چاپ خبر

امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه پیام نور / جزئیات تفاهم نامه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : تفاهم نامه ایجاد پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس دانشگاه پیام نور منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : در راستای اجرای سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و به منظور ارتقای سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در تولید ناخالص ملی از طریق صنعتی سازی پژوهش‌های علمی و نیز مدیریت بهینه‌ منابع ملی، با حضور دکتر محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور تفاهم نامه ایجاد پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور منعقد شد.

از جمله اهداف تشکیل پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات، اجرای پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی کاربردی و پژوهشی مورد نیاز با بهره‌مندی از توانمندی‌های اعضای هیات علمی، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و شرکت‌های دانش بنیان منصوب به دانشگاه، ارائه مشاوره علمی تحقیقاتی و اجرایی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت پژوهشگاه از پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی پژوهشگاه و همکاری مشترک و استفاده از مشاوره دانشگاهیان و شرکتهای دانش بنیان منصوب به دانشگاه در جهت ایده‌پردازی و آینده پژوهشی در زمینه‌های مورد نیاز پژوهشگاه است.

همچنین تدوین راهکارهای مناسب در خصوص جذب 10 نفر از مسئولان و متخصصان پژوهشگاه جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مورد توافق و اعطای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری پژوهش محور، تدوین دوره‌های آموزشی و پژوهشی خاص مورد نیاز پژوهشگاه، برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و همایش‌های مشترک ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مورد نیاز، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک در زمینه‌های مورد نیاز پژوهشگاه از جمله اهداف دیگر انعقاد تفاهم نامه مذکور عنوان شده است.

توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز متناسب با اهداف پژوهشگاه، ایجاد زمینه‌های لازم جهت تجاری کردن دستاوردهای پژوهشی و نیمه پژوهشی و تهیه کتب و دیگر متون آموزشی و در اختیار گذاردن پایان‌نامه‌های مقاطع مختلف و متناسب با نیازهای پژوهشگاه نیز از اهداف ایجاد پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود.

دیگر اهداف این پژوهشکده شامل سایر موارد ارجاعی از سوی کمیته راهبردی، ایجاد تعامل با نهادهای بین‌المللی در خصوص فناوری‌های نوین و همکاری در زمینه تاسیس و توسعه انجمن‌های علمی و تخصص ملی و بین‌المللی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف کاهش وابستگی به مدارک و مراکز اعتباردهی خارجی، برگزاری دوره‌های تحصیلات رسمی تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه علوم مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد در راستای ارتقای دانش کارکنان دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی است.

بر اساس این تفاهم‌نامه،  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به اعطای گرنت‌های پژوهشی به اساتید راهنمای دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت مالی در زمینه ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دوره‌های دکتری در زمینه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و برون سپاری بخشی از پروژه‌های تحقیقاتی و عملیاتی در حوزه فناوری‌های نوین به دانشگاه مکلف شده است. مدت این توافق‌نامه نیز چهار سال از تاریخ امضای آن در نظر گرفته شده است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : حدیث - در تاریخ : 27 خرداد 1392

    سلام ببخشید میدونم ارتباطی به این مطلب نداره اما میخواستم بدونم سیستم گلستان برای همه با مشکل باز میشه برای من که اصلا باز نمیشه چی کار کنم ؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 خرداد 1392 :

    سلام
    از لینک زیر مراجعه کنید:
    http://reg.pnuna.com

  2. نویسنده دیدگاه : P - در تاریخ : 28 خرداد 1392

    سلام به پشتیبانان محترم
    توی اینکه سایت فوق العاده ای دارین و کارایی سایتتون چندین برابر سایت رسمی پیام نوره اصلا شکی نیست

    ولی ای کاش یه فکری هم برای شناختن واقعی پیام نور به سایرین می کردین

    نمیدونم چه فکری در مورد پیام نور میکنن که توی فرم های مختلف معدل مورد نیاز برای قبول کردن پیام نوریها رو حدود 3 نمره بیشتر از معدل دانشگاه های دیگه در نظر میگیرن.البته جاهای مختلف با هم فرق میکنن.دیگه نمیدونن معدل 15 توی پیام نور حداقل برابر معدل 17 توی دانشگاه های دیگست…

  3. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 28 خرداد 1392

    سلام، مشکل آزمون های الکترونیکی کی حل خواهد شد؟!
    بزودی شون داره یه ماه می شه؟!!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 خرداد 1392 :

    سلام
    نمرات دروس الکترونیکی به تدریج در حال اصلاح هستند

  4. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 28 خرداد 1392

    من کلا 25 واحد دارم تموم کنم نمیشه 24 تا بردارم 1 کی هم معرفی به استاد؟خواهشا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 خرداد 1392 :

    خیر نمی شود

  5. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 28 خرداد 1392

    سلام
    من می خوام در دو رشته در دانشگاه پیام نور شرکت کنم رشته اول رو می خوام از طریق فراگیر وارد بشم اگر قبول شدم آیا رشته دوم رو می تونم از طریق پذیرش بدون کنکور و بدون آزمون یعنی از طریق معدل وارد بشم؟مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 خرداد 1392 :

    سلام
    بله می شود.

