چاپ خبر

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مهر سال 93 تمدید شد / تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته

 

 

ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی که پیش از این تا 22 مردادماه 92 بود ، تا شنبه 25 مردادماه 93 خبر داد.

بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مهرماه سال 93 تا ساعت 16 (4 بعدازظهر) روز شنبه مورخ 24 مردادماه 93 تمدید گردید و  متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته های تحصیلی ، نسبت به ثبت کدرشته های مورد نظر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

 

ثبت نام تا ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 25 مردادماه 1393 تمدید شد

 

 

بازدیدکنندگان گرامی قبل از هرگونه نظر و پرسش ، دفترچه را به صورت کامل مطالعه فرمایید و همچنین نظرات خبر زیر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری به دلیل حجم زیاد نظرات بدون پاسخ حذف خواهند شد.

 

 

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور / دانلود دفترچه راهنما

 

 


با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعیکلیک کنید

 

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (150 رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

 

دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهرماه سال 1393 – کلیک کنید

 

اصلاحیه دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری و بدون آزمون سال 1393 – (اضافه شدن برخی کدرشته محل های تحصیلی به پذیرش بدون آزمون) – کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال 93 (علاقه مندانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام نکرده اند)کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام کرده اند (داوطلبانی که یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا در جلسه آزمون سراسری غایب بوده اند) برای کد رشته مجل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلیکلیک کنید

 

 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

ضمناً آن عده از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، پس از انصراف مجدداً نمی توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و باید طبق مقررات به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند.
(تبصره 1): دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یکسال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به اینکه قبلاً (از تاریخ 22 آبان ماه 90 به بعد) از امتیاز یک بار انصراف استفاده نکرده باشند ، می توانند ثبت نام کنند.
(تبصره 2): افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه می باشد، لازم است برابر ضوابط مربوط نسبت به تمدید موعد اعزام خود اقدام نمایند. در غیر ابنصورت به دلیل ورود به غیبت شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد. در ضمن افرادی که در موعد اعزام (مندرج در برگ آماده به خدمت) به خدمت اعزام می شوند در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی و بالاتر، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.
– کارکنان وظیفه (سربازان در حال خدمت) بدون غیبت اولیه به شرطی که در مقطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند مشکلی جهت ثبت نام ندارند.

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 93 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم )، صورت خواهد گرفت؛ لذا کلیه متقاضیان (دیپلمه های نظام قدیم، نظام جدید و همچنین دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش که دارای مدرک کاردانی می باشند ) بایستی معدل کتبی خود را بصورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل کتبی واقعی و معدل کتبی اعلام شده در تقاضانامه ثبت نام، از ثبت نام پذیرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولی آنها لغو می گردد.

تبصره 1: داوطلبان دیپلمه نظام قدیم و نظام جدید بایستی معدل کل و معدل کتبی دیپلم متوسطه خود را عیناً در بندهای 11 و 12 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.
تبصره 2: داوطلبان دیپلمه فنی و حرفه ای و یا کاردانش که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی در دیپلم، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بندهای 11 و 12 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

4-انتقال و تغییر رشته از رشته محل های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به رشته محل هایی که پذیرش آنها با نمرات آزمون سراسری صورت می گیرد، ممنوع است. لذا توصیه می شود که دقت و توجه کافی در انتخاب کدرشته محل های تحصیلی و اولویت بندی آنها بعمل آورند.

5- داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1393 مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا غایب جلسه آزمون بوده اند، منحصراً مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی به روش پذیرش با اعمال سوابق تحصیلی می باشند و در صورت درج کدرشته محل های رشته هایی که نمره آزمون در آن تأثیر دارد، اجازه تأیید و ادامه مراحل انتخاب رشته اینترنتی به آنان داده نخواهد شد و می بایست در همان مرحله نسبت به حذف کدرشته های مربوط، از اولوی تهای انتخابی خود اقدام نموده و سپس مراحل بعدی را ادامه دهند.

