نکات بسیار مهم انتخاب واحد /

آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 پیام نور / اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 92-92 دانشگاه پیام نور از 9 شهریورماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه بسیار مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 دانشگاه پیام نور بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی 93-1392 پیام نور  از روز 9 شهریورماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم تابستان (3913) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (3921) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می شود شهریه خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند. همچنین توجه داشته باشید اگر مایل هستید به صورت اینترنتی شهریه را پرداخت کنید، شهریه شما همان شهریه موجود در گزارش 163 (فرم واریز شهریه) می باشد و اگر در قسمت پرداخت های الکترونیکی مبلغ تفاوت دارد به صورت دستی خودتان مبلغ را به مبلغ گزارش 163 تغییر دهید و شهریه را پرداخت نمایید.

کسانی که نیز شهریه رو از طریق دستگاه های خودپرداز بانکی واریز نمونه اند ، کمی دیرتر از سایرین مبلغ واریزی آنها در سایت گلستان ثبت می شود.

در صورتیکه مراحل پرداخت شهریه در بانک بصورت کامل انجام شده و مبلغ شهریه از حساب بانکی شما کسر شده است ولی در سیستم سایت گلستان پاسخ بانک نامشخص است، جهت ثبت پرداخت شهریه در سیستم بر روی سطر مربوطه که نوشته شده است نامشخص کلیک نمایید تا عملیات واریزی به صورت کامل انجام شود.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا پس از پرداخت شهریه نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در نیمسال اول 93-92 پیام نور:

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

تغییر به وجود آمده در حداکثر واحد قایل اخذ برای دانشجویان مشروط می باشد که از این ترم تا حداکثر 14 واحد درسی دانشجویان مشروط می توانند واحد اخذ کنند.

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر 14 واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 92-91 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترم قبلشان (نیمسال دوم 92-91) حداقل 12 باشد می تواند تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 12 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 12 واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .

این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.                                                                                   
 

 
نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
1- حداکثر واحد انتخابی این دانشجویان 14 و حداقل 5 واحد می باشد .
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطاهای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

 

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است
برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

انتخاب ۲ درس که امتحان آنها در یک روز و یک ساعت برگزار می شود
این امکان در حال حاضر فقط برای دانشجویان ترم آخر وجود دارد که این دسته از دانشجویان باید حتما ترم آخر بدون آنها در سیستم ثبت شده باشد تا این امکان را داشته باشند.
سایر دانشجویان اگر کارشناس رشته آنها اجازه دهد می توانند از این امکان استفاده کنند.

اخطار های سیستم گلستان کنترل شماره ۳۴ و کد ۴
برای برطرف کردن اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور به کارشناس رشته خود مراجعه کنید
کد ۴ : شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.

نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور
این حالت در زمان انتخاب واحد پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 8 مهرماه 1392 لغایت 16 مهرماه 1392 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال اول ۹۳-۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

8- ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان ورودی مهرماه ۹۲ احتمالا از ۳۰ شهریورماه 1392 آغاز خواهد شد.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات مهم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : جاوید - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    زمان انتخاب واحد به 9 شهریور تغییر کرده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    بله به 9 شهریور تغییر پیدا کرده. اطلاع رسانی کردیم در صفحه اصلی سایت

  2. نویسنده دیدگاه : نرگس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام. چرا نمره قبولی درس جبرانی زبان تخصصی برای دانشجویان فراگیر 12 در نظر گرفته شده اما برای دانشجویان عادی 10 ؟ معنی این تبعیض چیست ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    نمره دروس جبرانی درس کارشناسی برای دانشجویان ارشد 10 می باشد و دروس جبرانی در ارشد برای دانشجویان ارشد 12 می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید
    آقای پشتیبان یه سوال
    من کنکور بدون آزمون ثبت نام کردم
    الانم ترم 9 پیام نور هستم
    چطور باید این موضوع انتخاب واحد رو مدیریت کنم که اگر ان شاالله ثبت نام بدون آزمون رو قبول شدم فقط یک بار شهریه ی انتخاب واحد رو بدم و اینطور نشه که یکبار الان توی دانشگاه فعی انتخاب واحد کنم و شهریه بدم و یکبار دیگه م توی دانشگاه جدید؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    نمی شود و باید شهریه رو در هر دو رشته پرداخت کنید و اگر تحصیل همزمان می کنید حداکثر واحد قابل اخذ در هر دو رشته 27 واحد می باشد.

