چاپ خبر
دانلود رایگان دفترچه راهنمای ثبت نام /

جزئیات ثبت نام و لیست رشته های پذیرش بدون آزمون بهمن 92 در رشته های پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و پذیرش جدید بدون آزمون (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال 92 اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ و نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال 1392 اعلام شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام کرده اند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت نام  نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش جدید بدون آزمون بهمن ماه 92 شرکت کنند.

 

 

دریــــــافــــت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (پذیرش بهمن ماه سال 1392) – کلیک کنید

 

 

کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این اطلاعیه و دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی از  1 دی ماه 1392  لغایت 5 دی ماه 1392  به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی : www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ 35,000 ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 50 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 

الف) موارد قابل توجه:
 
1- آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1392 پذیرفته شده‌اند، با رعایت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌های ذیل می‌توانند متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکورشوند.

تبصره 1: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد. لذا به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود، در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دقت کافی مبذول دارند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

 

تبصره 2: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

2- پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور نمی‌باشند. و چنانچه اقدام به انتخاب رشته نمایند و پذیرفته شوند قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد.

3- داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی ضرورت دارد در انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد علاقه، به شرایط و ضوابط هر یک از رشته‌های انتخابی مندرج در اطلاعیه و همچنین شرایط و ضوابط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مربوط که در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون سراسری سال 1392 و سایر اطلاعیه‌های مربوط درج شده است، توجه نمایند.

4- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج دراطلاعیه مربوط براساس امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، خواهد بود.

 

ب) تکالیف داوطلبان‌ برای‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو در این مرحله:‌
1-ب) ویژه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392 ثبت‌نام نموده‌اند:
1-1-ب)مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز با توجه به جدول کدرشته محل‌های مربوط.
2-1-ب) انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (1 دی 92 لغایت 5 دی 92 ).

2-ب) ویژه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392 ثبت‌نام ننموده‌اند:
1-2-ب) مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز و دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
2-2-ب) تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.
3-2-ب) تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (1 دی 92 لغایت 5 دی 92 ).

 

ج) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو در این مرحله:‌
ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دانشجو (پذیرش بدون آزمون) بهمن ماه سال 1392 که در دفترچه راهنما درج شده، منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. لذا داوطلبان لازم است اقدامات لازم به شرح ذیل را بعمل آورند:
1-ج) مراجعه به سایت اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2-ج) دریافت جداول کدرشته محل‌های پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت سراسری سال 1392 و یا دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان.
3-ج) با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 35.000 (سی و پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی انتخاب کد رشته محل های تحصیلی از 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد،( براساس توضیحات تبصره 2 ذیل)لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 35.000 (سی و پنج هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.

تبصره 2- منظور ازانتخاب کد رشته محل های تحصیلی از 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب کد رشته محل های گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) از گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز انتخاب رشته نماید. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی انتخاب رشته نماید.

4-ج) آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

 

دانـــــلـــــــــــود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (پذیرش بهمن ماه سال 1392)کلیک کنید

 

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ramin - در تاریخ : 6 دی 1392

    اگر تکمیل ظرفیت 92شرکت کنم و در کنکور 93 هم شرکت کنم وقبول شوم از پیام نور بدون کنکور92 میتونم انصراف بدم و در رشته قبول شده در کنکور 93شروع به تحصیل کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 دی 1392 :

    بله می توانید

  2. نویسنده دیدگاه : nahid - در تاریخ : 11 دی 1392

    سلام لطفا سوالمو حذف نکنین من دانشجوی امار سال91 دانشگاه سراسری هستم میتونم به صورت فراگیر یه رشته دیگه بخونم؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 دی 1392 :

    سلام
    فراگیر کارشناسی پیام نور کلا حذف شده است.