تبصره: داوطلبان مشمول بند فوق: 1- بر حسب اینکه در یک گروه آزمایشی و یا چند گروه آزمایشی در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، می توانند رشته های مربوط به گروه یا گروه های آزمایشی که در آن ثبت نام نموده اند را انتخاب نمایند. 2- چنانچه قبلاً فقط در یک یا دو گروه آزمایشی ثبت نام نموده اند و علاقمند به انتخاب رشته از سایر گروه های آزمایشی می باشند می بایست ابتدا هزینه اعلام علاقمندی برای گروه های آزمایشی مربوط یعنی مبلغ 106.000 ریال ( به ازای هر گروه آزمایشی) را از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

6- داوطلبانی که قبلاً در یکی از گروه های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبا ن های خارجی) در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، در صورت تمایل در این مرحله می توانند با پرداخت هزینه مربوط (برای هر یک از گروه های آزمایشی 106.000 ریال) ، منحصرا از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بصورت الکترونیکی ، نسبت به انتخاب رشته ازگروه یا گرو ههای آزمایشی مورد نظر اقدام نمایند.

* نکته مهم: لازم به تأکید است که در روش پذیرش با سوابق تحصیلی، هر داوطلب می تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و دو گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی باشد. بدیهی است یک داوطلب نمی تواند همزمان متقاضی دو گروه آزمایشی از گروه های آزمایشی اصلی یعنی گرو ههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی باشد.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 26 آبان 1393

    سلام ترو خدا جواب بدید. آیا با معدل کل دیپلم 17ومعدل کتبی دیپلم 14رشته حقوق دانشگاه کرج قبول میشم؟ خواهش میکنم جواب بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز علم غیب که نداریم!! اصلا مشخص نیست و بستگی به انتخاب کد رشته محل شما و سوابق تحصیلی سایر داوطلبان ان کد رشته محل های انتخاب شما دارد!!

  2. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 26 آبان 1393

    امیدی هست به قبولیم. بچه های مهر با این معدل قبول شدند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    دوست عزیز گفتیم بستگی به سوابق تحصیلی سایر داوطلبان دارد

  3. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 26 آبان 1393

    سلام میخواستم بدونم که ایا مهلت ثبتنام بون کنکور که ت ابان22 بود تمدید نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    سلام
    بله تا 30 اذرماه تمدید شده است

  4. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 28 آبان 1393

    سلام من رشتم معماریه میتونم ارشد بدون ازمون شرکت کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آبان 1393 :

    سلام
    ارشد بدون آزمون ندارد
    ارشد بدون آزمون فقط برای استعدادهای درخشان می باشد

  5. نویسنده دیدگاه : ارزو - در تاریخ : 1 آذر 1393

    باسلام ببخشیدفقط خواستم بدونم ک بامعدل کتبی دیپلم10و94صدم میشه وارددانشگاه شدوکی نتایج ثبت نام بدون کنکورابان ماه میاد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 آذر 1393 :

    سلام
    مشخص نیست و بستگی به سوابق تحصیلی سایر داوطلبان دارد
    دهه اول دی ماه اعلام می شود

  6. نویسنده دیدگاه : سپهر - در تاریخ : 1 آذر 1393

    سلام
    دانشگاه بدون آزمون پیام نور نیمه دوم سال هم جذب داره یا فقط اول هر ساله؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 آذر 1393 :

    سلام
    الان برای بهمن ماه 93 پذیرش دارد. مراجعه کنید به :
    بیشتر از 1 ماه دیگر مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون پذیرش بهمن 93 تمدید شد

  7. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 2 آذر 1393

    سلام میخواستم بپرسم که احتمال مردودی هم وجود داره واینکه شهریه چقد فرق داره اگه جواب بدید ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آذر 1393 :

    سلام
    بله خیلی ها بودند که قبول نشده اند!!
    هیچ تفاوتی ندارد با سایر پذیرش ها

  8. نویسنده دیدگاه : شادی - در تاریخ : 2 آذر 1393

    سلام اگه پیش دانشگاهی من ناقص باشه میتونم دردانشگاه پیام نور بدون کبکنور ثبت نام کنم لطفا جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آذر 1393 :

