نکات بسیار مهم انتخاب واحد /

آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور / اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 92-92 دانشگاه پیام نور از 27 دی ماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه بسیار مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

 

مشکل سیستم گلستان در پرداخت شهریه و انتخاب واحد برطرف شده است

قبل از انتخاب واحد شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

 در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال دوم 93-92 دانشگاه پیام نور بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 پیام نور از 27 دی ماه 1392 آغاز و تا 4 بهمن ماه 92 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم تابستان (3913) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (3921) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می شود شهریه خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند. همچنین توجه داشته باشید اگر مایل هستید به صورت اینترنتی شهریه را پرداخت کنید، شهریه شما همان شهریه موجود در گزارش 163 (فرم واریز شهریه) می باشد و اگر در قسمت پرداخت های الکترونیکی مبلغ تفاوت دارد به صورت دستی خودتان مبلغ را به مبلغ گزارش 163 تغییر دهید و شهریه را پرداخت نمایید.

کسانی که نیز شهریه رو از طریق دستگاه های خودپرداز بانکی واریز نمونه اند ، کمی دیرتر از سایرین مبلغ واریزی آنها در سایت گلستان ثبت می شود.

در صورتیکه مراحل پرداخت شهریه در بانک بصورت کامل انجام شده و مبلغ شهریه از حساب بانکی شما کسر شده است ولی در سیستم سایت گلستان پاسخ بانک نامشخص است، جهت ثبت پرداخت شهریه در سیستم بر روی سطر مربوطه که نوشته شده است نامشخص کلیک نمایید تا عملیات واریزی به صورت کامل انجام شود.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


 نمرات اعلام نشده و معدل ترمی که مشخص نیست!!

به دلیل اینکه برخی نمرات هنوز اعلام نشده است و زمان میبرد تا نمرات اعلام شوند ، مخصوصا دروسی که قسمت تشریحی داشته اند ، و همچنین معدل ترمی که مشخص نیست ، فعلا بر اساس آنچه خودتان از نمراتتان می دانید انتخاب واحد کنید و بعد که نمرات اعلام شد در زمان حذف و اضافه ، انتخاب واحد خود را اصلاح کنید.

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در نیمسال دوم 93-92 پیام نور:

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر 14 واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال اول 93-92 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترم قبلشان (نیمسال اول 93-92) حداقل 12 باشد می تواند تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 12 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 12 واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .

این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- حداکثر واحد انتخابی این دانشجویان 14 و حداقل 5 واحد می باشد .
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .

 


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

 

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است
برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

 

انتخاب ۲ درس که امتحان آنها در یک روز و یک ساعت برگزار می شود
این امکان در حال حاضر فقط برای دانشجویان ترم آخر وجود دارد که این دسته از دانشجویان باید حتما ترم آخر بدون آنها در سیستم ثبت شده باشد تا این امکان را داشته باشند.
سایر دانشجویان اگر کارشناس رشته آنها اجازه دهد می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

اخطار های سیستم گلستان کنترل شماره ۳۴ و کد ۴
برای برطرف کردن اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور به کارشناس رشته خود مراجعه کنید
کد ۴ : شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.

 

نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور
این حالت در زمان انتخاب واحد پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 26 بهمن ماه 1392 لغایت 5 اسفندماه 1392 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال دوم ۹۳-۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

             سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید               

               سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید                

                       سرور شماره 2 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید                       

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : dost - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    اگه شهریه ثابت و الان پرداخت نکنیم نمی تونیم زمان حذف و اضافه انتخاب واحد کنیم؟
    اگه نتونستیم چی کار کنیم؟
    میشه زمان حذف و اضافه هم پرداخت کرد هم انتخاب واحد کرد؟
    خواهش میکنم پاک نکنید و جواب بدید
    خواهش میکنم
    خواهش میکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    بله می توانید در زمان حذف و اضافه هم شهریه رو پرداخت کنید و هم بعدش انتخاب واحد کنید

  2. نویسنده دیدگاه : shila - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    امروز روز انتخاب واحدم تعیین شده حالا که شهریه پرداخت کردم رفتم میبینم که همه کلاسها پر شده و براساس پیش نیازهای مورد نیازی من نمیتونم کلاسی بردارم با دانشگاه هم هرچی تماس میگیرم کسی تلفن رو جواب نمیده . براساس تجربه شما من الان باید چیکار کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    باید به مرکزتان درخواست افزایش ظرفیت دروس مورد نظر رو بدید

