چاپ خبر
پاسخ به سوالات متداول /

ثبت نام عمره دانشگاهیان در سال 93 آغاز شد / اعلام زمان قرعه کشی

پایگاه خبری دانتشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت‌نام دانشجویان برای سفر به حج عمره دانشجویی سال 1393 از امروز ، 27 مهر ماه آغاز شد / تاریخ ثبت نام تا 15 آبان 93 تمدید شد

 

زمان ثبت نام تا 15 آبان ماه 93 تمدید شد

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی می توانند از ساعت 10 صبح امروز ، یک شنبه 27 مهرماه 93 با مراجعه به سایت لبیک جهت اعزام به عمره ثبت نام کنند.

 
حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی گفت: ثبت نام دانشجویان برای عمره، از امروز یک شنبه 27 مهرماه 93 آغاز و تا تاریخ 15 آبان ماه 93 ادامه خواهد داشت و قرعه کشی در تاریخ 17 و 18 آبان ماه 93 ،توسط نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل و به صورت سیستمی انجام خواهد شد و نتیجه از طریق سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید .

ثبت نام عمره دانشجویی از امروز، 27 مهرماه به مدت 19 روز آغاز شده و تا 15 آبان ماه 93 ادامه خواهد داشت.

 

سامانه ثبت نام عمره و عتبات دانشگاهیان کشور – ثبت نام سال 93 – کلیک کنید

 

وی به تفاوت اصلی عمره دانشگاهیان در سال جاری با سال های قبل اشاره کرد و گفت: دانشجویان اصلی و ذخیره ای که در قرعه کشی انتخاب می شوند، باید دوره های آموزش مجازی را طی کنند و در صورت موفقیت در این دوره ها، مجاز به اعزام به سرزمین وحی خواهند بود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان اعزام دانشگاهیان به عمره گفت: پیشنهاد ما این است که اعزام ها از اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد که این زمان هنوز قطعی نشده است.همچنین قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده است و بعد از قیمت گذاری سازمان حج به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص ارائه تسهیلات به زائرین دانشجو گفت: با انعقاد تفاهم نامه ستاد با بانک تجارت مقرر شد به دانشگاهیان اعزامی به عمره و عتبات 1 میلیون تومان وام قرض الحسنه تعلق بگیرد.

وی افزود: دانشجویان متاهل که اخیرا ازدواج کرده اند در قرعه کشی دارای اولویت هستند.

فقیهی  تاکید کرد: دانشگاهیان در کل دوران تحصیل و تدریس فقط یکبار می توانند از سهمیه عمره دانشگاهیان استفاده کنند. همچنین دانشجویانی که در دوره مجردی به عمره اعزام شده اند امکان اعزام به صورت متاهلی را نخواهند داشت.

 

نکـــــــــــات مهــــــــم ثبت نـــــــــــام :

1- ثبت نام از تاریخ 27 مهرماه 93 آغاز و تا تاریخ 15 آبان ماه 93 ادامه خواهد داشت و قرعه کشی در تاریخ 17 و 18 آبان ماه 93  ،توسط نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل و به صورت سیستمی انجام خواهد شد و نتیجه از طریق سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید .
نکته- هر فرد برای ثبت نام به اطلاعات مندرج در کارت ملی و شناسنامه خود و همراهان و شماره دانشجویی نیاز دارد.قبل از شروع ثبت نام؛لطفاً این مدارک را آماده بفرمایید .

تذکر- تاریخ و ساعت دقیق قرعه کشی را از نماینده دانشگاه خود سئوال بفرمایید .

تذکر- با توجه به اهمیت ورود دقیق اطلاعات فردی، لطفا از ثبت نام کردن برای دوستان و هم دانشگاهیان خود خوداری فرمائید .

تذکر- ممکن است به دلایل مخابراتی پیام کوتاه ارسالی به شماره تلفن همراه شما تحویل نگردد، لذا در تاریخ مقرر به سایت مراجعه نموده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوید .

2- هنوز هزینه دقیق و نهایی عمره در سال جاری از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نگردیده است، هزینه عمره دانشگاهیان در سال گذشته حدوداً مبلغ 19200000 ریال بوده است. که این مبلغ ممکن است در سال جاری افزایش یا کاهش یابد .

