چاپ خبر

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مهر سال 93 تمدید شد / تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته

 

 

ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی که پیش از این تا 22 مردادماه 92 بود ، تا شنبه 25 مردادماه 93 خبر داد.

بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مهرماه سال 93 تا ساعت 16 (4 بعدازظهر) روز شنبه مورخ 24 مردادماه 93 تمدید گردید و  متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته های تحصیلی ، نسبت به ثبت کدرشته های مورد نظر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

 

ثبت نام تا ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 25 مردادماه 1393 تمدید شد

 

 

بازدیدکنندگان گرامی قبل از هرگونه نظر و پرسش ، دفترچه را به صورت کامل مطالعه فرمایید و همچنین نظرات خبر زیر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری به دلیل حجم زیاد نظرات بدون پاسخ حذف خواهند شد.

 

 

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور / دانلود دفترچه راهنما

 

 


با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعیکلیک کنید

 

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (150 رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

 

دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهرماه سال 1393 – کلیک کنید

 

اصلاحیه دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری و بدون آزمون سال 1393 – (اضافه شدن برخی کدرشته محل های تحصیلی به پذیرش بدون آزمون) – کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال 93 (علاقه مندانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام نکرده اند)کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام کرده اند (داوطلبانی که یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا در جلسه آزمون سراسری غایب بوده اند) برای کد رشته مجل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلیکلیک کنید

 

 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

ضمناً آن عده از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، پس از انصراف مجدداً نمی توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و باید طبق مقررات به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند.
(تبصره 1): دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یکسال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به اینکه قبلاً (از تاریخ 22 آبان ماه 90 به بعد) از امتیاز یک بار انصراف استفاده نکرده باشند ، می توانند ثبت نام کنند.
(تبصره 2): افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه می باشد، لازم است برابر ضوابط مربوط نسبت به تمدید موعد اعزام خود اقدام نمایند. در غیر ابنصورت به دلیل ورود به غیبت شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد. در ضمن افرادی که در موعد اعزام (مندرج در برگ آماده به خدمت) به خدمت اعزام می شوند در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی و بالاتر، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.
– کارکنان وظیفه (سربازان در حال خدمت) بدون غیبت اولیه به شرطی که در مقطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند مشکلی جهت ثبت نام ندارند.

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 93 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم )، صورت خواهد گرفت؛ لذا کلیه متقاضیان (دیپلمه های نظام قدیم، نظام جدید و همچنین دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش که دارای مدرک کاردانی می باشند ) بایستی معدل کتبی خود را بصورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل کتبی واقعی و معدل کتبی اعلام شده در تقاضانامه ثبت نام، از ثبت نام پذیرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولی آنها لغو می گردد.

تبصره 1: داوطلبان دیپلمه نظام قدیم و نظام جدید بایستی معدل کل و معدل کتبی دیپلم متوسطه خود را عیناً در بندهای 11 و 12 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.
تبصره 2: داوطلبان دیپلمه فنی و حرفه ای و یا کاردانش که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی در دیپلم، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بندهای 11 و 12 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

4-انتقال و تغییر رشته از رشته محل های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به رشته محل هایی که پذیرش آنها با نمرات آزمون سراسری صورت می گیرد، ممنوع است. لذا توصیه می شود که دقت و توجه کافی در انتخاب کدرشته محل های تحصیلی و اولویت بندی آنها بعمل آورند.

5- داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1393 مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا غایب جلسه آزمون بوده اند، منحصراً مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی به روش پذیرش با اعمال سوابق تحصیلی می باشند و در صورت درج کدرشته محل های رشته هایی که نمره آزمون در آن تأثیر دارد، اجازه تأیید و ادامه مراحل انتخاب رشته اینترنتی به آنان داده نخواهد شد و می بایست در همان مرحله نسبت به حذف کدرشته های مربوط، از اولوی تهای انتخابی خود اقدام نموده و سپس مراحل بعدی را ادامه دهند.

