چاپ خبر
جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی در نامه ای به زیباکلام:

برخی نشست و برخاست با شیطان بزرگ را سند موفقیت‌های خود می‌دانند

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی در نامه به صادق زیباکلام عنوان کرد: شما و دوستانتان نشست و برخاست با شیطان بزرگ که دستش به خون ملت شریف ما آغشته است را سند موفقیت‌های خود اعلام می‌دارید.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : فارس – جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی در نامه‌ای به صادق زیباکلام پیرامون نامه وی به شهردار تهران اعلام کرد: نامه شما به شهردار تهران نشان می‌دهد طیف خاصی از تحصیل‌کردگان در انگلستان تیر زهرآلود بغض و کینه خود را به سمت مدیران جهادی و آرمان‌های انقلاب اسلامی هدف گرفته‌اند و البته این قبیل هجمه‌ها علیه چهره‌های خدوم و ارزشی از مابقی دوستان و هم دوره‌ای‌های شما در انگلستان نیز مسبوق به سابقه بوده است.

در این نامه آمده است: داستان خون‌های آلوده و کشته شدن بسیاری از مردم عزیزمان ربطی به مسائل جناحی و سیاسی ندارد که شما، عبور و چشم پوشی از این اقدام وقیح فابیوس را خرج شوهای سیاسی و مانورهای روشنفکرمابانه خود و دوستان همفکرتان می‌کنید.

جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی عنوان کرد: مگر در انگلستان چه چیزی به شما آموخته‌اند که از خراش بر چهره مردم برای خود کلاه انگلیسی می‌بافید و درد مردم را بازیچه امیال سیاسی خود قرار می‌دهید؟

در ادامه این نامه آمده است: هنوز یادمان هست زمانی که قلب مردم ایران از اسیدپاشی‌های زنجیره‌ای در اصفهان تکه تکه شده بود چگونه این اقدام شنیع و غیرانسانی را خرج هجمه به رقیب سیاسی خود قرار دادید و یک درد ملی را به یک باره تبدیل به دعوای سیاسی کردید و عامل اختلاف و دو دستگی در کشور کردید! یا اینکه با جسارتی وقیحانه و شرم آور برای رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل سینه چاک کردید و خبیث‌ترین‌های جهان را به رسمیت شناختید!

جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی در ادامه این نامه آورده است: باور کنید بازی سیاسی و رقابت سیاسی حتی برای لائیک‌های لامذهب هم دارای قاعده و چهارچوب خاص است، حتی قلب بی دین‌ها هم از کشتار مردم مظلوم غزه بدرد می‌آید اما شما این تروریسم بین المللی را دوست خود خطاب کردید؛ چرا برای نجات و کمک به دولت یازدهم، از بازی که در آن اسیر شده است منافع مردم و ملت خود را می‌فروشید؟ چرا با لبخندی ظریف به سبک تکنوکرات‌ها و بدون هرگونه ابراز تاسف می‌گویید: که ایران تنها کشوری نبود که به آن خون آلوده وارد شد؟

در ادامه این نامه آمده است: در کدام دین، قانون، عرف، وجدان، کتاب یا دانشگاه آمده است: وقتی یک مجرمی مردم یک دوجین کشور را با خون آلوده به کام مرگ کشانده است دیگر نیازی به احقاق حق و اعتراض نیست؟؟با کدام وجدان انسانی فروش خون‌های آلوده توسط فرانسه را بخشی از اقدامات این دولت برای حفظ منافع ملیش اعلام می‌کنید اما چاپ یک پوستر در حمایت از قربانیان را متهم به تندروی و افراط می‌کنید؟ اینکه دفاع از قربانیان خون‌های آلوده و منافع مردم در حوزه فعالیت‌های شهرداری تهران هست یا نه با انتخاب مجدد قالیباف به عنوان شهردار تهران برای دوره سوم را می‌توان به وضوح اثبات کرد.

جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی بیان کرد: اما یقینا دفاع از رژیم کودک کش اسرائیل و دفاع از فابیوس جنایتکار در حوزه اختیارات هیچ انسان با وجدانی نخواهد بود!! که صد افسوس شما و دوستانتان سینه چاک خبیثان عالم شده‌اید و نشست و برخاست با شیطان بزرگ که دستش به خون ملت شریف ما آغشته است را سند موفقیت‌های خود اعلام می‌دارید!!

در این نامه خطاب به زیباکلام آمده است: به نظر شما در زمان تعرض رژیم آمریکایی بعث به ایران آیا وظیفه شهردار شهید مهدی باکری مقابله با هجمه‌ها بود یا ماندن در شهر؟ آیا در زمان تجاوز صدام به ایران وظیفه شهید حسن باقری نخبه و شهید وزوایی پژوهشگر ادامه تحصیل بود یا دفاع از مردم؟ شما که یکی از حامیان شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» هستید، چرا در زمان جنگ از ایران دفاع نکردید و به بهانه ادامه تحصیل از کشور گریختید؟
در ادامه این نامه آمده است: مانده شدن از طرفی و رانده شدن از طرف دیگر یا به عبارتی بهتر جناح بندی‌های مرسوم سیاسی دغدغه اساسی سیاسیون وهم طیفان شماست که مدام از مانده شدن و رانده شدن احساس هراس میکنند و برای کسب کرسی‌های انتخاباتی تن به ذلت بین المللی می‌دهند، اما دغدغه خادمان مردم و نظام چیزی جز عزت، استقلال و رفاه مردم نیست و هرچیز که به اصول انقلاب و مردم خدشه وارد کند را «لگدمال» خواهند کرد.

در پایان این نامه آمده است: به هم دوره‌ای‌های باتدبیرتان هم بگویید که سید شهیدان اهل قلم برای همچین روزهایی یک یادگار زیبا به جای گذاشت:
«هنگامی که ناقوس جنگ نواخته شود، مــَرد از نامــَرد شناخته می‌شود.»

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top