چاپ خبر

نتایج آزمون دکتری سال 95 اعلام شد / انتشار کارنامه دکتری

سایت پیام نورنا : نتیجه اولیه به صورت کارنامه و زمان انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1395 منتشر شد.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه اولیه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1395 به صورت کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود (از قبیل نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتیجه اولیه آزمون دسترسی خواهند داشت.

 

مشاهده نتایج و کارنامه دکتری سال 95 دانشگاه ها – کلیک کنید

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته (دارای نمره کل تراز نهایی مثبت «یک و بالاتر») هستند، می توانند مطابق موارد ذیل اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید از روز سه شنبه ۱۷ فروردین تا روز شنبه ۲۱ فروردین نسبت به ثبت و انتخاب حداکثر ۵۰ کد از کدرشته محل‌های مورد علاقه از رشته امتحانی مربوط، در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کرده سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی خود را انتخاب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) این آزمون در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌ کنند، لازم است برای اطلاع از حدنصاب کد رشته محلهای مورد درخواست و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) به اطلاعیه‌ای که اواخر دهه اول اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده قرار می‌گیرد، مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه و اقدام مطابق اطلاعیه‌های فوق به منزله انصراف از پذیرش بوده و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد در هیچ یک از دانشگاهها و موسسات وجود نخواهد داشت.

شرط ورود داوطلبان رشته امتحانی الهیات (کد ۲۱۱۳) گرایش مدرسی معارف اسلامی علاوه بر کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها است.

این‌دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره ۱)، پس از اعلام قبولی توسط دانشگاه، در زمان مقرر (که اعلام خواهد شد) مطابق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) برای انجام  مراحل پذیرش اقدام کنند.

این افراد باید از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ مردادماه ۹۵ به سایت معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌شود.

شرط شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی انجام انتخاب کدرشته محل توسط داوطلبان در فرم انتخاب رشته اینترنتی و کسب حدنصاب کدرشته محل مورد تقاضا است.

به عبارت دیگر اگر داوطلبی حدنصاب کدرشته محلی را کسب کرده ولی در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته و درج آن کدرشته محل در فرم انتخاب رشته اینترنتی نکرده باشد، امکان شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی برای وی میسر نخواهد بود.


 

مشاهده نتایج و کارنامه دکتری سال 95 دانشگاه ها – کلیک کنید

 


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتیجه اولیه به صورت کارنامه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1395

 پیرو اطلاعیه مورخ 1395/1/14 بدین‌وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1395 می‌رساند؛ اعلام نتیجه اولیه آزمون مذکور از روز دوشنبه 1395/1/16 به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود (از قبیل نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتیجه اولیه آزمون دسترسی خواهند داشت. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته (دارای نمره کل تراز نهایی مثبت «یک و بالاتر») هستند، می¬توانند مطابق موارد ذیل اقدام نمایند.

1- داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌بایست از روز سه شنبه 1395/1/17 تا روز شنبه 1395/1/21 نسبت به ثبت و انتخاب حداکثر 50 کد از کدرشته محل‌های مورد علاقه از رشته امتحانی مربوط، در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. به داوطلبان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی خود را انتخاب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. لازم بذکر است دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) این آزمون در روز سه شنبه 1395/1/17 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فوق در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

2– داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌نمایند، لازم است برای اطلاع از حدنصاب کد رشته محلهای مورد درخواست و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) به اطلاعیه‌ای که اواخر دهه اول اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده قرار می‌گیرد، مراجعه نمایند. 

تذکر: بدیهی است عدم مراجعه و اقدام مطابق اطلاعیه‌های فوق به منزله انصراف از پذیرش بوده و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد در هیچ یک از دانشگاهها و موسسات وجود نخواهد داشت.