تبصره: داوطلبان مشمول بند فوق: 1- بر حسب اینکه در یک گروه آزمایشی و یا چند گروه آزمایشی در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، می توانند رشته های مربوط به گروه یا گروه های آزمایشی که در آن ثبت نام نموده اند را انتخاب نمایند. 2- چنانچه قبلاً فقط در یک یا دو گروه آزمایشی ثبت نام نموده اند و علاقمند به انتخاب رشته از سایر گروه های آزمایشی می باشند می بایست ابتدا هزینه اعلام علاقمندی برای گروه های آزمایشی مربوط یعنی مبلغ 106.000 ریال ( به ازای هر گروه آزمایشی) را از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

6- داوطلبانی که قبلاً در یکی از گروه های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبا ن های خارجی) در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، در صورت تمایل در این مرحله می توانند با پرداخت هزینه مربوط (برای هر یک از گروه های آزمایشی 106.000 ریال) ، منحصرا از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بصورت الکترونیکی ، نسبت به انتخاب رشته ازگروه یا گرو ههای آزمایشی مورد نظر اقدام نمایند.

* نکته مهم: لازم به تأکید است که در روش پذیرش با سوابق تحصیلی، هر داوطلب می تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و دو گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی باشد. بدیهی است یک داوطلب نمی تواند همزمان متقاضی دو گروه آزمایشی از گروه های آزمایشی اصلی یعنی گرو ههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی باشد.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 مرداد 1393

    سلام وقت بخی.من امتحان دانشگاه داشتم از ثبت نام جا موندم.پرسیدم گفتن تا٢٧ام ١٢شب مهلت داره.من از صبح تا غروب داشتم انتخاب رشته میکردم امروز.الان چیکار کنم راهی نداره.٢۶ام کلا برق نداشتیم اون از امتحان واسترسم اینم از این.دلم واسه خودم سوخت.نمیشه کاری کرد دیگه؟واسه ترم بهمن ماه ممکنه باز بدون کنکور پیام نور وغیرانتفاعی بذاره سازمان سنجش؟خیلی استرس گرفتم.ممنون میشم جوابمو بدین.گیتی کرج

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1393 :

    سلام
    اگر منظورتان ثبت نام بدون آزمون هست که مهلتش تمام شده است

  2. نویسنده دیدگاه : آزک - در تاریخ : 28 مرداد 1393

    سلام خسته نباشید..نتایج بدون آزمون کی اعلام میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مرداد 1393 :

    سلام
    نیمه دوم شهریورماه

  3. نویسنده دیدگاه : احسان موسوی - در تاریخ : 28 مرداد 1393

    با سلام. بهمن ماه سال گذشته در بدون آزمون شرکت کردم. صنایع سلفچکان قبول شدم. اینترنتی ثبت نام و انتخاب واحد کردم ولی اصلا دانشگاه نرفتم و حتی ثبت نام حضوری هم نکردم و در کلاسها و امتحانات شرکت نداشتم. این دوره مرداد ماه دوباره بدون آزمون شرکت کردم. دو سوال دارم: 1- اگر این دوره قبول بشم و بخوام رشته قبولی جدید رو بخونم باید از صنایع سلفچگان انصراف بدم و الان من دانشجو به حساب میام؟ 2- اگر این دوره قبول نشم میتونم همون صنایع سلفچگان رو بخونم؟ (البته خودم میدونم سوالاتم کمی عافیت طلبانه به نظر میاد، با این حال ممنونم از وقت و زحمتی که بابت راهنمایی بنده خرج میکنید)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مرداد 1393 :

    سلام
    1- چون ثبت نام حضوری انجام نداده اید مشکلی نباید برای ثبت نام جدید شما باشد.
    2- باید مراجعه کنید و ببینید از شما ثبت نام به عمل می آید یا خیر.

  4. نویسنده دیدگاه : فیض - در تاریخ : 28 مرداد 1393

    سلام.من تازه امروز متوجه شدم که بدون کنکور هم میشه ارشدشرکت کرد.اماظاهرا زمان ثبت نام تموم شده.میخواستم بدونم هیچ راهی نداره؟ باید تا سال دیگه صبرکنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مرداد 1393 :

    سلام
    ثبت نام بدون ازمون ارشد فقط مخصوص دانشجویان استعدادهای درخشان هست که اسامی انها اعلام می شود.

