چاپ خبر

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 (نوبت چهاردهم) دانشگاه پیام نور / دانلود رایگان دفترچه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم سال 1393 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / مهلت ثبت نام تا 21 خرداد ماه 93

 

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم (سال 93) پیام نور

 

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر دانشگــــــاه پیام نور از 13 خردادماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 21 خردادماه 1393 ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه 14 شهریورماه 93 برگزار خواهد گردید.

پذیرش در این دوره فقط برای نیمسال مهر 93 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر امسال حداکثر تا 31 شهریورماه 93 باید فارغ التحصیل شده باشند.

پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در هر کد رشته محل 15 نفر به صورت پژوهش محور و در کد رشته محل های تهران نیز 20 نفر به صورت شیوه آموزش محور مجازی نیز پذیرش خواهند شد.


 

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم (سال 93) پیام نور
موارد ضروری
لینک

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 93 دانشگاه پیام نور (نوبت چهاردهم)

فعال – کلیک کنید
خرید کارت اعتباری پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناس ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور (نوبت چهاردهم) ، ورودی مهر 93 – هزینه 57.500 تومان غیر فعال – مهلت ثبت نام تمام

ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 93 (نوبت چهاردهم)

غیر فعال – مهلت ثبت نام تمام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 13 خردادماه 93 آغاز و تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 21 خردادماه 93 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند. ضمناَ توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

 

شرایط ثبت‌نام‌:

علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ،مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی شوند.لازم به توضیح است منحصراً داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و در جلسه امتحان شرکت و نهایتاً به عنوان پذیرفته شده از طریق سایت سازمان اعلام شوند مجاز به تحصیل در دوره¬های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خواهند بود .

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1393، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:

1- مراجعه به سایت سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org).

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت سازمان.

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4-با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 575.000 (پانصد و هفتادو پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون ، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) در روز جمعه مورخ 14 شهریورماه 1393 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه مورخ 12 شهریورماه 93 لغایت روز پنجشنبه مورخ 13 شهریورماه 93 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعیین می‌گردد.

 

توصیه‌های‌ مهم‌:

1- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه نمایند.

2- داوطلبان ضرورت دارد با توجه به تاثیر 20 درصدی معدل کارشناسی در نمره‌کل، نهایی در درج معدل خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت نمایند. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین معدل اعلام شده با معدل درج شده در مدارک و مستندات ارائه شده قبولی آنها در صورت پذیرفته شدن باطل خواهد شد.

3- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد رهگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

5- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های عمومی ‌اعلام ‌خواهد شد.

6- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام
    لطفا جواب بدین .

    اینکه دو ترم مهلت برای ثبت نمره درس پروژه هست اگر استاد قبول نکنند بیش ا یک ترم مهلت بدن ایا ترم بعد باید این درس را دوباره اخذ کنم ؟ من ترم اخرم چکار باید بکنم تا این اتفاق نیفته .

    با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    بله اگر استاد قبول نکند باید ترم بعد مجددا درس رو اخذ کنید

  2. نویسنده دیدگاه : سوال - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام.سوالم ربطی به اینجا نداره ولی میشه جواب بدید.من نمره دوتا ازدرسام جمع میانترم ونمره تستیش شدم 9.65ایامن قبولم نمرهای درس اختصاصیم هستش .سیستم این نمره روبه 10تبدیل میکنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    اگر کارشناسی هستید بله نمره تبدیل به 10 و قبول هستید

  3. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    در لینک خبری که برایتان فرستادم ایا ان ظرفیت های پذیرش و پدیرش الکترونیکی فراگیر فقظ مربوط به کارشناسی ارشد است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    بله فقط مربوط به کارشناسی ارشد می باشد

  4. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    با سلام من هر چغر قدر تلاش میکنم کارت اعتباری بخرم نمیشه می‌گه ارتباط با بانک برقرار نمی باشد خواهش میکنم سوالم را جواب دهید پاک نکنید من هنوز نتونستم ثبت نام ارشد انجام بدهم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز مشکل شما مشخص نیست. سعی کنید کارت اعتباری رو از کافی نت تهیه کنید اگر نمی توانید از منزل و یا محل کارتان خرید کنید

