مقاطع کارشناسی - کارشناسی ارشد/

تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری در نیمسال اول 95-94 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پبام نورنا) : امکان تعیین محل آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 دانشگاه پیام نور تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، امکان تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری دانشجویان کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 تا تاریخ 17 اذرماه 94 تمدید شد.

با تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد براحتی می توانند آزمون های پایان ترم خود را در مرکز نزدیک به محل زندگی خود و یا هر مرکزی که می خواهند امتحان دهند.

 

تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول 95-94

تا تاریخ 17 آذرماه 1394

 


 

ورود آسان و مطمئن به سایت خدمات آموزشی گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


نکات مهم در مورد مهمان اضطراری دانشجویان کارشناسی :

1- به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند، دانشجویان طی درخواست کتبی در مرکز خود و یا ارسال فکس به مرکز مربوطه ، مدارک لازم را جهت اخذ مجوز از شورای آموزشی استان ارائه داده تا در صورت کسب مجوز نسبت به تغییر محل آزمون اقدامات لازم صورت گیرد.

2- لازم به ذکر است دانشجویانی که درس عملی، پروژه یا کارآموزی و یا دروس بدون منبع انتخاب نموده‌اند مجاز به استفاده از مهمان اضطراری هستند و مشکلی بابت این موضوع نیست.

3- در مهمان اضطراری هیچ مشکلی برای نمرات میان ترم شما پیش نخواهد آمد و نمرات میان ترم شما حفظ خواهد شد.

4- مهمان اضطراری برای دانشجویان کارشناسی می باشد که می توانند با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون های پایان ترم خود را تغییر دهند.

5- برای درخواست مهمان اضطراری دو روش وجود دارد : 1- درخواست به صورت مراجعه حضوری به مرکز خود2- درخواست از طریق ارسال فکس به مرکز خود

6- پس از ثبت درخواست ، توجه داشته باشید که تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید خواهند شد. پس منتظر تایید و موافقت بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست باشید.

7- در مهمان اضطراری ، شهریه و استاد تغییری نخواهد کرد و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد میکند.

6- اجباری برای مهمان اضطراری وجود ندارد و در صورت عدم درخواست مهمان اضطراری ، امتحانات پایان ترم شما در همان مرکز خود برگزار می شوند.

9- دانشجویان بدهکار تا زمان واریز شهریه مجاز به مهمان اضطراری نخواهند شد و مراکز مهمان اضطراری آنها را تایید نخواهند کرد.

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 


نکـــــــــــات مهــــــــــــــــــــــــم در مورد تعیین محل آزمون دانشجویان ارشد :

1- تعیین محل آزمون مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد. دانشجو مجاز به انتخاب هر مرکزی می باشد. مهم نیست که مرکز مورد نظر شما ارشد داشته باشد یا خیر و یا رشته شما را داشته باشد یا خیر.

 

آموزش تصویری درخواست تعیین محل آزمون در سیستم گلستان پیام نور – کلیک کنید

 

2- پس از ثبت درخواست ، توجه داشته باشید که تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید خواهند شد. پس منتظر تایید و موافقت بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست باشید.

3- این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد . دانشجویان فقط از چهار مرکز موجود در شهر تهران یعنی پیام نور تهران جنوب (رشته های علوم انسانی) ،پیام نور تهران شمال (رشته های فنی و مهندسی) ،پیام نور تهران شرق (رشته های علوم پایه) و پیام نور تهران غرب (رشته های مدیریت و حسابداری) فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت ، هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند (دانشجویان پیام نور تهران برای انتخاب سایر شهر های ایران منعی ندارند).

4- در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نخواهد کرد و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد میکند.

5- دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند.

6- اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند.

7- تعیین محل آزمون فقط مخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می باشد که از طریق سیستم گلستان انجام می شود و مهمان اضطراری مخصوص دانشجویان کارشناسی می باشد که برای ثبت آن باید با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون خود را تغییر دهند.

8- دانشجویان بدهکار تا زمان واریز شهریه مجاز به تکمیل فرم نمی باشند .

