چاپ خبر
اختصاصی پیام نورنا /

واجدین شرایط معرفی به استاد ترم تابستان 93 پیام نور / بخشنامه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : واجدین شرایط معرفی به استاد ترم تابستان 93 دانشگاه پیام نور اعلام شدند / بخشنامه

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : متاسفانه برخی از مراکز پیام نور به دانشجویان می گویند که امکان اخذ معرفی به استاد ترم تابستان 93 برای دروس مورد نظر که ارائه نمی باشد ، که این موضوع کاملا تکذیب می شود مراکز موظف هستند در هر نیمسالی که دانشجو دارای شرابط معرفی به استاد است با او همکاری لازم را انجام دهند.

به همین دلیل با پیگیری های دانشجویان برای این موضوع ، سازمان مرکزی پیام نور با صدور و ابلاغیه بخشنامه ای به مراکز اعلام کرد که امکان اخذ معرفی به استاد ترم تابستان 93 دانشگاه پیام نور ، برای دروس که چه ارائه شده باشند و چه ارائه نشده باشند برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد.

در این بخشنامه آمده است که : پیرو بند 7 دستورالعمل انتخاب واحد دوره تابستانی سال 93 (+اینجا) مورخ 8 تیرماه 93 در مورد معرفی به استاد ترم تابستان 93 به اطلاع روسای مراکز استانی می رساند که :

1- واجدین شرایط معرفی به استاد مقطع کارشناسی ، در صورتیکه تنها دو درس نظری باقیمانده داشته باشند می توانند (در صورت ارائه یا عدم ارائه درس به صورت موردی و با گروه دوصفر) به صورت معرفی به استاد بگذرانند.

2- واجدین شرایط معرفی به استاد مقطع کارشناسی ارشد ، صرفا دانشجویان شیوه آموزشی (فقط آموزش محور) مقطع کارشناسی ارشد در صورتیکه تنها یک عنوان درس نظری باقیمانده داشته باشند می توانند (در صورت ارائه یا عدم ارائه درس به صورت موردی و با گروه دوصفر) به صورت معرفی به استادبگذرانند.

 

دقت داشته باشید زمان ثبت نام و انتخاب دروس برای معرفی به استاد ترم تابستان 93 ، طبق تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور (+اینجا) از تاریخ 6 تیرماه 93 لغایت 5 مردادماه 93 می باشد که برای ثبت معرفی به استاد باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنید و درخواست معرفی به استاد کنید.

 


توضیحــــــــات مهــــــــــــم

در دانشگاه پیام نور دانشجو می تواند بجای آنکه در طول ترم همانند سایر دانشجویان درسی را امتحان بدهد با هماهنگی مرکز خود اقدام به اخذ درس به صورت معرفی به استاد کند و امتحان درس مورد نظر را زودتر از زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه بدهد.

در معرفی به استاد پیام نور امتحان درس مورد نظر توسط استاد معرفی شده گرفته می شود دانشجو می تواند میزان مطالعه و نحوه امتحان را با استاد خود هماهنگ کند!

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی تنها یک و یا دو درس نظری باقی مانده داشته باشد تا فارغ التحصیل شود (تعداد واحد مهم نیست درس دیگری هم نباید داشته باشد) می تواند آن دروس را به صورت معرفی به استاد اخذ کند. (مطالعه شرایط و بخشنامه معرفی به استاد – کلیک کنید)

 

برای مشاهده بخشنامه در سایز اصلی برروی آن کلیک کنید

18457

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 مرداد 1393

    سلام ببخشید شهریه معرفی به استاد ترم تابستان کمتر ازمعرفی به استاد پاییزاست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز تفاوتی ندارد

  2. نویسنده دیدگاه : ؟ - در تاریخ : 11 مرداد 1393

    من پروژه کارشناسی رو ترم قبل برداشتم اما هنوز تحویل ندادم. یه درس غیر از اون برام مونده بود که تکدرس تو تابستون گرفتم و امتحان دادم. با توجه به اینکه نمره پروژم نیومده بود ایراد داشت که تکدرس برداشتم؟حالا که دانشگاه ایراد نگرفت و امتحان دادم چی میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1393 :

    مشخص نیست. بستگی به مرکزتان دارد که بعد براتون ایراد بگیرند یا خیر. البته فقط چون 2 درس برای فارغ التحصیلی داشتید شاید مشکلی نباشد