  4. نویسنده دیدگاه : پوريا - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    با سلام و خسته نباشید
    با تغییر زمان امتحانات شما چه زمانی میتوانید تاریخ امتحانات را روی سایت قرار دهید ؟
    من نمیتونم تا 9 شهریور تحمل کنم .
    اگه برای شما مقدور است لطفا تاریخ امتحانات را روی سایت قرار دهید …..
    مرسی بابت سایت خوبتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    فعلا برنامه امتحانات در سایت گلستان فاقد تاریخ امتحان می باشد.
    به محض اینکه فعال شود در سایت قرار خواهیم داد

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام…پشتیبان محترم…لطفا جواب سوالم رو بدید….من میخوام در رشته مهندسی مکانیک مدرک معادل کاردانی بگیرم و برای کارشناسی و مقاطع بالاتر دررشته اقتصاد تحصیل کنم…ایا میشه؟؟؟در دانشگاه پیام نور چنین امکانی هس؟؟لطفا کمک کنید…خیلی ممنون…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد و با گذراندن نصف واحدهای کارشناسی می توانید مدرک کاردانی بگیرید که البته مدرک مورد نظر فاقد معدل می باشد و معدل در آن درج نمی شود

  6. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    ببخشید حالا که تاریخ ثبت نام دو روز عقب افتاده تاریخ ثبت نام من هم از 11 شهریور به 13شهریور تغییر کرده ،مگه نه اینکه 16 شهریور باید بریم سر کلاس پس اینجوری که حساب کتابا جور در نمیاد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    اول اینکه تاریخ جدید انتخاب واحد رو باید مجددا مشاهده کنید و اینحوری نیست که 2 روز جلو افتاده باشد. و دوم اینکه مشکلی از جهت شروع کلاسها نیست

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    من برای ترم بعد 10 واحد دارم
    7واحد نظری(دو درس) و3 واحد عملی(پروژه)
    میتونم اون دو درس رو معرفی به استاد بگیرم یا باید عادی انتخاب واحد کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید و باید به صورت عادی بردارید

  8. نویسنده دیدگاه : محسن میرآقایی - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام پشتیبان-من بهمن91 بدون آزمون رسمی رشته مهندس کامپیوتر قبول شدم امسال بازم کنکور دادم و 2باره همین کامپیوترو که جز اعمال سوابق تحصیلی هستو انتخاب کردم حالا اگه قبول شم ای بدون آزمون رسمی از سربرگ کارنامه کلیم حذف میشه؟و در ضمن من ترم قبلی مشروط شدم و کلا 3 واحد پاس کردم آیا میتونم اونارو تطیبق بدم یا 2باره مهر امسال من ترم 1 میشم؟ راستی به نظرت من برا این ترم انتخاب واحد کنم با توجه به اینکه نتایج کنکور 21 شهریور اعلام میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر از معافیت تحصیلی استفاده می کنید که خیر سنوات تحصیلیتون سرجاش بایق خواهد ماند مگر اینکه از رشته قبلی کلا انصراف دهید
    در صورت انصراف هم دروسی که شرایط تطبیق واحد داشته باشد رو می توانید تطبیق دهید.

  9. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    با سلام مگه قانون نبود که اگه معدل کل بالای 12 باشه ترم آخر 24 واحد بدن یعینی دیگه نمیدن براساس این قانون و فقط باید ترم قبلی 12 به بالا شده باشی ممنون میشیم اگه جواب مشخصی به من بدهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    همینطور که اعلام کردیم بر اساس آیین نامه جدید ، این بند نیز شامل تغییر شده است و باید معدل ترم قبل دانشجو بالای 12 باشد تا بتواند در ترم آخر حداکثر تا 245 واحد اخذ نماید

  10. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام پشتیبان محترم.
    آیا امسال فراگیر ارشد پیام نور برگذار میشه؟ کدوم ماه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بله . ثبت نامش در مهرماه 92 می باشد

  11. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    باسلام وخسته نباشید
    لطف میکنیدبه این سوالم جواب بدید
    ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور کی هست یامعمولا چه زمانی ثبت نام شروع میشه واینکه من کاردانی برق صنعتی دارم میتونم پیام نور شرکت کنم باتوجه به اینکه رشته ام رو داره؟ یامدرک کاردانی به جای پیش نیازبایدباشه؟ ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    مشخص نیست ولی شاید کلا کاردانی به کارشناسی پیام نور حذف شده باشد و دیگر پذیرشی نداشته باشد

