اختصاصی پیام نورنا / بخشنامه

تغییر در نحوه اعتراض به سوالات امتحانات پایان ترم پیام نور / اعتراض فقط با تایید استاد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت اعتراض دانشجویان به سوالات امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به مراکز و واحدها سپرده شد / ثبت اعتراض فقط با تایید اساتید

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت اعتراض دانشجویان به سوالات امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به مراکز/واحدها سپرده شد.

بر اساس بخشنامه جدید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، از نیمسال دوم 94-93 اعتراض دانشجویان به سوالات امتحانات پایان ترم توسط مراکز و واحدها و با تایید اساتید باید در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.

در گفتگوی اختصاصی پیام نورنا با یکی از مسئولین مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور عنوان شد : حدود 2 هفته پیش در جلسه معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور با مسئولین سیستم جامع گلستان پیام نور ، تصمیمی جدید برای ثبت اعتراض دانشجویان به سوالات پایان ترم گرفته شده است که این تصمیم جدید 3 علت اصلی دارد:

1- محدود بودن توضیحات اعتراض : به این معنی که دانشجو به صورت کامل نمی توانست منظور خود را از اعتراض ثبت شده بیان کند و مرکز آزمون نیز از اعتراضات ثبت شده اطلاع کافی نداشت. با این تصمیم جدید اعتراضات به شیوه بهتری و با درج توضیحات کاملتری در سیستم ثبت خواهد شد.

2- حجم اعتراضات بسیار بالا : حجم اعتراضات به قدری زیاد هست که امکان بررسی تمام اعتراضات نیست و دلیل این موضوع همکاری نکردن دانشجویان می باشد که در اکثر موارد اعتراضات رو بدون دلیل ثبت می کنند و این باعث می شود که زمان بسیار زیادی برای بررسی اعتراضات انجام شود!

3- عدم پاسخگویی سیستم گلستان : و آخرین دلیل اصلی این هست که سیستم گلستان قادر به ثبت تمام اعتراضات نیست. حجم اعتراضات بسیار زیاد هست و سیستم در گاهی مواقع قادر به ثبت اعتراض توسط دانشجویان نیست.

 

نظر به حجم بالای اعتراضات دانشجویان در پایان هر نیمسال جهت بررسی در بانک سوال سازمان مرکزی و با عنایت به اینکه بسیاری از این اعتراضات وارد نمی‌باشد، به منظور پاسخگویی سریع و بهینه به اعتراضات اصولی دانشجویان، کلیه کاربران در مراکز/ واحدهای تابعه هر استان در زمانی مقرر پس از بارگذاری سوالات بر روی سیستم و ثبت اعتراض توسط دانشجویان با هماهنگی اساتید تعیین شده در آن مرکز/ واحد به گزارشات 353 (لیست اشکالات کلید سوال های امتحانی اعلامی مراکز و استان) و 323 (لیست ایرادات سوال های امتحان) مراجعه نموده (زمان دریافت آخرین گزارش از سیستم توسط این مرکز یک هفته پس از تاریخ آخرین آزمون در پایان هر هفته امتحانی می‌باشد) و با صلاحدید اساتید دروس مورد اعتراض، نسبت به تایید و یا عدم تایید لیست اعتراضات دانشجویان اقدام نمایند

مهدی باقرپسندی ، رئیس گروه آزمون سازی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با پیام نورنا از موضوع ثبت بدون دلیل اعتراضات توسط دانشجویان گله داشتند و عنوان کردند : دانشجویان بدون دلیل خاصی و صرفا برای اینکه شاید اعتراضشان مورد قبول واقع شود (تیری در تاریکی) ، برای سوالات پایان ترم اعتراض ثبت می کنند و این باعث خواهد شد کسانی که واقعا اعتراضشان مورد قبول هست به حق خود نرسند و زمان بسیار زیادی صرف رسیدگی به تمام اعتراضات شود.

با این موضوع از نیمسال دوم 94-93 به بعد ، دانشجویان اگر به سوال امتحانات پایان ترم اعتراضی دارند باید با اساتید خود هماهنگ کنند و اساتید تعیین شده در آن مرکز/واح بعد از تایید اعتراض ، به مسئولین آن مرکز اعتراض را برای ثبت در سیستم گلستان بدهند.

مطمئنا با این موضوع بازدهی رسیدگی به اعتراضات بسیار بالاتر خواهد رفت و اعتراضات به شیوه بهتر و اصولی تری در سیستم گلستان توسط مراکز ثبت خواهد شد.

