چاپ خبر

افزایش اختیارات هیات امنای استانی دانشگاه آزاد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها وهیات‌ امنای استانی دانشگاه آزاد از افزایش اختیارات این هیات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمدید و انتصاب روسای واحدهای دانشگاهی براساس آیین‌نامه تدوین شده است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : مهر – مجتبی علوی‌فاضل در نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: تمدید و انتصاب روسای واحدهای دانشگاهی براساس آیین‌نامه تدوین شده است و در اختیار هیات امنای استانی قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد: این آیین‌نامه به دستور رئیس دانشگاه آزاد در ۶ شاخص عمرانی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهش و فناوری، دانشجویی و فرهنگی، برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان و حوزه اداری و مالی و منابع انسانی تدوین و ابلاغ شده است که هیات امنای استانی براساس این شاخص‌ها روسای واحدهای دانشگاهی را منصوب می‌کنند.

حجت الاسلام عسگری، معاون امور مجلس دانشگاه آزاد نیز در این جلسه گفت: هم‌افزایی، مشارکت و مدیریت متعهدانه از ویژگی‌های بارز این دانشگاه است و دکتر میرزاده که عاشق و شیفته تولید علم و گسترش تحصیلات تکمیلی است بر آن مدیریت می‌کند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اکنون از نظر تولید علم در پله‌های اول علمی کشور قرار دارد و سعی می‌کند در حوزه‌های مختلف از قبیل فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد و اشتغال نیز در جایگاه‌های برتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تشکیل هیات امنای استانی دانشگاه براساس مصوبه ۷۲۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: تفکر رئیس دانشگاه آزاد مبتنی بر مدیریت مشورتی است، بنابراین سعی شده تا در هیات امنای استانی از نخبگان و متفکران خلاق همان استان به منظور پیشرفت و تعالی دانشگاه استفاده شود.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد با تشریح شرح وظایف هیات امنای استانی بیان کرد: کمیسیون‌های نظارت و دائمی در اکثر استان‌های کشور راه‌اندازی و فعال شده است به طوری که روش‌ها و راهبردها هم تائید و هم در حین عمل مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

عسگری با توجه به راه‌اندازی مدیریت استانی در سراسرکشور در مدت محدود و کوتاه اضافه کرد: در این مدت کوتاه شاهد چابک‌سازی و مشارکت بیشتر واحدهای استانی در شوراهای تخصصی به منظور جهش و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی بوده‌ایم.

وی جذب سالانه ۵ هزار عضو هیات علمی جدید در چهار سال متوالی در دانشگاه آزاد را یک افتخار بزرگ این دانشگاه خواند و افزود: در هیچ‌کدام از دستگاه‌ها و ارگان‌ها نمی‌توان این همه فرد متخصص و زبده را یکجا جمع و به کارگیری کرد.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گسترش تحصیلات تکمیلی را به عنوان پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی در حوزه علم و فن آوری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر گسترش علم و تحصیلات تکمیلی و استفاده از ظرفیت جوانان و استعدادهای کشور تاکید دارند.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی دولت به ویژه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و درمان با دانشگاه آزاد عنوان کرد: براساس دستور رئیس جمهور فعالیت کمیته ۵ نفره بررسی و تصویب رشته‌های دانشگاه آزاد تا شهریور سال آینده تمدید شده است.

شهرام لک، دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه وضعیت روسای ۶ واحد دانشگاهی در جلسه آینده هیات امنای استانی تعیین می‌شود، گفت: براساس آیین نامه جدید، روسای واحدهای دانشگاهی برای تمدید احکام خود باید امتیازهای لازم را کسب کنند.

شهرام لک، دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که میزبانی این جلسه را برعهده داشت نیز، دانشگاه آزاد اسلامی را حاصل اندیشه پویا و تلاش صادقانه سران نظام اسلامی دانست و گفت: امروز آثار و برکات دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه مشهود است.

وی با بیان اینکه وضعیت روسای ۶ واحد دانشگاهی در جلسه آینده هیات امنای استانی تعیین می‌شود، افزود: براساس آیین نامه جدید، روسای واحدهای دانشگاهی برای تمدید احکام خود باید امتیازهای لازم را کسب کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top