    سلام
    خیر

  9. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 4 آذر 1393

    سلام
    من 12 واحد از24 واحد مدرک پیش دانشگاهیم مونده که که در ماه دی پاس می کنم و احتمالا وسطای بهمن کارنامه شو می گیرم می تونم ورقی که از مدرسه می گیرم و نشونشون بدم که من واحد های پیش دانشگاهی پاس کردم قبول می کنن؟
    اگر تا آخر بهمن حتی جواب کارنامه پیش دانشگاهیم ندن ثبت نامم تو پبام نور چی میشه برای بعدن ثبت نام کردم مشکلی پیش نمی یاد؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1393 :

    سلام
    اگر مدرکتون تا 30 بهمن ماه اماده می شود بله می توانید ثبت نام کنید/
    ببینید اگر شما توی بهمن فارغ التحصیل پیش دانشگاهی شوید هر زمانی که به شما مدرک رو بدهند تاریخش در بهمن ماه می باشد و همین موضوع مهم است که تاریخ فارغ التحصیل حداکثر تا 30 بهمن ماه باشد

  10. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 5 آذر 1393

    سلام.ببخشید من اگه از ترم بهمن برم پیام نور بعد کنکور زبان بدم.برم سراسری میرم ترم اول دوباره یا دانشگاه سراسری قبول نمیکنه؟ لطفا توضیح بدید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1393 :

    سلام
    بله میروید ترم اول

  11. نویسنده دیدگاه : واحدی - در تاریخ : 5 آذر 1393

    باسلام من مدرک کاردانی اموزش ابتدایی دارم ایامیتوانم کارشناسی همین رشته راادامه دهم ودرضمن درچه زمانی اعلام نتیجه می کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1393 :

    سلام
    بله می توانید.
    نیمه اول دی ماه

  12. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 5 آذر 1393

    سلام. من مدرک دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارم، آیا میتوانم در دوره کارشناسی (مهندسی) در پذیرش بدون آزمون شرکت کنم؟یا به دلیل دارا بودن مدرکی بالاتر از کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام نیستم؟ ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1393 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد و می توانید

  13. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 6 آذر 1393

    با سلام مجدد. سال گذشته در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام نموده و پذیرفته شدم، ولی با توجه به اینکه مدرکی بالاتر از کارشناسی از دانشگاه دولتی داخل کشور داشتم در تماس تلفنی به من گفته شد که نمیتوانم در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنم و باید از طریق شرکت در کنکور پذیرفته شوم!!! در حالیکه در هیچ کجای دفترچه راهنما توضیحی در این مورد پیدا نکردم. آیا امسال تغییری در این مورد اعمال شده که مشکلی وجود ندارد یا اصلا چنین موضوعی در گذشته هم مانع از شرکت در این نوع پذیرش نبوده است؟ در صورتی که شماره تماسی از مرجعی که با قطعیت پاسخگوی این مشکل باشد اعلام بفرمایید،سپاسگزارتان هستم.با تشکر از حوصله شما و سایت خوبتان.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 آذر 1393 :

    سلام
    نباید از این نظر مشکلی باشد دوست عزیز برای این دوره

  14. نویسنده دیدگاه : فرحناد - در تاریخ : 9 آذر 1393

    سلام خسته نباشید نتایج بدون آزمون آبان ٩٣ کی میاد؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 آذر 1393 :

    سلام
    نیمه اول دی ماه

  15. نویسنده دیدگاه : منیژه شایان - در تاریخ : 10 آذر 1393

    من شوهرم مدرک دیپلم کاردانش داره میخواد داروسازی ادامه بده شما بدون کنکور رشته داروسازی در پیام نور دارید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 آذر 1393 :

    پیام نور رشته های گروه علوم پزشکی رو ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : سيما - در تاریخ : 10 آذر 1393

    سلام.من مدرک کاردانی برق دارم.الان میخوام دررشته مدیریت ادامه تحصیل بدم وکارشناسی بگیرم آیا این تغییر رشته از کاردانی برق به کارشناسی مدیریت ممکن است؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 آذر 1393 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد ولی باید در کارشناسی شرکت کنید
    در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی ، می توانید دروس کاردانی خود را ، انهایی که شرایط تطبیق رو دارند تطبیق بزنید. و اگر مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشید ، مدرک کاردانی شما به عنوان مدرک پیش دانشگاهی محاسبه می شود.

