چاپ خبر

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 (نوبت چهاردهم) دانشگاه پیام نور / دانلود رایگان دفترچه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم سال 1393 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / مهلت ثبت نام تا 21 خرداد ماه 93

 

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم (سال 93) پیام نور

 

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر دانشگــــــاه پیام نور از 13 خردادماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 21 خردادماه 1393 ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه 14 شهریورماه 93 برگزار خواهد گردید.

پذیرش در این دوره فقط برای نیمسال مهر 93 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر امسال حداکثر تا 31 شهریورماه 93 باید فارغ التحصیل شده باشند.

پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در هر کد رشته محل 15 نفر به صورت پژوهش محور و در کد رشته محل های تهران نیز 20 نفر به صورت شیوه آموزش محور مجازی نیز پذیرش خواهند شد.


 

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم (سال 93) پیام نور
موارد ضروری
لینک

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 93 دانشگاه پیام نور (نوبت چهاردهم)

فعال – کلیک کنید
خرید کارت اعتباری پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناس ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور (نوبت چهاردهم) ، ورودی مهر 93 – هزینه 57.500 تومان غیر فعال – مهلت ثبت نام تمام

ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 93 (نوبت چهاردهم)

غیر فعال – مهلت ثبت نام تمام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 13 خردادماه 93 آغاز و تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 21 خردادماه 93 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند. ضمناَ توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

 

شرایط ثبت‌نام‌:

علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ،مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی شوند.لازم به توضیح است منحصراً داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و در جلسه امتحان شرکت و نهایتاً به عنوان پذیرفته شده از طریق سایت سازمان اعلام شوند مجاز به تحصیل در دوره¬های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خواهند بود .

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1393، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:

1- مراجعه به سایت سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org).

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت سازمان.

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4-با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 575.000 (پانصد و هفتادو پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون ، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) در روز جمعه مورخ 14 شهریورماه 1393 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه مورخ 12 شهریورماه 93 لغایت روز پنجشنبه مورخ 13 شهریورماه 93 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعیین می‌گردد.

 

توصیه‌های‌ مهم‌:

1- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه نمایند.

2- داوطلبان ضرورت دارد با توجه به تاثیر 20 درصدی معدل کارشناسی در نمره‌کل، نهایی در درج معدل خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت نمایند. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین معدل اعلام شده با معدل درج شده در مدارک و مستندات ارائه شده قبولی آنها در صورت پذیرفته شدن باطل خواهد شد.

3- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد رهگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

5- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های عمومی ‌اعلام ‌خواهد شد.

6- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    کسی که کارشناسی فراگیر داره میتونه برای ارشد فراگیر هم شرکت کنه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 خرداد 1393 :

    بله می تواند

  2. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    باسلام
    دانشجوی ترم آخرهستم که 6واحدرو تابستان بردارم فارغ التحصیل میشم.میتونم تو آزمون شرکت کنم؟
    اجازه تحصیل همزمان در مقطع دکترا و ارشد با هم هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    اگر مطمئن هستید دروسی که برای فارغ التحصیلی دارید در تابستان ارائه می شود و تا 31 شهریورماه فارغ التحصیل می شود بله می توانید.
    خیر امکان پذیر نیست

  3. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    سلام خدمت شما
    عذرخواهی میکنم چون الان بازار ارشد داغه سوالمو اینجا مطرح میکنم
    راجع به فراگیر کارشناسی پیگیری کردین؟ خبری دارین؟
    ممنون…..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 خرداد 1393 :

    سلام
    طبق آخرین صحبتی که با جناب آقای ترابی داشتیم فعلا خبری از کارشناسی فراگیر نیست

  4. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    با سلام
    یه سوال داشتم ممنون میشم پاسخم رو بدید.
    من لیسانس زبان دارم از دانشگاه دولتی و الان هم کارمندم. ارشدم رو تو پیام نور دارم میگیرم در رشته زبان فقط پایان نامه مونده.
    1.میخواستم لیسانس حقوق از پیام نور بگیرم آیا امکان داره؟؟ 2. و از چه طریق و چه زمانی میتونم ثبت نام کنم؟ 3. فراگیر کارشناسی میگیرند؟
    ممنون از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    بذارید ارشدتان تمام شود بعد. از طریق آزمون سراسری. فراگیر کارشناسی حذف شده است و فعلا خبری از پذیرش مجددش نیست

