چاپ خبر

آغاز ثبت نام بدون آزمون سال 91 دانشگاه پیام نور + دانلود دفترچه راهنما

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد و غیرانتفاعی سال 91 آغاز شد / ثبت نام تا 24 دی ماه 91

 ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور تا چهارشنبه 27 دی ماه 91 تمدید شد

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون  دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی، موضوع مصوبه کارگروه ماده(4)قانون پذیرش دانشجو برای سال 1391 می رساند :به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ برای  ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 27 دی ماه 91 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند . لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : بر اساس مصوبه کارگروه ماده 4 قانون پذیرش دانشجو، در بیش از 10 هزار کد رشته محل تحصیل دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب صورت می‌گیرد.

ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری سال 1391 – کلیک کنید

خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری سال 1391 – کلیک کنید

داوطلبان می‌توانند علاوه بر پرداخت از طریق سایت سازمان، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز (ATM) بانک صادرات ایران اقدام کنند.

کلیه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در پذیرش کد رشته محل‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای نیم سال تحصیلی 91-92 توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون مبادرت کرده و سپس در صورت واجد شرایط بودن از 18 دی ماه 91 لغایت یکشنبه 24 در ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب‌رشته اقدام و با واریز مبلغ 85000 ریال به عنوان وجه ثبت نام و انتخاب‌رشته برای یک گروه آزمایشی از طریق کارت های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال باشد نسبت به دریافت شماره پرونده و رمز ورود اقدام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب‌رشته ابتدا نسبت به تکمیل پیش نویس تقاضانامه و انتخاب‌رشته مبادرت نموده و پس از بررسی های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات مربوط حد‌اکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه 24 دی ماه 91 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی اقدام نمایند.

بر‌اساس ضوابط هر داوطلب می تواند از میان کد رشته محل‌های تحصیلی گروه آزمایشی انتخابی و یا گروه های آزمایشی انتخابی حداکثر 50 کد رشته محل را انتخاب و کد رشته محل‌های مذکور را به ترتیب تقدم علاقه در فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی ثبت نام نمایند که بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در هفته آخر بهمن ماه 1391 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار داده خواهد شد.

دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، دارندگان گواهینامه پیش دانشگاهی و یا شاغل در این دوره که حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه موفق به اخذ گواهینامه این دوره شوند، دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دارندگان مدرک کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای و یا شاغلین به تحصیل در دوره‌های کاردانی که حداکثر تا پایان بهمن ماه موفق به اخذ گواهینامه کاردانی شوند، حق ثبت‌نام در این دوره از پذیرش را دارند.

پذیرفته‌شدگانی که از این طریق پذیرش و به موسسات آموزش عالی معرفی می‌شوند، بر اساس مصوبات مربوط، مجاز به تغییر رشته و انتقال نمی‌باشند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل اول شامل شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ها، مراحل پذیرش، جدول های استان و بخش، جدول گروه بندی دیپلم ها و … (کلیک کنید)

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل دوم شامل شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، نحوه گزینش دانشجو، انتخاب رشته، جدول های رشته های تحصیلی گروه های آزمایشی پنجگانه (کلیک کنید)

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل سوم شامل مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط اتباع خارجی، شرایط و ضوابط و جدول شهریه دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و … (کلیک کنید)


Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 دی 1391

    من که ساکن تهران هستم اگه خراسان قبول بشم، امکانش هست درخواست بدم امتحانام تهران باشه(میگن مجازی برگزار میشه) یا اگه کلاسا جوری باشه که نیاز به حضور نباشه باز لازمه به دانشگاه مراجعه کرد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    حضور در کلاسهای دانشگاه پیام نور الزامی نمی باشد به استثنا دروسی که فاقد منبع هستند و دروسی که دارای واحد عملی هستند

  2. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 20 دی 1391

    مدیر 2 تا سوال 1) الان من میتونم با این که منتظر جواب پیام نورم هستم واسه بهمن اینجا چنتا رشته دیگه انتخاب کنم ؟؟؟یعنی هر 2 رو خوند
    2) اگه الان شرکت کنم قبول شم بهمن جوابم بیاد اونم قبول شم میتونم بهمن ماهی رو برم مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    1 – بله
    2- بله

