چاپ خبر

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 (نوبت سیزدهم) دانشگاه پیام نور / دانلود رایگان دفترچه ثبت نام

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه پیام نور از 14 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / مهلت ثبت نام تا 20 مهر ماه

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر دانشگــــــاه پیام نور از ۱۴ مهر ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا ۲5 مهرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۲۹ آذرماه  92 برگزار خواهد گردید.

پذیرش در این دوره برای نیمسال بهمن ۹۲ صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر امسال حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۲ باید فارغ التحصیل شده باشند.

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم)

همچنین داوطلبان باید از لینک زیر اقدام به خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کرده و ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام دهند.

خرید کارت اعتباری پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناس ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم) ، ورودی بهمن 92 – کلیک کنید

 

 

هزینه کارت اعتباری در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 پیام نور 50 هزار تومان عنوان شده است.

برای ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 92 (نوبت سیزدهم) اینجا را کلیک نمایید

 


توضیحات و نکات مهم ثبت نام:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) می‌رساند، که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 14 مهرماه 1392 آغاز و در روز پنجشنبه 25 مهرماه 1392 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نوربهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) اقدام نمایند.

* پژوهش محور یعنی کارشناسی ارشد با واحد پایان نامه و آموزش محور یعنی کارشناسی ارشد بدون واحد پایان نامه ، که به جای واحد پایان نامه واحد درسی دیگری اخذ و پاس می کنید!

1-  شرایط ثبت‌نام و پذیرش:
علاقمندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان قراردارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی‌ ارشد فراگیر منحصراً در یک رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

2- فرآیند و زمان ثبت‌نام:
– زمان ثبت‌نام: ثبت‌نام دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور از تاریخ 14 مهر 92 آغاز و در پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 20 مهر 92 به پایان می‌رسد.
داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور لازم است در بازه زمانی مذکور  به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با تکمیل اطلاعات اولیه و پرداخت اینترنتی مبلغ 500,000 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) با استفاده از کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
نکته قابل‌توجه: متقاضیان گرامی در پرداخت وجه ثبت‌نام دقت فرمایند، زیرا وجوه واریزی به هیچ‌عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

3- روش ثبت نام:
1- مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از پایگاه اینترنتی سازمان.
3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
4- پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان.

4- زمان توزیع کارت اینترنتی و برگزاری و محل آزمون:
 براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور سال 1392 روز جمعه مورخ 29 آذرماه 1392 برگزار خواهد شد و دانش‌پذیران از تاریخ 27 آذرماه 92 لغایت 28 آذرماه 92 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی (بند 32 تقاضانامه) در استان محل اقامت داوطلب می‌باشد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.

5- دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمنا” داوطلبان لازم است در ورود اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد ذکر شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و از تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

6- توصیه‌های مهم:
1- داوطلبان توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دریافت کدپیگیری ثبت‌نام خود می‌توانند در قسمت مشاهده چاپ اطلاعات ثبت‌نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن یک نسخه چاپ کنند.
2- به داوطلبان توصیه می‌شود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نامی خود تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت‌نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت‌نامی خود مشاهده می‌نمایند در تاریخ 14/7/1392 لغایت 22/7/1392 که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است، به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح مشخصات و اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

7- نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر و تبدیل وضعیت:
1- نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.
2- میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌باشد.
3- دانشجویان سال آخر می‌بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 31 شهریور 1392 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی اعلام نمایند.
 4- تغییر وضعیت دانش‌پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط مندرج در بند 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام (شرایط ثبت‌نام و پذیرش) و شرایط زیر است:
1-4- شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی.
2-4- کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی متناسب با جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

