چاپ خبر
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد:

از امسال بسیج دانشجویی در مسائل اجتماعی ورود می کند

پیام نورنا : مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: از امسال بسیج دانشجویی در مسائل اجتماعی ورود می کند چراکه مشکلات جوانان از قبیل اعتیاد، بیکاری و ازدواج برای ما مهم است.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – داود گودرزی در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها با تبریک شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها و هفته دفاع مقدس، یاد و نام شهدا به‌خصوص شهدای دانشجو را گرامی داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سی و هشتمین سال خود دارای پیشرفت‌ها و کمبودهایی است که نسل جوان نیز باید به پیشرفت‌ها و کمبودها و عقب‌افتادگی‌ها توجه کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: تمام مسئولان در وزارتخانه، دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی باید نگاه آرمان‌گرایانه داشته باشند چراکه آرمان‌گرایی عین واقعیت است و اگر ملتی آرمان نداشته باشد انگیزه ندارد و پیشرفت نمی‌کند.

گودرزی اظهار داشت: بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است نه حزبی سیاسی و تنها براساس نیاز جامعه و مردم و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: اساسا باکسی دعوای سیاسی نداریم و هر فردی که در چارچوب انقلاب اسلامی باشد را به طور حتم حمایت می‌کنیم اما هرکس بخواهد از چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی منحرف شود و استکبارستیزی، مردم‌گرایی و مردمی بودن را قبول نداشته باشد با آن مقابله می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: در دانشگاه نیازمند فضای چندصدایی هستیم بنابراین باید در موضوعات علمی و سیاسی، سلیقه‌های مختلف بایکدیگر صحبت کنند بنابراین بسیج دانشجویی انحصاری برای دانشجویان بسیجی ندارد و اصل این است که نظام و قانون اساسی را قبول داشته باشد.

گودرزی افزود: افتخار ما خدمتگزاری به مردم است که در این راستا می‌توان به اعزام دانشجویان به مناطق محروم اشاره کرد.

وی تاکید کرد: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و از امسال بسیج دانشجویی در مسائل اجتماعی ورود می کند چراکه مشکلات جوانان از قبیل اعتیاد، بیکاری و ازدواج برای ما مهم است.

دانشگاه باید محیط اسلامی داشته باشد

گودرزی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم دانشگاه باید محیط اسلامی باشد و با ولنگاری فرهنگی و برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط مخالف هستیم.

وی گفت: دانشگاه باید دانشجوی متعهد به کشور و متخصص تربیت کند بنابراین ایجاد ابتذال در دانشگاه برای دانشجو  و خانواده وی مناسب نخواهد بود.

تبیین گفتمان انقلابی فکر و عمل در دانشگاه ها

گودرزی عنوان کرد: با آغاز سال تحصیلی چه در داخل و چه در خارج از دانشگاه با ابزارهای روشنگری که داریم، گفتمان انقلابی فکر و عمل کردن را تبیین خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: این گفتمان نیازمند بازخوانی جدید دارد که باید روشن شود و این موضوع را در سه سطح دانشجو، مردم و مسئولان دنبال می کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز چه در کشور و چه در جهان ناظر پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی هستیم. 

گودرزی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی چهار رکن اصلی عقلانیت، معنویت، عدالت و آرمان‌خواهی دارد که این‌ ارکان توام با یکدیگر هستند و اگر هرکدام نباشند معلوم می‌شود گفتمان انقلاب به درستی درک نشده است.

امنیت و اقتدار کشور در گروه همگرایی دولت و مردم

وی گفت: امنیت و اقتدار داخل کشور درگرو همگرایی دولت، مردم و مسئولان است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: اقتدار نظامی را باید عامل افزایش امنیت بدانیم و اقتدار کشور و اقتدار نظامی در ذیل ولایت‌فقیه قرار می‌گیرد که در این راستا سه موضوع وحدت و یکپارچگی کشور، اقتدار نظامی و تبعیت از ولی‌فقیه سه موضوعی است که مطالبه می کنیم.

گودرزی در تبیین موضع بسیج دانشجویی به آمریکا و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور اظهار داشت: از نگاه بسیج دانشجویی نتیجه انتخابات آمریکا هرچه باشد، باتوجه به اینکه راهبردهای اصلی، دکترین‌ها، مشاوره‌ها، اتاق فکرها و سناریوهای آینده‌پژوهی آمریکایی‌ها نسبت به ایران، منطقه و جهان اسلام تغییر نخواهد کرد بنابراین نگاه و سیاست ما نسبت به آمریکا بی‌اعتمادی مطلق و نفرت از سیاست‌های ددمنشانه آمریکا و مقابله باسیاست‌ها و برنامه‌های او در همه سطوح است.

وی تاکید کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و قبل از برجام و بعد از برجام افزایش یافته و  ۶۳ سال است آمریکا علیه ملت ایران در حال جنایت است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: جنایات آمریکا به‌اندازه‌ای است که به این زودی‌ و به راحتی‌ قابل فراموشی نیست.

گودرزی گفت: ضرر و زیان‌هایی که در ۶۳ سال گذشته آمریکا به ایران وارد کرده به این راحتی‌ها که خیال می‌کند از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر قرار بود آمریکایی‌ها دست از دشمنی بردارند برجام بهترین فرصت برای آنها بود اما چرا در قبال امتیازهای که ما دادیم حتی حاضر نشدند به حداقل‌های که تعهد داده بودند عمل کنند.

حضور ۵۰ هزار دانشجو در اردوهای جهادی تابستان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: این اردوها با حضور هزار و ۳۰۰ گروه جهادی و ۵۰ هزار دانشجو برگزار شد.

گودرزی افزود: دوره‌های خط امام (ره) نیز با محوریت مباحث تشکیلاتی، سیاسی، اجتماعی و بررسی مسائل منطقه با حضور ۱۲ هزار دانشجو توسط بسیج دانشجویی برگزار شد.

وی دلیل نام‌گذاری این دوره‌ها با عنوان خط امام (ره) را هندسه و هویت بودن خط امام (ره) برای انقلاب عنوان کرد و گفت: اندیشه ما خط امام (ره) است و وظیفه ما جلوگیری از انحراف از این خط به خصوص توسط کسانی که می‌خواهند امام را به ‌دروغ به مردم معرفی کنند، است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین اقتصاد مقاومتی را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و اظهار داشت: ما در اقتصاد مقاومتی ۳ نقش تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی و تفاوت آن با دیگر نظریه‌های اقتصادی، مطالبه از مسئولان و اقدام مسئولان را دنبال می کنیم.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top