چاپ خبر
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد عنوان کرد؛

توجه ویژه دانشگاه آزاد به دفاع مقدس/ صلح و سلام؛ شعار دانشگاه‌ آزاد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در دوران جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به استعدادهای دانشجویی شده است، گفت: در راستای گرامیداشت دفاع مقدس کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به تناسب نوع فعالیتی که دارند پیشنهادهایی را ارائه کردند که یکی از آنها پیشنهاد واحد فیروزکوه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سنگر بود.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر طه هاشمی در نشست خبری نخستین جشنواره سراسری فیلم های کوتاه دانشجویی سنگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همانطور که میدانید در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و بدون تردید پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اتفاقات عظیم تاریخ ایران و جزو افتخارات ملت ایران است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تمام انسان ها با هر تفکر و اندیشه ای که باشند این حرکت عظیم را ارج می نهند، گفت: در تاریخ ایران ملت ایران دو ویژگی را داشته یکی موحد بوده و دیگری عدم تهاجمی بودن است، ایرانی ها مجذوب زیبایی ها، صلح و دوستی و همدلی های اسلام شده اند.

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس ملت ایران برای دفاع از موجودیت خود و ارزش ها ایستاد و تاریخ هم اثبات کرد که چه کسی مهاجم و چه کسی مدافع بوده است.

طه هاشمی به تاسیس دانشگاه‌آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌آزاد اسلامی در اوایل دوران انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شد و نشان داد که اگر کاری با کمک مردم شکل گیرد می تواند چه میزان گستردگی داشته باشد.

صلح و سلام؛ شعار دانشگاه‌ آزاد اسلامی

طه هاشمی به جلسه اخیر شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد تا سلسله همایش هایی در راستای “صلح و سلام ” با همکاری نهاد ها و سازمان ها برگزار شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی دولت و مردم نامگذاری کردند که عصاره آن سلام است، سلام واژه ای است که می تواند همه این مفاهیم را داشته باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اسلام دین صلح و سلام است، گفت: دانشگاه محل سلامت و تعالی فکر است، در همین راستا سال تحصیلی جدید را با شعار صلح و سلام آغاز خواهیم کرد.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه “سنگر” به پیشنهاد واحد فیروزکوه

طه هاشمی خاطر نشان کرد: در راستای گرامیداشت دفاع مقدس کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به تناسب نوع فعالیتی که دارند پیشنهادهایی را ارائه کردند که یکی از آنها پیشنهاد واحد فیروزکوه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سنگر بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه‌ آزاد اسلامی با ظرفیت عظیم دانشجویی و گستردگی که دارد می تواند کمک شایانی را در جهت گسترش و حفظ ارزش های دفاع مقدس با شناسایی و رشد استعدادهای دانشجویان داشته باشد.

توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به دفاع مقدس

طه هاشمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به دفاع مقدس دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاهی بود که درس دفاع مقدس را ارائه داد و اولین کنگره دفاع مقدس و دانشگاه سال گذشته با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی که از مدافعان دفاع مقدس هستند را برگزار کرد.

طه هاشمی تاکید کرد: در دوران جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به استعدادهای دانشجویی شده است که ایجاد بازار هنر برای فروش آثار هنری دانشجویان از جمله این فعالیت ها است.

وی با بیان اینکه هنر برای بارور کردن ارزش های دفاع مقدس بهتر و مناسب تر است، گفت: مخاطبین این جشنواره دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور هستند، سعی ما بر این است تا این جشنواره را هر ساله و یا دوسال یکبار برگزار کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به تفاهم نامه های فرهنگی با سازمان ها و نهادها اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد سازمان سینمایی داریم که در راستای آن سالن های واحدهای دانشگاهی در شهرهایی که سالن نمایش ندارند را مجهز خواهیم کرد تا مردم آن منطقه نیز بتوانند از سالن های دانشگاه استفاده کنند.

وی افزود: در این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی سهم بسزایی را در توسعه سینما و انتقال فرهنگ کشور خواهد داشت و فرصتی برای سازمان سینمایی است.