8- یادداشت:
1- هرگونه تغییری منحصراً از طریق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) و سایت این سازمان و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.
2- در صورت لزوم داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 تماس و یا به بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام – چرا به سوالات من جواب نمیدید . دوبار حذف کردید. خواهش می کنم برام مهمه که می پرسم
    یک- کد شهر کیش در دفترچه قید نشده است چه کار کنم؟
    2- حالا که در کیش mba نداره می توونم تهران شرکت کنم؟ اگه آره باید محل سکونتم را کد تهران بزنم یا کیش؟
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    صبر کنید تا ثبت نام آغاز شود شاید در زمان ثبت نام کد داشته باشد!!
    بله می توانید. محل سکونتتون رو همانجایی که هستید اعلام کنید

  2. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 15 مهر 1392

    با سلام ، کاش می تونستین آمار شرکت کننده در هر رشته و گرایش امتحان سال گذشته رو ارائه کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    متاسفانه چنین آماری کلا از سازمان سنجش منتشر نمی شود!!

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام – ترخدا جواب بدید. نمی دونم چرا با دیدن این سوالات استرس گرفتم. من خیلی سال هست که کارشناسیم تموم شده و می خواهم ارشد بخونم ولی از اینهمه تغییرات سر در نمی آرم. دفترچه رو کامل خوندم. ببخشید یه سوال اینکه می گه در 20 کدرشته محل می توانید انتخاب کنید یعنی فقط در یک رشته ولی در 20 شهر مختلف می توانیم انتخاب کنیم؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    خیر 20 کد رشته محل می تونید انتخاب کنید.

  4. نویسنده دیدگاه : aaa - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام خسته نباشید
    من از دانشجویان ارشد فراگیر پارسال هستم یعنی الان به نوعی ترم سه هستم.
    چند روزیه دروس دانشپذیری که پارسال پاس کردیم برای همه ی دانشجوها از توی سایت گلستان حذف شده یعنی توی اطلاعات جامع دانشجو دیگه نیستن.
    شما میدونین علتش چیه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    نگران نباشید مجددا ثبت خواهد شد. احتمال فراوان مشکل سیستمی هست.

  5. نویسنده دیدگاه : محسن ارشد - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام پشتیبان عزیز
    سوال من اینه سیستم گلستان به هم ریخته؟
    من تاریخ قرآن در دانشپذیری پاس کرد 14شدم اما الان گلستان نمره تاریخ قرآن حذف کرده و تاریخ قرآن را در لیست دروس انتخاب واحدم گذاشته. دیگه شهزیه من تادیروز498000تومان بوده الان 220000تومان شده.لطفا کمکم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    دروس دانشپذیری کلا هنوز ثبت نشده است و ثبت خواهند شد نگران نباشید.
    دلیل تغییر شهریه تغییر وضعیت دروس از عادی به خودخوان و بلعکس می باشد

  6. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام ادمین
    جزواتی که برای امتحان رشته نرم افزار کامپیوتر باید بخونیم رو غیر از این کلاسها و موسسات آزاد از کجا میتونم تهیه کنم که شانس قبولیم هم بالا باشه؟!! امسال حتما باید قبول بشم . انقلاب هم چیزی پیدا نکردم و منابع آزمون به زبان اصلی هست.
    متشکرم از عنایت و توجه شما.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    باید از کتابفروشی ها دنبال بگردید راه دیگری نیست!!!

  7. نویسنده دیدگاه : رحیمی - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام
    در بند 25 تقاضانامه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید کد موسسه محل اخذ مدرک کارشناسی قید شود که در دفترچه نبود و نوشته شده باید از سایت گرفته شود اما در سایت نمی باشد. دانشگاه هنر و معماری تهران مرکز دانشگاه آزاد چه کدی دارد؟ از کجا پیدا کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز ثبت نام باز نشده که ببینید در سایت هست یا خیر!!!! سای برای ثبت نام که باز شود اونجا کد ها رو مجددا زده

  8. نویسنده دیدگاه : یلدا - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام
    ببخشید ایا حقیفت داره که دوستی گفتن که سازمان سنجش در جواب سوالشون گفته که ارشد پذیرش فقط بهمن داره ایا این هم یکی از قوانین جدید پیام نوره؟
    میشه لطفا پیگیری کنید مطمئنن شمامیتونید جواب رو گیر بیارید.
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    فعلا در مورد مهرماه 93 مشخص نیست چه تصمیمی گرفته شده است!!!