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    بنام خدا
    با سلام. آیا می توان برای دوره های مجازی ارشد، امتحانات پایان ترم را در جایی غیرا ز محل دانشگاه انجام داد (در نزدیکترین محل سکونت خودمان: از شبستر)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 خرداد 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  6. نویسنده دیدگاه : آوا - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    سلام پشتیبان تورو خدابه سوال من جواب بدین بااین ظرفیتهای کم قبولی خیلی سخت میشه میخام روانشناسی شرکت کنم وحتمابایدتهران قبول بشم به نظرشما نمره ترازبرای قبولی درتهران چقدربایدباشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 خرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز اصلا مشخص نیست و بستگی به سایر نمرات داوطلبان آن کد رشته محل دارد

  7. نویسنده دیدگاه : shohreh - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    سلام وقتتون بخیر . میخواستم بدونم میشه همزمان دوره ی مجازی و عادی رو شرکت کرد ؟یعنی کد رشته ها رو باهم وارد کرد ؟ یا باید دو تا کارت جدا گرفت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    بله می شود

  8. نویسنده دیدگاه : omid - در تاریخ : 15 خرداد 1393

    سلام پشتیبان عزیز لطفا به بنده هم پاسخ دهید .
    معدل من در ارشد زیر 14 است وترم آخر هستم و فرصتی برای جبران معدل ندارم و باید برم خدمت . حالا چکارکنم ؟اخراج میشم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    اگر در زمان فارغ اتحصیلی معدل کلستان زیر 14 باشد به شما چند درس اضافه داده خواهد شد تا معدل خود را بالا بکشید و اگر باز هم نتوانید بله برای شما مدرک صادر نمی شود.

  9. نویسنده دیدگاه : * Ali * - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    سلام

    یکی از استاد ها به هیچ کس نمره نداده

    آیا ساتاد میتونه درس عادی باشه و نمره نده ؟

    استاد احساس کرده سوالات لو رفته و برای همین به هیچ کس میان ترم نداد

    میشه شکایت کرد ؟ باید چیکار کرد ؟ کجا رفت ؟
    به جایی میرسیم ؟

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    به رئیس مرکزتان موضوع رو مطرح کنید تا رسیدگی کند

  10. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    سلام. میشه همزمان مجازی وپژوهش محور رشته موردنظرمو انتخاب کنم یا فقط باید یکیوانتخاب کنم؟لطفا جواب بدین منتظرجوابم.ایا اگه مجازی هم جز کدرشته هامون باشه باید بریم تهران کنکور بدیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز شما 20 تا انتخاب می توانید برای یک رشته و در یک گرایش داشته باشید !!
    فرقی هم نمیکند پژوهش محور یا مجازی می توانید انتخاب کنید

  11. نویسنده دیدگاه : ahmad - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    ممنون این یعنی اوج پشتیبانی
    یه سوال من بهمن تموم میکنم میتونم ارشد شرکت کنم ودر صورت قبولی با یه ترم مرخصی از ترم دوم شروع کنم؟
    خواهشا جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    خیر نمی توانید

  12. نویسنده دیدگاه : بردیا - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    سلام
    اونوقت کسانی که تا شهریور فارغ التحصیل میشوند، معدل را چند بزنند که موقع قبولی به مشکل مغایرت معدل برنخورند؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز دفترچه را بخوانید در صفحات آخر برگه مربوط به “فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان نیمسال آخر دور ههای کارشناسی متقاضی شرکت” هست که باید بدین مرکزتان اونها خودشون معدل رو براتون ثبت میکنند

