چاپ خبر
ثبت نام از 1 ارديبهشت 92 /

آغاز ثبت نام متقاضیان انتقالی و مهمانی دانشجویان برای سال تحصیلی 93-92 دانشگاه ها

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت‌نام متقاضیان مهمانی و نقل و انتقال دانشجویی از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و دانشجویان متقاضی باید با مراجعه به سامانه خدمات آموزشی سازمان دانشجویان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سامانه ثبت درخواست متقاضیان انتقالی تا روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 92 فعال خواهد بود، بنابراین دانشجویان برای ارسال درخواست خود تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند.

دانشجویانی که متقاضی مهمانی و یا انتقال در سال تحصیلی آینده هستند، باید در مدت اعلام شده نسبت به ثبت درخواست خود، تنها در سامانه خدمات آموزشی اقدام کنند،چرا که این فرصت تنها یک بار در سال است.

همچنین پس از ثبت درخواست دانشجویان، دانشگاه مبدا تا 15 تیرماه 92 فرصت بررسی اطلاعات دانشجو و اعلام رای خود دارد که در نهایت دانشگاه مقصد نیز پس از آن تا پایان مرداد ماه فرصت بررسی خواهند داشت که در صورت عدم موافقت با درخواست دانشجو از طرف دانشگاه‌های مبداء و یا مقصد، هر کدام از دانشگاه‌ها باید دلایل عدم موافقت با درخواست دانشجو را اعلام کند.

اعلام شرایط مهمانی دانشجو

بر اساس این گزارش دانشجویانی که قصد مهمانی مبنا را دارند در صورتی که سکونت دائمی خانواده دانشجو در نزدیکترین محل به دانشگاه مقصد باشد، می‌توانند پس از اعلام قبولی از سوی سازمان سنجش و یا در حین تحصیل در دانشگاه مبدأ با کسب حداقل 85 درصد نمره آخرین فرد قبول در همان رشته در دانشگاه مقصد برای دانشگاه‌های گروه دو تا شش، کسب حداقل 90 درصد برای دانشگاه‌های گروه هفت و کسب حداقل 95 درصد نمره آزمون سراسری آخرین فرد پذیرفته شده در همان رشته در دانشگاه مقصد برای دانشگاه‌های گروه هشت مهمان مبنا شوند.

همچنین در صورتی که دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی را در دانشگاه یا موسسه مبدأ با میانگین کل حداقل 13 گذرانده باشد، می‌تواند تقاضای مهمان شدن کند که مدت مهمانی می‌تواند تا چهار نیمسال برای مقطع کارشناسی پیوسته و دو نیمسال تحصیلی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ادامه یابد. پس از آن دانشجو باید یا به دانشگاه مبدأ بازگردد و یا با احراز شرایط مندرج در این آیین‌نامه تبدیل به میهمان دائم شده و یا به دانشگاه مقصد منتقل شود.

لازم به ذکر است که دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای مهمان شدن در مراکز و واحدهای آن دانشگاه، نیاز به کسب حداقل میانگین را ندارند.

در همین راستا در صورتی که سکونت دائمی خانواده دانشجو در نزدیکترین محل به دانشگاه مقصد باشد، دانشگاه‌ها باید درصورت احراز یکی از شرایط ازدواج دانشجوی دختر (در زمان دانشجویی) در صورتی که محل اشتغال دائم همسر دانشجو، قبل از ازدواج، در نزدیک‌ترین محل به دانشگاه مقصد باشد، فوت یا معلول شدن سرپرست خانواده، در زمان دانشجویی به طوری که وی به تشخیص مراجع قانونی به عنوان کفیل خانواده شناخته شود، بیماری خاص دانشجو به تایید مراجع ذیصلاح و معلولیت موثر دانشجو که در زمان دانشجویی صورت گرفته باشد، با مهمانی دانشجو موافقت کند.

همچنین دانشجوی مهمان در صورت کسب معدل میانگین بالاتر از 13 در دو نیمسال متوالی در دانشگاه مقصد، می‌تواند با موافقت دانشگاه‌های مبدأ و مقصد و یا رای کمیسیون مرکزی بررسی موارد خاص مهمان دائم شود.