  5. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 28 مرداد 1393

    سلام
    من روز آخر از ثبت نام با خبر شدم و به کافى نت رفتم براى ثبت نام
    حالا متوجه شدم که معدل کتبى و معدل کل رو جابه جا نوشته براى ثبت نام
    دیگه وقتى براى ویرایش هم نیست
    اگر قبول بشم آیا ثبت نامم مى کنن یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مرداد 1393 :

    سلام
    مشخص نیست و بستگی دارد که تناقص معدل ها رو ببخشن و یا نه قبولیشون رو حذف کنند. بستگی دارد که در آن زمان بخشنامه ای صادر شود یا خیر

  6. نویسنده دیدگاه : تینا - در تاریخ : 29 مرداد 1393

    باسلام و خسته نباشید
    امکان تحصیل همزمان یه رشته در دانشگاه پیام نور و رشته دیگه یی در دانشگاه غیرانتفاعی میباشد؟؟؟
    اگه من در دانشگاه پیام نور قبول بشم میتونم در زمان تکمیل ظرفیت در دانشگاه غیر انتفاعی مجازی شرکت کنم و ادامه تحصیل بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز لطفا در خبر بالا ، قسمت مربوط به (نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان) را مطالعه فرمایید ، کامل توضیح داده شده است.

  7. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 29 مرداد 1393

    با سلام و خسته نباشید .
    1- آیا در صورت قبولی در بدون آزمون ، امکان دارد به دلیل مشکلات کاری ترم اول را انتخاب واحد نکرده و ترم بعد انتخاب واحد کنیم؟
    2- در تطبیق واحد نمره قابل قبول 10 به بالاست یا بالای 12 ؟؟
    3- مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان بدون آزمون با آزمون یکی است ؟ یا نوع مدرکشان فرق میکند.
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1393 :

    سلام
    1- باید برای ترم اول مرخصی تحصیلی در سیستم ثبت کنید.
    2- در همین سایت شرایط تطبیق واحد هست جستجو کنید
    3- بله یکی هست

  8. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 30 مرداد 1393

    سلام خسته نباشید شما آماری تقریبی از شرکت کنندگان بدون ازمون پیام نور ندارید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1393 :

    سلام
    خیر. متاسفانه فعلا آماری اعلام نشده است

  9. نویسنده دیدگاه : جباری - در تاریخ : 30 مرداد 1393

    سلام آیا امکان باز شدن مجدد سایت جهت ثبت نام بدون آزمون پیام نور وجود دارد یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1393 :

    سلام
    خیر دوست عزیز زمان ثبت نام به پایان رسیده و دیگر تمدید نخواهد شد.

  10. نویسنده دیدگاه : محمدی - در تاریخ : 30 مرداد 1393

    سلام
    آیا باز هم امکان تمدید ثبت نام بدون آزمون پیام نور هست یا نه”؟ امروز خواستم ثبت نام کنم که متوجه شدم زمان تمدید هم به پایان رسیده! اگه ممکنه تا آخر وقت اداری امروز تمدید بشه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1393 :

    سلام
    خیر دوست عزیز زمان ثبت نام به پایان رسیده و دیگر تمدید نخواهد شد.

  11. نویسنده دیدگاه : مهراوه - در تاریخ : 30 مرداد 1393

    سلام خسته نباشید . من تاریخ ثبت نام بدون کنکور رو نمیدونستم . امروز متوجه شدم زمان ثبت نام به اتمام رسیده . هیچ راهی برای ثبت نام مجدد نیست حتی در زمان دیگه مثل بهمن ماه ?
    ممنون میشم اگه زودتر جوابمو بدین . مرسی .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1393 :

    سلام
    خیر هیچ راهی ندارد زمان ثبت نام تمام شده است

  12. نویسنده دیدگاه : طلا - در تاریخ : 30 مرداد 1393

    سلام. ببخشید اینکه میگن کتابهای پیام نور تالیف استادان خود دانشگاه هستن ینی چی؟ مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1393 :

    سلام
    یعنی اساتید دانشگاه نویسنده کتب هستند

  13. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 31 مرداد 1393

    با سلام من در پذیرش بدون کنکور پیام نور ثبت نام کردم و حالا دیدم که من اصل ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی را گم کردم اما کپی و حتی فایل اسکن شده اصل انها را دارم ایا در صورت قبولی در پذیرش برای ثبت نامم در دانشگاه پیام نور مشکلی ایجاد می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 شهریور 1393 :

    سلام
    باید یا برابر با اصل باشند یا خود اصلش. بهتر است به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنید

  14. نویسنده دیدگاه : somaye - در تاریخ : 1 شهریور 1393

    سلام
    قرار بود از امسال پیام نور، فراگیر کارشناسی هم بگیره خبری نشد؟
    رشته ای که من میخوام توی رشته های بدون آزمون نبود از طرفی رتبه کنکور سراسریم هم خوب نشده، من میخوام روانشناسی بخونم . فراگیر کارشناسی نمیگیره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر خبری نیست.
    در بدون آزمون که روانشناسی رو ارائه دادند دوست عزیز !!