  13. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    سلام خدمت پشتیبان محترم
    بابت اطلاع رسانی سپاس گزارم
    چند تا سوال داشتم از خدمت شما
    در دفترچه برای شیوه آموزش محور مجازی ذکر شده که لازم است دانشجو مهار تهای هفت گانه کار با رایانه و نرم افزارهای
    مرتبط را آموخته باشد. آیا دال بر این موضوع است که شخص حتما باید مدرک ICDL داشته باشد؟ و اینکه من کارشناسی نرم افزار دارم و ارشد نرم افزرا می خوام شرکت کنم و برای دوره مجازی آیا باز هم لازم است که مدرک ICDL داشته باشم و الان که این مدرک رو ندارم نمی تونم شرکت کنم تو دوره های مجازی؟
    سوال دیگه ای هم که دارم اینه که من تفاوت دوره های آموزش محور و پژوهش محور رو می دونم ولی نمی دونم آموزش محور چه مشکلی داره که خیلی از دوستان به دنبال تبدیل آن به پژوهش محور هستند؟؟؟؟
    سپاس بابت پاسخگویی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    قبلا میگفتم حتما باید icdl داشته باشند ولی خوب این موضوع زیاد جدی گرفته شد و الان هم زیاد جدی گرفته نمی شود.
    چرا می توانید مشکلی ندارد
    آموزش محور به دلیل نداشتن واحد پایان نامه که یک امتیاز زیاد برای مصاحبه دکتری محسوب می شود ، ممکن است بعدها برای مصاحبه دکتری رد شوید. البته خیلی کم این موضوع پیش امده

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    باسلام وخسته نباشید. من لیسانس مدیریت دولتی دارم می تونم در رشته روانشناسی یا علوم تربیتی برای ارشد شرکت کنم؟ آیا باید واحد های تخصصی این رشته ها رو پاس کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    بله می توانید. بله باید دروس جبرانی بگذرانید

  15. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    سلام چرا سوالاتو حذف میکنید.جوابموبدین.میشه همزمان کدرشته های پژوهش محور ومجازی دریک رشته انتخاب کرد؟منظورم اینه ک ثلا میشه هم کدرشته های عمران پژوهش محور وهم مجازی باهم انتخاب کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 خرداد 1393 :

    سلام
    بله

  16. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    با سلام و تشکر از زحماتتون .عاجزانه میخوام جوابم رو بدهید من ده سال پیش کارشناسی آموزش ابتدایی گرفتم وحالا با اینکه معلمم میخواهم امتحان بدهم
    1- آیا کلاسهای این فراگیر پیام نور با پنج روز کارم تداخل ندارد ؟
    2- آیا پایان نامه خیلی سخت است ؟؟
    3- به نظر شما با اینکه دو تا بچه دارم و شاغلم آموزش محور انتخاب کنم یا اونی که پایان نامه داره ؟؟؟
    4- آیا میتوانم در خانه کتابها را بخوانم و نیازی به سر کلاس رفتن ندارم ؟؟
    5 – اصلا فراگیر پیام نور کلاس درس اجباری هم دارد ؟؟که اگر نرویم غیبت بخوریم ؟؟؟التماس میکنم جوابم بدهید .میخواستم فردا بروم مرکز استانمان کتاب بخرم .منتظر جواب شما میشوم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    1- دوست عزیز حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند. برگزاری کلاسها هم هر مرکزی متفاوت است
    2- بله سخت است
    3- انتخاب با خود شماست
    4- ..
    5- …
    (دوست عزیز با یک اسم نظر ارسال کنید و همه سوالات خود را در یک نظر ارسال کنید.در غیر اینصورت علاوه بر اینکه سوالات شما حذف می شود ، دسترسی شما به سایت مسدود خواهد شد . با اسامی مختلف رفیعی – قاسم – سارا و… نظر ارسال میکنید. تمام اطلاعات نظردهندگان در سیستم ما ثبت می شود و مشخص هست)

  17. نویسنده دیدگاه : قاسم - در تاریخ : 16 خرداد 1393

    سلام همراه عزیز .د رنظرات دوستان خواندم که معدل زیر 14 مدرک صادر نمیشود .حالا پشیمانم از ثبت نام کردن .آیا امکان دارد که کسی بدون رفتن سر کلاس معدل بالای 14 بیاورد ؟؟؟راستی کد رشته تحصیل در مقطع کارشناسی و کد موسسه محل اخذ مدرک را دقیقا از کجا تهیه کنیم ؟هرچی توی سنجش میگردم نیست . لطفا جواب بدهید .منتظر جواب شما هستم /