تذکر مهم- در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی به عنوان زائر اصلی و ذخیره می بایست مبلغ هفتصد و پنجاه هزار تومان (برای هر نفر) در بانک تجارت سپرده گذاری عمره دانشگاهیان صورت پذیرد. و مابقی هزینه سفر یک ماه قبل از اعزام می بایست واریز گردد .

3- مبلغ یک میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت 20 ماهه به هر نفر از طرف بانک تجارت پرداخت می گردد .

4- زمان اعزام احتمالاً از اوایل فروردین 94 لغایت اردیبهشت 94 خواهد بود، لذا دانشگاهیان محترم با درنظرگرفتن محدودیت برنامه دانشگاهی خود اقدام به ثبت نام نمایند .

5- با توجه به قوانین عربستان مبنی بر عدم صدور ویزا برای خانم های مجرد پایین تر از 45 سال ؛ کماکان امکان اعزام دانشجویان دختر مجرد به عمره وجود ندارد.

6- ایستگاه پروازی بر اساس استان محل تحصیل و یا تدریس تعیین می گردد. تعیین کاروان و تاریخ پرواز، توسط ستاد عمره دانشگاهیان تعیین خواهد شد و امکان جابه جائی وجود نخواهد داشت .

7- با توجه به اینکه ملاک شناسایی زائرین عمره گذار کد ملی می باشد، در وارد کردن کد ملی برای ثبت نام دقت فرمائید. در صورتیکه کد ملی وارد شده با کد ملی حقیقی فردی تناقض داشته باشد ؛امکان تصحیح آن وجود نخواهد داشت و در صورت پذیرفته شدن درقرعه کشی ‌از اعزام ایشان جلوگیری بعمل می آید .

8- توجه فرمائید سهمیه دانشگاه ها از قبل مشخص بوده و هر شخص در قرعه کشی دانشگاه خود شرکت خواهد نمود لذا در صورتیکه دانشگاه انتخاب شده با دانشگاه واقعی شخص تناقض داشته باشد در مرحله بعد از اعزام شخص جلوگیری خواهد شد لذا در انتخاب نام دانشگاه خود نهایت دقت را مبذول فرمایید.

9- امکان ثبت نام و اعزام دانشجویان خارجی مشغول تحصیل در کشور وجود ندارد .

10- برای اعزام داشتن گواهی اشتغال به تحصیل و یا حکم کارگزینی هیئت علمی ضروری است وامکان ثبت نام و اعزام کارمندان دانشگاه وجود ندارد .

11- پس از انتخاب نوع ثبت نام و ثبت مشخصات و اطلاعات در سیستم،‌ فرم ثبت نام برای شما صادر خواهد شد که می توانید از این فرم پرینت گرفته ونزد خود نگه دارید .

تذکر- پس از تکمیل فرم ثبت نام در سیستم، امکان پرینت فرم در هر موقع که به پرینتر دسترسی دارید با وارد کردن کد ملی فراهم می گردد .

تذکر- درضمن با توجه به سیستمی بودن قرعه کشی، نیاز به تحویل پرینت فرم ثبت نام به دانشگاه نمی باشد .

12- ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در مرحله اعزام ضروری است لذا دانشجویان فارغ التحصیل از ثبت نام خودداری فرمایند .

13- افرادی که قبلاً با کاروان های عمره دانشجوئی (دانشگاهیان) مشرف شده اند امکان ثبت نام و تشرف در قالب کاروان های دانشگاهیان را نخواهند داشت .

14- امکان همراه بردن فردی غیراز همسریا فرزند(مثل: پدر، مادر و …) وجودندارد. همچنین امکان واگذاری سهمیه به فرد دیگری وجود ندارد .

15- توجه فرمایید که اولین گام پس از آگاهی از پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ مراجعه به همین سایت و نهایی کردن ثبت نام می باشد .و چنانچه در بازه زمانی مقرر برای نهایی کردن ثبت نام مراجعه نشود به منزله انصراف می باشد .

16- دانشجویان پذیرفته شده در قرعه کشی می بایست در آموزش های مجازی ویژه ای شرکت کرده و نمرات لازم را کسب نمایند .

17- امکان ثبت نام دانشجویان پسر مجرد بیشتر از 40 سال وجود ندارد .

 

قابــــــل توجـــــــــه متاهلین متقاضی 2 یا 3 نفره :

1- افرادی که همسر و یا فرزندشان دانشگاهی باشند از شانس بیشتری در قرعه کشی برخوردار خواهند بود .