  9. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام
    1-اگر درسی در این ترم به صورت عادی حضور در کلاس باشد اگر در هنگام امتحان غیبت کنیم یا درس را رد شویم ترم بعد ان درس برای ما خود خوان میشود؟یا باز هم برای ان کلاس برای ما بر گذار می کنند؟
    2-من شنیده بودم که کلاسهای حضوری به صورت یک ترم در میان است ایا صحت دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    خودخوان و عادی کردن دروس دست خود مراکز می باشد و برنامه ریزی هر مرکزی متفاوت است.

  10. نویسنده دیدگاه : مصطفی - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سوالم به بحثتون مربوط نیست کسایی که در ازمون تغییر رشته پذیرفته شدند درس هایی که پاس کردند تطبیق میخورد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    دروسی که شرایط داشته باشند بله. البته باید بررسی شود که شاید 2 & 3 ماهی زمان ببرد

  11. نویسنده دیدگاه : فرزاد - در تاریخ : 15 مهر 1392

    سلام
    من ورودی ۹۰ هستم تنظیم خانواده ترم اول تطبیق خورد کل واحد ها هم ۱۳۶ بود الان ترم اخرم درس ها شده ۱۳۷ واحد بخاطر تتظیم الان من تنظیم ۲ واحدی را بگیرم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    اگر تطبیق خورده خیر احتیاجی نیست.

  12. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 15 مهر 1392

    با سلام
    کد دانشگاه محل تحصیل من طبق اعلام سیستم ثبت نام 4170 دانشگاه ازاداسلامی واحدسیرجان است. اما سیستم این کد را نمی پذیرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    مجددا وارد شود و مجددا کد رو دریافت کنید. اگر باز هم مشکلی بود از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیگیری کنید.

  13. نویسنده دیدگاه : you - در تاریخ : 15 مهر 1392

    باسلام. عجب سیاستی دارند اینا. حالا که با مراکز امادگی فراگیر سر پول به توافق رسیدند برای فرصت داشتن برای خالی کردن جیب مردم ورودی مهر را حذف کردند تا یه فرصت چند ماهه برای پول در اوردن داشته باشند.

  14. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام.خواهش میکنم به سوالم جواب بدید. بند ۲۵ تقاضانامه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید کد موسسه محل اخذ مدرک کارشناسی قید شود که در دفترچه نبود و نوشته شده باید از سایت گرفته شود که از سایت کد مورد نظر رو برداشتم ولی موقع ثبت نام اخطار میده چیکار باید بکنم؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیگیری کنید

  15. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام . این کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی که از منابع ارشد حسابداریه کلاً تو بازار تهران موجود نیست .

  16. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 16 مهر 1392

    جان هرکی دوس داری جواب بده
    تو جستجوگر به نتیجه ای نرسیدم
    فرق پیام نور با فراگیر چیه؟؟؟؟
    یه توضیح بده لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    هیچ تفاوتی ندارند.پیام نور رسمی از طریق آزمون سراسری هست و فراگیر از طریق آزمون فراگیر. از نظر شهریه و مدرک هم هیچ فرقی ندارند

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام . این جمله یعنی چی؟ “منحصراً در یک رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    یعنی حداقل در 1 کد رشته محل و حداکثر در 20 کد رشته محل می توانید ثبت نام کنید!!!

  18. نویسنده دیدگاه : قابل توجه همه - در تاریخ : 16 مهر 1392

    مهندس بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال 1392 از 14 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی ، گفت: ثبت‌نام این دوره از آزمون تا روز 20 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

    وی در خصوص زمان برگزاری سیزدهمین دوره آزمون پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، اظهارکرد: آزمون داوطلبان در کلیه رشته‌های امتحانی در روز جمعه 29 آذر ماه برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه کلیه افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، می‌توانند در کنکور فراگیر نیز شرکت کنند، اظهارکرد: دانشگاه پیام نور برای ورودی‌های بهمن 92 و ورودی مهر 93 امسال پذیرش دانشجو دارد، بنابراین افرادی که دوره لیسانس خود را تا 31 شهریور 93 به اتمام برسانند می‌توانند برای ورودی مهر 93 در این آزمون شرکت کنند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    این خبر مربوط به قبل بوده و طبق دفترچه فقط فعلا پذیرش و ثبت نام برای بهمن 92 می باشد و خبری از مهر 93 فعلا نیست!!!