  15. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 1 شهریور 1393

    با سلام کسانی که برای ورود بدون آزمون ثبت نام کرده اند تا چه مدتی باید صبر کنند ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 شهریور 1393 :

    سلام
    در نیمه دوم شهریورماه نتایج اعلام می شود

  16. نویسنده دیدگاه : قنبری - در تاریخ : 2 شهریور 1393

    سلام.
    ثبت نام رشته های بدون آزمون نیم سال دوم چه زمانی هست؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست و هنوز اعلام نشده است

  17. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 2 شهریور 1393

    ثبت نام مجدد بدون ازمون فقط سال اینده است یا برای بهمن ماه هم ورودی دارید؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 شهریور 1393 :

    مشخص نیست. فعلا چیزی اعلام نشده است

  18. نویسنده دیدگاه : تارا - در تاریخ : 2 شهریور 1393

    سلام
    دیگه به هیج صورت امکان ثبت نام نیست؟چرا فراگیر برگزار نمیشه امسال کاش می شد
    میدونم دیگه الان خیلی دیره و وقتش گذشته گفتم شاید فرجی بشه و فراگیر برگزار بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر دیگر. تا دوره بعدی بدون آزمون

  19. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 3 شهریور 1393

    تو سایت دانشگامون نوشته تا ۲ سال میتونی از این سهمیه بدون کنکور برا ارشد استفاده کنی درست؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 شهریور 1393 :

    دوست عزیز سهمیه بدون آزمون ارشد فقط برای دانشجویان استعدادهای درخشان می باشد و فقط تا زمانی می توانید استفاده کنید که اسمتان از طرف سازمان مرکزی اعلام شود

  20. نویسنده دیدگاه : امیدی - در تاریخ : 3 شهریور 1393

    سلام من ارشد قبول شدم اما مرحله انتخاب رشته قبول نشدم البته سهمیه استعداد درخشان داشتم ومردادماه به خاطر همین سهمیه در سازمان ثبت نام کردم اولویتهام پیام نور بود که متاسفانه بی نتیجه شد حالا امکان هست بتونم از طریق تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه بشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر تکمیل ظرفیتی اعلام شود بله

  21. نویسنده دیدگاه : سمانه - در تاریخ : 3 شهریور 1393

    با توجه به اینکه آزمون فراگیر کاردانی به کارشناسی(کارشناسی ناپیوسته)پیام نور حذف شده چگونه بایستی در رشته های کارشناسی ناپیوسته(مثل تولیدات دامی) ثبت نام کرد و ادامه تحصیل داد؟لطفا کامل راهنمایی کنید.ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 شهریور 1393 :

    پیام نور دیگر پذیرشی در کارشناسی ناپیوسته ندارد و باید فقط در کارشاسی پیوسته شرکت کنید

  22. نویسنده دیدگاه : شهره - در تاریخ : 5 شهریور 1393

    سلام ببخشیدمیخاسم بدونم ثبت نام بدون ازمون کاردانی به کارشناسی باکارشناسی پیام نور یکیه؟یا جداست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 شهریور 1393 :

    سلام
    پیام نور پذیرش کاردانی به کارشناسی دیگر ندارد. و باید در کارشناسی پیام نور شرکت کنید

  23. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 6 شهریور 1393

    ایا پیام نور امسال کنکور فراگیر در مقطع کارشناسی داره؟ همسر من میخواد در رشته حقوق ادامه تحصیل بده با توجه به اینکه مهلت ثبت نام بدون کنکورم تموم شده حالا بایدچه کار کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1393 :

    خیر پذیرش فراگیر کارشناسی کلا حذف شده است

  24. نویسنده دیدگاه : متین - در تاریخ : 8 شهریور 1393

    سلام.میدانم زمان ثبت نام گذشته است.میخواهم فقط بدانم آیا اگرزمان بودمیتوانستم با این وجودثبت نام کنم؟
    من دیپلم تجربی داشته وپیش دانشگاهی هم گذرانده ام و درکنکورسراسری تجربی ثبت نام کردم ولی پذیرفته نشدم.آیا میتوانستم بدون درنظرگرفتن نوع کنکورامتحانیم یعنی تحربی بیایم ودر یکی ازرشته های گروه ریاضی یا انسانی بدون آزمون پیام نور انتخاب رشته کنم؟
    یااینکه نمیتوانستم و چون که کنکورسراسری تجربی داده بودم حتما باید رشته های بدون آزمون پیام نورتجربی را انتخاب میکردم ورشته های ریاضی یا انسانی رانمیتوانستم شرکت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 شهریور 1393 :

