چاپ خبر
رییس دانشگاه آزاد تاکید کرد؛

برقراری عدالت آموزشی با جذب هیات علمی در مناطق محروم

پیام نورنا : رییس دانشگاه آزاد در دیدار با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم برقرای عدالت آموزشی با جذب هیات علمی در مناطق محروم تاکید کرد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر میرزاده در این جلسه با تاکید بر اینکه وجود سه عنصر عضو هیات علمی، فضا و امکانات آموزشی و تصویب رشه محل های قانونی برای توسعه تحصیلات تکمیلی لازم است، گفت: این سه عنصر در دانشگاه وجود داشته در واقع پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی با استاندارهای لازم صورت گرفته است و ما به دنبال توسعه کیفی در این دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آمار پذیرفته شدگان داوطلبان آزمون دکتری، اظهار داشت: از 114 هزار نفر کل داوطلبان در آزمون دکتری این دانشگاه، تنها 9درصد موفق به راهیابی به دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و بقیه مردود شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی تمامی استانداردهای لازم رعایت شده است ، گفت: این دانشگاه با در اختیار داشتن ۶۸ هزار عضو هیات علمی تمام وقت، نیمه وقت و استاد مدعو، 11هزار کارگاه و آزمایشگاه در طرح ساها، 20 میلیون مترمربع فضای مسقف، نزدیک به 40درصد بار آموزش عالی کشور را عهده دار است.

دکتر میرزاده با اشاره به تلاش و نظارت داخلی دانشگاه برای حفظ کیفیت،گفت: برای ارتقای کیفیت و توسعه کیفی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در استانها در واحدهای مادر ادغام شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توسعه تحصیلات تکمیلی را یک مزیت برای کشور شمرده اند، اظهار داشت: تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای رتبه علمی کشور بسیار تاثیرگذار بوده است. وی با بیان اینکه رتبه دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ مشارکت در تولید جهانی علم ۱۶۲ است گفت: مقام علمی ایران در پایگاه معتبر علمی (ESI) در رده 16 قرار دارد که اگر تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی را در این آمار در نظر نگیریم این رتبه 23 خواهد شد. وی افزود: در سال 2015 حدود 20 درصد از تولیدات علمی کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی تولید شده است.

برقرای عدالت آموزشی با جذب هیات علمی در مناطق محروم

وی با اشاره به جذب هیات علمی در مناطق محروم کشور، خاطر نشان کرد: به منظور جذب هیات علمی در مناطق محروم و برقرای عدالت آموزشی مقرر شده 20 درصد افزایش حقوق برای اعضای هیات علمی مناطق محروم در نظر گرفته شود تا در آن مناطق نیز جذب هیات علمی داشته باشیم.

نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشکر از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی که منجر به توسعه عدالت آموزشی و بومی گزینی شده است ابراز امیدواری کردند این سیاست که مانع خروج نخبگان و جوانان از کشور با هدف ادامه تحصیل شده است با قوت ادامه یابد.

در ادامه محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تشکر از برگزاری سومین همایش قیام تاریخی امام حسین(ع) و عاشورا از دیدگاه اهل سنت که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شده بود، گفت: این همایش نماد وحدت بین شیعه و سنی حول محور امام حسین (ع) بود.

در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رئیس این کمیسیون با بیان این مطلب گفت: در این‌همایش مشخص شد که بزرگان اهل سنت‌نیز محبان اهل بیت هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی برای فرهنگ مردم اهتمام ویژه ای قائل است

حجت الاسلام سلیمی دبیر کمیسیون و نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزرای همایش قیام تاریخی امام حسین(ع) و عاشورا از دیدگاه اهل سنت، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردم نهاد است که برای فرهنگ مردم اهتمام ویژه ای قائل است و باید برگزای این قبیل همایش ها در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از برگزاری چنین همایش هایی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند باید چاره ای اندیشیده شود تا سخنرانی ها ی این همایش از رسانه ملی نیز پخش شود.

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه ازاد اسلامی نیز با اشاره به برگزرای سومین همایش قیام تاریخی امام حسین(ع) و عاشورا از دیدگاه اهل سنت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، گفت: این همایش پاسخی قاطع به گروه هایی از جمله داعش بوده که باعث کشتار و فتنه جویی در کشورهای اسلامی شده اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سومین همایش قیام تاریخی امام حسین(ع) و عاشورا از دیدگاه اهل سنت به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور علمای اهل سنت و تشیع از سیستان و بلوچستان، فرمانداران استان، استادان دانشگاه ها، دانشجویان، نخبگان و علمای اهل سنت از کشور پاکستان برگزار شد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top