  17. نویسنده دیدگاه : نازنین.ح - در تاریخ : 11 آذر 1393

    سلام ببخشید من دارای فوق دیپلم مترجمی زبان انگلیسی با معدل کل 14.29 .و دیپلم تجربی با معدل حدودا 12.10 میباشم و میخواهم در رشته ی حقوق پیام نور واحد گوهردشت بلوار موذن مقطع کاردانی به کارشناسی بروم البته در جریانم که مدرک فوق دیپلم من معادل سازی میشود .فقط مخواهم بدانم که امکان قبولی در رشته ی حقوق برایم هست یا خیر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 آذر 1393 :

    سلام
    بله امکان قبولی هست

  18. نویسنده دیدگاه : مرتضي - در تاریخ : 12 آذر 1393

    سلام من دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر میباشم.امسال میخواهم در کنکور فراگیر کاردانی به کارشناسی شرکت کنم میخواستم بدونم چه رشته هایی به غیر از کامپیوتر را میتوانم انتخاب کنم؟چون کارمند هستم میخواهم درسم را2ساله تمام کنم وکارشناسی بگیرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 آذر 1393 :

    سلام
    پیام نور کاردانی به کارشناسی ندارد. باید کارشناسی شرکت کنید.
    هر رشته ای می توانید شرکت کنید
    در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی ، می توانید دروس کاردانی خود را ، انهایی که شرایط تطبیق رو دارند تطبیق بزنید. و اگر مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشید ، مدرک کاردانی شما به عنوان مدرک پیش دانشگاهی محاسبه می شود.

  19. نویسنده دیدگاه : افسانه - در تاریخ : 12 آذر 1393

    سلام من کاردانی کامپیوتر دارم از دانشکده ولیعصر تهران ، می خواستم کاردانی به کارشناسی شرکت کنم البته بدون کنکور، که بتونم روزهای پنجشنه ،جمعه برم … می خواسنم بدونم ثبت نام پیام نور چه زمانیه ؟ اصلا کاردانی به کارشناسی آخر هفته ها کلاس داره ؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 آذر 1393 :

    سلام
    پیام نور کاردانی به کارشناسی ندارد. باید کارشناسی شرکت کنید.
    هر رشته ای می توانید شرکت کنید
    در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی ، می توانید دروس کاردانی خود را ، انهایی که شرایط تطبیق رو دارند تطبیق بزنید. و اگر مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشید ، مدرک کاردانی شما به عنوان مدرک پیش دانشگاهی محاسبه می شود.

  20. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 13 آذر 1393

    سلام، من با معدل کتبی دیپلم 14و معدل کل 17 رشته تجربی در رشته حقوق دانشگاه گوهردشت قبول میشم.؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 آذر 1393 :

    سلام
    مشخص نیست!!

  21. نویسنده دیدگاه : فروزان - در تاریخ : 18 آذر 1393

    وقتی تا 30 آذر تمید شده پس چرا من مراجعه میکنم کافینت میگن توسایتش هیچی نیست کلی گیج شدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آذر 1393 :

    بله تا 30 آذرماه تمدید شده و از طریق سایت سازمان سنجش در حال انجام می باشد

  22. نویسنده دیدگاه : فرزاد - در تاریخ : 19 آذر 1393

    سلام کجای سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام بدون کنکور است من جائی برای ثبت نام پیدانکردم لطفا راهنمائی کنید

  23. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 24 آذر 1393

    سلام خسته نباشید.من سا91رشته فیزیک قبول شدم .امتحان های ترم دوم رو ب دلایلی نتونستم برم بدم.بعد اونم دیگ نتونستم برم دانشگاه.مرخصی هم نگرفتم.حالا میتونم برم ادامه بدم؟مشکلی برام پیش نیومده؟اخرام نشدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آذر 1393 :