    سلام
    بله میتوانستید در هر گروه ازمایشی که دوست داشتید بدون در نظر گرفتن گروه ازمایشی خودتون شرکت کنید و مشکلی نبود

  25. نویسنده دیدگاه : متین - در تاریخ : 9 شهریور 1393

    سلام.اگرکسی درکنکور سراسری تجربی قبول شود ولی رتبه موردنظرش را بدست نیاورد ونخواهد به دانشگاه های سراسری برود.آیا میتواند رشته های بدون کنکورپیام نور را ثبت نام کند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 شهریور 1393 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : behnam - در تاریخ : 9 شهریور 1393

    سلام
    من دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه سراسری (روزانه) هستم.
    آیا این امکان هست که بتوانم در یک رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور (در رشته ای متفاوت از رشته ای که مدرک گرفته ام) ادامه تحصیل دهم؟
    سپاسگزارم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  27. نویسنده دیدگاه : behnam - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام
    از راهنماییهای شما بینهایت سپاسگزارم
    من دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه سراسری (روزانه) هستم.
    آیا می توانم در حین اینکه در یک رشته بدون آزمون پیام نور تحصیل می کنم، بصورت همزمان در مقطع دکترای رشته ای که مدرک ارشد دارم بصورت روزانه یا شبانه تحصیل کنم؟
    بینهایت سپاسگزارم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر نمی توانید. فعلا تحصیل همزمان ممنوع می باشد

  28. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 11 شهریور 1393

    سلام
    پشتیبان عزیز مرسى از پاسخگویى و زحماتتون
    توى دفترچه بدون آزمون نوشته بود امکان تغییر رشته به رشته محل هاى با آزمون نیست
    پس یعنى اگر بخوایم بعد از قبولى به یکى از رشته هاى همون کد محل که اونم بدون آزمون هست تغییر رشته بدین امکانش هست؟
    یا حتى به رشته هاى بدون آزمون هم نمیتونیم تغییر رشته بدیم؟
    ممنون میشم جوابم رو بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 شهریور 1393 :

    سلام
    بله نوشته شده است ولی فعلا شرایطی برای تغییر رشته بدون آزمونی ها اعلام نشده و شرایطش مشخص نیست

  29. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 12 شهریور 1393

    کى مشخص میشه شرایط تغییر رشته بدون آزمونى ها؟
    نتایج ٢٠ام به بعد میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 شهریور 1393 :

    مشخص نیست. فعلا بخشنامه ای ابلاغ نشده در این مورد

  30. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 13 شهریور 1393

    سلام

    نوبت آینده ثبت نام بدون کنکور کی هست ؟

    مدرک بدون کنکور چه تفاوتی با مدرکی داره که از طریق آزمون

    سراسری داره ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 شهریور 1393 :

    سلام
    زمان دوره بعدی هنوز اعلام نشده است.
    تفاوتی ندارد

  31. نویسنده دیدگاه : Madmazel - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام
    پشتیبان عزیز شما نمیدونین نتایج چندم میاد؟
    مردیم از استرس
    سال قبل ٢١ام نتایج اعلام شد،درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. اعلام شده نیمه دوم شهریورماه

  32. نویسنده دیدگاه : هاشم پور - در تاریخ : 17 شهریور 1393

    سلام ضمن تشکر من کارشناسی معدن از دانشگاه سراسری و کارشناسی ارشد از پیام نور دارم حال میخواستم کارشناسی عمران از پیام نور را بگیریم آیا واحدهایی که در کارشناسی معدن و جبرانیهای کارشناسی ارشد گذرانده ام در لیسانس عمران حساب میشه و میشه بقیه دروس باقیمانده را گذراند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1393 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشد بله می توانید تطبیق دهید.