  12. نویسنده دیدگاه : عجبــــــــــــــــــــــــ - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    والا کو زمان انتخاب واحد؟
    مال ماکه همچنان خطا میده زمان نامشخصه عجب عجب
    این ترم کلا من شدم این>>> ! (علامت تعجب]
    باورکنید!
    چقدررررررررررر تغییرات حالایه ترممون مونده بودا…
    سقف واحدها یکی بش زیادشد ودانش خانواده گرامی اومد
    سقف انتخاب واحدمشروطیا عوض شد
    سقف واحدهای دانشجوی نیمسال اول براساس معدل ترم قبله
    به صورت متحیرالعقول زمان انتخاب واحد تغییرکرد
    کاش ظرفیتم واسه این همه تغییرجواب بده ها! فکرکنم هنوزم تغییرات باشه!!
    عجبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بله فعلا برای همه همان خطا زمان نامشخص انتخاب واحد رو نمایش می دهد

  13. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    آقا جان دیشب یا امروز صبح وعده کرده بودید تاریخ امتحانات رو روی سایت قرار بدید،درسته ثبت نام دو روز عقب افتاده ولی امکانش هست شما برنامه رو قرار بدید،جون داداش بدجوری چشم انتظاریم؟؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بله وعده داده بودیم ولی نظرات بالا رو بخونید توضیح دادیم که علت عقب افتادن انتخاب واحد ، تغییر در تاریخ امتحانات بوده و به دلیل این تغییرات فعلا برنامه امتحانی که در سایت گلستان هست فاقد تاریخ امتحان می باشد. به محض اینکه تاریخ آنها فعال شد در سایت قرار خواهیم داد

  14. نویسنده دیدگاه : جانسینا - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    البته همین الان دیدم که توی سایتتون زده بود که 9 انتخاب واحدهعچون من زود اومدم توی این قسمت که اطلاع بدم اصلا خبرهارو نگاه نکردم.ببخشید پشتیبان جان
    خداحافظ

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    بله از دیشب این اطلاعیه رو زدیم دوست عزیز 😉

  15. نویسنده دیدگاه : مهندسی برق - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    باسلام سه روزپیش محاسبات عددی امتحان دادیم بالای برگمون اسم رشتمون نبودولی کدسوال یکی بود.واسه مهندسیهاسخت بوداصلاچیزایی که خونده بودیم نبودخارج ازکتاب بود…درضمن کلیدسوالاتم کلااشکال داره چون نمرمون1شده چطوری اعتراض کنم آیاخودمراکزکلیددرست رومیذارن؟؟؟؟خواهش میکنم ج بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    اعتراض خود را در سایت گلستان درج کنید

  16. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    من ترم اخر هستم و میخواستم بدونم فقط 5درس آزمایشگاه دارم و پروژه و:اراموزی اگه دانشگاه آزمایشگاه رو ارایه ندن من بازم باید ترم بعد برشون دارم نمیتونم کاری بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    درخواست بدید برایتان ارائه می دهند.

  17. نویسنده دیدگاه : محسن میر آقایی - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    مرسی پشتیبان که زود جواب دادی اما من از معافیت تحصیلی استفاده نکردم تازه نگفتی اگه کنکور قبول شم این بدون ازمون رسمی از تو کارنامه کلیم حذف میشه یا نه؟راستی پس تطیبق خوردن ربطی به مشروطی نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    اگر شرکت کنید و از بدون آزمون انصراف دهید خوب بله حذف می شود.
    خیر ربطی ندارد و باید شرایط تطبیق فقط داشته باشد

  18. نویسنده دیدگاه : هاجر - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    تروخداجواب منو بدید من که تو آزمون تغییررشته بندج شرکت کردم وقبول شدم بایدکاری انجام بدم یانه تلفنهای دانشگاهم جواب نمیده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر نیاز به کاری نیست و صبر کنید تا تکلیف تغییر رشته شما در سایت گلستان مشخص شود و این مشخص شدن ممکن است تا زمان حذف و اضافه هم زمان ببرد. پس صبر کنید

  19. نویسنده دیدگاه : هاجر - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    آیابعدازتغییررشته درسهای تخصصی ترم قبل تومعدل تاثیرداره یانه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    اگر منظورتان دروسی هست که برای تغییر رشته آزمون داده اید بله

  20. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    با سلم خدمت شما عزیزان.
    ببخشید زمان واقعی انتخاب واحدمون در زمان تعیین شده برای هر شخص کی اعلام می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    احتمالا از همان 9 شهریور ماه و شاید هم از امروز تا ظهر مشخص شود.