  3. نویسنده دیدگاه : منا - در تاریخ : 13 مرداد 1393

    نمرات معرفی به استاد را استادم تصحیح کرده منتهی نزدند باید چه کار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1393 :

    نمرات معرفی به استاد رو باید مرکزتان ثبت کند. بعد از تعطیلات مراجعه کنید به مرکزتان

  4. نویسنده دیدگاه : رامین سعیدی - در تاریخ : 1 شهریور 1393

    سلام درموردشهریه معرفی به استاد توضیح میدیدتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 شهریور 1393 :

    سلام
    شهریه ثابت کامل و شهریه متغییر نصف دریافت می شود.

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 شهریور 1393

    با سلام من کارشناسی ارشد میخونم.ترم قبل دو درس افتادم. موقع انتخاب واحد ترم تابستان به دلیل اینکه نمره یکی از درسام تایید نشده بود امکان انتخاب اونو نداشتم . با مراجعه به سایت شما متوجه شدم که پیام نور به دلیل اصلاح کلید سوالات ، تایید نمرات به تاخیر افتاده و متاسفانه این دیر تایید کردن به ضررم تمام شد و الا من تابستان اون درس رو می گرفتم. به هر حال دود این اقدام به پشم من رفتم. ناچار یک درس رو انتخاب کردم و نمره هم آوردم. حالا تکلف من چیست ؟ اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 شهریور 1393 :

    سلام
    کاری نمی شود کرد. اگر درس رو قبول شده اید در بار اول که اولی نمره قبولی شما فقط برای شما محاسبه می شود

  6. نویسنده دیدگاه : آرزو پورآقا - در تاریخ : 5 شهریور 1393

    سلام و خسته نباشید.
    من ترم تابستان بعدی 9 واحد تا فارغ التحصیلی دارم میتوم کل 9 واحد بردارم؟

    واینکه برای امتحان معرفی استاد باید منتظر بشیم ترم جدید شروع بشه یا نه ؟همون شهریور میتونیم معرفی بشیم و تا قبل مهر ماه تمومش کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر حداکثر واحد قابل اخذ 8 واحد درسی هست.
    شما باید صبر کنید تا تمام نمرات ترم تابستان شما ثبت قطعی شود و بعد برای درس باقیمانده تقاضای معرفی به استاد کنید.

  7. نویسنده دیدگاه : قاسم - در تاریخ : 5 شهریور 1393

    با سلام
    با توجه به مطالب بالا پس نمیتوان درس عملی را به عنوان معرفی به استاد گرفت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 شهریور 1393 :

    سلام
    بله نمی توانید

  8. نویسنده دیدگاه : زینب - در تاریخ : 6 شهریور 1393

    کسی که 3 بار درسی روافتاده میتونه معرفی به استادبگیره؟یه جاخونده بودم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1393 :

    دوست عزیز شرایط جدید در بالا اعلام شده است.
    اون شرایطی که شما گفتید مربوط به قبل بوده و الان دیگه شرایط تغییر کرده

  9. نویسنده دیدگاه : زیلی - در تاریخ : 8 شهریور 1393

    باتشکراززحماتتون
    یه سوال داشتم آموزش واقعابلدنیستن پاسخ بدن جزشما من برای فارغ التحصیلی 44 واحد دارم که 19واحدترم هفتم برمیدارم میمونه 25 واحد آیادانشگاه بعنوان ترم آخربهم 23واحدبرای ترم هشتم میده که من بعدا 2 واحدتابستان معرفی به استادبگیرم؟
    ممنون میشم جواب بدید نگرانم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 شهریور 1393 :

    سلام
    شما ترم آخری محسوب نمی شود و باید حتما معدل نیمسال قبلتون بالای 17 باشد تا بتوانید بیش از 20 واحد اخذ کنید.
    ترم اخری کسی هست که حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشد.