2- زوج دانشجویی که به همراه فرزند بالای دو سال ثبت نام می کنند، 3نفره محسوب می شوند و اگر به همراه فرزند زیر دو سال ثبت نام نمایند؛ (به دلیل اینکه فرزند زیر 2 سال؛ سهمیه محسوب نمی شود)،2نفره محسوب می گردد .

3- متقاضیان سه نفره علاوه بر اعزام فرزند بالای 2 سال می توانند فرزند زیر 2 سال نیز همراه ببرند. لیکن درج مشخصات فرزند زیر 2سال در محل مشخص شده فرم ثبت نام الزامی است .

4- منظور از سن فرزند بالای دو سال، سن از تاریخ تولد تا روز پرواز (تقریباً فروردین 1394) می باشد .

5- در هنگام ثبت نام، به نوع ثبت نام (2 نفره و 3 نفره) دقت فرمایید. در صورت پذیرفته شدن 3 نفره در قرعه کشی، امکان اعزام 2 نفره و حتی مجردی و بالعکس ممکن نمی باشد .

6- اساتیدی که بصورت یک نفره و بدون همراه ثبت نام نمایند شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در قرعه کشی دارا می باشند .

تذکر- لازم به ذکر است پس از پذیرفته شدن در قرعه کشی امکان اضافه کردن همراه(همسر) به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

7- امکان ثبت نام بیش از 3 نفربرای هر نفر در عمره دانشگاهیان به هیچ عنوان وجود ندارد .

8- اعزام اساتید ممکن است در قالب کاروان های دانشجویان متاهل (با هم در یک کاروان) صورت پذیرد .

9- نرخ گروه سنی 7 تا 12 سال معادل 70 درصد هزینه بزرگسال، 2 تا 7 سال 60 درصد هرینه بزرگسال و زیر 2 سال 10 درصد هزینه بزگسال می باشد .

تذکر- گروه سنی بزرگسال به معنی سن بالای 12 سال می باشد .

 

پاسخ به پرسش های متداول :

س- اینجانب هم خود و هم همسرم دانشجو می باشیم آیا می توانیم دو بار ثبت نام کنیم ؟
ج- خیر امکان ثبت نام دوباره را نخواهید داشت. فقط می بایست یکبار درسیستم ثبت نام نمایید .

س- اینجانب متاهل بوده ولی به صورت فردی ثبت نام کرده ام حال می خواهم به صورت 2 یا سه نفره اعزام شوم لطفا راهنمایی فرمایید .
 ج- مجددا وارد سامانه شوید و ویرایش نمایید .

س- اینجانب دارای دو فرزند بالای دو سال می باشم آیا می توانم به طریقی هر دوی آنها را ببرم ؟
 ج- طبق مصوبه شورای سیاستگذاری هر فرد دانشگاهی اعم از دانشجو و یا استاد تنها دو همراه می تواند داشته باشد که شامل همسر و یکی از فرزندان اوست و به هیچ عنوان امکان اعزام 4نفره یک شخص حتی درصورت داشتن فیش عمره عادی؛ وجود ندارد .

س- اینجانب در گذشته به صورت مجردی به عمره دانشجویی اعزام شده ام و اکنون متاهل شدم آیا می توانم به اتفاق همسرم ثبت نام نمایم ؟
ج- برابر مصوبه شورای سیاستگذاری عمره هر شخص در کل دوران تحصیل فقط یکبار می تواند به عمره دانشجویی مشرف شود چه به صورت متاهلی و چه مجردی به همین دلیل امکان ثبت نام شما وجود نخواهد داشت .

س- اینجانب گذرنامه نداشته و از معافیت تحصیلی استفاده می نمایم روند دریافت گذرنامه و خروج از کشور به چه شکل می باشد ؟
ج- ستاد عمره با همکاری سازمان نظام وظیفه برای آن دسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند؛ مجوز خروج از کشور را اخذ می نماید و احتیاجی به حضور شخص دانشجو به سازمان وظیفه عمومی نمی باشد.و پس از آن دانشجو می بایست فقط به پلیس+10 مراجعه نموده و گذرنامه خود را دریافت نماید. توضیحات بیشتر در مرحله بعد اعزام به آگاهی دانشجویان می رسد .

س- آیا امکان اعزام پدر یا مادربه جای همسر یا واگذاری سهمیه خود به ایشان وجود دارد ؟
ج- خیر. به هیچ عنوان امکان اعزام پدر یا مادر وجود ندارد .