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

 


زمان های ضروری نیمسال اول 54-94 دانشگاه پیام نور که باید اطلاع داشته باشید:

* تمام تاریخ های اعلام شده بر اساس تقویم آموزشی نیمسال اول 95-94 (+اینجا) ابلاغ شده از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور می باشد:

1- دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم (گزارش 428) از تاریخ 26 آذرماه 94 در سیستم گلستان فعال خواهد شد.

2- زمان امتحانات نیمسال اول 95-94 دانشگاه پیام نور از تاریخ 1 دی ماه 94 شروع خواهد شد و تا 28 دی ماه 94 ادامه خواهد داشت.

3- آخرین محل ثبت نمرات میان ترم برای نیمسال اول 95-94 در مقطع کارشناسی کارشناسی تا تاریخ 27 دی ماه 1394 و در مقطع کارشناسی ارشد 29 دی ماه 1394 می باشد.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : صلصال - در تاریخ : 19 آذر 1394

    سلام من دانشجوی ترم آخر هستم و به دلیل شرایط نا مساعد مالی نتوانستم شهریه را به موقع پرداخت و تعیین محل آزمون کنم خواهش می کنم به ریاست دانشگاه اطلاع بدید که تمدید مجدد کنند.من هم کارمند هستم و امکان گرفتن مرخصی ندارم و هم توان پرداخت هزینه ی ایاب و ذهاب ندارم

  2. نویسنده دیدگاه : طه - در تاریخ : 20 آذر 1394

    سلام
    ایا در حال حاضر امکان حذف یک یا دو درس وجود دارد ؟
    در صورتی که زمان حذف و اضافه نمی باشد ، اگر در آزمون درس مذکور شرکت نکنیم
    چه اتفاقی می فاتد ؟ آیا نمره صفر محسوب می گردد یا در معدل حساب نمی شود .
    آیا شهریه پرداختی در خصوص دروسی که در آزمون شرکت نکرده ایم را بعدا برای حساب می کنند

  3. نویسنده دیدگاه : pedram - در تاریخ : 20 آذر 1394

    سلام. میشه یه سوال من پاسخ دهید . چون ترم اولی هستم و نگران رد شدن مهلت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم. میشه بگید که آیا مهلت توضیع کارت ورود به جلسه فرارسیده یا نه و اگر نرسیده حدودا طبق هرسال کی میرسه؟ خیلی ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آذر 1394 :

    سلام
    از 26 آذرماه فعال خواهد شد

  4. نویسنده دیدگاه : ارزو - در تاریخ : 21 آذر 1394

    سلام من دانشجوترم 3شهرهشتگرد هستم الان مااثباب کشی کردیم به شهریار زمان رفت وبرگشت منم حدود یک ساعت ونیم طول میکشه الان از دانشگاه هشتگرد تقاضای مهمان دایم به دانشگاه شهریار رو میکنم قبول نمیکنن من به کجا میتونم مراجعه کنم یا شکایت خودموثبت کنم مگه یکی از مزیت های دانشگاه پیام نور همین مهمان دایم بودنش نبود پس حالا که ما دانشجو این دانشگاه شدیم میگن نمیشه؟؟پس اونجوری تبلیغ چی بود این جوری برخورد چیه؟؟توروخدا راهنماییم کنید.همسرم دیگه اجازه ی درس خوندنمو باتوجه به دوری وخطرات راه بهم نمیده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آذر 1394 :

    سلام
    دوست عزیز جایی نیست که شما شکایت کنید!! این موارد موافقت یا مخالفت دست خود مراکز می باشد

  5. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 21 آذر 1394

    سلام
    لطفا صبح موضوع تمدید تعیین مرکز آزمون را پیگیری کنید بنده 1600000 تومان شهریه واریز کرده و درگیریهای زیادی با سازمانی که در آن کار می کردم داشتم چون سازمان به سختی مرخصی میده و اگر نتونم در شهر خودم امتحان بدم باید قید هزینه و امتحانات را بزنم.
    باتشکر

  6. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 21 آذر 1394

    با سلام مدیر محترم
    خواهشن به مسولین برسانین فقط تا ظهر یکشنبه هم تمدید کنن تعیین محل آزمون را واقعا مشکل ما دانشجویان حل میشود-بنده دانشجوی بین المللی کیش میباشم ومحل سکونتم تبریز وبه علت مشکلات مالی تا 17 آذر نتوانستم تعیین محل آزمون کنم حالا که شهریه رو واریز کردم جلوش بسته هست-از شما خواهش میکنم فردا به گوش مسولین محترم برسونین.
    با تشکر از شما مدیر محترم.