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام خدمت شما پشتیبان عزیز
    محبت کنین همونطور که به سوالات همه باصبوری جواب میدید منم از بلاتکلیفی این سوال تکراری دربیارید همراه باخبر فراگیر ارشد راجع به فراگیر کارشناسی هم امید دادید آیا امسال احتمالش هست؟
    صحبتی شایعه ای خبر غیررسمی چیزی ندارید؟
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    فعلا هیچ خبری نیست و طبق صحبتی که با مدیرکل مرکز آزمون دانشگاه پیام نور داشتیم فعلا تصمیمی برای پذیرش کارشناسی فراگیر نیست

  6. نویسنده دیدگاه : mona - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام من بهمن 92 درسم تموم کردم اما هنوز دنبال کارای مدرک نرفتم سال گرفتن مدرک باید همون بهمن وارد کنم و اینکه معدلم چی بزنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    سالی رو باید وارد کنید که اخرین نمره شما در سیستم دانشگاهی ثبت قطعی شده است.
    معدل رو هم باید از دانشگاه سوال کنید

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام، من دوره قبل (سیزدهم) در آزمون ثبت نام و کارت هم دریافت کردم ولی در جلسه آزمون حاضر نشدم، میتونم تو این دوره (چهاردهم) دوباره شرکت کنم؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام دوره بعد بدون ازمون کارشناسی مرداد ماه هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    هنوز اعلام شده ولی احتمالا بله

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام خسته نباشید
    اساتیدی که نمره میان ترم را ندادن باید چطوری پیگیری کنیم کلاسی که فقط 10 تا 12 تا دانشجو داشته مگه چقد زمان میبره تا نمره اش را وارد کنن حقوق مدنی 8 امتحانش تموم شد نمره پایان ترم هم اومد ولی میان ترم هنوز نزدن کارشناس هم که جوابگو نیست باید کجا و به کی مراجعه کنیم تریبت بدنی 1 هم عملیشو نزدن خواهشا ما رو از نگرانی در بیاریید متشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    از مسئول امور کلاسهای مرکزتان موضوع رو پیگیری کنید

  10. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    با عرض سلام و وقت بخیر،

    چون دفعه پیش موفق به دریافت پاسخ نشدم، مجدد از حضورتون میپرسم:

    در مورد رشته کارشناسی ارشد برق در دفترچه نوبت چهاردهم،
    با توجه به اینکه این رشته در جدول “آموزش محور مجازی” قید نشده است (و فقط در قسمت پژوهشی ذکر شده)، آیا در صورت قبولی در این رشته، هیچ امکانی برای گذراندن این رشته بدون پایان نامه (آموزش محور) وجود ندارد؟

    لطفا بنده را راهنمایی فرمائید. سپاسگزارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    به دلیل اینکه آموزش محور فعلا در دفترچه حذف شده دقیقا مشخص نیست که امکان تغییر شیوه بعد از قبولی هست یا خیر

  11. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    باسلام من در دوره سیزدهم قبول شدم و درسایت ثیت نام اولیه هم کردم ایا میتونم اونو ادامه بدم یا باید باز ازمون بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    می توانید ثبت نام کنید مشکلی ندارد ولی اگر در رشته قبلی دیگه ادامه ندادید. در غیر اینصورت زمانی که در رشته جدید قبول شدید باید برید و از رشته قبلی انصراف دهید

  12. نویسنده دیدگاه : mona - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    سلام و خسته نباشید
    کد دانشگاه و کد رشته کارشناسی را که دفترچه گفته از سایت سنجش پیدا کنید باید از کدوم قسمتش پیدا کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    در سایت سازمان سنجش به قسمت ثبت نام که مراجعه کنید ستون سمت راست گزینه های مربوط به این موضوع موجود است