مهدی باقر پسندی همچنین افزود : همچنان اعتراض از طریق سایت گلستان برای دانشجویان برقرار هست و دانشجویان نیز می توانند از طریق سایت گلستان اعتراض خود را ثبت کنند. و همچنین می توانند از طریق شماره فکس های : 22441791-22485224-021 اعتراضات خود را در مورد سوالات پایان ترم فکس و ارسال کنند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : آسيه - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    با سلام. ببخشید یه سوال داشتم که مربوط به این قسمت نیست. شرمنده. اگه امکانش هست جواب بدید.
    یکی از قوانین تطبیق واحد اینه که کد درسا یکی باشه. یعنی هر هفت رقمش باید عین هم باشه؟ یا فقط رقم اولش مهمه؟
    من رشته مترجمی هستم. میخوام برم زبان و ادبیات. درسایی که پاس کردم و مشترک هست بین دوتا رشته با منبع یکسان ولی چهار رقم آخر کد درس فرق میکنه. میخواستم ببینم چه جوریه.
    موفق باشید. با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    سرفصل دروس یکی باشد و نمراتش برای تطبیق واحد مناسب باشد

  2. نویسنده دیدگاه : پریماه - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    تکلیف اعتراض به دروس خودخوان چی میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 اردیبهشت 1394 :

    برای تمامی دروس اعم از عادی و خودخوان توسط خود مراکز استاد تعیین می شود برای رسیدگی به اعتراض

  3. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    جالبه، استادها اینقدر حوصله دارن تا بشینن دونه دونه ی سؤالات رو چک کنن؟؟؟؟؟ من که بعید میدونم!!!!! بعضی هاشون موقع طرح سؤال میانترم بدون توجه به درستی و غلطی سؤال فقط سؤالات رو کپی میکنن و به ما تحویل میدن ! تازه اعتراضم بکنیم میگن وارد نیست ، سؤالات استانداردن و از نمونه سؤالهای قبلی گرفته شدن!!!! خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه ، پیام نور خواسته فقط رفع تکلیف کنه و لاغیر!!!

  4. نویسنده دیدگاه : اسدالله شهبازی از واحد هلیلان - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    با سلام عرض ادب و احترام خدمت شما پشتیبانان و دست اندرکاران اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور/ ببخشید که سرتان را درد میارم قصدم از این عرایض اینه که به فکر دانشجویان پیام نور باشید و اگر امکانش هست درد دل این حقیر را به گوش مسئولین پیام نور برسانید شاید بخاطر خدا از لحاظ شغل و منبع درآمدی هر چند در حد نگهبانی یا مستخدمی کمکم نمودن چون از لحاظ مالی بسیار در مضیقه هستم .این حقیر در سال 1387 با مدرک دوم راهنمایی و در سن 34 سالگی و با داشتن سه فرزند و بدون داشتن شغل و درآمدی و فقط به علت علاقه شدیدی که به علم و دانش داشتم شروع به تحصیل کردم و با تلاش بسیار دراموزشگاه های راه دور و بزرگسالان در سال 90 موفق به دریافت مدرک پیش دانشگاهی علوم انسانی شدم و در همان سال در آزمون دانشگاه آزاد کرمانشاه و همچنین پیام نور سرابله هم در رشته حقوق قبول شدم که از نیمه دوم سال 90 در واحد هلیلان که محل کلاس دانشگاه سرابله می باشد شروع به تحصیل نمودم و در حال حاضر با موفقیت کامل برای دریافت کارشناسی فقط این ترم چند واحد دارم و اگر مشکلات مالی نداشته باشم به طور حتم در کارشناسی ارشد و دکترا هم میتوانم موفق شده و ادامه تحصیل دهم حال از شما پشتیبانان عزیز و محترم تقاضا دارم درد دل این حقیر را بخاطر خدا به گوش مسئولین رده بالای پیام نور برسانید شاید فرجی برای مشکلات این حقیر پیدا نمودید که اجر این کار خدا پسندانه در دنیا و آخرت برای شما ثبت خواهد شد در ضمن هیچ جایی بغیر از سایت شما برای این عرایضم نتوانستم پیدا کنم در پایان از تمام مقدسات عالم سلامت و عاقبت بخیری شما را مسعلت مینمایم . شرمنده از به این همه وراجی و درد آوردن سرتان

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    من دانشجوی رشته کامپیوتر، ترم شش دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد هستم. در این شش ترم من حدود 12 تا اعتراض نوشتم.که فقط 2 تا اعتراض را استاد مشاهده کرد بدون این که پاسخی بدهد!و 10 تای دیگر هنوز توسط استاد مشاهده نشده چه برسد به این که پاسخ بدهند!!! با این بخشنامه بیچاره شدند دانشجویان!