  7. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 21 آذر 1394

    با سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی میکروبی تهران شرق هستم .زمان تعیین محل آزمون تمام شده است و بخاطر مشکلی که داشتم باخبر نشدم من واحدها بصورت الکترونیکی گرفتم و میخواستم مشهد امتحان بدم .
    لطفا منو راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آذر 1394 :

    سلام
    مهلت تمام شده دوست عزیز و متاسفانه بعید هست تمدید شود

  8. نویسنده دیدگاه : بلال - در تاریخ : 22 آذر 1394

    سلام پشتیبان عزیز ما همچنان منتظر خبر شما هستیم…برا انتخاب محل آزمون…اجرتون با خداااا…دعا خیرتون میکنیم اگه سعی تونو بکنین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آذر 1394 :

    سلام
    متاسفانه قابل تمدید نیست و ما هم این موضوع رو مطرح کردیم به مسئولین ولی گفتن امکان تمدید نیست چون از معاونت آموزشی اعلام شده که به هیچ وجه تمدید نشود.

  9. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 22 آذر 1394

    سلام
    مدیر محترم ارتباطی با مرکز آزمون داشتین نتیجه چی شد ما منتظریم تو را بخدا این موضوع را به جد پیگیری کنید این کار شاید برای گروه آزمون کاری نداشته باشد اما اگر تمدید نشه خیلی ها به زحمت می افتند و خیلی از خانواده ها نگران می شوند وزمان امتحانات از اول زمستان شروع میشه که معلوم نیست وضعیت آب وهوا و جاده ها چطوری باشد اگه شما این پیام ها را به گوش مسئولین امر برسانید شاید فرجی شود انشاالله
    باتشکر از زحمات شما عزیزان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آذر 1394 :

    سلام
    متاسفانه قابل تمدید نیست و ما هم این موضوع رو مطرح کردیم به مسئولین ولی گفتن امکان تمدید نیست چون از معاونت آموزشی اعلام شده که به هیچ وجه تمدید نشود.

  10. نویسنده دیدگاه : عامر - در تاریخ : 22 آذر 1394

    سلام وقت بخیر.امروز یکشنبه است خاهش میکنم یک فرصت یه روزه برا تعیین محل آزمون واسه ما جور کنید جناب پشتیبان.بجز شما جایی رو سراغ نداریم که برا حل مشکلمون مراجعه کنیم.مراکز هم اصلا پاسخگو نیستند…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آذر 1394 :

    سلام
    متاسفانه قابل تمدید نیست و ما هم این موضوع رو مطرح کردیم به مسئولین ولی گفتن امکان تمدید نیست چون از معاونت آموزشی اعلام شده که به هیچ وجه تمدید نشود.

  11. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 22 آذر 1394

    سلام
    مدیر جان قرار شد یکشنبه پیگیری کنید پس چرا خبری نشد ما بعد از خدا امیدمان به شما بود پس ناامیدمان مکن
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آذر 1394 :

    سلام
    متاسفانه قابل تمدید نیست و ما هم این موضوع رو مطرح کردیم به مسئولین ولی گفتن امکان تمدید نیست چون از معاونت آموزشی اعلام شده که به هیچ وجه تمدید نشود.