  13. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    سلام و خسته نباشید .ببخشید سوالم شاید تکراری هستش ولی میخوام مطمئن باشم که اگه در آزمون فراگیر شیوه پژوهش محور قبول بشم .میتوانم از شیوه پژوهش محور به آموزش محور تغییر شیوه بدم .چون میخوام آموزش محور بخونم .ممنون میشم راهنماییم کنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    چون در این نوبت آموزش محور حذف شده است فعلا مشخص نیست که بتوانید بعد از قبولی تغییر شیوه دهید. ولی احتمالش هست که بتوانید

  14. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    سلام
    معرفی به استاد در تابستان ارائه می شود ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    بله ارائه می شود

  15. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    ببخشید یه سوال دیگه دارم تاریخ شروع معرفی به استاد را اعلام می کنید. با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    در زمان شروع انتخاب واحد ترم تابستان برای ثبت معرفی به استاد به مرکزتان مراجعه کنید

  16. نویسنده دیدگاه : افشاری - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    سلام
    امکان اینکه به طور آزمایشی در این آزمون شرکت کنیم هست یا نه ؟
    دانشجو ترم اخر معماری هستم و فقط و فقط احتمال اینکه پایان نامه ام برای بعد از 31 شهریور باشد هست می خواستم بدونم اگر شرکت کنم و قبول بشوم و نروم امکانش هست برای دوره بعد هم بتوانم کنکور بدهم یا نه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد و می توانید شرکت کنید

  17. نویسنده دیدگاه : مونا - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    چرا سوالمو حذف میکنید مگه حرف بدی زدم امیدوارم اینبار حذفش نکنید( شهریه این ترمو که280000تومن هست رو نپرداختم تا اونجا که میدونم اگه بدهکار باشیم این اجازه رو نداریم که انتخاب واحد کنیم ولی اینو میدونم که میتونیم تو امتحان پایان ترم شرکت کنیم درسته? ولی تو سیستم گلستان کارت ورود به جلسه امتحان برای من وجود نداره آیا به خاطر بدهکاریمه?)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    بله می توانید امتحان دهید.
    بله به دلیل بدهی شهریه می باشد

  18. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید .لطفا محبت کنید و پاسخ من را بدهید
    1-بعد از قبولی ارشد فراگیر چند ترم درس میخوانیم .هر ترم چند ماه طول میکشد ؟؟؟
    2-برای انتخاب درسها در ترم های بعد آیا خودمان میتوانیم انتخاب کنیم ؟
    3-ارشد چند سال طول میکشد ؟؟؟
    خیلی ممنون میشوم که راهنماییمان میکنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    1- بستگی به شما دارد ولی به صورت استاندارد 4 ترم . هر ترم حدود 3 الی 4 ماه
    2- بله خودتان باید انتخاب واحد کنید.
    3- دو سال

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    با سلام خسته نباشید

    با حذف شیوه آموزش محور، تغییر شیوه مثل قبل برای ورودیهای جدید ترم بعد هم ممکنه؟ در این خصوص اطلاع دقیق دارید؟

    تشکر از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    فعلا مشخص نیست

  20. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    باسلام تاثیر 20درصدی معدل روکه میگن یعنی معدل چندباشه برای فراگیرارشد؟مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    معدل چند باشه یعنی چی؟؟؟ هر چی معدل شما بهتر باشد تاثیرش بیشتر هست دیگه!!

  21. نویسنده دیدگاه : فردین - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    با سلام
    من با مدرک کارشناسی آموزش و پرورش ابتدایی می خواهم در آزمون نوبت 14 فراگیر ارشد رشته رفتار حرکتی گرایش رشد حرکتی شرکت کنم ، می خواستم بدونم که در صورت قبولی چند واحد جبرانی را باید پاس کنم؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    مشخص نیست و کارشناس رشتتون اعلام می کند ولی معمولا 12 واحد درسی