  10. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام
    ببخشید باز مزاحم شدم نمی دانم چیکار کنم شما یه حرفی میزنید دانشگاه یه چیز دیگه امروز رفتم دانشگاه ومسئولین گفتن برای معرفی به استاد فعلا انتخاب واحدو انجام بده بعد ما لیست تمام کسانی که برای معرفی به استاد اقدام کرده اند را مهر یا آبان ماه میدهیم به استاد ، اگر اینجور که اینا میگن باشه پس چرا تو تقویم دانشگاهی نوشته انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد از تاریخ 6/18 الی 6/30 میباشد آیا برای معرفی به استاد حد نصاب دانشجوها باید باشه یا اینکه دانشگاه داره من را سر می دوونه تورا خدا راهنماییم کنید آیا اصلا من میتونم تو همین شهریور فارغ التحصیل شم چون برای آزمون باید حتما شهریور فارغ التحصیل شم اگه دانشگاه قبول نکرد باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ببینید ما بر اساس تقویم آموزشی و قوانین صحبت میکنیم.
    معرفی به استاد مربوط به شهریور رو برای همینجور مواقع گذاشته اند که اگر کسی ارشد قبول شده بود و نتوانست در ترم تابستان درسی رو پاس کند بتواند در شهریور معرفی به استاد بگیرد تا خودش را به ارشد قبول شده اش برساند. به مرکزتان تقویم رو نشان دهید بگید که در تقویم ذکر شده انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد در شهریورماه نیز هست

  11. نویسنده دیدگاه : سمیه - در تاریخ : 12 شهریور 1393

    سلام پشتیبان عزیز لطفا به دادم برسید
    من بعد کلی تحقیقات و پرس و جو این ترم می خوام دو تا درس نظری باقیمانده ام راارائه به استاد بردارم و هر بار از پررسنل دانشگاه پرسیدم می گفتند شهریه نصف میشه . توسایت شما هم نوشتید شهریه متغیر نصف میشه . اما امروز که رفتم دانشگاه برای اقدام میگن اگه یک درس داشتی شهیره ات نصف می شد الان که دو تا درس داری هم شهریه پابت و هم متغیر کامله. شما به دادم برسید. آخه این ظلمه که من واسه دو تا امتحان این همه پول بدم. لطفا بهم بگید کدومش حقیقت داره. بی صبرانه منتظر جوابتون هستم.
    موید باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 شهریور 1393 :

    سلام
    ببینید اصلا این موضوع دست مرکزتان که نیست
    برای شما در سیستم به صورت معرفی به استاد ثبت می شود و خود سیستم هم بر اساس معرفی به استاد شهریه شما را محاسبه می کند
    پس چیزی دست مرکزتان نیست

  12. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 13 شهریور 1393

    با سلام
    احتراما اینجانب ترم آخر کارشناسی ارشد حقوق جزا آموزش محور هستم و تا فارغ التحصیلی فقط یک درس 2 واحدی نظری مانده است که میخوام بصوزت تکدرس بردارم ولی متاسفانه با وجود اینکه استادم نمره درس سمینارم را در سیستم ثبت کرده ولی هنوز از سوی دانشگاه تایید نشده است خواهشمند است راهنمایی بفرمایید که من چجوری این تکدری را در تابستان انتخاب کنم بعنوان معرفی به استاد و تا کی فرصت دارم و چگونه اقدام کنم . ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 شهریور 1393 :

    سلام
    به مسئول امتحانات مرکزتان مراجعه کنید و درخواست کنید تا نمرات شما تایید کنند تا بتوانید معرفی به استاد بگیرید

  13. نویسنده دیدگاه : فریده - در تاریخ : 17 شهریور 1393

    باسلام.من هرجوری حساب میکنم بازم دوتا درسم که میشه 4واحد وازگروه معارف هستن میمونن.دانشگاه نمیتونه کمکم کنه تا ترم آخر24 واحد بردارم ؟واین دوتارم با بقیه توترم 8پاس کنم.آخه معدلمم بالاست ومیتونم 24 تا بردارم ولی چون دودرس معارف رو باهم نمیدن توی ترم به مشکل برخوردم.امکانش هست باهام راه بیان و ارائه بدن بهم یا باید معرفی به استاد بردارم باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر هیچ راهی ندارد متاسفانه

  14. نویسنده دیدگاه : صحاف - در تاریخ : 24 شهریور 1393

    سلام خواهشمندم به این سوال اضطراری جواب دهید من دوتادرس سخت 4واحدی رومیخواستم نگهدارم تاباشرایط اسانتری بصورت معرفی به استادبگذرونم اماهمین امروز بامسول امتحانات وکارشناس رشته صحبت کردم گفتن در معرفی به استاداصلامااستادروبه دانشجومعرفی نمیکنیم ودانشجوبایدکل کتاب رومطالعه کنه وحق نداره بدانداستادش چه کسیه وحتی بهشون گفتم توسایت نوشته دانشجومیتونه میزان مطالعه خودشو بااستادهماهنگ کنه گفتن اظهارات سایت معتبرنیست . حال من بایدچگارکنم .ایاانها قانونا حق این کارودارن خواهشمندم راهنماییم کنید سوالم تکراری نیست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1393 :