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    ُسلام خوبین؟ من از اقا وحید یه سوال دارم یعنی من ک ورودی 89 هستم نباید دیگه فرهنگ و تمدن رو بردارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز مطالعه فرمایید:
    اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

  4. نویسنده دیدگاه : س.د - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    پیام نور هر روز بی برنامه تر از قبل! دانشجوی ارشد هستم . بر حسب تچربه ترم قبل در مورد نهایت بی مسوولیتی سیستم پیام نور نسبت به دانشجو ها ، به مدت یک هفته هر روز سایت رو چک کردم که شناسه پرداخت برای شهریه ثابت بگیرم. تا وقت را برای انتخاب واحد از دست ندهم.درست وقتی که مهلت انتخاب واحد من رسید ، پیغام شهریه داد و در قسمت شهریه هم شماره سریال داد. منهم که کارت صادرات نداشتم مجبور شدم از خودپرداز پرداخت کنم. هنوز هم سایت مبلغ بدهی را حذف نکرده. در حالی که قبلا وقتی از عابر بانک پرداخت میکردی فورا حساب دانشگاه شارژ میشد. معلوم نیست اینها به کجا می خواهند برسند؟…

  5. نویسنده دیدگاه : كامران - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام و خداقوت
    در جواب سوال «ترم پیش بهمون گفتن باید حتما کلاسایی که عادی ارائه شده رو بیایید در غیر اینصورت نمره تون از ۱۴ حساب می شه. » فرموده اید قانون عوض نشده ، لطفا بگوئید منظورتان چیست ؟ با شرکت نکردن در میانترم و کلاسها نمره از 14 حساب می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    نمره پایان ترم همیشه از 14 نمره محاسبه می شود/
    حال اگر نمره میان ترم داشته باشید که بعد از 14 با نمره میان ترم شما جمع می شود.
    اگر هم میان ترم نداشته باشید نمره 14 شماه ضربدر 10 هفتم می شود

  6. نویسنده دیدگاه : بیتا - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام. من برخی از درسهایی که هنوز برنداشته ام را در لیست انتخاب واحد ندارم. مثل روشهای محاسبات عددی.(رشته مدیریت پروژه) اما برخی دیگه که پاس شده اند مثل اقتصاد مهندسی، در لیست انتخاب واحد دیده می شود.
    این یعنی چی؟
    الان من نمی تونم واحدهایی که باید بردارم را بردارم. از طرفی می ترسم بعدا اینهایی که می بینم به مشکل بخورند. در صورتی که نمره قبولی از آنها دارم.
    برای اضافه کردن دروسی که می تونم بردارم الان مشکل مهم تری است. چه کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    نمراتتان هنوز تایید نشده به همین دلیل هست. اونایی که پاس کرده اید را مجددا اخذ نکنید.

  7. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام -من معدلم دقیقا شده 17 تمام – من موندم – می تونم 24 واحد بردارم یا باید 20 واحد بردارم – چون شما طبق آیین نامه گفتید بین 12 تا 17، 20 واحد می تونند بردارند حال خود معدل 17 تمام تکلیفش چیه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    اگر 17 تمام هست بله می توانید تا 24 واحد اخذ کنید

  8. نویسنده دیدگاه : مونيكا - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام 1- تا کی وقت داریم شهریه ثابت پرداخت کنیم؟
    2- اگه انتخاب واحد تمدید بشه مهلت پرداخت شهریه هم تمدید میشه؟
    3- تا انتخاب واحد نکنیم وام شهریه نمیدن اگه باید شهریه ثابت پرداخت کنیم دیگه وام به چه دردی میخوره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    1- تا زمانی که بخواهید انتخاب واحد کنید!!
    2- بله تمدید می شود.
    3- وام برای شهریه متغییر می باشد.کل شهریه رو که بهتون وام نمیدن!!!

  9. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام -ایا میشه اگه 20 واحد عملی ونظری مونده باشه ترم اخر بدون رعایت پیش نیاز همه رو انتخاب کرد؟اگه دروسی که واحد عملی ونظری دارند نمره عملی رواستاد نده میشه فقط نظری شو امتحان داد وعملیشو ترم بعد گذروند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    در ترم آخر بله می توانید.
    اگر واحد علمی و نظری از هم جدا باشند بله می شود

  10. نویسنده دیدگاه : مونا - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    نا شناس والله منم موندم چرا آقا وحید اینو گفته ؟!