  21. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    میشه 9 شهریور با گزارش 579 خودمان برنامه امتحانات وباگزارش 1009 منابع را ازسایت گلستان دریافت کنیم؟ اگرنه طریقه دریافت برنامه امتحانات ومنابع رو میشه توضیح بدید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    خیر. گزارش 579 و 1009 مربوط به کاربرهای ارشد و مسئولین می باشد و دانشجویان به این گزارش ها دسترسی ندارند.
    برنامه امتحانات که در زمان انتخاب واحد روی هر درس موس رو نگه دارید تاریخ امتحان مشخص می باشد

  22. نویسنده دیدگاه : vida - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام.من سال پیش ورودی مهر 92 قبول شدم.تاریخ ثبت نام دقیقا چه تاریخی هست؟ چند جا تاریخهای مختلف زدند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    1- ثبت نام و انتخاب واحد ورودیهای جدید کارشناسی وکارشناسی ارشد آزمون سراسری سازمان سنجش 30/6/ 92لغایت 5/7/92
    2- ثبت نام و انتخاب واحد ورودیهای جدید کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر 14/6/92لغایت 18/6/92

  23. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام و درود برشما
    از جدول جدید شهریه چه خبر دارید؟کی میتونید اعلام کنید جدول جدید؟آیا بنظر شما این همسان سازی شهریه فراگیر و رسمی این ترم اجرا میشه؟بنظر شما کاهشی در شهریه فراگیر داریم در مقطع ارشد ممنون از لطفتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    پیگیر شدیم ولی فعلا مجوز انتشار داده نشده.

  24. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید من ترم هفت هستم میخوام علاوه بر درسهای ترم هفت درسهایی روکه مال این ترم نیستن روهم بردارم مثلا ترم هشت با این که میدونم کلاس ندارن ولی نمی دونم امتحاناتشون برگزار میشه یا نه ؟اگه راهنمایی کنین ممنون مبشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر در لیست انتخاب واحدتون بود یعنی امتحانات آنها برگزار می شود.

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام خواهش می کنم خیلی زودجواب منوبدید نمره های ترم تابستون چطوری درمعدل کل محاسبه میشه ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    مثل سایر دروس دیگتون!!!

  26. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    می خواستم بدانم که دروسی که معرفی به استاد می شوند شهریه هم دارند و اگر دارند چگونه محاسبه می شوند .
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    شهریه دروس تکدرس 50 % شهریه متغییر و شهریه ثابت کامل دریافت میشود

  27. نویسنده دیدگاه : لطیفی - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    با سلام
    من دو بار ریاضی رو افتادم بعدش اونو با امار هم نیاز کردم و اار رو قبول و ریاضی رو نه ترم بعد طرح ازمایشها رو که پیش نیازش امار بود برداشتم و ریاضی رو و هر دو رو قبول شدم .
    و الانم با 5 واحد دیگه فارغ التحصیل میشم .لطفا بهم بگید که مشکلی که در اخر پیش نمیاد.
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    با گفته های شما خیر مشکلی ایجاد نمی شود.

  28. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام

    خسته نباشی…

    خواستم بدونم اگه دانشجو دانشگاه دولتی{سراسری} باشی میتونیم همزمان تو پیام نور هم دانشجو باشیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام کسانی که بند ج قبول شدند در زمان انتخاب واحد بارشته قبلی شون انتخاب واحد میکنند یا نه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر انتخاب واحد نکنند تا تکلیف تغییر رشتتون مشخص شود.

  30. نویسنده دیدگاه : مژده - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    من امتحان تغییررشته شرکت کردم اما متاسفانه بخاطر1درس زیر12قبولم نکردن
    امانمره ها3درسو تو معدل کلم اثرداده
    ازوطرف یکی ازهمون3درس مشترک بین رشته خودمو رشته ای که میخواستم برمو بانمره14ونیمم قبولش شدم حالا تکلیفم چیه؟دوباره باید ترم جدید بگیرمش؟؟یاواسم حسابش میکنن؟؟تکلیف2درس دیگه که بدردم نمیخورن اما تو معدلم اثرداده شده چیه؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بارها اعلام کردیم نمرات تغییر رشته در معدل کل محاسبه می شود