  6. نویسنده دیدگاه : یونس - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    سلام ، من دو ترم ارشد دانشگاه ملی خوندم انصراف دادم اگه پیام نور بخوام ادامه بدم اون واحدهای پاس شده تطبیق می خورند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند بله می توانید تطبیق دهید

  7. نویسنده دیدگاه : فیروزکوهی - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1394

    به این میگن مسدود کردن راه اعتراض

  8. نویسنده دیدگاه : زبان لکی - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1394

    سلام و رحمت خدا برشماباد ولادت حضرت جواد و حضرت علی اصغر علیهم السلام برشما و دانشجویان عزیز مبارک باد ادرس سایت ثبت نام کارت الکترونیکی دانشجویی چیست با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    همچنین بر شما نیز مبارک باد
    uis.ir

  9. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1394

    سلام خسته نباشی بنده شهریه را ریختم هنوز صفر نشده پس از چندساعت صفر می شود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    اگر به صورت اینترنتی واریز کرده اید معمولا 2 ساعت
    اگر به صورت حضوری واریز کرده اید 48 الی 72 ساعت

  10. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1394

    سلام ببخشید تاریخ امتحانات پایان ترم تغییر کرده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    فعلا خیر تغییری اعلام نشده

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1394

    سلام بعد ۳ ترم غیبت غیر موجه می خوام تیر ماه ترم تابستان بردارم و به تحصیل ادامه بدم میشه یا دیگه اجازه ندارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    باید به مرکزتان مراجعه کنید تا بررسی کنند و ببینید موافقت می شود برای ادامه تحصیل شما یا خیر

  12. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 10 اردیبهشت 1394

    سلام و خسته نباشید اصلاحیه درس مدنی 7 که هشت تا کلید سوالاتش اشتباه بود چی شد ؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    تایید نشد

  13. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1394

    واقعا که مثل اینکه ترم قبل بهشون فشار اومد میخوان راه اعتراض بچه ها رو سد کنند . متاسفم که روز به روز پسرفت میکنه این پیام نور تا امروز که مدیون بچه ها بودین ازین به بعد مدیونتر . سوال درست طرح کنید و حواستونو جمع کنید مثل اینکه هر اتفاقی بیفته اخر کاسه کوزه سر دانشجو میشکنه من که راضی نیستم از نمره هایی که ازم خوردن خدا هم راضی نباشه چند تا نمره بیست من رو حتی خراب کردن

  14. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 16 اردیبهشت 1394

    یه امکان تواین دانشگاه برای جلوگیری از ضایع شدن حق دانشجویی که یه ترم باید 10یا11 کتاب بدونه اموزشه شایسته موخوندوامتحان میداد وجود داشت که خداروشکر اونم جلوشوگرفتن خدا کنه لااقل تدابیری اندیشیده باشند که توازمون 8تا سوال غلط طرح نشه تااعتبارپیامنورو بیش ازپیش زیر سوال نره وای به حال دانشجوهای مظلوم این دانشگاه

  15. نویسنده دیدگاه : عماد - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1394

    پیام نور هرسال بدتر از پارسال

  16. نویسنده دیدگاه : حمزه جعفری - در تاریخ : 1 خرداد 1394

    باسلام من در تاریخ 30 اردیبهشت شهریه باقی مانده خودم راواریز کردم ولی سایت هنوز برای من باز نشده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1394 :

    سلام
    صبور باشید زمان میبرد تا پرداختی شما به صورت کامل در سیستم ثبت شود

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 خرداد 1394

    با سلام اینجانب دانشجوی رشته الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق در ازمون 12/3/1394 که امتحان فلسفه فقه داشتم در جلسه امتحان همگهی دانشجویان متوجه اشتباه در منبع طرح سوال شدیم که اعتراض کردیم اما ارجاع میدن به روابط عمومی. خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنید خدا را خوش نمیاد ما کلی زحمت کشیدیم که با کمال تعجب دیدیم سوال از منبع دیگه طرح شده یعنی باید از فلسفه فقه مبینی طرح میشد نه از منبعی که هنوز هم معلوم نیست.مضافا بنده دوباره قبل از ثبت این نظر منابع را بازبینی کردم که متوجه شدم قطعا اشتباه بوده.