    سلام
    ببینید اصل معرفی به استاد این هست که دانشجو به استاد معرفی می شود و استاد بر اساس داشته های خودش برای دانشجو آزمونی رو در نظر گرفته و از ایشون امتحان میگیرد.
    ولی هر مرکزی روال خاص خودش را دارد و متاسفانه ما در این مورد قانون جامعی رو ندیدیم. برخی مراکز دانشجو رو به استاد معرفی میکنند و برخی مراکز فقط سوال رو به دانشجو میدهند تا آزمون دهد و نمی داند استاد مورد کی بوده!!

  15. نویسنده دیدگاه : سهیل - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام میخواستم بدونم اگر توی امتحان معرفی به استاد مردود شیم باید چیکار کنیم میتونیم اون درس رو باز معرفی به استاد بگیریم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    در امتحان پایان ترم درس در همان نیمسال شرکت میکنید

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام
    من دو درس رو معرفی به استاد گرفتم وشهریه رو هنوز پرداخت نکردم میخواستم بدونم میشه این دو درس و الان حذف کنم و ترم مهر بگیرم ؟
    اگه امکانش باشه شهریه رو باید پرداخت کنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    باید به مرکزتان اعلام کنید تا از معرفی به استاد خارجش کنند و بعد به صورت ترم عادی اخذش کنید

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    اگر از معرفی به استاد خارج بشه بازم باید شهریه این دو درس رو باید پرداخت کنم یا بدهیم صفر میشه؟؟
    مرسی از راهنمایتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    بله باید پرداخت شود

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام!!
    هیچ راهی وجود نداره که بتونیم چند روز بعد از اخرین فرصت واسه اعلام نمره تکدرس نمره رو وارد سایت کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    بستگی به این دارد که سایت باز باشد برای ثبت نمره یا خیر

  19. نویسنده دیدگاه : متین - در تاریخ : 1 مهر 1393

    با سلام من امتحان معرفی به استاد را 10 روز پیش امتحان دادم ولی جوابش هنوز اعلام نشده امروز که به سایت سر زدم گزینه مشاهده نتایج و اطلاعات جامع حذف شده حالا از کجا باید نتیجه امتحان رو بفهمم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 مهر 1393 :

    سلام
    بدهی شهریه دارید. شهریه خود را پرداخت کنید (شهریه مربوط به معرفی به استاد می شود)

  20. نویسنده دیدگاه : دااننشجو - در تاریخ : 5 مهر 1393

    با سلام
    یک درس برایم باقی مانده ، میخواستم ترم تابستان آن را اخذ کنم ، ارائه نشد . الآن هم که میخواستم بصورت معرفی به استاد بگیرم ، بعداز اینکه فرم آن را پر کردم گفتند: باید تا آخر شهریور صبر کنید تا فرم جدید بیاید ولی هنوز فرم جدیدی نیومده . چکار کنم ؟ معرفی به استاد تا کی وقته ؟ فرم جدید کی میاد ؟ تا کی باید منتظر بمونم ؟
    میتونم موقع حذف و اضافه این یک درس را بگیرم یا اینکه حتما باید بصورت معرفی به استاد باشه ؟
    خواهشمندم سریع جواب دهید . به خدا خسته شدم .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مهر 1393 :

    سلام
    دوست عزیز فرم چی!! احتمالا مرکزتان شما را پیچانده!!
    معرفی به استاد بعدی آبان ماه است.
    خیر میتوید در حذف و اضافه اخذش کنید مشکلی ندارد!!

