اختصاصی پیام نورنا /

تغییر در شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه پیام نور + بخشنامه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : بر اساس تصمیم هیات امنای داشگاه پیام نور ، شهریه دانشجویان مهمان تغییر کرد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) :در سالیان گذشته بر طبق مصوبه اعضای هیات امنای دانشگاه دانشجویانی که انتقالی یا مهمان می شدند باید نسبت به پرداخت شهریه با ضرایب بالاتر اقدام می کردند که این امر موجب اعتراض بسیاری از دانشجویان گردیده بود. با بررسی مجدد این مصوبه در هیئت امنای مرکزی دانشگاه، به منظور تسهیل در شرایط دانشجویی، این طرح اصلاح شده و ضریب پرداخت شهریه برای دانشجویان مهمان و انتقالی کاهش پیدا کرده است.

هیات امنا دانشگاه پیام نور با صدور مصوبه ای قانون افزایش شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه پیام نور را تغییر داد و براساس قانون جدید شهریه دانشجویان مهمان موقت و دائم در پیام نور به شرح زیر می باشد:

1- شهریه متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز چهارگانه شهر تهران (پیام نور تهران شمال ، پیام نور تهران جنوب ، پیام نور تهران شرق ، پیام نور تهران غرب ) با ضریب 1/3 محاسبه و اخذ می گردد.

2- شهریه متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز استانها و شهرهای لواسان، دماوند، پردیس، ورامین، پاکدشت و ری با ضریب 1/2 محاسبه و اخذ می گردد.

3- شهریه متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم از مراکز با نواحی پایین تر به بالاتر به غیر از شهرهای مذکور بند 1 و 2، بدون ضریب محاسبه و اخذ می گردد.

*شایان ذکر است مقررات این مصوبه از نیمسال اول 96-95 لازم الاجرا می باشد.

یک مقام آگاه در دانشگاه پیام نور به پیام نورنا گفت : از مهرماه فقط با مهمان موقت و دائم شدن به مراکز استانها 20 درصد شهریه اضافه خواهد شد و به مراکز تهران شمال شرق جنوب و غرب نیز 40 درصد اضافه خواهد شد.به عبارتی به جز این تغییر ، تغییر دیگری در شهریه مهمان ها نخواهیم داشت.