  19. نویسنده دیدگاه : mina - در تاریخ : 16 مهر 1392

    ببخشید من نمیتونم کارت اعتباری بخرم همش خطای سیستمی میده توروخدا کمکم کنید چیکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    بنده چک کردم مشکلی ندارد.!!!

  20. نویسنده دیدگاه : قابل توجه همه - در تاریخ : 16 مهر 1392

    اما پشتیبان محترم این خبر مال این تاریخه:
    کد خبر: 92071307849
    شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ – ۰۹:۲۸
    290-1.jpg

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    اگر به سایت سازمان مرکزی هم الان سری بزنید همین امروز اعلام شده فقط صرفا پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد!!!

  21. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام من رشته حقوق خوندم حالا هم یکی از گرایشا ی حقوق میخوام ثبت نام کنم .تو امتحان اذر ماه همون چندتا کتابی که معرفی شده روامتحان میدم یا سوال کلا از دوره کارشناسی میاد؟حتما جواب بدین ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    دفترچه رو مطالعه کنید منابع آزمون در آن ذکر شده

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام – دیدید کد کیش در سایت هم نیست . اصلا انگار همچین جایی وجود نداره جالبه والا . حالا لطفا بگید من چکار کنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش استعلام کنید

  23. نویسنده دیدگاه : کیانا - در تاریخ : 16 مهر 1392

    بعد از قبولی در آزمون ورودی هزینه ترمی حدودا چه مبلغی میباشد همانند مبلغ دانشجوی ورودی با آزمون است؟ سایت فقط هزینه خرید کارت اعتباری را نوشته و برای بعد صحبتی نکرده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    شهریه را در دفترچه اعلام شده. البته هر سال تحصیلی حدود 15 درصد افزایش شهریه خواهد بود.

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام زمان حذواضافه تمدیدنمیشه؟خواهش خواهش جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    احتمالا تمدید می شود ولی فعلا چیزی اعلام نشده

  25. نویسنده دیدگاه : کیانا - در تاریخ : 16 مهر 1392

    روز های برگزاری کلاسهای درسی چند روز در هفته و بیشتر چه زمانی خواهد بود برای افراد شاغل میپرسم

    پاسخ کیانا در تاريخ 16 مهر 1392 :

    خیلی خیلی ممنون بابت جواب دهی سریع و کاملتون موفق باشید

  26. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام احتمال حذف دوره فراگیر ارشد هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    مشخص نیست اصلا!!! شاید!!

  27. نویسنده دیدگاه : حذف و اضافه - در تاریخ : 16 مهر 1392

    زمان پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری -بدون آزمون-استعداد درخشان درمقاطع

    کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی همچنین حذف و اضافه کلیه دانشجویان تا تاریخ

    20/07/92 تمدید شد.

  28. نویسنده دیدگاه : آلاله - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام ببخشید سایز عکس در دفترچه 300*220 اعلام شده ودر زمان ثبت نام با سایز 200*250 کدام صحیح است؟ در ضمن من از دانشگاه آزاد مشهد فارغ التحصیل شدم کد این موسسه کجا اعلام شده است؟

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    چیزی که در سایت اعلام شده صحیح می باشد
    در همان قسمت ثبت نام مشاهده کنید کد موسسات و دانشگاه ها رو دارد

  29. نویسنده دیدگاه : آلاله - در تاریخ : 16 مهر 1392

    راستی چرا زمان خرید کارت اعتباری در صفحه کلید مجازی حوف ندارد رمز من شامل عدد وحروف است چه کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    رمز دوم کارت همیشه عدد هست و هیچ موقع شامل حروف نمی شود دوست عزیز!!!