  3. نویسنده دیدگاه : ن - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام و خسته نباشید.در هنگام ثبت نام از من عکسی نخواست ولی در دفترچه نوشته بود که باید عکسم بفرستیم.برای من الان مشکلی پیش میاد؟باید چیکار کنم؟با تشکر فراواااااااان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    احتمالا ویرایش اطلاعاتی داشته باشد.اگر داشت که در مکانی که باید عکس خود را آپلود کنید قرار دهید

  4. نویسنده دیدگاه : وحید کشوری - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام
    من ترم 7 فناوری اطلاعات هستم که میخوام در آزمون شرکت کنم و چون در دانشگاه من در شهرستان اطراف هست میخوام همین رشته ی خودمو در شهر خودم قبول شم (یه جورایی انتقالی) آیا مشکلی نداره؟آیا تمام واحدها تطبیق میشه؟
    چون ورودی 88 هستم و از معافیت تحصیلی استفاده میکنم و تا 12 ترم میتونم استفاده کنم اگر مجدد امتحان بدم(با توجه به قانون جدید معافیت تا 10 ترم) میتونم همون 12 ترم و استفاده کنم؟در کل جز ورودی 91 به حساب میام یا 88؟
    سوالام زیاد شد! با تشکر از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    اینکه تمام واحدهاتون تطبیق داده می شود اصلا مشخص نیبست شاید مثلا فقط 30 درصد از دروستون تطبیق بخورد.دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشد می توانید تطبیق دهید.
    بر اساس رشته اول معافیت تحصیلی شما می باشد

  5. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 دی 1391

    میخواستم ببینم1-ایا فرقی بین دانشجویانی که از این طریق انتخان میشن بادیگر دانشجویان پیام نور است؟2-اصلابعد کنکور 92بازهم درمردادماه میشه همین رشته های پیام نور راانتخاب کردیعنی اون موقع دانشگاه پیام نورپذیرش داره؟3-دانشجویانی که قبول می شن ازچه ترمی وارد دانشگاه می شن؟4-شهریه شون فرق میکنه یانه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    1- خیر
    2- مشخص نیست
    3- از ترم آینده
    4- جدول شهریه در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام من دکترای پزشکی دانشگاه سراسری هستم وپایان طرح ودانشنامه دارم ایا میتوانم دررشتههای کارشناسی بدون کنکور پیام نور ثبت نام کنم یا خیر؟ چندبار دفترچه راهنما رامطالعه نمودم ولی واضحا” اشارن ننموده است باتشکر .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    این موضوع رو باید از وزارت علوم و یا سازمان سنجش استعلام کنید. چون تحصیل همزمان هست و تحصیل همزمان در مقاطع تحصیلات تکمیلی ممنوع هست

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام امکانش هست کسی که دانشجوی ارشد دانشگاه سراسری است یکی از رشته های بدون آزمون کارشناسی پیام نور را همزمان بخواند؟؟
    مثلا دانشجوی ارشد برق شاهرود پیام نور اصفهان قبول بشه.
    2-امکان این وجود داره که آزمون های پیام نور را در یک شعبه دیگرش امتحان داد؟ مثلا پیام نور اصفهان قبول بشیم ولی امتحانمون پیام نور شاهرود بدیم؟؟
    3- اگر کسی مدرک کارشناسی داشته باشه یکی از رشته های بدون آزمون قبول بشه و از بهمن بره، بعد مهر ارشد رشته خودش را قبول بشه باید از رشته کاذشناسی پیام نور استعفا بده؟؟تکلیف چیه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    1-این موضوع رو باید از وزارت علوم و یا سازمان سنجش استعلام کنید. چون تحصیل همزمان هست و تحصیل همزمان در مقاطع تحصیلات تکمیلی ممنوع هست
    2- در صورتی که مهمان اضطراری شوید بله
    3- این موضوع رو باید از وزارت علوم و یا سازمان سنجش استعلام کنید. چون تحصیل همزمان هست و تحصیل همزمان در مقاطع تحصیلات تکمیلی ممنوع هست

  8. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام مدیر . من دانشجوی پیام نور ترم 5 هستم . که از معافیت تحصیلی استفاده می کنم . آیا میشه در نام نویسی بدون کنکور گیام نور ثبت نام کنم مشروط بر اینکه سنواتم برای رشته جدید از اول حساب شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید.
    سنوات آن رشته که از 0 هست ولی معافیتتون فقط برای رشته اول معتبر می باشد

