چاپ خبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

استارت “طرح تجمیع 3” دانشگاه آزاد از سال آینده

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : رییس دانشگاه آزاد گفت: طرح ساها یکی از بزرگترین طرح های دانشگاه آزاد اسلامی بوده و یک ثروت ملی و گنجینه علمی پژوهشی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – هشتمین جلسه هیات امنای استان همدان صبح امروز با حضور دکتر میرزاده، مهندس محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه دراستان همدان و امام جمعه شهر همدان و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه دکتر میرزاده با اشاره به وجود 26 هزار و 800 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، افزود: بیش از 34 درصد از این تعداد دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی است. همان طور که می دانید طی دیداری که مقام معظم رهبری با روسای دانشگاه ها داشتند، از آنها خواستند تا سال 1404 میزان دانشجویان آنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی به 30 درصد افزایش پیدا کند.

 

دانشگاه آزاد همدان از نظر توسعه تحصیلات تکمیلی از اهداف برنامه 1404 جلوتر است

وی استان همدان را استان علم و دانش ایران دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از نظر توسعه تحصیلات تکمیلی از اهداف برنامه 1404 جلوتر است.

 

تعامل خوب دولت تدبیر و امید با دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تاکیدات دکتر روحانی مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان ادامه داد: از زمان تاسیس این دانشگاه تا کنون هیچ دولتی مانند دولت فعلی با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری نداشته است که باید از این فرصت همکاری با دولت نهایت بهره را برد.

دکتر میرزاده با اشاره به طرح تجمیع 3 که در راستای کوتاه کردن فرایندها و کاهش بروکراسی است، از سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی می شود، بیان کرد: تجمیع فرایندها، کاهش بروکراسی و کاهش فرایندهای آموزشی و کوتاهی پروسه های اداری و مالی از اهداف این طرح به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه بروکراسی در دانشگاه آزاد اسلامی زیاد است، گفت: استان ها که در راس اجرا قرار دارند باید با کمک ستاد مرکزی، طرح تجمیع 3 را اجرا کند تا دانشگاه به دانشگاهی نوآور، فعال در اشتغالزایی و کارآفرینی، تبدیل علم به ثروت و توسعه تحصیلات تکمیلی پیش گام باشد.

 

بکارگیری بانوان فرهیخته در حوزه های مدیریتی واحدهای استان همدان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه توسعه فرهنگی در اولویت دانشگاه قرار دارد، گفت: توسعه فرهنگی زمینه ساز توسعه در بخش های دیگر است، از واحد همدان درخواست دارم از بانوان فرهیخته دانشگاه در سمت های مدیریتی بیشتر استفاده کند. همچنین از مشارکت دانشجویان دختر استقبال شود زیر بسیاری از آنها می توانند در بخش های مختلف کارآمد باشند.

دکتر میرزاده در توصیه به واحد همدان اظهار داشت: تنها به پذیرش دانشجوی کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکترا اکتفا نکنید و در جهت دوره های کوتاه مدت و آموزشی تخصصی برای استادان و کارمندان نیز گام بردارید. همچنین برای آموزش کارمندان سازمان های دیگر نیز برنامه ریزی کنید.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی با اشاره به امضا تفاهم نامه با وزارت صنعت و معدن ادامه داد: این وزارتخانه کارمندانش را برای دوره های تخصصی به دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می کند. چرا که مهندسی که 20 سال گذشته فارغ التحصیل شده است نیازمند بازآموزی دوره های تخصصی جدید را دارد.

در این جلسه، تاکید کرد: در حال حاضر 500 هزار صندلی در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد خالی بوده و اگر توسعه تحصیلات تکمیلی اتفاق نیفتاده بود دانشگاه آزاد با مشکل اقتصادی برمی‌خورد.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام دانشگاه آزاد واحد همدان نهایت تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد، تاکید کرد: دانشگاه آزاد در استان همدان رقبای زیادی داشته و در کنار کاهش تعداد دانشجویان شرایط دشواری در زمینه جذب دانشجو دارد که این عوامل سبب خالی ماندن صندلی‌های دانشگاه آزاد شده است.

میرزاده با اشاره به تعداد بالای کارمندان دانشگاه آزاد همدان تصریح کرد: رشد هزینه‌های جاری بسیار بالا بوده و باید در راستای تعدیل و تجمیع تمامی واحدها اقدامات اساسی صورت گیرد تا واحدهای دانشگاه آزاد در همدان از از زیان‌دهی خارج شوند.

وی تراز بودجه دانشگاه آزاد همدان را سرجمع مثبت اعلام کرد و گفت: نقاط ضعفی در بودجه دانشگاه آزاد واحد همدان وجود دارد ولی این مسائل قابل رفع است. همچنین تعدیل نیرو در دانشگاه آزاد داوطلبانه انجام شده و به هیچ وجه اجباری نیست چرا که دانشگاه آزاد برای خدمت به مردم ایجاد شده است.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top