    سلام
    شما به دلیل سنواتی که زیاد گذشته بهتر است از رشته قبلی انصراف دهید و در پذیرش جدید شرکت کنید

  24. نویسنده دیدگاه : داریوش - در تاریخ : 25 آذر 1393

    سلام . میشه لطفا منو راهنمایی کنید ؟ من دانشجو ترم پنج دانشگاه آزاد هستم رشته ی حسابداری . به دلایلی دیگه نمیتونم سر کلاس برم و میخوام مدرک معادل کاردانی بگیرم . میتونم دوره کاردانی به کارشناسی رو بدون آزمون پیام نور ادامه تحصیل بدم یا خیر
    متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آذر 1393 :

    سلام
    پیام نور کاردانی به کارشناسی ندارد.
    باید در کارشناسی شرکت کنید
    در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی ، می توانید دروس کاردانی خود را ، انهایی که شرایط تطبیق رو دارند تطبیق بزنید. و اگر مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشید ، مدرک کاردانی شما به عنوان مدرک پیش دانشگاهی محاسبه می شود.

  25. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 26 آذر 1393

    سلام
    میخواستم بدونم دندانپزشکی هم بدون کنکور هستش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1393 :

    سلام
    خیر ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 3 دی 1393

    سلام، جواب ورودی بهمن ماه کی میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 دی 1393 :

    سلام
    نیمه دوم دی ماه

  27. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 11 دی 1393

    سلام من دیبلم کامبیوتر کاردانش دارم میتونم بدون ازمون شرکت کنم؟ ثبت نام از کی شروع میشه؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 دی 1393 :

    سلام
    داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی الزامی می باشد

  28. نویسنده دیدگاه : سید مهدی موسوی - در تاریخ : 11 دی 1393

    با سلام من برای ثبتنام بدون ازمون ابان 93 از 50 رشته فقط 1 رشته در دو شهر انتخاب کردم . ممکنه بخاطر اینکه 1 رشته انتخاب کردم قبول نشم تو رو خدا جوابمو بدین نگرانم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز مشخص نیست. اگر سوابق تحصیلی شما خوب باشد و به ان یک رشته بخورد قبول می شوید ولی اگر خوب نباشد و نخورد خوب قبول نمی شوید دیگه

  29. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 13 دی 1393

    سلام میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته تربیت معلم هم داره؟؟ اگه داره شرایطش چی هست؟؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز تربیت معلم مربوط به دانشگاه فرهنگیان می باشد

  30. نویسنده دیدگاه : saeideh - در تاریخ : 28 دی 1393

    سلام امروز یکشنبه 28/10هست توی سایت زدید امروز جواب دوره کاردانی ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی میاد پس چرا چرا جواب نیمده من به هر کافی نت مراجعه میکنم میگه نیمده یکی ی جواب درست بده ک دقیقا کی جواب میار

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ما کجا گفتیم؟؟؟ میشه نشون بدید؟؟
    و بعد اینکه کارشناسی بدون آزمون هست نه کاردانی!!!
    سوم اینکه 30 دی ماه اعلام می شود

  31. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 30 دی 1393

    سلام، جوابش پس کی میاد ترو خدا جواب بدید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز صبور باشید تا ساعاتی دیگر اعلام می شود.

  32. نویسنده دیدگاه : امير - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام ببخشید اگه در یک دانشگاه دولتی فنی و حرفه ای دانشجو باشیم و به مدت یک سال درسمون رو ول کنیم و نریم و بخوابیم در دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل بدیم رشته ماهم کارشناسی ناپیوسته باشه میتوانیم الان ثبت نام کنیم و بعد از قبولی تطبیق و معادل سازی کنیم آیا میتونم در پیام نور کارشناسی پیوسته بخونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی داشته باشید بله می توانید.
    بله کارشناسی پیوسته می باشد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top