  9. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام مدیرجان. من شنبه یعنی 16 دی امتحان دادم ولی چرا نمره من را تا به الان تو سایت گلستان درج نکرده اند . لازم به دکر است امتحان من خودخوان و تستی بود؟ ترا خدا جوابم رو بدید نگران شدم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    نگران نباشید هنوز نمره ای کلا اعلام نشده

  10. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی دانشگاه آزاد هستم. اگر انصراف دهم و با استفاده از این شرایط به دانشگاه پیام نور بیایم، سنوات گذشته ام باقی می ماند یا با شروع درس در دانشگاه پیام نور، سنواتم محاسبه میشود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    اگر منظورتان سنوات تحصیلی هست که از 0 شروع می شود و لی اگر منظورتان معافیت تحصیلیتان هست برای رشته اول محاسبه می شود.

  11. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام
    من انشاالله در ترم بهار فارغ التحصیل میشم و در حال حاضر در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل میکنم. آیا میتونم بدون آزمون در رشته مهندسی فناوری اطلاعات(IT) پیام نور شرکت کنم؟ و آیا در صورت قبولی به من اجازه داده میشه از رشته قبلی فارغ التحصیل بشم و دروس مشابه بین این دو رشته را تطبیق بدم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی نخواهد بود

  12. نویسنده دیدگاه : ساغر - در تاریخ : 21 دی 1391

    لطفااسامی کد رشته محل پذیرش بدون آزمون رابه صورت رایگان اعلام کنید شاید رشته مورد نظر جزو پذیرش نباشد چرا بی جهت 8500تومان واریز کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    دوست عزیز دفترچه راهنمای ثبت نام رو از لینک های بالا در خبر مربوطه دریافت کنید لیست رشته ها در آن موجود می باشد

  13. نویسنده دیدگاه : دانشجوی دانشگاه پیام نور - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام پشتیبان جان خسته نباشید
    دیروز امتحان داشتم و در یکی از سوالات دو تا از گزینه ها جواب صحیح بود و در سایت اعتراضم رو ثبت کردم میخواستم بدونم که آیا به این اعتراض توجه میشه وتاثیر داره؟

    ممنون از تلاش بی وقفه تون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    بله بررسی می شود.

  14. نویسنده دیدگاه : سهراب - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام . من از طریق کنکور سراسری سال 91 در دانشگاه پیام نور قبول شده ولی چون مدرک پیش دانشگاهی نداشتم ثبت نام تکردم . اخیرا مدرک پیش دانشگاهی رو گرفتم و با توجه به اینکه فرصت ارائه مدارک تا بهمن ماه شده لذا می توانم در دانشگاه ثبت نام نمایم . با توجه به اینکه متولد سال 73 می باشم و فرصت یکساله نظام وظیفه از تاریخ فارغ التحصیلی لذا می توانم در کنکور سراسری سال 92 نیز شرکت کنم که البته شرکت کردم . حال سئوال بنده از جنابعالی اینست که اگر در دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایم ( ترم بهمن ماه ) و از طرفی در کنکور 92 قبول شوم می توانم از پیام نور انصراف داده و در سراسری ثبت نام کنم ووضعیت سربازیم چگونه می شود . با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    این موضوع که سر نظلم وظیفه شما چه بلایی خواهد آمد رو باید از پلیس + 10 و یا نظام وظیفه سوال فرمایید

  15. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 21 دی 1391

    بله.
    تطبیق واحدها شرایط دارد و نمیشه هر واحدی رو تطبیق داد.شرایط تطبیق واحد در همین سایت هست. در جستجو گر سایت سرچ کنید

  16. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 21 دی 1391

    ببخشید مدیر جان……اگه یه درسی مثلا ریاضی رو 2 واحدی پاس کرده باشیم،بعد بخوایم واسه رشته جدید تطبیق بدیم و ریاضی تو اون رشته جدید 3 واحد باشه امکان تطبیق هست؟؟ضمنا منبع دقیقا یکی باشه یعنی 100% سرفصل مشترک باشه و امتحان پایانی برگزار شده هم واسه هر دو رشته مشترک باشه،فقط تعداد واحد اولی از دومی کمتره…..ممکنه که تطبیق بخوره؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    مطالعه فرمایید:
    بخشنامه جدید معادلسازی و تطبیق واحد دروس در پیام نور