  31. نویسنده دیدگاه : مهلا - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    با سلام
    من فقط 3 واحدم باقی مونده و البته درس تنظیم خانواده رو هم در ترم تابستان سال قبل پاس کردم
    دوباره باید تنظیم رو پاس کنم؟
    و همچنین زمانی که بخوام این 3 واحد رو بصورت تک درس بردارم ،شهریه ی ثابت رو باید بصورت کامل پرداخت کنم خب نمیشه به صورت عادی بردارم که کمتر از 6 واحد میشه و شهریه نصف حساب میکنن؟
    و همچنین امتحان های تک درس چه زمانی برگذار میشه و طرز برگذاریش چگونه است؟
    باتشکر و خداقوت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر احتیاجی به اخذ و پاس کردن مجدد آن نیست.
    خیر باز هم شهریه اگر به صورت عادی اخذ کنید باز هم کامل دریافت می شود.
    برگزاری آزمون های تکدرس تاریخش دست خود مراکز می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : مژده - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    ببخشید1سوال دیگه جون من جواب بدی
    سوال:آزمون عملی تربیت بدنی2که شهریورماهه ازکجابایدمطلع بشم چندمه؟؟میگن توپورتال میزنیم اما اصلا لینک تربیت بدنی باز نمیشه چه برسه بخواد…
    حالامیخوام بدونم شما اطلاع رسانی میکنین؟؟
    خواهش میکنم اگه خبردارین بگین چون انصافا خبراتون حتی از سایت خود دانشگاهم جدیدتره
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    دوست عزیز هر مرکزی متفاوت است و باید از مرکزتان بپرسید

  33. نویسنده دیدگاه : اسپارتاکوس - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    با سلام.

    من رشتم حقوقه و الآن109واحد پاس شدم.میخاستم

    بدونم میتونم انصراف بدم و دوباره بدون آزمون حقوق

    شرکت کنم و به دانشگاه بگم فقط واحدای نمره ی

    بالای 12 ام رو تطبیق بدن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بله می توانید انصراف دهید ولی اینکه چه دروسی تطبیق بخورد دست شما نیست و دست خود شواری آموزشی می باشد

  34. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام .من تازه امسال پذیرفته شدم .بعداز18سال ترک تحصیل می خواهم ادامه دهم .ولی باانتخواب واحد هیچ اشنایی ندارم لطفا مراراهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    راهنمای انتخاب واحد رو برای شما گذاشتیم که آشنایی ندارید. مطالعه کنید.

  35. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام.برای چی سایت گلستان برای من بسته شده من شهریه تابستانمم ریختم امروز این مشکل پیش اومده چه مشکلی پیش اومده؟خواهشا جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    مشکل شهریه در قسمت پرداخت الکترونیکی برای همه می باشد. صبور باشید تا مشکل برطرف شود.
    اگر به گزارش 163 مراجعه کنید میبینید که 0 هست.

  36. نویسنده دیدگاه : لیلام - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام ببخشید …..من الان 10 روز افسردگی نمره گرفتم …..اخه اگر قراره من با بقیه بچه ها انتخاب واحدکنم (طبق گفته ی مسئول رشته) پس چرا هنوز جواب نمره ی امتحان تغییر رشته ام نیومده ……اگه قراره تا زمان حذف واضافه صبر کنم که کلی از بقیه عقب می افتم ……………….تکلیف این نمرات تغییر رشته تا کی مشخص میشه وقرراراه کی تایید نهایی بشه ؟؟؟خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی واجبه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    دوست عزیز همه تغییر رشته ای ها مثل شما هستند و همیشه به همین صورت بوده. پس صبر کنید جای نگرانی نیست

  37. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام.خواهشا جواب بدید چرا سایت گلستان برای ما باز نمیشه ما شهریمون پرداخت کردیم برای چی سایت باز نمیشه خواهشا جواب بدید نمیدونم چه مشکلی پیش اومده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    مشکل شهریه در قسمت پرداخت الکترونیکی برای همه می باشد. صبور باشید تا مشکل برطرف شود.
    اگر به گزارش 163 مراجعه کنید میبینید که 0 هست.

  38. نویسنده دیدگاه : محمد کارگر - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام.خدمت پشتیبان عزیز
    من تا یه هفته پیش کل منوهام کامل بود و شهریه ام صفر بود الان یهو 542 هزار تومن برام شهریه زدن برا بچه های دیگر کلاس هم زدن و منو هام بسته شده.
    چطور ممکنه آخه ؟
    .
    اگه مورد مشابهی دید لطفا بگید.و جواب بدید
    ارشد رشته مهندسی مدیریت ساخت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    مشکل شهریه در قسمت پرداخت الکترونیکی برای همه می باشد. صبور باشید تا مشکل برطرف شود.
    اگر به گزارش 163 مراجعه کنید میبینید که 0 هست.

  39. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام
    میخواستم بدونم معدل هفده تمام هم میتونه 24واحد برداره یا نه ؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    بله می تواند

  40. نویسنده دیدگاه : سینا - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    سلام.خسته نباشید.قضیه 98000تومن چیه؟اخه من که اصلا بدهی ندارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سصلام
    مشکل شهریه در قسمت پرداخت الکترونیکی برای همه می باشد. صبور باشید تا مشکل برطرف شود.
    اگر به گزارش 163 مراجعه کنید میبینید که 0 هست.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top