  21. نویسنده دیدگاه : فروغ - در تاریخ : 7 مهر 1393

    سلام , من یبار امتحان معرفی با استاد دادم و قبول نشدم, تابستان ثبت نام کردم و نتونستم پاس کنم , من میتونم دوباره معرفی با استاد ثبت نام کنم در غیر اینصورت باید چکار کنم ممنون .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مهر 1393 :

    سلام
    بله احتمالا می توانید.
    اگر اجازه ندادند در انتخاب واحد اخذش کنید و مثل دروس عادی امتحانش دهید

  22. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 10 مهر 1393

    سلام من تاریخ 29/6/93 درس معرفی به استادمو امتحان دادم ولی استاد یادش رفته نمره منو ثبت کنه الانم که وقتش گذشته میخواستم ببینم حالا چه جوری استاد میتونه نمره منو ثبت کنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مهر 1393 :

    سلام
    استادتون نمره رو به مرکزتان تحویل دهد خود مرکزتان امکان ثبت رو دارند

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1393

    سلام, من تابستون سال ٩٢ درسم تموم شد, اما یک درس ٣ واحدی دارم که هنوز نگذروندم و قرار بود معرفی به استاد بگیرم که مشکلی برام پیش اومد و هنوز نتونستم به دانشگاه مراجعه کنم, آیا این ترم تحصیلی میتونم برای گذروندن درس به دانشگاه مربوطه ام مراجعه کنم؟ کمکم کنید, بنده رو از دانشگاه حذف نکردن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1393 :

    سلام
    بله می توانید . هرچه سریعتر به مرکزتان مراجعه کنید

  24. نویسنده دیدگاه : سیامک - در تاریخ : 15 مهر 1393

    سلام خسته نباشید

    پشتیبان عزیز ممنون میشم پاسخ دهید

    ایا باید حتما یک درس را افتاده باشی بتونی معرفی به استاد بگیری یا نیفتاده باشی هم میشه معرفی به استاد گرفت؟

    سوال دوم
    باید کی مراچعه کنی برای معرفی به استاد قبل امتجان ترم یا بعد امتحان ترم ایا کلاس داره معرفی به استاد ها یا خود خوان هستش؟
    سوال سوم

    امتحاناتش به چه شیوه ای هستش وایا ترم تابستان میشه برداشت معرفی به استاد را ؟

    سول اخر ببخشید این معافیت تحصیلی برای چند ترم است ؟

    ممنون
    موفق باشید
    خدانگهدار

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1393 :

    سلام
    خیر نیافتاده هم باشید می توانید.
    در زمان انتخاب واحد باید برای معرفی به استاد مراجعه کنید
    امتحانش رو استاد تعیین میکند.
    بله ترم تابستان هم می توانید

  25. نویسنده دیدگاه : حميد - در تاریخ : 22 مهر 1393

    با سلام
    در امتحان تک درس( معرفی به استاد) أستادی که امتحان میگیره باید جزء هیئت علمی باشه یا مشکلی نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مهر 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد هر استادی می تواند

  26. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 25 مهر 1393

    سلام خسته نباشیدمیخواستم شرایط شهریه دودرس معرفی به استادروبدونم البته دانشگاه به مااستادمعرفی ندادوخودخوان پاس کردیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مهر 1393 :

    سلام
    طبق قوانین جدید در معرفی به استاد هم شهریه ثابت و هم شهریه متغیر گرفته می شود

  27. نویسنده دیدگاه : کوروش پاشا - در تاریخ : 25 آبان 1393

    سلام پشتیبان جان
    من معرفی به استاد دارم 4واحدم،قراره این هفته یعنی هفته آخر آبان 93 برم واسه امتحان،سوالم اینه بعده ثبت نمره مدرکم تابستون یعنی 2 ماه پیش میخوره یا بهمن که میشه 2 ماه بعد؟امتحان شهر رانندگیم هم مونده که گواهی اشتغال به تحصیل میخواد، آیا بهم گواهی میدن تا مدرکم حاضر شه؟مدرکم میگن 2 ماه طول میکشه آماده شه…ممنون میشم زودتر جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آبان 1393 :

    سلام
    خیر . آخرین نمره شما که در سیستم ثبت قطعی شود دقیقا همان تاریخ ، تاریخ فارغ التحصیلی شما ثبت می شود.
    تا زمانی که آخرین نمرتون ثبت قطعی نشده بله می توانید معرفی به استاد بگیرید

  28. نویسنده دیدگاه : کوروش پاشا - در تاریخ : 25 آبان 1393

    ی دونه ایی پشتیبان جوون….این قانون واسه همه دانشگاهها یکیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    برای تمام مراکز پیام نور بله یکی هست