  17. نویسنده دیدگاه : وحید کشوری - در تاریخ : 21 دی 1391

    بخش نامه رو خوندم ولی چیزی دستگیرم نشد
    من تاکید میکنم که ورودی 88 آزمون سراسری هستم و دانشگاه فعلی من پیام نور هست
    اگر از رشته ی IT دانشگاه پیام نور شهر X به رشته IT دانشگاه پیام نور شهر Y بیام واحدهام تطبیق نمی خورن؟
    من عذر میخوام که چندباره سوالمو می پرسم ولی واقعا گیج شدم مگه منابع درسی IT در کل کشور یکی نیست؟
    ینی اگر منابع تغییر کرده باشه تطبیق نمی خوره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    دوست عزیز همه دروس شما مطمئنا تطبیق نمی خورد.هر درسی که شرایطش را داشته باشد تطبیق می خورد. شرایط رو هم که در سایت هست .اگر شرایطش رو داشته باشد تطبیق می خورد. بعد هم این تطبیق واحد دست شواری آموزشی هست و آنها تصمیم گیرنده هستند که چه دروسی تطبیق بخورد

  18. نویسنده دیدگاه : جاوید - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام
    من دفترچه رو خوندم یه سوال برام پیش اومد…. چطور شده شهریه ای که تو دفترچه برای بدون آزمون ها نوشته شده از شهریه همین ترم و ترم های قبل ما کمتر نوشته شده!!!!! ما که از سالهای پیش وارد پیام نور شدیم و هر سال شهریه افزایش پیدا کرده.
    واقعا یکی جواب من رو بده که اشتباه نکردم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    شهریه هر سال تحصیلی حدود 15 % افزایش پیدا می کند

  19. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام.. بنده فارغ التحصیل رشته حسابداری دانشگاه پیام نور هستم. سوال اول اینکه میتونم تو رشته های بدون آمون پیام نور شرکت کنم ؟. دوم اینکه آیا دانشگاه واحدهای عمومی که پاس کردم رو ازم قبول میکنه؟ با تشکر از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید.
    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند می توانید تطبیق دهید

  20. نویسنده دیدگاه : رعنا شریفی - در تاریخ : 21 دی 1391

    با سلام برای کارشناسی به کارشناسی ارشد هم ثبت نام بدون آزمون دارین یا نه؟ و اگه دارین چه رشته ها و در چه شهر هایی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    خیر فعلا فقط برای مقطع کارشناسی می باشد

  21. نویسنده دیدگاه : یک سوال - در تاریخ : 21 دی 1391

    من دانشجوی کارشناسی پیام نورم. تو قسمتی از فرم بدون آزمون که پرسیده بود دانش آموز یا فارغ التحصیل؟ پیش دانشگاهی- کارشناسی پیوسته- …
    من کارشناسی پیوسته رو زدم. درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    اگر فارغ التحصیل شده اید بله درست هست.

  22. نویسنده دیدگاه : سالار - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام پشتیبان عزیز..
    من دیپلم تجربی ام می تونم در رشته ی ریاضی پیام نور بدون آزمون انتخاب رشته کنم؟(یعنی همین اطلاعیه ی جدید)
    در ضمن دانشجوی ترم هفت پیام نور هم هستم.. می تونم همزمان تو دو رشته تحصیل داشته باشم؟ نمی خواد انصراف بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید.
    بله می توانید.