    شما فهمیدید؟!

  11. نویسنده دیدگاه : ثویبه - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    واقعاً عجب اعصابی دارین من به جای شما بودم مغزم سوت میکشید از این که صد بار ازم یه سوالی بپرسن بعد یکی بیاد بگه چرا ج منو نمیدی عزیزان خواهشاً اول زحمت بدین به خودتون جستجو کنید بعد اگه نبود سوال بپرسید والا گناه داره کاری نکنید همینی هم که داریم زود ج میده بپره ………….

  12. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام پشتیبان عزیز با معرفت دوست داشتنی صبور ایشالا خیر ببینی این تن بمیره بزرگواری کن منت بذار جواب سوال زیر رو بده ممنون.
    1- ایا میشه فرهنگ و تمدن و اندیشه سیاسی امام رو در یک ترم برداشت؟؟؟
    بسیار بسیار سپاسگذارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر نمی شود چون هر دو از گروه معارف هستند

  13. نویسنده دیدگاه : omidreza - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    من 14 واحد اخذ کردم 5 واحدش رو آزمون دادم اگه معدل این 5 واحد 17 شه مجاز به انتخاب 24 واحد هستم یا خبر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    هر معدلی که در زمان تایید نمرات براتون سیستم اعلام کرد بر اساس همان انتخاب واحد کنید

  14. نویسنده دیدگاه : مونا - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    خسته نباشید به همه ی بزرگوارن فعال در سایت پیام نورنا…
    واقعا زحمت میکشید انشالله همتون موفق باشید…

    ….
    ترم گذشته برای رشته نرم افزار درس ذخیره و بازیابی اطلاعات و ساختمان داده هم نیاز بوده ولی این ترم ساختمان داده پیش نیاز درس ذخیره و بازیابی هست!!!
    تغییرات به وجود اومده یا ممکنه مشکلی از سمت واحد دانشگاه باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1392 :

    سلام
    اگر به این صورت بوده که تغییرات انجام شده چون این پیشنیاز ها از سمت سازمان مرکزی انجام می شود و ربطی به مراکز ندارد

  15. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    شایدسوالم مسخره باشه ولی خواهش میکنم جواب بدین
    معدل این ترم من کمتر از 12 شده از طرفی من دربدون ازمون پذیرش بهمن ماه شرکت کردم اگه در بدون ازمون قبول شم برای انتخاب واحد می تونم تا20 واحدبردارم یا نه؟باتوجه به معدل ترمی رشته قبلیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    اگر در رشته جدید ثبت نام کنید و از رشته قبلی انصراف دهید بستگی به سازمان مرکزی دارد که چه تعداد اجازه اخذ بدهد ولی معمولا 17 واحد اجازه می دهند

  16. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    خسته نباشید. من ترم آخرم و فقط پروژه برام مونده (یعنی ترم قبل برداشته بودم که نرسیدم تحویل بدم) ؛ حالا باید دوباره انتخاب واحد کنم؟

  17. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام
    من پارسال دانشجوی پیام نور بود امسال قبول شدم دانشگاه دولتی آیا میتونم این درسهای را که در پیام نور پاس کردم انتقال بدم به دانشگاه دولتی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    باید تطبیق بدید. شرایط تطبیق واحد هر دانشگاه هم متفاوت است و باید از دانشگاه خود سوال بفرمایید.

  18. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام پشتیبان خداییش حذف نکن جواب بده
    من این ترم 14 واحد برداشتم میخوام ارشد رو سه ترمه تموم کنم.برای ترم آخرم یعنی مهرماه آینده 2 واحد زبان تخصصی و 2 واحد شناسایی اسناد و کتیبه ها و 4 واحد پایان نامه دارم.به نظر شما باید چکارکنم چون همزمان با پایان نامه فقط 2 واحدارائه میشه؟؟؟؟؟میشه تابستان به مرکز مراجعه کنم تا برام ارائه کنن؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    در کل کاری نمی توانید بکنید چون واحدهایی هم که در تابستان ارائه می شود دست سازمان مرکزی هست و دست مراکز نیست