نحوه پرداخت شهریه برای متقاضیان مهمانی

بر اساس آیین‌نامه نقل و انتقالات، دانشجویان دوره روزانه دانشگاه‌ها در دوران مهمانی، ملزم به پرداخت شهریه مطابق تعرفه دانشجویان نوبت دوم و دانشجویان موسسات و دانشجویان نوبت دوم دانشگاه‌ها در طول دوره مهمانی، ملزم به پرداخت شهریه ثابت به موسسه یا دانشگاه مبدأ و کل شهریه ثابت و متغیر به موسسه یا دانشگاه مقصد هستند و مدرک فراغت از تحصیل دانشجوی مهمان، در هر صورت توسط دانشگاه مبدأ صادر می‌شود.

شرایط نقل و انتقال دانشجو

انتقال دانشجو به دانشگاه دیگر، مشروط به کسب معدل بالاتر از میانگین معدل دانشجویان ورودی‌های همان سال و همان رشته در دانشگاه مقصد، در مدت حداقل سه نیمسال متوالی مهمانی برای مقطع کارشناسی پیوسته و دو نیمسال متوالی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

انتقال دانشجویان دانشگاه پیام نور بر اساس نواحی پنج‌گانه و انتقال از ناحیه بالاتر به ناحیه هم تراز و پایین تر بلامانع است.

در صورت انتقال، واحدهای گذرانده شده دانشجو در دانشگاه مبدأ که نمرات آن‌ها 12 و یا بالاتر است، پذیرفته می‌شود و پذیرفتن واحدهای با نمره کمتر از 12، برعهده دانشگاه مقصد خواهد بود.

مدرک فراغت از تحصیل دانشجوی انتقالی توسط دانشگاه مقصد صادر می‌شود و انتقال دانشجو در طول مدت تحصیل، در هر مقطع تحصیلی فقط یک بار مجاز است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : پونه - در تاریخ : 24 فروردین 1393

    سلام و عرض خسته نباشید..ممنون از راهنمایی های خوبتون
    من موندم چرا باید دانشجوی مهمان شبانه محسوب بشه و شهریه بده. خب شاید یکی از دلایل مهمان شدنش مشکل مالی باشه که تو رفت و آمد به دانشگاه مبدأ داره خیلی ظلمه بخدا. اون کسی که این قانون رو گذاشته صداش از جای گرم بلند میشه..من که نمی بخشمش……

  2. نویسنده دیدگاه : ایدا - در تاریخ : 17 تیر 1393

    با سلام . من از دانشگاه پیام نور واحد شهریار در خواست انتقال برای مهمان شدن در واحد تهران غرب دادم و این درخواست تایید شد .ولی بعد در سایتی خوندم که شهریه 2 برابر محاسبه می شود . آیا این قضیه صحت دارد ؟ و آیا امکان بازگشت به دانشگاه قبلی خودم هست ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 تیر 1393 :

    سلام
    دوست عزیز برای اینکه سرچ کردن رو فرا بگیرید در بالای سایت نوار آبی رنگی هست که روی آن قسمت سرچ سایت موجود است. در قسمت سرچ سایت بزنید “شهریه مهمان”
    قبل از ارسال هرگونه نظر اول به این صورت جستجو کنید خیلی سریعتر و راحتر به نتیجه خواهید رسید.

  3. نویسنده دیدگاه : مطلق - در تاریخ : 9 شهریور 1393

    سلام
    من ترم آخر کاردانی کامپیوتر هستم و میخوام مهمان بگیرم
    مهلتش تا کی هست ؟
    تا چندم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 شهریور 1393 :

    سلام
    ترم اخر مهمان گرفتن ممنوع می باشد

  4. نویسنده دیدگاه : محیا - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام
    من دانشجوی دانشگاه همدانم.وانتقالی زدم برای دانشگاه تهران
    الان جواب مهمانی وانتقالی همه دوستام اومده به جز من وتو سایت وزارت علوم نوشته درحال بررسی .سوالم اینه اگه دانشگاه مبدا موافقت نکرده باشه دانشگاه مقصد میشه درحال بررسی کردن باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. باید از دانشگاهتان پیگیری کنید.

