چاپ خبر
محسن هاشمی:

دانشگاه آزاد ۹۰۰هزار متر مربع پروژه نیمه تمام دارد

سایت پیام نورنا : معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه ۹۰۰ هزار مترمربع پروژه نیمه تمام در کشور دارد که از این میزان ۳۰۰ هزار مترمربع آن مربوط به پروژه های نیمه تمام با پیشرفت زیر ۳۰ درصد است.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – محسن هاشمی گفت: دانشگاه آزاد در طول ۳۰ سال گذشته، فعالیت های عمرانی ارزشمند و عدالت محوری در سراسر کشور داشته به گونه ای که از حدود ۲۰ میلیون مترمربع فضاهای آموزشی، اداری، خدماتی، ورزشی و فرهنگی ساخته شده بیشترین سهم به استانها و شهرهای غیر برخوردار اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر سرانه فضای دانشجویی در این دانشگاه با دارا بودن بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو از مرز ۱۲ مترمربع عبور کرده که این استاندارد بسیار خوبی است.

اتمام بیش از ۲ میلیون مترمربع پروژه نیمه تمام دانشگاه

معاون عمرانی دانشگاه آزاد عنوان کرد: در دوره مدیریت جدید این دانشگاه حدود ۲ و نیم میلیون مترمربع پروژه نیمه تمام وجود داشت که توانستیم، یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع از این پروژه ها اعم از سقف، محوطه سازی و حصار کشی را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

هاشمی اظهار داشت: حدود ۹۰۰ هزار مترمربع پروژه نیمه تمام در سراسر کشور داریم که از این میزان ۳۰۰ هزار مترمربع آن به پروژه های نیمه تمام با پیشرفت زیر ۳۰ درصد اختصاص دارد و علت توفق و رکورد این پروژه ها ناشی از مشکلات مالی واحدها و کم شدن تعداد دانشجویان است که پیش بینی می کنیم از این میزان پروژه نیمه تمام ۶۰۰ هزار مترمربع دیگر در سال ۹۵ به اتمام برسند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد با اشاره به اتمام پروژه نیایش در واحد تهران مرکز گفت: این پروژه با مساحت حدود ۴۰ هزار مترمربع به اتمام رسیده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. همچنین یکی دیگر از پروژه های این واحد، مجموعه تفریحی- اقامتی است که با زیربنای ۱۸ هزار مترمربع به مرحله بهره برداری رسیده است.

هاشمی با اشاره به وضعیت پیشرفت دیگر پروژه های واحدهای استان تهران افزود: دو پروژه بسیار بزرگ در واحد تهران شمال داریم که در مجموع بالای ۵۰ هزارمتربع است.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران آزمایشگاه ملی بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع درحال ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد در خصوص مراحل احداث سایت واحد جامع پزشکی نیز گفت: در حال حاضر در مرحله طراحی این سایت بوده و به شورای عالی معماری ایرانی-اسلامی ارائه شده است.

ساخت سالن چند منظوره در دانشگاه آزاد

هاشمی گفت: پروژه اداری سازمان مرکزی با زیربنای نزدیک به ۲۰ هزار متر از پیشرفت بیش از ۴۵ درصد برخوردار است که تا تابستان سال آینده در اختیار پرسنل سازمان مرکزی قرار خواهد گرفت.

وی از اتمام ساخت سالن چند منظوره با ظرفیت ۱۵۰۰ در قسمت فوقانی پارکینگ طبقاتی واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: این سالن چند منظوره برای برگزاری نمایشگاه ها و مراسم های دانشجویی مانند جشن های فارغ التحصیلی طراحی و ساخته شده است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد تصریح کرد: سازه فضایی سالن چندمنظوره دانشگاه در مدت کمتر از چهار ماه انجام شد و پیش بینی می شود این پروژه نیز تا بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

هاشمی درباره وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات گفت: بخش عمده ای از ساختمان های آموزشی علوم و تحقیقات توسط رئیس جمهور افتتاح شده است، البته یکی از دلایل عدم اتمام برخی پروژه های علوم و تحقیقات ناشی از کمبود نقدینگی است که با موافقت رئیس دانشگاه مقرر شد حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وام جدید به پروژه های عمرانی این واحد اختصاص یابد و بزودی فعالیت جدیدتری در این پروژه ها را شاهد خواهیم بود.

پیشرفت پروژه کابلی واحد علوم تحقیقات

وی همچنین در مورد وضعیت پیشرفت پروژه پایدار حمل و نقل کابلی واحد علوم و تحقیقات گفت: خوشبختانه این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و بیش از ۵۰ درصد تجهیزات آن در کشور اتریش ساخته شده و آماده حمل است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: حدود ۱۸ پایه بتونی که برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده نیز در حال ساخت که انشالله در پاییز سال آینده شاهد راه اندازی آن خواهیم بود و مسیر هفت کیلومتر داخل واحد علوم و تحقیقات به ۱.۸ کیلومتر با ۴ ایستگاه تبدیل خواهد شد و هر ۱۳ ثانیه یک کابین دانشجویان را جابجا خواهد کرد.

هاشمی از اتمام ساخت ۱۱ فونداسیون از ۱۸ فونداسیون این پروژه خبر داد و گفت: مشکل اصلی در ساخت فونداسیون های باقی مانده مربوط به موانع کابل های برق فشار قوی و ضعیف بود که با انتخاب پیمانکار در حال جابجایی و مرتفع شدن است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top