  30. نویسنده دیدگاه : یه پیام زوری ! - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام ادمین:)ت
    من قبلنا کامنت گذاشتم که موسسه از ماها بجای 495تومنیکه شما تو جدول دادید 795 تومن گرفت
    نزدیک به دوبرابر!!!
    شما گفتین :
    “موضوع رو از موسسه مورد نظر پیگیری کنید” یعنی چی؟؟!!
    اصلا زیربار نمیرن میگن اساتید ما خوبن و…!
    جالب اینجاست تو کامنتا دوستی میگفت کتابارو موسسه گفت من میدم و همشونم اشتباه داد
    موسسه ی من اصلا کتابی هم نداد دلمون خوش باشه!!
    شما به اون دوست فرمودین :
    موضوع رو میتونید از طریق سازمان مرکز آموزشهای عالی آزاد و عالی خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی پیگیری کنید
    اولشو فهمیدم! اما دانشگاه علمی کاربردی چرا تو اسمشه؟؟
    منم میتونم اینجوری اقدام کنم 300تومنو پس بگیرم؟؟
    ببخشیدا اما جدول قیمت کلاسای فراگیرو تو سایت خود پیامنور ندیدم 🙁
    مطمئنین؟!!!!!
    ادمین یه راهی بگو دیگه 🙁

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    موسسات فراگیر پیام نور به دست دانشگاه علمی و کاربردی سپرده شده و آنها پیگیر تخلفات می باشند!!!
    خود سایت پیام نور در موسسات هیچ نقشی ندارد به همین دلیل جدولی منتشر نمی کند و جدول انتشار یافته از سوی سازمان مرکز آموزشهای عالی آزاد و عالی خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی انتشار پیدا کرده

  31. نویسنده دیدگاه : یه پیام زوری ! - در تاریخ : 16 مهر 1392

    ببخشید یه سوال دیگه
    من ترم بهار لیسانسمو میگیرم
    حالا که فرتگیر دومرحله ای شده اگه این مرحله آزمایشی امتحان بدمو قبول بشم
    اونوقت نرم آیا مبتونم اردیبهشت مجددا تو فراگیر ارشد شرکت کنم؟؟
    یا بخاطر نرفتنم باید سال بعد امتحانشو بدم؟
    مرسیییییییی :”)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    بله می شود مشکلی ندارد

  32. نویسنده دیدگاه : سکوت - در تاریخ : 16 مهر 1392

    با سلام
    1. آزمون ارشد فراگیر نمره منفی دارد؟ سایت تابناک در خبری آورده که نمره منفی دارد با تیتر “شهریه دوره های فراگیر پیام نور چقدر است ؟”. ولی دفترچه نوشته ندارد ؟ لافا پاسخ دهید .
    2. آیا می توان هم گزینه پژوهش محور را زد و هم آزمون محور ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    1- اگر طبق سنوات گذشته باشد خیر نمره منفی ندارد
    2- بله ولی در اولویت اونی که امتیازتون برسه قبول میشید یعنی هر دو با هم قبول نمیشید

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام .توصفحه اول سایت گلستان نوشته که حذفواضافه کلیه دانشجویان تا20مهر تمدیدشد پس شماکه همه خبرها رو میزنید برای چی اعلام نکردید.خواهش میکنم جواب بدید چون من یکی از درسهام رو میخوام وضعیتشوتغییربدم خواهش خواهش جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مهر 1392 :

    سلام
    بله تمدید شده است

  34. نویسنده دیدگاه : یسنا - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام.من دانشجوی نیمسال اخر هستم میخوام کنکور ثبت نام کنم.

    1-قسمت 27 ثبت نام باید سال و ماه اخد مدرک کارشناسی بزنم.
    من الان دانشجوی نیمسال اخر هستم .چی بزنم اینو؟؟؟؟

    2-من30بهمن 1390 فارغ التحصیل کاردانی شدم.بعد پشتش نیمسال دوم یعنی ورودی بهمن کارشناسی1390 شدم.
    حالا تو قسمت 26 سال و ماه ورود به کارشناسی چی بزنم؟؟
    بزنم اسفند1390 یا بهمن 1390؟؟؟
    من 30 بهمن 1390 فارغ التحصیل کاردانی شدم.