  12. نویسنده دیدگاه : عامر - در تاریخ : 22 آذر 1394

    توروخدا یه کاری بکنید….دو میلیون شهریه دادیم از جیبمون میره… خب به معاونت اموزشی شرایط ماها رو اطلاع بدین شاید نظرشون عوض شد

  13. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 22 آذر 1394

    با سلام مدیر محترم
    مگه قراره تو کره زمین یه کشفیاتی انجام بدن یا اگه 1روز تمدید کنن قراره قیامت به پا بشه مدیر محترم خودتون از شرایط ما دانشجویان پیام نور باخبر هستین وخدا شاهده غیر از شما کسی رو نداریم که حرفامونو بگیم اصلا کسی نیست که به حرفای ما دانشجویان بدبخت پیام نورا توجه کنه-پس خواهشن برای ما دانشجویان شما یه کاری انجام بدین تا 1روز دیگه تمدید کنن-قراره از 5شنبه کارت ورود به جلسه توضیع بشه اگه تا اون موقع 1روز تمدید نشه واقعا اکثر دانشجویان بدبخت میشن-ممنونم که به حرفامون گوش میدین
    با تشکر

  14. نویسنده دیدگاه : عامر - در تاریخ : 23 آذر 1394

    سلام.خاهش میکنیم…التماس میکنیم…شما خودتون شخصا به اون شخصی که تصمیم گیرنده نهایی هستن شرایط و حرفای مارو بگین شاید فرجی شد برا یک روز سایتو باز کردن….جزاکم الله…خیر ببینین ان شاالله

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آذر 1394 :

    سلام
    دوستانی که تقاضا دارند برای اینکه سازمان مرکزی بداند متقاضی زیاد هست با شماره زیر معاونت آموزشی سازمان مرکزی تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند:
    22440041-021

  15. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 23 آذر 1394

    سلام
    مدیر جان یه راهی نیست که دقیقا حرفهای ما را به معاونت آموزشی برسانید شاید با خوندن حرفهای ما دلشون به حال ما سوخت شاید کاری انجام بدن .
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آذر 1394 :

    سلام
    با شماره ای که اعلام کردیم تماس بگیرید اگر درخواست ها زیاد باشد شاید موافقت کنند

  16. نویسنده دیدگاه : عامر - در تاریخ : 26 آذر 1394

    همه چیزو ده بار تمدید میکنن …ثبت نامارو خوب تمدید میکنن واسه پول گرفتن…ولی اینجا که ما شهریه دو سه میلیون دادیم تمدید نمیکنن انتخاب محل آزمون کنیم…تازه از خداشونه که ما جا موندیم از امتحانا پولش میره واسه اونا….ماهم دوباره مجبور شیم ترم بعد همین درسارو با شهریه بیشتر ورداریم….واقعا متاسفم براشون………معاونت آموزشی محترم…که همکاراتون وقتی زنگ میزنیم درخواست میکنیم جواب سربالا میدن

  17. نویسنده دیدگاه : کوثر - در تاریخ : 27 آذر 1394

    سلام خسته نباشید،دانشجوی کارشناسی هستم و بادرخواست مهمان اضطراری موافقت شده!ایا همین که در‌کارت ورود به جلسه من درج شده که محل ازمونم تغییر کرده کافیه یا باید به دانشگاه محل امتحاناتم قبل از شروع امتحانا مراجعه کنم و اطلاع بدم؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1394 :

    سلام
    خیر همین که در برگه ورود به جلسه زده کفایت میکند و نیاز به کار دیگری نیست

  18. نویسنده دیدگاه : طه - در تاریخ : 27 آذر 1394

    با سلام
    یکی از درس ها را به خاطر مشکلات نتوانستم خیلی خوب مطالعه نمایم
    اگر در آن درس نمره قبولی نگیرم و در ترم بعد جبران نمایم ایا در معدل کل تاثیر می گذارد
    یا فقط نمره قبولی درج و اثرگذار است ؟
    اگر تاثیر گذار است در ازمون شرکت نکنم و غیبت لحاظ شود تا در معدل لحاظ شود بهتر است ؟
    لطفا راهنمایی فرمایید ؟

  19. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 7 آبان 1395

    باسلام دروس عملی(تحقیق)درمیهمان اضطراری چطوری میشه؟ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 آبان 1395 :

    سلام
    نمی شود

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top