ ممنون میشم من اسفند 91 در مقطع کارشناسی با معدل کل 15.5 فارغ التحصیل شدم می خوام بدونم از کجا باید بدونم شرایطشو دارم بدون آزمون برای ارشد شرکت کنم؟چی کار کنم تا بدونم؟ تا کی فرصت هست برای ثبت نام ؟اگربدون آزمون بخوام از سال 92 برای ارشد بخونم از حالا چی کار کنم؟ خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    اسامی افرارد بدون آزمون توسط خود سازمان مرکزی اعلام می شود.
    با معدل 15.5 فکر نمیکنم جز افرارد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) باشید.

  10. نویسنده دیدگاه : آرنیکا - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1392

    باسلام
    من دانشجوی بدون آزمون دانشگاه ÷یام نور ورودی 91 هستم
    امروز که برای امتحان میان ترم رفتم بعد از دادن امتحان رفتم قسمت کارشناسی جهت تحویل مدارک و اخذ کارت…
    کارشناس مربوطه بعد از دریافت مدارک و تحویل کار دانشجویی به من فرمودند که من جز دانشجو محاسبه نشوم”آمادگی داشته باشم” عرض کردم چرا؟؟؟
    گفتند اینجا معدلت وارد نشده”درصورتیکه من معدلم را ثبت کرده بودم”گفتند تا 10 روز دیگه مشخص میشه!! بخشنامه جدید قراره بیاد… از صبح که این خبرو شنیدم حالم بسیار بده و علیرغم این که خودم را برای کلیه امتحانات آماده کردم اما روحیه ام رو کاملا” از دست دادم، لطفا شما راهنمائیم کنید…. خیلی ناراحت و نگرانم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    احتمالا مشکلی نباشد و معمولا در این جور موافع بخشنامه می آید که بخشیده می شوند. حالا به هر حال باید صبر کنید

  11. نویسنده دیدگاه : آرنيكا - در تاریخ : 15 اردیبهشت 1392

    باسلام
    بسیار ممنون از پاسخ پشتیبان محترم

    سوالم این است که بخشیدگی برای چه منظور است؟!!
    آیا خبط و خطایی در ثبت نام و مدارک بنده بوده است؟!!

    آیا تابحال چنین موردی برایتان پیش آمده و کسی به آن اشاره کرده است؟

    لطفا”‌راهنمایی ام کنید!! خیلی دلواپس و نگرانم‌، انگیزه و روحیه ام بسیار تضعیف شده است…..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    احتمالا مشکلی در ثبت نام شما بوده و باید منتظر تصمیم گیری باشید. مشخص نیست

  12. نویسنده دیدگاه : آرنيكا - در تاریخ : 16 اردیبهشت 1392

    باسلام به پشتیبان محترم
    سوالم این است که آیا:
    زمان امتحانان پاپان ترم پیام نور تغییری کرده است:
    گزارش موثق زمان امتحانات را از کجا میتوانم رویت کنم؟!!

    باسپاس

    آرنیکا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    خیر تغییری نکرده.
    از گزارش 428 و یا گزارش 101 که فعلا هر دو غیرفعال می باشد

  13. نویسنده دیدگاه : آرنيكا - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1392

    روز به خیر
    خواهشمند است بفرمائید اگر برای امتحانات پایان ترم پیام نور فقط کتابهای کمک درسی را مطالعه کنیم کفایت میکند ؟! یا خیر

    بعضی از دروس اختصاصی فهم و درک آن بسیار مشکلی است که از طریق کتب کمک درسی تقریبا” این مشکل حل میشود!!!

    باسپاس واحترام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    امتحانات از منابع اعلام شده طراحی می شود پس ملاک فقط منبع اعلام شده توسط دانشگاه می باشد.

  14. نویسنده دیدگاه : mohsen - در تاریخ : 9 مرداد 1392

    با سلام-من مهندسی هوا فضا پیام نور مشهد بدون ازمون سال 91 سراسری-بهمن ماه قبول شدم نتونستم ثبت نام کنم امکان ثبت نام برای مورودی مهرماه 92 وجود داره-متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1392 :

    سلام
    در شهریورماه به مرکز قبولی خود مراجعه کنید شاید از شما ثبت نام به عمل بیاید

  15. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 13 مرداد 1392

    سلام میخواستم بدونم با معدل دیپلم 16 شانس قبولی دررشته مهندسی تهران شمال پیام نور دارم؟ یعنی افرادی بودن که بهمن ماه در این رشته قبول شده باشن ؟کجا میشه سوابق تحصیلشون دید؟راستی من دیپلمم تجربی سلان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1392 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست

  16. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 14 شهریور 1392

    سلام
    من موقع ثبت نام “غیر حضوری” پذیرش بدون آزمون ،ثبت نامم به دلیل ندادن شماره تاییدیه تحصیلی به سیستم به صورت “مشروط” انجام شده، و در ثبت نام “حضوری” رسید تائیدیه تحصیلی رو تحویل دادم ،آیا مشکلی پیش میاد؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top