چاپ خبر

دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی به دنبال ایجاد “موبایل بوک”

پیام نورنا : رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: در زمینه توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها، توسعه‌ تحصیلات تکمیلی، توسعه‌ رشته‌ها اقدامات خوبی انجام شده است. همچنین در تلاش برای ایجاد “موبایل بوک” هستیم تا دانشجویان در کنار کتاب‌های درسی از طریق امکانات الکترونیکی نیز بتوانند به دروس دسترسی داشته باشند.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – مجید واحدی در نشستی با اصحاب رسانه، ضمن ارائه عملکرد سه ساله‌ دانشگاه‌ پیام‌نور اظهار کرد: تلاش ما بر این است که مسئولیتی بر عهده گرفته را به خوبی انجام دهیم و روسای قبلی دانشگاه نیز زحمات زیادی را کشیده‌اند تا دانشگاه به این مرحله برسد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور در راستای توسعه‌ رشته‌هایی که در دانشگاه‌های دیگر نمی‌توانند ایجاد کنند، پیشگام بوده و در این خصوص تلاش زیادی می‌کند؛ دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی دارای 29 واحد بوده و سیاست کلی آن نیز خدمت‌رسانی به دانشجوست.

وی افزود: صدور گواهی‌های موقت در کوتاه‌ترین زمان و صدور دانشنامه‌های الکترونیکی که در آینده‌ای نزدیک در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد از جمله‌ اقداماتی است که در طول این سه سال انجام شده و همچنین نقل و انتقال دانشجویان نیز امروزه به راحتی انجام می‌گیرد و هیچ‌گونه محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

واحدی با تاکید بر اینکه فلسفه‌ وجودی دانشگاه، دانشجوست، بیان کرد: با توجه به اینکه سیستم دانشگاه پیام‌نور به صورت متمرکز است، از این رو در برخی از موارد قوانینی وجود دارد که نمی‎توانیم به آن‌ها ورود کنیم اما در حالت کلی در تلاش برای تسهیل امور دانشجویان هستیم.

وی با اشاره به سیستم قوی امتحانات دانشگاه پیام‌نور، گفت: بیشترین پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه پیام‌نور بوده و  این نحوه‌ امتحانات است که چنین پیامدی را در پی داشته است؛ چرا که سوالات استاندارد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان شرقی در مجموع 226 هیئت علمی دارد که شامل استادیار، دانشیار و استاد تمام می‎باشد؛ و در این سه سال نیز نزدیک 14 نفر از اعضای هیئت علمی تبدیل وضعیت شده‌اند و همچنین رقم بالایی از نیروهای بلاتکلیف نیز در قالب نیروهای شرکتی و قرادادی تعیین تکلیف شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان یادآور شد: علاوه بر اینکه در رشته‌های علوم انسانی جایگاه خوبی داریم در رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه نیز خوب عمل کرده‌ایم.

وی تشریح کرد: در راستای تولید مقالات مختلف، مجلات علمی – پژوهشی، برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی و … ظرفیت‌های موجود در دانشگاه پیام‌نور فراهم می‎باشد؛ در این خصوص “ابر درخت مصنوعی هوشمند” توسط یکی از دانشجویان پیام‌نور طراحی شده است که امروز به عنوان یک پروژه‌ی کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

واحدی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها امروزه به سمت کارآفرینی حرکت می‌کنند، اظهار کرد: ابداعات و اختراعات دانشجویان پیام‌نور در آینده‌ای نه چندان دور در قالب نمایشگاهی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبری در خصوص “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نیز بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور در راستای این فرمایشات لبیک گفته و ظرفیت‌های لازم را نیز ایجاد کرده و در این مسیر به سمت کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان حرکت می‌کند.

وی با اشاره به تاسیس “مجمع خیرین دانشگاه‌یار” تاکید کرد: بودجه‌های موجود در خصوص هزینه‌هایی که نیاز است کفاف نکرده و ما نیازمند کمک‌های خیران هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان یادآور شد: تاسیس صندوق حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت و اعطای وام به دانشجویان از جمله اقدامات خوب در این سه سال گذشته بوده است و همچنین دانشگاه‌ پیام‌نور در خصوص فعالیت‌های ورزشی نیز در شرایط مناسبی قرار دارد.

وی با اشاره همکاری همه‌جانبه‌ متولیان فرهنگی استان با دانشگاه پیام‌نور نیز ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه نیز فعالیت‌های خوب و چشمگیری داشته‌اند که تشکل “بسیج دانشجویی” و “انجمن‌های علمی” از جمله‌ی آن است.

وی گفت: فاز اول دانشگاه پیام‌نور مرکز تبریز نیز در حال ساخت بوده که در آینده‌ای نزدیک به نام “ساختمان آموزشی شهید فخیمی” افتتاح خواهد شد که تا کنون دو نیم میلیارد تومان هزینه داشته و پیش‌بینی می‌شود که قریب سه و نیم میلیارد نیز هزینه داشته باشد.

واحدی تشریح کرد: یک سری از پروژه‌های دانشگاه پیام‌نور افتتاح شده و بقیه نیز در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد که اعتبار تمامی پروژه‌های پیام‌نور شش میلیارد تومان است که در این خصوص نسبت به بقیه استان‌ها روند کاهشی نداشته‌ایم.

وی در خصوص ماجرای استعفای دسته جمعی هیئت رئیسه دانشگاه پیام‌نور مرکز تبریز که منتفی شد نیز اظهار کرد: این موضوع کاملا طبیعی بوده و ممکن است کارمندی ابراز خستگی کرده و استعفا دهد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص “برداشت 30 میلیونی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان از حساب بیت‌المال این دانشگاه برای سفر به ارمنستان” گفت: بنده هیچ پولی از بیت‌المال برای مصارف شخصی هزینه نکرده‌ام و مبلغی که پس از حضور سازمان بازرسی به خزانه برگشت در راستای موضوع دیگری بوده است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top