  5. نویسنده دیدگاه : samane - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    من بازرگانی فریمان قبول شدم و میخوام مهمان داعم مشهد بگیرم. تورو خدا بگید کجا برم تو سایت فریمان رفتم چیزی ندیدم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    به مرکز خود مراجعه کنید و درخواست دهید. البته اگر تازه ورودی هستید باید 1 ترم بگذرانید

  6. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    با سلام و خسته نباشید.من درخواست مهمان دادم ولی شهر مقصد که نجف آباده باهام مخالفت کرده دانشجو پرستاری فیروز آباد هستم و به این مهمان شدن احتیاج دارم تهران بهم گفتن میتونی الان سایت نقل و انتقالات که باز شده شهرتو عوض کنی چون ظرفیت نجف آباد پر شده من نمیدونم چطور شهرمو تغییر بدم فردا هم تهران تعطیله که زنگ بزنم ببینم چطور میتونم اینکارو کنم فردام آخرین مهلتشه و سایت فقط فردا بازه اگه راهشو بلدید خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر دانشجوی پیام نوز هستید فقط باید از طریق سایت گلستان اقدام به ثبت مهمان کنید. اگر سایر دانشگاه ها هستید باید از طریق دانشگاهتان پیگیری کنید.

  7. نویسنده دیدگاه : negin - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام من از دانشگاهی که بودم مهمان شدم به دانشگاه شهر خودم چون ازدواج کردم و یک ترم بعد یعنی دومین ترم مهمانی ام باردار شدم ودر اون ترمی که باردار بودم معدلم 12 شد چطور میتونم انتقال دایم بگیرم؟ دانشگاه مقصد خیلی اذیتم میکنه. من که نمیتونم بچه و شوهرمو بذارم برم یه شهر دیگه درس بخونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    فقط باید دانشگاه مبدا و مقصد موافقت کنند!!

  8. نویسنده دیدگاه : arshia - در تاریخ : 5 آذر 1393

    سلام واحد عملی را می شه الکترونی برداشت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1393 :

    سلام
    خیر

  9. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 6 آذر 1393

    سلام من دانشجوی ترم سه هستم .من ترم قبل برا مهمانی درخواست دادم وبا مهمانیم موافقت شد و رفتم .ولی الان میخوام دوباره برم ی دانشگاهی ک ب خونمون نزدیکتره .ایا میشه دوباره درخواست بدم و شرایطش چطوره .ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1393 :

    سلام
    باید درخواست لغو مهمان بدید تا بررسی و موافقت شود

  10. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 6 آذر 1393

    یعنی باید دوباذه ی ترم دیکه برم دانشگاه قبلیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 آذر 1393 :

    دوست عزیز اگر مهمان دائم گرفته اید دیگر نمی توانید به جای دیگر تغییر دهید
    باز هم باید به مرکز اصلی خود مراجعه کنید و درخواست دهید شاید موافقت شد

  11. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 7 آذر 1393

    شرمنده ک ایقد مزاحمتون میشم.من از دانشگاه زابل مهمان موقت برا دو ترم رو دانشگاه خلیج گرفتم.الان هم دانشگاه خلیجم ولی میخوام برم دانشگاه بهبهان.هرچه از اموزش سوال میکنم جواب درست حسابی نمیدن.لطفا اگه میشه راهنماییم بکنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 آذر 1393 :

    اگر مهمان موقت هست باید مهمان موقتتون تمام شود و برای نیمسال بعد اقدام به درخواست مهمان برای دانشگاه مورد نظر جدیدتون رو به مرکزتان بدهید

  12. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 15 آذر 1393

    با سلام.من اردیبهشت ما درخواست مهمانی دادم و موافقت شده و ترم مهرماه رو در دانشگاه مقصد گذروندم میخواستم بدونم ترم بعدی هم باید درخواست بدم یا درخواست در اردیبهشت ماه برای دو ترمه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 آذر 1393 :

    سلام
    خیر برای هر نیمسال باید جداگانه درخواست بدهید

  13. نویسنده دیدگاه : یگانه - در تاریخ : 1 دی 1393

    باسلام من مهمان دایم گرفتم و ترم دیگه ترم اخرمه میتونم تودانشگاه مقصد ترم اخرم رو بگذرونم؟15 واحد بیشتربرام نمونده نهایتا چندتا واحد درصورت موافقت نکردن میتونم دانشگاه مقصدبگذرونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1393 :

    سلام
    اگر مهمان دائم گرفته اید و پیام نور هستید تا پایان تحصیلتون میتونید در دانشگاه مقصد باشید. در مورد سایر دانشگاه ها اطلاعی نداریم.