  23. نویسنده دیدگاه : fatemeh... - در تاریخ : 21 دی 1391

    عذرمیخوام یه سوال دیگه هم دارم
    دانشگاه بدون کنکورمدرکش معتبرهست یا…..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    در مورد سوال قبلتون بارها در نظرات بالاتر اعلام کرده ایم مطالعه فرمایید
    بله معتبر می باشد

  24. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 21 دی 1391

    سلام
    ممنون از پاسخ های خوب شما
    من دانشجوی دانشگاه آزادم و معافیت تحصیلیم دارد به پایان میرسد.(تا پایان تابستان 92 مهلت دارم) اگر بدون آزمون وارد دانشگاه پیام نور شوم و معافیت تحصیلیم به پایان برسد، آیا امکان تحصیل همزمان با سربازی وجود دارد؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    از نظر دانشگاه پیام نور موردی ندارد ولی نظام وظیفه با تحصیل همزمان مشکل دارد

  25. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 22 دی 1391

    در جواب آقای سعید که بالاتر گفته بود آزمون های سخت و بی اعتباری پیام نور از کی تا حالا امتان ها به صورت نهایی کشوری و حساب شده شده بی اعتباری از اون جزوه ده صفحه ی و سوال طرح کردن استاد تو دانشگاه آزاد شده اعتبار عجب به نظر من بهترین دانشگاست لطفا برو ببین قبولی ارشد بیشتر از کدوم دانشگاست بعد حرف بی اعتباری بزن

  26. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام
    من دانشجوی ورودی فراگیر 89 دانشگاه پیام نور رشت هستم.
    جدول شهریه ای که در دفترچه ثبت نام برای دوره های نیمه حضوری پیام نور بود با جداول شهریه ی دوره ی فراگیر و رسمی که در لینک معرفی شده برای دیگر دوستان گذاشته بودید، بررسی کردم به نظرم شهریه ی دوره بدون آزمون از هر دو کمتر اومد نمیدونم من اشتباه میکنم یا واقعا همینطور هست!!!!!!!؟
    اگه واقعا از دوره های رسمی هم کمتر باشه قصد دارم صرفا بخاطر شهریه در این آزمون شرکت کنم با معدل دیپلم 18.5 در همین رشته و همین مرکز.
    حالا ممکنه بفرمایید:
    1.واقعا شهریه کمتر هست و من درست متوجه شدم ؟
    2.میتونم بدون انصراف تا زمان نتیجه ثبت نام در این دوره به تحصیل در دانشگاه ادامه بدم ؟
    3.در صورت قبولی تکلیف واحد هایی که گذروندم چی میشه با توجه به اینکه فقط نوع ورودیم تغییر میکنه و تحصیلم در همون رشته و همون مرکز خواهد بود؟
    4.ممکنه آیین نامه و قوانینی با توجه به آسون بودن نوع ورود این دوره به دانشگاه برای دانشجوها اعمال بشه از قبیل تعیین سقف برای مشروطی و اخراج و کاهش طول دوره تحصیل.
    5.کلا ورود بدون آزمون چند بار در سال انجام میشه؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید به نظر شما پشتیبان عزیز من به خاطر شهریه این ریسک رو انجام بدم یا حداقل یک ترم صبر کنم ببینم سر این بیچاره ها چه بلایی میارن؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    1- معمولا شهریه های اعلام شده رو زیاد جدی نگیرید. تفاوت گفتار و عملشون زیاد هست.
    2- بله
    3- دروسی که قابل تطبیق باشند رو می تونید معادل سازی کنید
    4- فعلا که مشخص نیست ولی اگر اجرا شود برای کل دانشگاه اعمال می شود.
    5- فعلا 1 بار در سال

  27. نویسنده دیدگاه : عليرضا - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام
    چرا شهریه هایی که تو دفترچه زده واسه بدون آزمون پیام نور ، از مایی که با آزمون وارد شدیم کمتره؟
    الان شهریه ثابت من 98 هست ولی اینجا زده 60
    شهریه دروس هم کمتره

  28. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام پشتیبان . ایا مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور اعتبار دارد یا نه؟ خیلی ها میگن که فاقد ارزش هستش ؟ ایا راست میگن ؟ ترا خدا بگید که دروغ میگن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    هر کشوری که مدرک وزارت علوم را معتبر بداند ، مدرک پیام نور نیز در انجا معتبر هست.

  29. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 22 دی 1391

    اینجا سایت پیام نوری های گل هستش .هیچ دانشگاهی حق اظهار نظر درباره دانشگاه پیام نور و دانشجویان خوبش نداره . زنده باد پیام نور و دانشجوهای باحالش .