  22. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    یک سوال مدیر گرامی.. من درسی رو ترم پیش یه درس مهم که پیش نیاز چند تا درس بود رو افتادم. این ترم اون رو برداشتم و درس های پس نیازش رو هم تونستم بردارم و باهم بخونم.این ترم دانشگاه نرفتم و همه رو حذف کردم.ترم بعد هم میتونم خود درس و پس نیاز هاش رو بردارم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    بله می توانید مشکلی ندارد

  23. نویسنده دیدگاه : امیرعلی - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    سلام، اگه یه دانشجو جزو استعداد درخشان پیام نور باشه و یک رشته رو انتخاب کنه، در صورت قبولی تو آزمون فراگیر در یه رشته دیگه میتونه همزمان هر دو رشته رو ادامه بده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    خیر نمی تواند. تحصیل همزمان در مقطع تحصیلات تکمیلی ممنوع می باشد

  24. نویسنده دیدگاه : shekoueh - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    با سلام .
    ممنون از شما برای راهنمایهاتون.من رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش مدیریت شهری شرکت کردم.از کجا باید تستهای منابع ازمونم رو تهیه کنم؟چگور باید بخونم که قبول بش

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    از لینک زیر می توانید نمونه سوالات ازمون های قبلی رو تهیه و مطالعه کنید:
    http://unip.ir/?page_id=1417

  25. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    باسلام وسپاس از جوابگوی شما به داوطلبان
    (تورو خدا زودتر جواب سوالمو بدین.مرسی)
    میخواستم بدونم 1-اگه معدل کارشناسی 13.63 باشه نمیتونم امتحان فراگیر ارشد ثبت نام کنم؟
    2-من کارشناسی اقتصاد نظری دارم میتونم واسه مدیریت بازرگانی اسم بنویسم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1393 :

    سلام
    1- چرا می شود مشکلی ندارد و محدودیت معدلی ندارد!!
    2- بله می توانید

  26. نویسنده دیدگاه : ارزو - در تاریخ : 20 خرداد 1393

    سلام وخسته نباشید.آیا فراگیر ارشد پیام نور درسال93 دو بار آ زمون برگزار میکنه؟خواهشا زود جواب دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    خیر همین 1 بار هست

  27. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    وقت تلف کردن ازمون پیام نور اگه برا ملی بخونی راحتر قبول میشی

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    سلام.توروخداجواب بدیدخیلی استرس دارم.من نمره یکی ازدرسای اختصاصیموشدم9.65.ایااین ترم هم این قانون هست که9ونیم به بالاقبوله؟میترسم شانس من این قانون دیگه نباشه؟توروخداحذف نکنین وجواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    اگر مقطع کارشناسی هستید بله قبول هستید

  29. نویسنده دیدگاه : محمد رضا - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    سلام….آیا کسانی که در دوران خدمت سربازی هستند می توانند بدون انصراف از خدمت در آزمون فراگیر شرکت کنند و در حین خدمت ادامه تحصیل دهند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد. ولی نظام وظیفه تحصیل همزمان با سربازی رو ممنوع اعلام کرده است

  30. نویسنده دیدگاه : oliver - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    با سلام. شما اطلاعی در مورد لیست استعدادهای درخشان ندارید؟ کی اسامی اعلام می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    مشخص نیست

  31. نویسنده دیدگاه : امیررضا - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    سلام.ببخشیدایامعدل کارشناسی اتباع خارجی بایدبالای 14 باشه.وگرنه مدرک معادل میدهند.ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    برای ثبت نام در ارشد فراگیر بله باید بالا 14 باشد در غیر اینصورت در زمانی که قبول شوید از شما ثبت نام به عمل نخواهد آمد

  32. نویسنده دیدگاه : پریماه - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    با سلام
    شرمنده سوالم ربطی به خبر نداره اما ممنون می شم جواب بدهید.
    در ترم تابستان امکان گرفتن مهمان وجود داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1393 :

    سلام
    بله وجود دارد

  33. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 21 خرداد 1393

    برای ادامه بحث و گفتگو در این مورد مراجعه کنید به :

    تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم (سال 93) پیام نور

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top