دکتر طه هاشمی در پایان افزود: همان طور که می‌دانید شخصیت‌های زیادی را در حوزه فرهنگی داریم که ماندگار و جاودانه هستند و شخصیت آن‌ها همواره نمادی از شخصیت فرهنگی کشور است، مانند داریوش ارجمند و محمدرضا شجریان که صدای فرهنگ ملت ایران است که آثار او در خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند و دانشگاه آزاد آماده است تا از همه کسانی که به ارزش‌ها و آرمان‌ها احترام می‌گذارند همکاری گسترده‌ای داشته باشد.

حضور بیش از 220 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی نعمت بزرگی است

سید محمد تقی طباطبایی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از توجه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به دفاع مقدس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دوجهت یکی ظرفیت منحصر بفردی که دارد و دیگری حمایت فرمانده دفاع مقدس آیت الله هاشمی رفسنجانی از این دانشگاه توجه ویژه ای به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حضور بیش از 220 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی نعمت بزرگی است که می توان در برگزاری این جشنواره ها از آن ها استفاده کرد.

یکی از رسالت های دانشگاه ثبت رخدادهای تاریخی و فرهنگی است

همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر رستمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: با حضور دکتر طه هاشمی در معاونت فرهنگی رویکرد جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورده است بیش از 100 طرح فرهنگی در شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: یکی از اتفاقات مهم در تاریخ ایران دفاع مقدس است که جوانان ایرانی در آن خوب درخشیدند، دانشگاه یکی از رسالت هایش انتقال این رخداد ها است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره بتواند با همت مسئولان و حضور دانشجویان در مقابل ارزش های دفاع مقدس پاسخگو باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی بستر لازم برای حضور دانشجویان در عرصه های هنری را فراهم کرده است

حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در ادامه با ابراز خرسندی از تولد جشنواره ای با موضوع دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: به نمایندگی از سازمان سینمایی از دانشگاه‌ازاد اسلامی که بستر لازم را برای حضور دانشجویان در چنین جشنواره هایی را فراهم می کند تشکر می کنم و امیدوارم شاهد آثار خوبی در این جشنواره باشیم.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی افزود: ورود دانشگاه‌آزاد اسلامی در این عرصه با گستردگی که دارد می توان کمک بزرگی را در جهت ارتقا هنر و سینما با ورود هنرمندان تحصیل کرده به جامعه داشته باشد.

داریوش ارجمند: جشنواره سنگر یک ذکر مبارک است

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه گفت: ذهن ها و روح های جوانان در دانشگاه ها پرورش می بایند در همین راستا است که دانشگاه ها در دو مقوله هنر و ورزش حائز اهمیت هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل علم است و برگزاری چنین جشنواره هایی در دانشگاه می تواند تاثیرگذار باشد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جزو عظیم ترین دانشگاه ها است و با مساحتی که دارد می توان گفت بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است به همین جهت می تواند تاثیر و سهم بسزایی را در ترویج و حفظ ارزش ها داشته باشد.

ارجمند با بیان اینکه جشنواره سنگر یک ذکر مبارک است، اظهار کرد: یکی از راه های پیشگیری از بروز ناهنجاری های فرهنگی یادآوری ارزش ها است و کاری که دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری جشنواره ها انجام می دهد در همین راستا است، دانشگاه آزاد اسلامی بستر لازم را برای نشر تفکر دانشجویی و حفظ و اشاعه دفاع مقدس دارد همچنین واحدهای هنری قوی با اساتید خوب در این دانشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با پول و کمک مردم اداره می شود به همین جهت است که قابل احترام است.من دانشگاه آزاد اسلامی را خانه خود میدانم و فرزندان من در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

جزییات فراخوان جشنواره سراسری فیلم های کوتاه دانشجویی سنگر دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه نشست نقی بهمنی دبیر جشنواره نیز گفت: فراخوان این جشنواره از فردا آغاز می‌شود و از روز 28 شهریورماه به تمامی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور، مرکز سینمای تجربی و انجمن سینمای جوانان ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار 15 دی‌ماه و اعلام آثار پذیرفته‌شده 20 فروردین‌ماه سال 95 است که تا 31 اردیبهشت فیلم‌ها بازبینی می‌شوند و همه اطلاعات جشنواره در سایت موجود است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top