چاپ خبر
مدیرکل دفتر شورای گسترش وزارت علوم وتحقیقات فناوری عنوان کرد؛

اجرای طرح آمایش مراکز آموزش عالی در کشور

سایت پیام نورنا : مدیر کل دفتر شورای گسترش وزارت علوم و تحقیقات فناوری گفت: آمایش آموزش عالی و ساماندهی مراکز آموزش عالی در وزارت علوم پیگیری می‌شود.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – اصغر مولایی دهکردی در حاشیه نشست هم اندیشی جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش غرب مازندران با عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جمع خبرنگاران با تأکید بر اجرای طرح آمایش آموزش عالی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ثبت شده است، اظهار کرد: در این طرح راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها ارائه شد و بنابراین باید نسبت به عملیاتی شدن آن‌ اهتمام ویژه‌ای داشت.

مدیرکل دفتر شورای گسترش وزارت علوم و تحقیقات فناوری با بیان اینکه خود استان مازندران هم می‌تواند این طرح را به صورت منطقه‌ای در درون استان اجرا کند، تصریح کرد: در جلسه مشکلات این مراکز مطرح شد و ما هم سعی می‌کنیم آنچه در حوزه اختیارات در دفتر شورای گسترش وزارت علوم و تحقیقات فناوری باشد در حد توان به حل مشکلات کمک کنیم.

وی گفت: امیدواریم در بحث آمایش آموزش عالی و ساماندهی مراکز آموزش عالی بتواند در زیر نظام‌های مختلف راهگشای این مسئله باشد.

مولایی دهکردی با بیان اینکه تعدد مراکز آموزش عالی در استان مازندران نیاز به یک برنامه جامع استانی دارد، تصریح کرد: مدیریت گسترش آموزش عالی بحث آمایش استانی را هم مدیریت می‌کند تا مراکز آموزش عالی دچار ضرر و زیان نشوند و امیدواریم در این راه نمایندگان مازندران در مجلس، مسؤولان استانی و مسؤولان آموزش عالی کشور و استان گام‌های اثرگذاری بردارند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید


وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.