  29. نویسنده دیدگاه : میلاد دهقان - در تاریخ : 3 آذر 1393

    با سلام قانون جدید معرفی به استاد در تابستان برای همیشه است یا فقط برای تابستان ۹۳ اجرا شد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آذر 1393 :

    سلام
    احتمال زیاد برای تمام ترم های تابستان می باشد

  30. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 4 آذر 1393

    سلام. تورو خدا جوابمو بدین/ اگه واسه ترم تابستون 12 واحد داشته باشی بعد 8واحدرو تو انتخاب واحد اخذ کنی واسه 4 واحدمونده معرفی به استاد بهت میدن؟یامیافتی تو نیم سال بعد یا توهمون ترم تابستون امتحانشو میدی؟ اگه ارشد قبول شده باشی بعد میشه بری؟ توهمون ترم تابستون فارغ التحصیل میشی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1393 :

    سلام
    باید تمام نمرات اون 8 واحد ثبت قطعی شود تا بتوانید دروس باقیمانده رو به صورت معرفی به استاد اخذ کنید.دیگه بستگی داره نمرات شما کی ثبت قطعی بشه و کی ازتون امتحان معرفی به استاد بگیرند
    اگر ارشد قبول شوید باید حداکثر تا 30 شهریورماه فارغ التحصیل شده باشید تا بتوانید ثبت نام کنید.

  31. نویسنده دیدگاه : پریماه - در تاریخ : 28 آذر 1393

    سلام و خسته نباشید خدمت پشتیبان عزیز
    درس پیشنیاز و درس اصلی رو باهم معرفی به استاد میدن؟
    در صورتی که همه درسامو پاس کرده باشم فقط این دوتا باقی مونده باشه و اینکه اصلا با وجودی که برا ترم قبل 6 هست چون من درسی ندارم ارایه میدن بهم یا نه؟
    باحز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1393 :

    سلام
    اگر فقط همین 2 درس برای فارغ التحصیلی شما باقی مانده باشد بله می دهد

  32. نویسنده دیدگاه : نوری - در تاریخ : 9 دی 1393

    سلام خسته نباشید من ترم بعد کلا 32 واحدم میمونه 20 تاشو ترم بعد بردارم 8 تاشو تابستون دوتا درس دو واحدی میمونه میخاستم بئونم معرفی به استاد میتونم بکنم ؟چه موقعی اقدام کنم تابستان ؟ من مهر ماه میخام وکالت ثبت نام کنم ایا فارغ تحصیل میشم تا اون موقع ؟لطفا جواب به ایمیلم بفرستین من خیلی استرس دارم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 دی 1393 :

    سلام
    بعد از اینکه تمام نمرات شما ثبت قطعی شد بعد می توانید اون 2 درس رو معرفی به استاد بگیرید.
    اخرین نمره شما هر زمانی ثبت شود دقیقا همان تاریخ ، تاریخ فارغ التحصیلی شما خواهد بود

  33. نویسنده دیدگاه : نوری - در تاریخ : 10 دی 1393

    سلام ممنونم فقط یه سوال دیگه زمان معرفی به استاد طبق تقویم اموزشی است یا میتونیم بعد ثبت نمره تابستان به دانشگاه مراجعه کنیم معرفی به استاد بخاییم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید. دست مرکزتان هست این موضوع

  34. نویسنده دیدگاه : پیام نوری - در تاریخ : 11 دی 1393

    سلام
    حالتون خوبه؟
    من ترم بعد میرم ترم ۸ اما ۲۹ واحد واسم مونده آیا میتونم معرفی به استاد بگیرم تا یه ترم اضافه نگیرم؟
    معدل کلم نزدیک ۱۸ هست

    چون ۲۹ واحد میمونه میگم.تورو خدا جواب بدین
    دفه های زیر که پیام میدادم جواب نمیدادین

    دمتون گرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 دی 1393 :

    سلام
    خیر نمی توانید و مطمئنا یک ترم دیگر مهمان پیام نور خواهید بود

  35. نویسنده دیدگاه : meysam - در تاریخ : 14 دی 1393

    با سلام و خسته نیاشید
    من 7 واحد زبان دارم (زبان عمومی ، زبان متون سیاسی 1،زبان متون سیاسی 2) ایا میتوانم یک درس (متون سیاسی 1) رو خودم پاس کنم و بقیه (زبان عمومی ، متون سیاسی 2) رو معرفی به استاد بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 دی 1393 :