  30. نویسنده دیدگاه : hossein - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام
    من دانشجوی ترم ۳ مهندسی کامپیوتر غیر انتفایی قزوین هستم می خواستم ببینم آیا اگر در انتخاب رشته ی بدون آزمون سراسری دانشگاه پیام نور قبول بشم میتونم همزمان تو هر دوتا رشته ادامه تحصیل بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    از نظر دانشگاه پیام نور موردی ندارد.
    واحدهای مشترک رو هم هر کدام از درس ها شرایط تطبیق رو داشته باشد می توانید معادل سازی کنید

  31. نویسنده دیدگاه : sepide - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام وقتی می خوایم کد رشته انتخابی رو بزاریم مثلا 3331 مثل برگه پیش ثبت نام جایی برای کدام دانشگاه نداره و ما فقط یک کد میزنیم که وقتی اون کد سرچ می کنی 3 رشته مختلف تو 3 شهر مختلفه از کجا می فهمن ما منظورمون کدومه رشته تو کدوم شهر مدیر عزیز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    مطمئنید؟؟؟ اطلاعی نداریم. این سوال رو از بخش سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش بپرسید

  32. نویسنده دیدگاه : hossein - در تاریخ : 22 دی 1391

    واقعا از پاسخ گویی سریع شما متشکرم.

  33. نویسنده دیدگاه : sepide - در تاریخ : 22 دی 1391

    پاسخگو نیستن فردا هم که تعطیله بچه هایی که ثبت نام کردید ممنون میشم راهنمایی کنید تو قسمت ثبت نام 50 رشته ای که می خوایید انتخاب کنید فقط ازتون کد می خواد درسته ؟؟؟مثل پیش ثبت نام نیست که دانشگاه رو هم بخواد

  34. نویسنده دیدگاه : sepide - در تاریخ : 22 دی 1391

    الان شما تو جستجو کد رشته محل 3331 بزنید مثلا 3 رشته مختلف میاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    خوب ما بررسی کردیم.
    هر کدام مربوط به یک گروه آزمایشی هست و شما بر اساس گروه آزمایشی دیپلم خود باید انتخاب کنید.بعد سازمان سنجش بر اساس گروه آزمایشی شما متوجه می شود که منظور شما کدام یک از آن 3 تا بوده

  35. نویسنده دیدگاه : nila - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام.من ورودی بهمن معماری یه دانشگاه غیر انتفاعی هستم.اگه تویه این گزینش شرکت کنم و قبول نشم مشکلی برای پذیرش اولی پیش نمیاد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    سلام
    خیر مشکلی پیش نخواهد امد

  36. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 22 دی 1391

    قدر دانی . ممنون مدیر گل که به سوالاتم جواب دادید

  37. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 22 دی 1391

    عرض ادب به محضر شما دوست گرامی و قبولی عزاداریهای حضرت عالی/عالیه
    1-من الان در کاردانی علمی کاربردی تحصیل میکنم آیا میتوانم در رشته کارشناسی دیگری از پیام نور ثبت نام کنم
    2-آیا منظور از قبولی پس از ثبت نام ،قبولی در دانشپذیزی میباشد یا بعنوان دانشجو پذیرفته می شویم
    3-از نظر رتبه کدام دانشگاه برتر است :علمی کاربردی یا پیام نور
    4-معدل دیپلم من پایین است آیا شانس قبولی در رشته مورد علاقه خودم با ظرفیت 50 نفر می باشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    1- از نظر دانشگاه پیام نور مشکلی ندارد
    2- دانشجو
    3- …..
    4- مشخص نیست

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام
    یه سوال داشتم
    میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور مرکز کیش خوابگاه نداره؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    هیچ یک از دانشگاه های پیام نور در قبال خوابگاه تعهدی ندارند

  39. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام خسته نباشید
    چه خبره دانشگاه
    باز داره قضیه ترم پیش مثل اینکه تکرار میشه ما 17 دی امتحان دادیم امروز 5 روز گذشته چرا نتایج تستی رو نمیذارن؟

  40. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 22 دی 1391

    سلام
    من دارای دیپلم نظام جدید سال 77 هستم. در مدارک دیپلم قبل از سال 84 نمره کتبی دیپلم درج نشده است. اکنون برای ثبت نام در پیام نور بدون آزمون در قسمت نمره کتبی دیپلم چه چیزی باید نوشت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    اطلاعی نداریم. از سازمان سنجش استعلام فرمایید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top