    ممنون میشم زود پاسخ بدین گیر این دو قسمت هستم.
    خواهش میکنم حذف نکنین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید و معدل و فرم معدل تا همین الان رو بگیرید و وارد کنید
    سالی که فارغ التحصیل می شوید. بزنید 30 بهمن 92 چون مربوط به کارشناسی شما می باشد نه کاردانی

  35. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام، من اگه بخوام آموزش مجازی برای ارشد انتخاب کنم باید چیکار کنم؟؟؟ توی دفترچه چیزی نبود!!! کی باید اعلام کنم که آموزش مجازی می خوام؟؟؟!!!
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    رشته های مجازی فعلا در فراگیر ارشد این دوره نیست

  36. نویسنده دیدگاه : اعتبار - در تاریخ : 16 مهر 1392

    با سلام ایا مدرک ارشد فراگیر اعتبار داره؟ وچقدره اعتبارش؟ ایا میشه به راحتی برای دکتری در دانشگاه سرارسری شرکت کرد؟ و میتوان تدریس کرد؟ واینکه از نظر استخدامی مشکلی نداره؟ ممنون میشم ج بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    مردک از سوی وزارت علوم تایید شده است پس دارای اعتبار زیادی می باشد. بله مشکلی جهت شرکت در دکتری نیست/

  37. نویسنده دیدگاه : داریوش علی زاده - در تاریخ : 17 مهر 1392

    سلام،دیروز بنده یه کامنت برای شما مدیریت محترم ارسال نمودم ولی متاسفانه کامنتو به نمایش نگذاشتید و جواب سوالات بنده را ندادید،1:ایا ظرفیت پذیرش هر دوره چه اموزش محور و چه پژوهش محور 15 نفر است یا 20 نفر 2:منظور از انتخاب یک کد و 20 ائتخاب محل رشته به چه معناست،مثال حقوق بین الملل کلا در تهران و عسلویه پذیرش خواهد نمود،3:اگه امکان داره یه نمونه کارنامه قبولی بهمن ماه 90 را به نمایش بگذارید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    1- در دفترچه اعلام شده مطالعه کنید.
    2- یعنی کلا میتوانید 20 کد رشته محل اتخاب کنید
    3- متاسفانه کارنامه داوطلبان در اختیار خودشان هست و منتشر نمی شود

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 مهر 1392

    توروخدا جواب بدید
    امکانش هست که کسی که از طریق سراسری در کارشناسی پیام نور قبول شده و 3ترم از درسش مونده تو کارشناسی ارشد فراگیر شرکت کنه؟تحصیل همزمان در کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور. من مهر 93 ترم آخرمه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    دوست عزیز مطالعه کنید قبل از ارسال نظر. شما باید تا 30 بهمن ماه 92 فارغ التحصیل بشوید تا بتوانید ثبت نام کنید!!!

  39. نویسنده دیدگاه : همراز - در تاریخ : 17 مهر 1392

    سلام درخصوص حذفیات منابع ارشد فراگیر حسابداری 92 سوالی داشتم که حسابداری مدیرت نشریه 131تودفترچه نوشته فصل 1و2و3و4 مطالعه شودخود کتاب 11 فصل ما باید فقط همینارو بخونیم؟؟؟ کتاب حسابداری و کنترل های مالی دولتی نوشته فصل 5و6و7و8و9 مطالعه شود حالا ما بقیه فصل هارو نخونیم؟آخه پارسال حذفیات خیلی کم بود من مشکوکم به این قضیه. ممنون میشم اگه زود جوابم بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    بله فقط فصل هایی که اعلام شده رو مطالعه کنید.

  40. نویسنده دیدگاه : مهناز - در تاریخ : 17 مهر 1392

    سلام بالاخره چه برنامه ای برای فراگیر مهر93 تعیین شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    مشخص نیست!!!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top