    سلام
    خیر نمی شود. باید انتخاب واحد کنید به صورت عادی

  36. نویسنده دیدگاه : حسن زاده - در تاریخ : 14 دی 1393

    سلام میخواستم ببینم نمره های معرفی به استاد نیمسال دوم تا کی اعلام میکنن؟آخه تو تقویم آموزشی 2 تا زمان رو واسه معرفی به استاد تعیین کردن.یکی واسه بهمن ماه یکی هم اردیبهشت ماه!!تو کدوم یکی نمره هارو میدن؟لطفا جواب بدین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز برگزاری و ثبت نمرات معرفی به استاد دست خود مراکز می باشد.

  37. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 17 دی 1393

    سلام و خسته نباسید.ببخشید من ترم آخر یعنی ترم نهم هستم و شش واحد داشتم که یکی از امتحان ها رو مریض شدم و غیبت کردم.الان فقط دو واحد مونده.سوال کردم و فرمودید که میتوانم معرفی به استاد بگیرم چون دو واحد نظری هستش.از طرفی بنده متقاضی شرکت در ازمون کارشناسی ارشد هستم.توروخدا منو راهنمایی کنید.الان استرس گرفتم.تقویم آموزشی هم معرفی به استاد را از 21 بهمن زده.من تاریخ فارغ التحصیلی ام را نهایتا تا 30 بهمن لحاط کردم در فرم ارشد.حالا میخواو بدونم میتونم آزمون ارشدم رو شرکت کنم؟آیا من ده ترمه میشم؟یا اینکه ممکنه معرفی به استاد زودتر برگزار بشه؟؟؟؟؟؟ممنونم پاسخمو بدین.خیلی استرس دارم 🙁

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز اصلا نگران این موضوع نباشید و برای ارشد شما مشکلی پیش نخواهد امد.
    شما به محض اینکه تمام نمراتتان ثبت قطعی شد به مرکزتان مراجعه کنید برای درخواست معرفی به استاد
    برای ارشد هم اصل موضوع این هست که تا 30 شهریور 94 فارغ التحصیل شوید که شما تا آن موقع مطمئنا فارغ التحصیل میشین

  38. نویسنده دیدگاه : پرستو - در تاریخ : 18 دی 1393

    ضمن عرض سلام و ادب و خسته نباشید
    بنده دانشجوی ترم آ[ر مقطع ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی هستم که از درسی میترسم نمره مربوطه را کسب نکنم لذا میخواستم بپرسم که زمان معرفی به استاد کدوم تاریخ میباشد.آخرین امتحان 28 دی ماه بوده. که میخواستم زمان معرفی به استاد و نحوه انتخاب درس ، کلا راهنمایی بفرمایین
    باسپاس مجدد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    تمام نمرات شما که ثبت قطعی شد برای معرفی به استاد به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست دهید

  39. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 22 دی 1393

    سلام پشتیبان
    اگه در تابستان سال اخر 12 واحد باقی بمونه . میشه 8 واحد رو بعنوان ترم تابستون برداشت و همزمان 1 یا 2 درس هم معرفی به استاد تا فارغ التحصیل شد؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    خیر نمی شود.باید نمرات ان 8 واحد ثبت قطعی شوند و بعد می توانید اگر حداکثر 2 درس نظری ماده باشد به صورت معرفی به استاد اخذش کنید

  40. نویسنده دیدگاه : mehdi - در تاریخ : 29 دی 1393

    با عرض سلام من میرم ترم 8 و معدل این ترمم 17 هست و ترم بعد 24 واحد برمیدارم و 8 واحد ترم تابستان برمیدارم ولی بازم 3 تا کتابم می مونه میتونم معرفی به استاد بگیرم؟ این ترم نتونستم امتحان زبان عمومی که 3 واحده شرکت کنم و غیبت کردم میشه اونو دوباره امتحان بدم؟ اگه بشه مشکلم حل میشه خواهش میکنم راهنمایی م کنید من نمیخوام یه ترم دیگه بیام دانشگاه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 دی 1393 :

    سلام
    اگر 3 درس می ماند خیر نمی توانید معرفی به استاد بگیرید!!
    خیر مگه الکی هست هرکی امتحان نداد بره دوباره امتحان بده تو همون ترم!!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top