  18. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 8 تیر 1394

    سلام ببخشید چند وقت طول میکشه جواب اعتراضات بیاد یعنی تا انتخاب واحد تابستانی جوابا میاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 تیر 1394 :

    سلام
    زمان زیاد میبرد چون حجم اعتراضات بالاست و باید یکی یکی بررسی شود

  19. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 12 تیر 1394

    با سلام
    ( با اجازه پشتیبان محترم ) ظاهرا در برنامه تحصیلی ترم دوم 94-93 تاریخ نهایی قطعی شدن نمرات، 24 تیر ماه قید شده، بنابر این، رسیدگی نهایی به تمام اعتراضات، احتمالا تا 24 تیر طول خواهد کشید.
    با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1394 :

    سلام
    بیشتر هم زمان خواهد برد و تایید شدن نمرات ربطی به اعتراضات ندارد و نمرات تایید هم که شوند اگر اعتراضی مورد قبول واقع شود برروی نمره اعمال می شود

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 تیر 1394

    باسلام من دانشجو رشته کشاورزیم درس اکولوژی عمومی روخودخوان گرفتم این ترم نمرم شده۹.۳۳در صورتی که من مطمن بودم ۱۰میگیرم الان که نگاه کلید سوالات کردم من یک سوال رو درست زدم صدرصد هم مطمنم که درسته اما داخل پاسخ نامه برام غلط حسابش کرده من ترم آخرم چون مطمن بودم قبول میشم تازه نمراتم نگاه کردم حالا وقت اعتراضم گذشته حالا باید چکار کنم یعنی واقعا نمیشه هیچ کاری کردحقم از بین نره اگه اون یک سوال رو برام درست حسابش کنن من قبول میشم .توروخداهرچه زودتر جوابمو بدید!باتشکراز راهنمایتان!

  21. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 14 تیر 1394

    ببخشید درس اکولوژی عمومی رشته مهندسی علوم کشاورزی مقطع کارشناسی سوال ۲۴جوابش میشه الف اما کلید سوالات زده ج لطفا پیگیری کنید جواب داخل کلید سوالات غلطه! جواب هم داخل کتاب میشه الکترومورفز گزینه الف میشود!

  22. نویسنده دیدگاه : روح الله - در تاریخ : 2 دی 1394

    سلام واقعا سوالات کابرد امار در مدیریت صنعتی ده مورد اخرش مشکل داره خواهش می کنم یه رسیدگی شود ممنون می شوم

  23. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 16 خرداد 1395

    سلام باتوجه به این خبر که نحوه اعتراض تغییر کرده است پس دانشجو باید ازچه روشی اعلام اعتراض کند ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1395 :

    سلام
    اعتراضات طبق روال قبل انجام می شود و از نیمسال بعدی سامانه ی جدیدی برای ثبت اعتراضات فعال خواهد شد

  24. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 16 خرداد 1395

    سلام منظورتان از روال قبلی چیه یعنی چه روشی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1395 :

    سلام
    یعنی ثبت در سیستم گلستان

  25. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 16 خرداد 1395

    سلام این سامانه جدید برای ثبت اعتراضات که از نیمسال بعدی میاد در همان سیستم گلستان فعال میشه ایا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1395 :

    سلام
    مشخص نیست و هنوز جزئیات بیشتری اعلام نشده

  26. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 7 تیر 1395

    سلام اینکه درگاه اعتراض به درسی باز باشد یا نباشد دست استاد درس مربوطه است یا اموزش مرکز به غیر از دروس تستی تشریحی که قسمت تشریحی ان میشه اعتراض گذاشت میگم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 تیر 1395 :

    سلام
    اگر تستی باشد دست سازمان مرکزی. اگر تشریحی باید دست استاد

  27. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 8 تیر 1395

    سلام یعنی باز یا بسته بودنش درگاه اعتراض درس مثل زبان عمومی دست استادش است یا سازمان مرکزی یا استاد چون مسول اموزش گفت همش دست استاد است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 تیر 1395 :

    سلام
    درس تستی هست و دست سازمان مرکزی می باشد

  28. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام شاید این سوال تکراری باشد در دانشگاه پیام نور اعتراض به نمرات ایا کغذی هم است که باید به اموزش برای نوشتن مثل قدیم مراجعه کرد یا فقط گلستان ممنونم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    خیر فقط از طریق سایت گلستان و فکس به مرکز ازمون

  29. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 9 شهریور 1395

    سلام چند سوال داشتم تشکر
    1-اعتراض به امتحانات از طریق فکس بهتر است یا در سیستم گلستان
    2-خود دانشجو باید اعتراضش را فکس کند یا دانشگاه مربوطه
    3-درصفحه اول سازمان ازمون شماره فکسی که قرار داده با دوشماره ای که شما گذاشته اید فرق میکند ایا اون شماره هم درسته شمارش اینه22455106البته کد021هم داره
    4-ادرس ایمیلی که در سایت سازمان مرکزی است میشه از این طریق اعتراض اعلام کرد به امتحانات