س- اینجانب از اساتید دارای فرزند دانشجو می باشم که سیستم اجازه ثبت نام فرزند را به من نمی دهد لطفا راهنمایی فرمایید .
ج- احتمالا فرزند شما قبل از شما در قسمت دانشجویان مجرد ثبت نام نموده است. با کد ملی و شماره شناسنامه فرزند وارد شوید و ثبت نام را به اساتید تغییر دهید .

س- شانس قبولی در قرعه کشی به چه میزان می باشد ؟
ج- افرادی که متقاضی تعداد نفرات کمتر می باشند شانس بیشتری دارند. به طور کلی شانس افراد یک نفره بیش از 2 نفره و 2نفره بیش از 3 نفره می باشد .

س- اینجانب درعمره عادی ثبت نام نموده ام آیا می توانم در عمره دانشجویی شرکت نمایم .
ج- بله هیچ منعی وجود ندارد .

س- اینجانب دارای یک فرزند زیر 2 سال و یک فرزند بالای 2 سال می باشم ،آیا امکان ثبت نام هر دو را به همراه همسرم دارم ؟
ج- بله با توجه به اینکه فرزند زیر دو سال سهمیه محسوب نمی شود، ثبت نام شما همان سه نفره منظور می گردد .

س- آیا وام اعطایی بانک تجارت برای دانشگاهیان اشکال شرعی ندارد .
ج- وام‌هایی که به دانشگاهیان برای اعزام به حج عمره و عتبات عالیات اعطا می‌شود قرض الحسنه است. وامی که برای عمره‌گزاران عادی در نظر گرفته شده بود، جعاله بوده و سود به آن تعلق می‌گرفت اما وام مربوط به دانشگاهیان قرض‌الحسنه است و تنها کارمزد دارد و سودی نخواهد داشت .

س- تفاوت عمره دانشگاهیان با عمره عادی در چیست ؟
ج- دانشجو بودن تمام اعضای کاروان، برنامه های ویژه فرهنگی برای کاروان های دانشجویی و ارتباطات پس از سفر با دانشگاهیان عمره گزار و همچنین خارج از نوبت بودن سهمیه عمره دانشگاهیان، تسهیلات قرض الحسنه ویژه دانشگاهیان و سهولت اخذ مجوز خروج از کشوربرای افرادی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، از جمله امتیازات ویژه عمره دانشگاهیان می باشد .

س- اینجانب دانشجوی ترم آخر می باشم آیا امکان ثبت نام و اعزام را دارم ؟
ج- داشتن گواهی اشتغال به تحصیل یکی از مدارک ضروری اعزام است درصورتیکه می توانید گواهی بگیرید مشکلی نخواهد داشت .

س- اینجانب دانشجوی میهمان در دانشگاه دیگر هستم برای ثبت نام کدام دانشگاه را می بایست انتخاب کنم دانشگاه مادر یا دانشگاه کنونی ؟
ج- هر دانشگاهی که بعدا به شما گواهی اشتغال به تحصیل صادر می کند آن را انتخاب نمایید .

س- آیا امکان ثبت نام دانشجوی دختر مجرد با یکی از محارم در عمره وجود دارد ؟
ج- خیر دانشجویان دختر فقط درصورت متاهل بودن و فقط با همسر خود می توانند ثبت نام نمایند .

س- اینجانب از اساتید مجرد زن هستم آیا امکان ثبت نام دارم ؟
ج- بله مشکلی برای ثبت نام اساتید وجود ندارد. لیکن امکان ثبت نام پدر و مادر وجود ندارد .

س- آیا اساتید حق التدریس امکان ثبت نام دارند ؟
ج- بله .

س- اینجانب از اساتید برگزیده طرح ضیافت اندیشه سال گذشته می باشم آیا نیازی به ثبت نام در سایت است ؟
ج- بله در صورت تمایل به اعزام می توانید ثبت نام نمایید و برای طی بقیه مراحل از مسئول دانشگاه پیگیری نمایید .

س- آیا داشتن سابقه تشرف به عمره عادی تاثیری در قرعه کشی دارد ؟
ج- خیر .
س- اینجانب در گذشته به صورت متاهلی به عمره دانشجویی اعزام شده ام و اکنون می خواهم با سرگروهی همسرم مجددا ثبت نام نمایم. آیا امکانپذیر است ؟
ج- خیر. هر فرد(کد ملی ) فقط یکبار از طریق این سیستم می تواند اعزام گردد .

