چاپ خبر
رئیس دانشگاه پیام نور در آیین تجلیل از نیکوکاران استان فارس:

تاسیس شعبه انجمن خیرین دانشگاه پیام نور در استان فارس

پیام نورنا : آئین تجلیل از 60 خیر و نیکوکار دانشگاه پیام نور فارس با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور و اعضای هئیت رئیسه این دانشگاه در شیراز برگزار شد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : رئیس دانشگاه پیام نور کشور، استان فارس را از نظر کمک‎های مردمی و مساعدت‎های نیک‎اندیشان به دانشگاه در مقام نخست کشور مطرح کرد و افزود: به زودی شعبه انجمن خیرین دانشگاه پیام نور در استان فارس تاسیس می‎شود.

دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی در همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران دانشگاه پیام نور استان فارس که با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور،مدیران ارشد استان،چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،روسای دانشگاه های استان و روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار شده بود، با بیان اینکه حدود ۲۵ درصد ساختمان‎های این دانشگاه با مشارکت خیرین احداث شده است، گفت: در آینده نزدیک انجمن خیرین دانشگاه یار در دانشگاه پیام نور تاسیس می‎شود.

وی در ادامه افزود: در دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور 700هزار دانشجوی ایرانی و 5هزار دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند. وی افزود: این دانشگاه به عنوان مرکز علم‎آموزی مردمی در سراسر کشور ازجمله مناطق محروم، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و خیران در پیشرفت این مرکز علمی نقش مهمی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها خیرین توانسته‎اند از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون 67 هزار مترمربع برای فضای دانشگاه ساخت‎ و ساز کنند، افزود: در استان فارس نیز بیش از 60 هکتار زمین از سوی این نیکوکاران به این دانشگاه اهدا شده است.

دکتر رستمی ابوسعیدی با بیان اینکه در استان سیستان و بلوچستان یک چهارم دانشجویان پیام نور از مددجویان کمیته امداد هستند اظهار داشت: ضروری است نیکوکاران در این امر خیر مشارکت داشته باشند زیرا انجام این عمل خیر به معنی معامله با خدا است.

حضور خیرین در فعالیت های فرهنگی حجت الاسلام جمشیدی راد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور کشور نیز دراین مراسم خواستار حضور خیرین در فعالیت های فرهنگی شد ودراین خصوص اظهارداشت: کار خیرین در زمینه ساخت واحداث فضاهای آموزشی بسیار ارزشمند است ولی انتظار داریم خیرین درتوسعه فضاهای فرهنگی واجرای برنامه های فرهنگی دردانشگاه نیز همکاری بیشتری نمایند.

وی با اشاره به یکی از آیه های قرآن کریم اظهارداشت: باید در کار خیر و مسائل خوب از هم سبقت بگیریم. هرکاری که رنگ خدایی داشته باشد خیر است. در امر خیر آنچه موجب رضایت خداوند است باید از هم سبقت گرفت تا به خدا رسید. وی افزود: نه تنها در حیات، بلکه تا روز قیامت هم کاری که خدایی است ماندگار است.

دکترعبدالرسول قرائتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز از ساخت 36هزار مترمربع فضای آموزشی برای دانشگاه پیام نور فارس واهدای 36هزار مترمربع زمین در کنار بیش از یک میلیارد و 200میلیون تومان کمک نقدی از سوی خیرین خبر داد و گفت: 25 درصد ساختمان‎های کنونی دانشگاه‎های پیام نور استان از سوی خیرین تامین شده که این رقم معادل یک پنجم فضای فیزیکی دانشگاه است.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان را 41هزار نفر اعلام کرد و عنوان کرد:هم اینک این دانشگاه دارای 230 عضو هیئت علمی است که 14 نفر از آنان در مرتبه دانشیار و استاد قرار دارند. وی با بیان اینکه فعالیت دانشگاه پیام نور همه شهرهای فارس با حضور خیرین آغاز شده است یادآور شد: خیرین ونیکوکاران استان فارس علاوه برکمک های نقدی،اهدای زمین ،همواره همیار وهمراه دانشگاه در تمامی فعالیت ها بوده اند.

دکتر قرائتی،دانشگاه پیام نور را باکیفیت بالای آموزشی معرفی کرد و اظهارداشت: گرایش مردم به تحصیل در دانشگاه پیام نور و موفقیت فارغ التحصیلان این دانشگاه در ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی و قبولی در آزمون های وکالت واستخدامی نشان دهنده سیستم آموزشی استاندارد وکیفیت مناسب دانشگاه پیام نور است.

تاکید برحضور خیرین در فعالیت های گردشگری معاون اقتصاد وگردشگری استانداری فارس نیز دراین مراسم گفت: جذابیت های شیراز و ظرفیت های شیراز برهیچکس پوشیده نیست که باید از این ظرفیت ها با توجه به نیازها استفاده شود.

رستمی افزود: شیراز یک شهر توریستی و زیارتی است که گردشگری این شهر نیز می تواند بخشی از مشکلات و مسائل جامعه از جمله بیکاری را رفع نماید. وی خواستار حضور خیرین در توسعه بخش گردشگری استان شد. توسعه هر کشور بدون توسعه دانشگاه میسر نخواهد شد کرم پور رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم اظهارداشت: کار خیرین معامله با خداست و هرکاری که بوی خدایی داشته باشد ارزشمند خواهد بود. وی با تقدیر از فعالیت خیرین در امرساخت وساز در دانشگاه پیام نور استان فارس یادآور شد: توسعه هر کشور بدون توسعه دانشگاه میسر نخواهد شد چرا که کار مهم علم آموزی و توسعه دانش برعهده دانشگاه است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top