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام … میشه لطفا منو راهنمایی کنید… امروز نتایج اومد و من روانشناسی پیام نور قبول شدم.. ایا غیر از این نتیجه نهایی بای منتظر نتایج دیگه ای از دانشگاه باشیم یا دیگ باید ثبت نام کنیم؟ و اینکه توی اطلاعیه سنجش نوشته بود برای دانشگاه پیام نور باید اینترنتی ثبت نام کرد ینی اصلا نباید به دانشگاه مراجعه کنیم واسه ثبت نام؟ ببخشید تازه واردم دیگ..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر این نتایج نهایی هست.
    بله ثبت نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی می باشد.
    از طریق همین سایت اطلاعات کاملتر به زودی منتشر می شود.

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام.. پشتیبان عزیز خواهشا راهنمایی کنید امروز نتایج نهایی اومد و من روانشناسی دانشگاه پیام نور قبول شدم آیا این آخرین نتیجه بود و باید دانشگاه ثبت نام کنیم یا اینکه باید منتظر یه نتیجه دیگ باشیم آخه تو اطلاعیه سازمان سنجش نوشته دهه ی اول مهرماه نتیجه اعلام میشه من درست متوجه نشدم.. واینکه نوشته بود واسه دانشگاه پیام نور باید اینترنتی ثبت نام کرد ینی نباید به دانشگاه مراجعه کنیم؟ من از سایت گلستان هیچی نفهمیدم… ببخشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر نتایج نهایی هستند.
    ثبت نام به صورت غیرحضوری می باشد.
    در زمان خودش به صوت کامل توضیح خواهیم داد. در صفحه اصلی همین سایت منتظر باشید.

  35. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    ینی نباید اصلا به دانشگاه مراجعه کنیم؟ همه کارا اغیر حضوری باید انجام بشه؟ من از سایت گلستان سر در نیووردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    بله همه کارها غیرحضوری هست.
    و بعد در زمانی که مرکزتان اعلام میکند برای تحویل مدارک به صورت فیزیکی مراجعه می کنید.
    نگران نباشید زمانش برسد کامل برایتان توضیح خواهیم داد. در همین سایت منتظر باشید

  36. نویسنده دیدگاه : sara - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سﻻآم ببخشید در حال حاضر شهریه ثابت دانشگاه پیام نور چقدر هست؟ خواهش میکنم در مورد شهریه این دانشگاه یکم برام توضیح بدین خیلی ممنونم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    جدول شهریه سال تحصیلی جدید هنوز منتشر نشده است

  37. نویسنده دیدگاه : پروانه - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام .من امسال روزان دانشگاه فرهنگیان قبول شدم.
    در انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شرکت نکردم ،می تونم سال دیگه شرکت کنم و همزمان با این رشته ادامه بدم ؟؟؟
    در رشته های فراگیر پیام نور می توان رشته ای غیر از مدرک کارشناسی را خواند؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر نمی توانید. فعلا تحصیل همزمان ممنوع می باشد.

  38. نویسنده دیدگاه : مهرزاد - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام وقتتون بخیر من دیروز هم یه پیغام گذاشتم جواب ندادید میخواستم بدونم حالا که من در کنکور مجاز به انتخاب رشته در پیام نور نشدم میتونم برای ثبت نام کاری انجام بدم یا نه ؟چون من رشته هایی رو انتخاب کردم که دانشگاه بدون آزمون پذیرش داره.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر قبول نشده اید خیر هیچ راهی ندارد و باید منتظر دوره بعد باشید

  39. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    باا عرض سلام و خسته نباشید
    من امسال در کنکور شرکت کردم ولی مجااز به انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی و آزاد نشدم
    یخواستم بدونم امکانش هست که در دانشگاه های پیام نور در رشته های داروسازی، پزشکی یا دندان پزشکی ثبت نام کنم؟
    شرای پذیرشش چیه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیز پیام نور رشته های پزشکی ندارد.
    دیگر نمی توانید تا دوره بعدی در آزمونی شرکت کنید

  40. نویسنده دیدگاه : اردشیر - در تاریخ : 23 شهریور 1393

    با سلام من امسال در کنکور بدون ازمون شرکت ودر یکی از رشته های پیام نور قبول شدم اما به اصل مدارکم که مراجعه کردم متوجه شدم کافی نت حین ثبت نام معدل من را اشتاها بیشتر ثبت کرده با این مغایرت امکان ثبت نام و ادامه تحصیل میسر است.با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست و باید صبر کنید تا بخشنامه مربوط به بخشیدیگی مغایرت معدل ها ابلاغ شود. فعلا بخشنامه ای بالاغ نشده

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top