س- اینجانب و همسرم هر دو دانشجوی دو دانشگاه مختلف هستیم از کجا بفهمیم سهمیه دانشگاه کدامیک از ما بیشتر است که در آن دانشگاه ثبت نام کنیم ؟
ج- سهمیه هر دانشگاه به نسبت تعداد ثبت نام و الگوریتم های دیگری تعیین می گردد. و تفاوت چندانی ندارد.ولی توجه فرمائید که اگر در دو استان مختلف باشد از استان محل تحصیل زائر سرگروه اعزام خواهید شد .

س- اینجانب هم استاد و هم دانشجو می باشم بهتر است در کدام گروه ثبت نام کنم تا شانس بیشتری داشته باشم ؟
ج- اساتید تعداد ثبت نام کمتر و سهمیه کمتر و دانشجویان ثبت نام بیشتر و سهمیه بیشتری دارند و در مجموع تفاوت چندانی نخواهند داشت .

س- اینجانب در سال های قبل پذیرفته شده ام ولی اعزام نشدم. ایا امکان ثبت نام مجدد را خواهم داشت ؟
ج- بله. تا زمانیکه شما اعزام نشده باشید مانعی برای ثبت نام مجدد وجود ندارد .

س- اینجانب و همسرم هنوز دارای عقد نامه نیستیم آیا ارائه صیغه نامه و مدارک دیگر مورد قبول است ؟
ج- خیر. ارائه عقد نامه رسمی حداکثر تا دو ماه مانده به زمان اعزام الزامی است .

س- آیا مشکلی در ثبت نام همزمان عتبات و عمره دانشجویی است ؟
ج- خیر. ولی وام یک میلیونی فقط یکبار به هر نفر تعلق می گیرد .

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فلاح - در تاریخ : 17 آبان 1393

    سلام؛آیا زمان اعزام عمره دانشجویی باامتحان ترم بعدمون تداخل ایجاد میکنه؟متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 آبان 1393 :

    سلام
    خیر تداخلی نخواهد داشت نگران نباشید

  2. نویسنده دیدگاه : کیمیا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام .اساتید حق التدریس مدعو هم می توانند ثبت نام کنند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ثبت نام به پایان رسیده است

  3. نویسنده دیدگاه : کیمیا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    بله می دانم اما میخواستم بدانم فقط برای اعضای هیات علمی است یا مدعوین هم میتوانند شرکت کنند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    مدعوین هم فک میکنم بتونن شرکت کنند

  4. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام خدا خیرتون بده!

    من از سایت شما خبر دارم شدم و روز اول هم ثبت نام کردم

    امروز در کمال ناباوری به اسمم افتاد.فکرش رو نمی کردم به خدا.

    در اونجا به یاد شما هم هستم…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    بسیار خوشحالیم دوست عزیز.
    نائب زیاره ما هم باشین 🙂

  5. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام
    عذرمیخام اساتید چطوری اعزام میشن
    ایا میتونیم زمان و مکان اعزام رو خودمون معلوم کنیم
    اگر نمیشه چه موقع معلوم میشه
    اجرتون با خدا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    متاسفانه اطلاعی نداریم. از سازمان حج دانشجویی سوال کنید

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام زمان ثبت نام تموم شد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز زمان ثبت نام تمام شده و نتایج پذیرفته شدگان هم اعلام شده!!!

  7. نویسنده دیدگاه : سید علی سادات حسینیان - در تاریخ : 26 آبان 1393

    باسلام دانشجوی سوره تهران هستم – 26 آبانماهه ومتوجه شدم اسمم بعنوان زائر اصلی در اومده ثبت نام اولیه ام مجردی بوده ولی متاهل هستم آیا میتونم همسرم را نیز ثبت نام کنم وهمسفرم بشه؟ ثبت نام نهایی کی شروع میشه؟ خدا قوت متشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1393 :

    سلام
    فکر نمیکنیم. با این حال شما با سازمان حج دانشجویی تماس بگیرید

  8. نویسنده دیدگاه : بهنامپور - در تاریخ : 8 آذر 1393

    با سلام
    من در حج دانشجویی در سال 92 اسمم بعنوان ذخیره در امد ولی مشکل مالی داشتم
    میتونم امسال به سازمان برا اعزام مراجعه کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 آذر 1393 :

    سلام
    خیر نمی شود

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top