  6. نویسنده دیدگاه : آزاده - در تاریخ : 29 خرداد 1392

    سلام ، خسته نباشید
    سوال من اینه که توی ترم آخر ارشد (شیوه آموزش محور) حداکثر چند واحد میتونیم برداریم ؟!
    آیا ۱۶ واحد امکان داره ؟!
    ممنونم از زحماتتون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 خرداد 1392 :

    سلام
    خیر. همان حداکثر 14 واحد

  7. نویسنده دیدگاه : موسوی - در تاریخ : 30 خرداد 1392

    با سلام و عرض خسته نباشید من چند تا سول داشتن

    من همه درس های دوره کارشناسی ارشد را پاس کردم یعنی این ترم دیگه تمام شدن می تونم برا افزایش معدل ترم تابستان فقط جز سی یا دروس دیگه را بردارم
    چرا در سهایی که یک بار افتادیم را آن نمره مردودیش را از کارنامه کل حذف نمیکنن همه دانشگاهها دروس افتاده جز معدل کل حساب نمیشه ممنون اگر پاسخ بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 خرداد 1392 :

    سلام
    اگر کارهای فارغ التحصیلیتون رو انجام نداده باشید احتمالا بتوانید.
    قانون این هست متاسفانه و هنوز تغییری نکرده : “معدل هر دانشجو در زمان اتمام تحصیل با احتساب اولین ردی و اخرین قبولی در هر درس از مصوب دروس کارشناسی ارشد باید حداقل ۱۴ باشد.”

  8. نویسنده دیدگاه : ایدا - در تاریخ : 30 خرداد 1392

    سلام یه سوال دارم وقتی فرم مهمان رو پر کردم دانشگاه خودم با درخواست من موافقت کردن الان من نمیدونم دانشگاه مرجع با درخواست من موافقت کرده یا نه؟با دانشگاهم تماس میگیرم جواب درست و حسابی بهم نمیدن یکی از دوستام بهم گفت 2 تیر باید بری سایت گلستان و اونجا تیک مهمان رو بزنی من الان باید چکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 خرداد 1392 :

    سلام
    اگر مهمان از پیام نور به پیام نور بوده باید فقط درخواست رو از طریق سایت گلستان ثبت کنید تا موافقت مبدا و مقصد داده شود

  9. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 30 خرداد 1392

    سلام.من میخواهم دردوره بعدی فراگیر رشته علوم سیاسی شرکت کنم اما توی سایت وزارت علوم نوشته سرفصل دروس این رشته تغییر کرده واز مهر ماه در تمامی دانشگاه ها ی کشورقابل اجرا خواهدبود.ایا درپیام نور هم قابل اجرا خواهد بود.با تشکر از مدیران این سایت خوب

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 خرداد 1392 :

    سلام
    فعلا لیست منابع و ارائه دروس سال تحصیلی 93-92 اعلام نشده

  10. نویسنده دیدگاه : Ramin - در تاریخ : 30 خرداد 1392

    خسته نباشید رشته من کارشناسی حقوق هستش اما مشکل اینه که من 117 واحد پاس کردم و اگر تعداد واحدهای فارغ التحصیلی رشته ام رو 136 واحد در نظر بگیریم من باید 19 واحد دیگه پاس کنم اما در لیست برنامه 9 ترمه فقط 17 واحد مونده که هنوز پاس نکردم ! این 2 واحد را از کجا بیارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 خرداد 1392 :

    دوست عزیز نباید که حتما از لیست ارائه دروس جلو رفت. شاید از ترم های قبلتان هست.

  11. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 30 خرداد 1392

    پشتیبان تورو خدا حذف نکن .کی این نمرات مردودی رو حذف میکنن که معدل بره بالا. درسمون تموم شد.شما چرا پیگیری نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 خرداد 1392 :

    اگر ورودی 86 به قبل هستید نمرات مردودی در زمان فارغ التحصیلی حذف می شوند.

  12. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 2 تیر 1392

    سلام پشتیبان.ببخشید میخواستم بدونم اگه من که جز استعدادهای درخشان بودم-ده درصد برتر- آیا میتونم بعدا مثلا یکماه دیگه یا بعدها برم دانشگاه فرم نفر برتر بودن رو برام تایید کنن.چون این مورد ثبت نام امسال برای پیام نور ارشد بدون کنکور تا دوم تیرماه یعنی امروز هست.ولی من میخوام برای آینده از امتیازم استفاده کنم و فعلا قصد ارشد ندارم.ولی طبعا تو سیستم پیام نور باید مشخص باشه که معدل تا ترم قبل من اول بودم.یعنی امکان داره دیرتر برم معدلها دستخوش تغییر شده باشه.البته مشکلی نیست اونا کافیه کارنامه و معدل منو تا پایان ترم قبل چک کنن و ببینن معدل اعلامی در لیستی که خودشون دارن با معدل کارنامه من یکی باشه..که بعدها هم میتونن اینو چک کنن.بهرحال من در مسافرتم و میخوام بدونم کلا بعدا میتونم برگمو تایید کنم.تایید برگه و داشتن این برگه استعداد درخشان هم برام مهمه.و میخوام یه نسخه ازشو داشته باشم.بسیار ممنون.لطفا جوابمو بدید چون امروز روز آخره من مجبور نشم یه مسافرت کوچولوم رو بهم بزنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 تیر 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید. و باید صبر کنید تا دوره بعدی ببینید اسم شما اعلام می شود یا خیر

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top