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 شهریور 1395 :

    سلام
    1- فکس
    2- دانشجو
    3- بله همه درسته
    4- خیر

  30. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 10 شهریور 1395

    1-سلام دانشجویانی که از طریق سیستم گلستان اعلام اعتراض میکنند توسط سازمان همش بررسی میشود
    2-شماره فکس ها کدومش بهتره یا اینکه همش به یکجا میرسه فرق نمیکند
    3-مسول اموزش چطور به دانشجو میگه فقط از گلستان اعتراض بذارید حرفی از فکس نزد

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 شهریور 1395 :

    1- بله
    2- تفاوتی ندارد
    3- مسئول اموزش در مورد اعتراضات هیچکاره است

  31. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 14 شهریور 1395

    سلام اگه مسول اموزش به دانشجو نگوید که از طریق فکس میتوانید اعتراض بگذارید برای امتحانات پس چگونه دانشجو اطلاع یابد
    خبر هم نداشته باشد سایتی مثل سایت شما وجود دارد ممنون لطفا واضح بگید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 شهریور 1395 :

    سلام
    دوست عزیز از طریق سایت گلستان هم امکان اعتراض هست

  32. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 14 شهریور 1395

    سلام شما این شماره فکس را مطمئن هسید درست است اگه درست است چرا شما در سایتتون نگذاشته ایدممنونم شمار….البته 021هم داره

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 شهریور 1395 :

    سلام
    دوست عزیز ما فقط شماره هایی که در خبر بالا ذکر شده است رو تایید میکنیم

  33. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 19 شهریور 1395

    سلام دلیل اینکه میگویید اعتراض از طریق فکس بهتر است تا گلستان چیست چرا مسول اموزش به دانشجو نمیگویید که دانشجو میتواند از طریق سیستم گلستان اعلام اعتراض کند اخه اگه نگویید و کسی سایت شما را بلد نباشد به هیچ وجه اگاه نمیشود مسول اموزشم که الان ما بهش میگیم میگه که این مدل اعتراض همین از طریق فکس برا قدیمه اعلان طبق دستور فقط از طریق گلستان شما لطفا یه راهنمایی بکنید واقعا دانشجو گیج میشه ممنونم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1395 :

    سلام
    دوست عزیز نگران نباشید از نیمسال جاری سامانه جدیدی برای اعلام اعتراضات رونمایی خواهد شد که کار رو بسیار اسانتر خواهد کرد

  34. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 20 شهریور 1395

    سلام میدونم سامانه جدیدی برای اعتراضات میاید ولی این سوال بالا را لطفا جواب بدید بخصوص چرا اینکه با وجود اعتراض از طریق گلستان شما میگویید از طریق فکس بهتر است وچرا اینکه مسول اموزش میگوید فقط از طریق گلستان حرفی از فکس به دانشجو نمیزند ممنونم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 20 شهریور 1395 :

    سلام
    دوست عزیز این موضوع که چرا مرکزتان به شما در مورد فکس چیزی نگفته رو ما باید توضیح بدیم؟؟؟ اینو از مسئول دانشگاهتون بپرسید!!!

  35. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 22 شهریور 1395

    سلام شما این سوال را حداقل جواب بدید چرا اینکه با وجود اعتراض از طریق گلستان شما میگویید از طریق فکس بهتر است

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 شهریور 1395 :

    سلام
    چون رئیس بانک سوالات گفته و رسیدگی بهتری میشه

  36. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 4 آبان 1395

    سلام این گفته هنوز اجرا میشود یانه قدیمی است :با این موضوع از نیمسال دوم 94-93 به بعد ، دانشجویان اگر به سوال امتحانات پایان ترم اعتراضی دارند باید با اساتید خود هماهنگ کنند و اساتید تعیین شده در آن مرکز/واح بعد از تایید اعتراض ، به مسئولین آن مرکز اعتراض را برای ثبت در سیستم گلستان بدهند.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 آبان 1395 :

    سلام
    خیر فعلا مشکلی ندارد و دانشجویان می توانند خودشان اعتراضشون رو ثبت کنند

  37. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 9 دی 1395

    سلام یه سوال داشتم چرا دیگه فایل سوالات رو سیستم گلستان بارگزاری نمیشه سر جلسه هم برگه ها رو نمیدن پس چ جوری نتیجه ازمونمون رو بررسی کنیم?ایا راحی برای رسیدگی به این موضوع وجود داره

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 دی 1395 :

    سلام
    صبور باشید در سیسم گلستان فایل قرار داده خواهد شد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top