  14. نویسنده دیدگاه : fereshte - در تاریخ : 1 اسفند 1393

    سلام
    من میخوام برای سال بعد انتقالی بگیرم در حال حاضر 1ترم گذروندم با 14واحد و این ترمم 20 واحد گرفتم میخواستم بدونم بغییر از پیام نور تهران ک میگین امکان انتقالی وجود نداره دیگه کجا میشه انتقالی گرفت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 اسفند 1393 :

    سلام
    هر جایی که شما بخواهید می توانید

  15. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 8 خرداد 1394

    سلام میخاستم ببینم تقاضای مهمان برای سال 94 کی شروع میشه و تا کی وقت داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 خرداد 1394 :

    سلام
    مشخص نیست هنوز تقویم آموزشی سال تحصیلی بعدی اعلام نشده

  16. نویسنده دیدگاه : غزال - در تاریخ : 20 خرداد 1394

    سلام.من ورودی بهمن 93 رشته مدیریت بازرگانی هستم میخواستم ببینم میتونم برای این ترم که پیش رو دارم مهمان بشم ساری.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید

  17. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 5 مرداد 1394

    سلام خسته نباشید .من 3ترم متوالی مهمان گرفتم بدلیل رفت و امد و کمک حال کخارج خانواده میباشم .بازهم میتونم مهمان بگیرم هنوز ترم 4 هستم میرم ترم 5

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید

  18. نویسنده دیدگاه : امیر جعفرپور - در تاریخ : 22 شهریور 1394

    سلام من دانشجوی رشته مکانیک مرکز اموزش عالی فیروز ابادم به دلیل بیماری مادرم میخواهم به پیام نور انتقالی بگیرم اما دانشگاه مبدا با درخواست من بدلیل تعداد دانشجویان زیاد برای انتقالی از این دانشگاه وکم شدن دانشجو مخالفت میکند ایا این کارشان قانونی است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر این موضوع کاملا دست دانشگاه شماست و حق موافقت و یا مخالفت رو دارند.

  19. نویسنده دیدگاه : امیر جعفرپور - در تاریخ : 22 شهریور 1394

    اگر باز هم مدرک قانونی دال بر انتقالی به پیام نور به دانشگاه ارایه و ان وقت مخالفت کردن چه اقدامی انجام دهم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1394 :

    باز هم کاملا دست خود دانشگاه می باشد موافقت یا مخالفتش

  20. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 18 مهر 1394

    سلام ورودی94میباشم وبه دلیل مشکلات خانوادگی میخاهم ترم بعدمهمانی بگیرم ایامن میتوانم مهمانی بگیرم راهنمایی کنید متشکرم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مهر 1394 :

    سلام
    باید درخواست دهید ببینید دانشگاه های مبدا و مقصد موافقت میکنند یا خیر

  21. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 17 آبان 1394

    با سلام .من قبولی نیمسال اول 95-94دانشگاه یزد هستم .رفت وآمد برام خیلی سخته واز لحاظ روحی نیز دچار مشکل شده ام آیا با این دلیل می توانم در خواست مهمان شدن برای نیمسال دوم را بدهم (به دانشگاه صنعتی یا خود دانشگاه اصفهان) واز کی وچگونه باید اقدام بکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 آبان 1394 :

    سلام
    باید به دانشگاهتان درخواست دهید تا توسط دانشگاه بررسی و تصمیم گیری شود

  22. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 17 دی 1394

    با سلام .من ترم اول مهمان گرفتم الان میخوام انتقال دایم بگیرم.باید ازکجا درخواست بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 دی 1394 :

    سلام
    به مرکز خود مراجعه کنید و درخواست دهید

  23. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 6 شهریور 1395

    سلام.خسته نباشید.
    من درخواست مهمانی دادم تو سایتم با درخواستم موافقت کردن اولش گفتن شهریه نمیگیرن ولی بعدش گفتن شهریه میگیرن میتونم از درخواستم انصراف بدم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 شهریور 1395 :

    سلام
    در صورت مهمانی شهریه افزایش پیدا میکند
    به مرکز مقصد درخواست دهید تا مهمانی شما را لغو کنند و بعد نیز از مرکز مبدا بخواهید تا مهمانی را لغو کند.باید در همین بازه زمانی مهمانی این کارو انجام دهید

  24. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 7 شهریور 1395

    سلام.ببخشید .منظورتون از بازه زمانی کیه؟ینی قبل از انتخاب واحد؟ینی باوجودثبت درخواستم وموافقت با ان توسط مبدا ومقصد میتونم تا قبل از انتخاب واحد انصراف بدم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 شهریور 1395 :

    سلام
    یعنی بازه زمانی درخواست مهمان دوست عزیز

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top