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    بله خیلی ها بدون کلاس معدل های بالا دارند!!
    در همان صفحه ثبت نام سمت راست ستونی هست که این موارد در آن وجود دارد
    (دوست عزیز با یک اسم نظر ارسال کنید و همه سوالات خود را در یک نظر ارسال کنید.در غیر اینصورت علاوه بر اینکه سوالات شما حذف می شود ، دسترسی شما به سایت مسدود خواهد شد . با اسامی مختلف رفیعی – قاسم – سارا و… نظر ارسال میکنید. تمام اطلاعات نظردهندگان در سیستم ما ثبت می شود و مشخص هست)

  18. نویسنده دیدگاه : Amin - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    سلام
    این جواب شما به سوال من توی یکی از پستهای قبلی بوده :
    “سلام
    ورودی های ۸۶ به بعد تا ۹۲ اولین نمره مردودی و آخرین نمره قبولی در معدل کلشون تاثیر دارد. و ورودی های ۹۲ اگر بعد از مردودی در یک درس در ترم بعد نمره آن درس را از ۱۴ به بالا بگیرند نمره مردودی از کارنامه فرد حذف می شود.
    حذف می شود”

    چند بار قبلن پرسیدم اما جوابی نگرفتم. میخواستم بدونم این قانون برای ارشده یا کارشناسی؟ چون من ارشد میخونم.

    یه سوال دیگه اونم اینکه پیام نور خودش گفته که دیگه آموزش محور حذف میشه اما چرا توی دفترچه اش هنور برای بعضی رشته ها آموزش محور هم ظرفیت داره؟

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    خیر این برای کارشناسی می باشد و ربطی به ارشد ندارد و نمره اول ردی در ارشد محاسبه می شود.
    آموزش محور ها مربوط به رشته های مجازی می باشد

  19. نویسنده دیدگاه : کیوان - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    اخه این تاثیر معدل را چرا بر نمیدارن؟به نظر شما کسی که با معدل 14 از دانشگاه شریف فارغ التحصیل میشه با کسی که با معدل 19 از دانشگاه یکی از روستاها فارغ التحصیل میشه معدلشون قابل مقایسه است؟یعنی همه دانشگاههای ما در یک سطح هستن؟

  20. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    با سلام و خسته نباشید
    آزمون فراگیر در تاریخ 14 شهریور برگزار میشود . آیا همه دروس با هم امتحان گرفته میشود یا هر درس روز مشخصی دارد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    بله همه دروس در همان 14 شهریور ماه برگزار می شود

  21. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    سلام خسته نباشید.اگه لیست استعدادهای درخشان از طرف سازمان مرکزی اعلام بشه شما اعلام میکنید؟یک سوال دیگه هم داشتم منظور از دفاع از پایان نامه در پیام نور چیه؟اخه من پایان نامه کارشناسی رو که دادم اصلا دفاع نکردم فقط به استاد راهنمام تحویل دادم.ممنون از زحماتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    بله اعلام و اطلاع رسانی خواهیم کرد.
    پایان نامه کارشناسی با ارشد متفاوت است. برای ارشد باید جلوی چند استاد پایان نامه خود را کامل توضحیح دهید و به سوالات اساتید و یا دانشجویان پاسخ دهید و از پایان نامه خود دفاع کنید

  22. نویسنده دیدگاه : Telli - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    من میخوام روانشناسی عمومی شرکت کنم برای ارشد فراگیر. ساکن تهران هستم. آیا اگر جز تهران که ظرفیتش فقط 15 نفره، عسلویه و کیش رو هم انتخاب کنم که ظرفیت پذیرشم بیشتر بشه در صورت قبولی در بر فرض عسلویه مجبورم برای امتحانات پایان ترم و غیره برم عسلویه؟ یا میشه بعد از قبولی بتونم کلا منتقل کنم همه چیز رو به تهران؟ ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    خیر می توانید برای امتحانات تعیین محل آزمون کنید و هر جایی که دوست دارید رو برای امتحانات خود انتخاب کنید.
    خیر ارشد انتقالی ندارد