3- به اطلاع آن‌دسته از داوطلبان رشته امتحانی الهیات ( کد 2113) که علاقمند به گرایش مدرسی معارف اسلامی هستند، می‌رساند از آنجاکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در گرایش مذکور، علاوه بر کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها می‌باشد، این‌دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، پس از اعلام قبولی توسط دانشگاه، در زمان مقرر (که اعلام خواهد شد) مطابق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) برای انجام  مراحل پذیرش از تاریخ 95/5/12 لغایت 95/5/20 به سایت معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. 

4- شرط شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی انجام انتخاب کدرشته محل توسط داوطلبان در فرم انتخاب رشته اینترنتی و کسب حدنصاب کدرشته محل مورد تقاضا می‌باشد. به عبارت دیگر اگر داوطلبی حدنصاب کدرشته محلی را کسب نموده ولی در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته و درج آن کدرشته محل در فرم انتخاب رشته اینترنتی ننموده باشد، امکان شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی برای وی میسر نخواهد بود.

درخاتمه اضافه می نماید که داوطلبان درصورت لزوم می توانند سوالات خود رادراین خصوص از این تاریخ لغایت روز شنبه مورخ 95/1/21 از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان مطرح نموده یادرساعات اداری باشماره تلفن 42163-021 تماس حاصل نمایند. 

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : abbas - در تاریخ : 17 فروردین 1395

    سلام.1-شهریور 96 فارغ التحصیل میشم.بخوام امتحان ارشد احتمالا اردیبهش 96 شرکت کنم مشکلی نیست از بابت معدل یا فارغ التحصیلی؟2-درسته که باری اعزام به خدمت بعد از فارغ التحصیلی یکسال مهلت هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 فروردین 1395 :

    سلام
    1- خیر مشکلی ندارد
    2- بله درست هست

  2. نویسنده دیدگاه : حسام - در تاریخ : 17 فروردین 1395

    سلام خسته نباشید مگر مدرک دانشگاه پیام نور معتبر نیست؟چرا سپاه اصلن مدرک پیام نور رو استخدام نمیکنند قبول ندارند.دلیلش چیه؟میشه اینو پیگیری کنید؟یا بگید از کجا سوال کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 فروردین 1395 :

    سلام
    تنها ارگانی که با مدارک پیام نور مشکل دارد سپاه می باشد متاسفانه!!
    بارها هم مسئولین در این مورد نظر داده اند ولی خوب سپاه هنوز نپذیرفته

  3. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 17 فروردین 1395

    سلام آیا فراگیر مقطع دکتری نداره آخه قبلا داشت آیا پیام نور جداگانه آزمون دکتری نمی گیره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 فروردین 1395 :

    سلام
    خیر.دکتری پیام نور فقط از طریق آزمون سراسری پذیرش می شود

  4. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 18 فروردین 1395

    با سلام در ترم تابستون دروسی که سازمان مرکزی ارائه میدهد و شما هم در سایت قرار میدهید میتوانیم آن دروس را برداریم یا ممکنه مرکزی ارائه ندهد؟ و یا اینکه تمامی آن دروس قابل برداشتن است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 فروردین 1395 :

    سلام
    خیر برخی از دروس رو ممکنه مرکز مورد نظرتون ارائه ندهد

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 فروردین 1395

    سلام و وقت شما بخیر
    ببخشید من کارای فارغ التحصیلیم رو 1 اسفند انجام داده ام اما هنوز سیستم گلستانم نزده فارغ التحصیل موقت باید اقدام خاصی رو انجام بدم نیاز به مراجعه هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 فروردین 1395 :

    سلام
    خیر نیاز به کاری نیست. باید صبر کنید تا پرونده فارغ التحصیلی شما بررسی شود و بعد از اینکه مدرک موقت شما صادر شد در سیستم گلستان درج می شود

  6. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 3 مرداد 1395

    سلام خدا قوت.نتایج مصاحبه آزمون دکترای 95چه زمانی اعلام میشود؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 مرداد 1395 :

    سلام
    احتمالا در شهریورماه

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top