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 دی 1392

    سلام امروز16دی ماهه من عقب موندم ثبت نام نکردم الان میتونم یانه توروخداجواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 دی 1392 :

    سلام
    ثبت نام برای بهمان 92 به اتمام رسیده است

  4. نویسنده دیدگاه : شيرين - در تاریخ : 18 دی 1392

    سلام خسته نباشید
    امروز 18 دی ماه 92 هستش من برای بهمن 92 ثبت نام کردم می‌خواستم ویرایش کنم (یک رشته اضافه کنم) آیا الان می‌تونم یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1392 :

    سلام
    خیر ثبت نام و ویراش اطلاعات به پایان رسیده است

  5. نویسنده دیدگاه : amina - در تاریخ : 19 دی 1392

    سلام و خسته نباشید
    من برای دانشگاه بدون آزمون ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ جوابی نه در ایمیل نه تلفن هنوز نگرفتم ، میخواستم بدونم کی باید جوابش میاد .
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1392 :

    سلام
    دوست عزیز قرار نیست به شما ایمیل یا تلفن بزنند!!!
    نتایج در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. اوایل و یا اواسط بهمن ماه اعلام خواهد شد.

  6. نویسنده دیدگاه : نرگس بارانی بیرانوند - در تاریخ : 23 بهمن 1392

    ضمن عرض سلام و احترام، اینجانب دارای مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی و کاردانی میباشم ودر مرحلۀ پذیرش براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) ورودی بهمن92 شرکت کردمو معدل دیپلم و پیش دانشگاهی را وارد نمودم اما در فرنپم ثبت نامم به دلیل اشتباه در قسمت فارغ التحصیلی نوشته شده دورۀ کاردانی واین باعث شده در این مرحله پذیرفته نشوم و نوشتن مردود شدم ، خواهشمندم این حقیر را راهنمایی بفرمایید . چندین بار است این سؤال را میپرسم اما جواب نمیگیرم ، خواستم خواهش کنم تا انتخاب واحد تمام نشده میتونم خدمت برسم برای اصلاح ثبت نام ؟ متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1392 :

    دوست عزیز اگر مردود شده اید هیچ راهی ندارد

  7. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 11 اسفند 1392

    سلام میخواستم ببینم کسایی که بدون آزمون وارد دانشگاه پیام نور میشن مدرکشون با کسانی که با کنکور وارد میشن فرق داره از نظر اعتبار؟توی مدرک درج میشه بدون آزمون؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 اسفند 1392 :

    سلام
    خیر فرقی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : زندگی - در تاریخ : 7 خرداد 1393

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من مدرک کارشناسی الکترونیک رو دارم چندتا سوال داشتم .
    1- ایا غیر انتفاعی هم برای ارشد بدون کنکور جایی هست ثبتنام کنه ؟
    2- ارشد پیام نور واسه ترم مهر بخواییم کجا باید ثبتنام انجام بدیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 خرداد 1393 :

    سلام
    1- اطلاعی نداریم
    2- برای پذیرش مهر 93 در تاریخ 13 خرداد ثبت نام فراگیر خواهد بود که می توانید از طریق سایت سازمان سجش ثبت نام کنید.

  9. نویسنده دیدگاه : ساحل - در تاریخ : 8 خرداد 1393

    با سلام و تشکر فراوان بابت همه ی حوصله و زحمتی که برای اطلاع رسانی و پاسخ دادن به ما ، دارید .
    غرض از مزاحمت می خواستم تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رو برای مهر 93 بدونم .
    با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 خرداد 1393 :

    سلام
    هنوز هیچ تاریخی اعلام نشده است

  10. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    با سلام

    میدونم این مال بهمن 92 هست اما یک سوالی داشتم من رشتم تجربیه اما میخوام کد رشته محل های ریاضی رو بزنم اما الان برای کنکور تجربی ثبت نام کردم . اما موقع ثبت نام امکان هست که کارت ثبت نام ریاضی رو بخرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا شرایط جدید اعلام شود. مشخص نیست هنوز

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top