  23. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    جناب پشتیبان سلام
    ممکنه بفرمایید آیا مبلغ شهریه ی هر ترم ارشد فراگیر پیام نور در دانشگاه های بین المللی قشم و کیش با دیگر دانشگاه های کشور تفاوت می کنه یا نه؟ اگر تفاوت می کنه ،شهریه ی ثابت و متغییر اون چه قدره؟لطفا زودتر پاسخ بدید .عجله دارم.خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    خیر تفاوتی ندارند

  24. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    با سلام و خسته نباشید

    آیا کتاب‌های معرفی شده (برای رشته نرم افزار) همگی به زبان انگلیسی هستند (آیا معادل فارسی دارند)؟ و آیا آزمون هم به زبان انگلیسی هست؟

    با احترام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1393 :

    سلام
    اینکه معادل فارسی دارند یا خیر اطلاعی نداریم باید بگردید.
    خیر فارسی می باشد

  25. نویسنده دیدگاه : محمد123 - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    سلام. ببخشید آیا مدرک پزوهش محور بالاتر ازآموزش محور است؟ تو مدرک ارشد پژوهش یا آموزش محور بودن ثبت میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    بالاتر ندارد ولی مدرک پژوهش محور به دلیل داشتن واحد پایان نامه بهتر است.
    خیر ثبت نمی شود ولی خوب مشخص هست به دلیل نداشتن واحد پایان نامه برای آموزش محور

  26. نویسنده دیدگاه : ...... - در تاریخ : 17 خرداد 1393

    با سلام نمره قبولی دروس جبرانی ارشد چنده و ایا در معدل کل تاثبر داره ? با تشکر از زحماتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    نمرات قبولی جبرانی کارشناسی 10 و جبرانی ارشد 12 می باشد
    خیر تاثیر ندارد

  27. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام خسته نباشید ممنون از پاسخ گوییتون.خواستم بپرسم لیست اراعه دروس فراگیر رو از کجا میشه تهیه کرد؟مثلا اگه من بازاریابی قبول شم از کجا باید بفهمم که چه دروسی رو باید بگذرونم؟ممنون

  28. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام ایا ترم تابستان شهریه ثابت داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    بله دارد

  29. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام خسته نباشید اگرارشد پژوهش محور قبول شوم میتوانم به اموزش محور تقاضای انتقال بدهم؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    مشخص نیست فعلا

  30. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام.من کارشناس عمران هستم.اول تیر عازم خدمت سربازی هستم.میتونم امسال ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد ولی از نظر نظام وظیفه تحصیل همزمان با سربازی ممنوع می باشد

  31. نویسنده دیدگاه : حسینی - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام پشتیبان عزیز
    میخام برای یکی از دوستانم ، برای ارشد فراگیر ثبت نام کنم و رشته ای رو انتخاب کرده که فقط ، پردیس تهران اونو داره ، میخواستم بدونم که آیا کسانی که در دانشگاه پردیس تهران هم درس می خونن ، آیا مانند سایر دانشجویان ارشد می توانند ، برای آزمون پایان ترم هر درس ، محل مورد نظر خود را در شهر خود انتخاب کند یا اینکه فقط باید به تهران برود و در پردیس تهران امتحان دهد .
    خواهشا فوری جواب دهید ، چون می خواهم هر چه زودتر برای او ثبت نام کنم و چون او مشغول کار است و نمی تواند همیشه به تهران مراجعه کند ، می خواهد ببیند که می تواند در شهر خود امتحان دهد یا خیر ؟
    با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    بله می توانند مشکلی ندارند.