  19. نویسنده دیدگاه : lili - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام من ارشد ریاضی هستم به احتمال زیاد ترم قبل مشروط میشم حساب کردم اگه دوتا از درسام بیوفتم جمعا17 واحد برام میمونه که3واحدش جبرانیه الان من میتونم اگرم مشروط بشم 14 واحد بگیرم درس جبرانی رو تک درس بگیرم؟ تک درس رو میشه بلافاصله بعداز اتمام امتحانات گرفت؟ با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر نمی شود. ارشد تکدرس ندارد

  20. نویسنده دیدگاه : rezanezhad - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام.ببخشید یک سوال داشتم. من ارشد مدیریت فناوری هستم و در درس باز مهندسی نمره 13.24 گرفتم.آیا من تو این درس قبول هستم یا باید این ترم دوباره این درسو بردارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    بله قبول هستید!!!

  21. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام پشتیبان عزیز
    چرا همه دروس بصورت عادی ارائه شدن؟؟ من میخام خودخوان باشه آیا میشه کاری کرد؟؟
    موضوع فقط حاضرنشدن سر کلاس نیست بحث شهریه هم هست!!
    کلاس ها که هیچ بارعلمی ای نداره و فقط وقت تلف کردنه چرا باید کلی پول الکی بدیم؟؟ استاد نیم ساعت دیر میاد نیم ساعت زود میره یه پاور میزاره و همین !!!!
    مثلا اندیشه اسلامی کلاس میخواد چکار؟؟؟
    حالا لطف کن بگو میشه کاری کرد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    خودخوان و عادی کردن دروس دست خود مراکز هست . باید به مرکزتان درخواست بدید.

  22. نویسنده دیدگاه : بهاره - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام این برای پنجمین باراست سوال می پرسم وجواب نمیدین می خواستم بپرسم من این ترم فارغ التحصیل می شم وباید کارتکس را پرکنم اما نمیدونم باید تجمیع یا سنتی پرکنم روی کارنامه وداخل سایت هیچی دراین مورد ننوشته اما داخل سایت گفته بود که اگر چیزی ننوشته سنتی است ولی همه دروسی که برای ما ارائه شدوگرفتیم براساس تجمیع بوده وهیچ یک ازدروس سنتی برای ما ارائه نشده حالا باید چیکارکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    ورودی های 86 به بعد طرح تجمیع هستند

  23. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام و عرض ارادت
    معدل اینترمم شده 16.97 ، راه داره 24 واحد بردارم؟ ترم
    چهارمم .
    خدا قوت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر متاسفانه . از 16.99 به بالا می توانید

  24. نویسنده دیدگاه : یلدا - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام. برای انتخاب واحد 2روز وقت داریم اونوقت شهریمو بت عابر پرداخت کردم سه روز بعد تایید میشه این چه مدله. حالا تمدید هم بشه همه آزمایشگاها پر میشن

  25. نویسنده دیدگاه : Ali Moghadam - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    لطفا جواب بدید
    ار چند نفر پرسیدم هرکی یه چیز میگه

    درس حقوق بین الملل خصوصی 1 و حقوق سازمانهای بین الملل جفتشون یه پیش نیاز دارن و اونم حقوق بین الملل عمومی 1 هست.
    این ترم بین الملل عمومی 1 را افتادم
    حالا میتونم هم عمومی 1 رو با خصوصی 1 و سازمانها هر سه تا رو با هم بردارم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    بله هر 3 درس رو میتونید با هم اخذ کنید

  26. نویسنده دیدگاه : atefeh - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام من امروز انتخاب واحد کردم شنبه هم کلاسام برگزار میشن از کجا برنامه کلاسیمو بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    از سایت اینترنتی مرکزتان دریافت کنید

  27. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    سلام پشتیبان عزیز
    چرا نمرات تایید نمیشه ؟؟
    چند روز منتظرم معدل ترمی بگیرم ولی نمرات تایید نشدن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    نمرات توسط خود مراکز باید تایید شوند. خودتون به صورت دستی معدلتون رو محاسبه کنید

  28. نویسنده دیدگاه : میرزایی - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    با سلام.چطور می توان سایت گلستان را بر روی گوشی های موبایل اجرا کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    امکان این عمل نیست متاسفانه.

  29. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 3 بهمن 1392

    برای ادامه سوالات و پرسش های خود مراجعه کنید به:

    تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top