  32. نویسنده دیدگاه : Telli - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    ببخشید که مجددا می پرسم، یعنی من در صورت قبولی در کیش در رشته روانشناسی که احتمال زیاد کلاسهای حضوری هم نداره، برای امتحانات میان ترمها و پایان ترمهای بعدی میتونم همه رو تهران امتحان بدم و دیگه نرم کیش واسه امتحانات پایان ترمها؟ ممنون از صبر و حوصله تون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    برای امتحانات میان ترم خیر باید به مرکز خودتان مراجعه کنید و لی برای پایان ترم بله هر جایی رو بخواین میتونید برای پایان ترم تعیین کنید

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام. میخواستم بدونم برای ورود به دانشگاه از ترم بهمن ، تاریخ ازمون فراگیر چه زمانی است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    احتمال 99 درصد برای بهمن 93 پذیرشی نخواهند داشت تا سال بعد

  34. نویسنده دیدگاه : آوا - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    سلام من نوبت سیزدهم نمراتم بالا بودن همه واحدهارونمره قبولی گرفتم ولی قبول نشدم حالا بایکی ازاین موسسه هاتماس گرفتم گفتن چون کلاس شرکت نکردی رد شدی یعنی شرکت تو کلاسها امتیاز داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    خیر به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و موسسات فقط واسه اینکه از داوطلبان پول بگیرند این صحبت ها رو میکنند. اصلا صحت ندارد و هیچ امتیازی هم ندارد جز اینکه پول الکی خرج میکنید!!

  35. نویسنده دیدگاه : hadi - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    با سلام.من اگه ترم تابستان هم بردارم باز28 واحدم میمونه و از طرفی سنوات تحصیلی من هم امسال تموم میشه می خواستم بدونم دانشگاه بهم یکی دو ترمی فرصت میده یا نه؟ چون اگه قراره بهم فرصت ندن بهتره همین الان انصراف بدم برم سربازی.پیشنهاد شما چیه؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    باید به دانشگاه درخواست دهید تا بررسی شود. ولی در اکثر موارد موافقت می شود

  36. نویسنده دیدگاه : mina - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    با سلام
    خواستم ببینم ارشد فراگیر الان برای فقط ورودی مهر هست یا اینکه ورودی مهرو بهمن با هم هست . یا اینکه ورودی بهمن دوباره دفترچه میاد .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    خیر فقط برای پذیرش مهر 93 می باشد.
    خیر برای امسال فقط همین پذیرش مهر 93 می باشد تا سال بعد

  37. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    با سلام خدمت شما ایا طبقاین خبر ..
    ایا در مهر 93 برای فراگیر پیان نور پذبرش در مقطع کارشناسی وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز اون مهر که اعلام شده برای ازمون سراسری و بدون آزمون هست.
    پذیرش فراگیر کارشناسی حذف شده است

  38. نویسنده دیدگاه : مهری - در تاریخ : 18 خرداد 1393

    تو دفترچه قید شده که برای آزمون مجازی محل امتحان تهران است.من که میخوام هر دو پژوهش محور ومجازی رو انتخاب کنم چرا از شهرستان بیام تهران؟ آیا این درسته 1500 کیلومتر بیام تا تهران؟

  39. نویسنده دیدگاه : navid - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    سلام
    خسته نباشید
    در مورد سهمیه شاگرد اولی اطلاعیه ندارید؟؟؟
    من از واحدمان پرسیدم میگن هنوز سنجش بخشنامه نفرستاده در حالیکه سنجش تو دفترچه زده بود فرم رو پر کنین!
    از طرفی این سهمیه شاگرد اولی در پیام نور چه طوری هستش
    یکی میگه باید در واحد خودت اول بشی یکی میگه در استان و یکی هم میگه فقط یه نفر از کشور انتخاب میشه!!
    منظور من سهمیه شاگرد اولی باآزمون هستش نه 10%برتر که بدون کنکور
    ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    در این مورد اطلاعی نداریم و کلا چیزی در این مورد نشنیده اید و تا ایی اطلاع داریم فقط همان 10 درصد برتر فعلا پذیرش به صورت بدون ازمون می باشد!!

  40. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 19 خرداد 1393

    با عرض سلام مجدد .آیا بعد از ثبت نام و گرفتن پرینت میتوان رشته را تغییر داد و آن را ویرایش کرد ؟چه زمان میتوان این کار را کرد ؟؟؟ممنون از پاسخگویی شما .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1393 :

    سلام
    فقط اطلاعات فردی رو می توانید ویرایش کنید که احتمالا همان زمان دریافت کارت باشد

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top