چاپ خبر

اعتراضات خنده دار برخی از دانشجویان به امتحانات پیام نور / شما قضاوت کنید!

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : حجم ارسال اعتراضات بدون دلیل و یا ناقص افزایش یافته است / اعتراضات خنده دار برخی از دانشجویان به امتحانات پایان ترم پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : در زمان امتحانات که می شود ، نظرات سایت پر می شود از اعتراضات دانشجویان به سوالات امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور.گاه این اعتراضات قابل قبول هست و گاه دانشجویان بدون دلیل فقط برای اینگه شاید اعتراضشان بگیرد ، اعتراض ثبت می کنند.

در همین رابطه پیش از این رئیس مرکز آزمون سازی در گفتگویی اختصاصی به پیام نورنا از موضوع ثبت بدون دلیل اعتراضات توسط دانشجویان گله کرده بودند و عنوان کردند : دانشجویان بدون دلیل خاصی و صرفا برای اینکه شاید اعتراضشان مورد قبول واقع شود (تیری در تاریکی) ، برای سوالات پایان ترم اعتراض ثبت می کنند و این باعث خواهد شد کسانی که واقعا اعتراضشان مورد قبول هست به حق خود نرسند و زمان بسیار زیادی صرف رسیدگی به تمام اعتراضات شود.

همچنین بارها در همین سایت اطلاع رسانی شده است که دانشجویان عزیز لطفا در زمان ثبت اعتراضات خود حتما توضیحات کامل بابت اعتراض خود ارائه دهید ولی برخی از دانشجویان ….

امروز از طرف مرکز آزمون دانشگاه پیام نور فکسی بدستمان رسید که دانشجوی محترم فقط نام و رشته خود را ذکر کرده و هیچ توضیحی بابت اعتراض خود نداده.

البته از این نوع اعتراضات کم نیست و بسیار از اعتراضات به همین صورت ارسال می شود و بعد دانشجویان انتظار دارند که به اعتراضشان رسیدگی شود و شکایت از این دارند که اعتراضشان مورد توجه قرار نگرفته است!!

در اعتراض ارسال شده تنها و تنها دانشجوی محترم فقط اسم خود و رشته خود را ذکر کرده و هیچ موضوع دیگری رو عنوان نکرده!!

حالا شما طبق اعتراض ارسالی ایشون حدس بزنید این اعتراض مربوط به کدام درس بوده !! مربوط به کدام کد درس بوده !! مربوط به کدام نیمسال تحصیلی هست!!

جالب اینجاست که مرکز آزمون اعلام کرده این دانشجو هر روز همین اعتراض را ارسال میکند!!

در قسمت نظرات این خبر لطفا قضاوت خود را ارسال کنید

این خبر به این دلیل منتشر شد که برخی از دانشجویان ادعا دارند که به اعتراضات آنها رسیدگی نمی شود. برخی دانشجویان به اینگونه اعتراض خود را ارسال می کنند و بعد انتظار دارند که به اعتراض انها رسیدگی شود و وقتی میبینند اعتراضشان رسیدگی نشده زمین و زمان را به هم میریزند و در برخی موارد هم همین افراد در قسمت نظرات سایت ما را با فحش و ناسزا مستفیض می کنند!! شما قضاوت کنید!

 

به دلیل حفظ حریم شخصی ، نام دانشجو حذف شده است

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی برروی آن کلیک کنید

اعتراضات خنده دار برخی از دانشجویان به امتحانات پیام نور / شما قضاوت کنید!


توجه : در ثبت اعتراض به سوالات از طریق ارسال فکس ، موارد زیر حتما درج شده و ارسال گردد:

نام مقطع – نام رشته – کد درس – عنوان درس – شماره سوال – ایراد سوال – برای اشکال سوال و اعتراض توضیحات کامل داده شده

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : دانشجوی کارشناسی و دکتری فقه و حقوق - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام به دوستان
    من نظرات رو که خوندم واقعا متاسف شدم به نظرم پشتیبان محترم لایق این همه اعتراض تند نبود بعضیعا متاسفانه خیلی تند و با الفاظ نامناسب و غر منصفانه پشتیبان عزیر ما را مرود هجمه قرار دادند اگر متن این خبر را کمی با دقت بخوانیم از ان توهین به شخصی فهمیده نمی شود نهایت چیزی که از این خبر به دست می اید این است که برخی اعتراضات موجب خنده میشود
    خوب من سوال میکنم ایا اگر نحوه گفتار یا نوشتار فردی باعث خنده شود توهین به حساب میاد؟
    از طرف دیگر هم به جنبه مثبت این خبر نگاه کنیم که موجب شد لحظاتی خنده بر لباتمان بنشیند از باب ادخال سرور در قلوب مومنین قطعا اجر و ثواب هم دارد
    بله اگر اسم فرد منتشر میشد توجیهی برای انتقاد بود اما کسی را که نمیشناسیم و نمیدانیم کیست موجبات خنده را فراهم اورد مشکلی ایجاد نمی کند

  2. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 5 تیر 1394

    من نمیدونم اون رئیس مرکز آزمون چیکاره شماس چه نسبت فامیلی با شما داره که توی هر مطلب ارسالی در سایت از ایشون باید تعریف و تمجید بشه!

    “و زمان بسیار زیادی صرف رسیدگی به تمام اعتراضات شود”
    آره شما گفتی و ماهم باور کردیم

    پس چرا من اعتراض کاملا صحیح و به حق انجام دادم و هیچ رسیدگی ای نشد؟

    چرا سوال تستی درس X همین ترم که پاسخش 2.977777778 میشد و گزینه ها یکی 2.9 و دیگری 3.0 بود و من گزینه 2.9 رو انتخاب کردم ولی اون مسئول محترم امتحان ظاهرا منظورش 3.0 بوده و بیخود و بی جهت سه دهم نمره من کم شد. این آقای محترم رئیس کجا تشریف داشتن که به اعتراض من رسیدگی نشد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    دوست عزیز هیچکاره ما هست و با ما هم نسبتی ندارد. ولی شما اگر اطلاعی ندارید دانشجویان و بازدیدکنندگان عزیز اطلاع دارند که این سایت 8 سال هست فعالیت دارد و از نه از شما و نه از کسی دیگه ای ترسی داریم که بخواهیم دروغ بگوییم!!
    در ضمن شما از کجا میدونید که به اعتراض شما رسیدگی نشده!! و از کجا میدونید که اصلا اعتراض شما خوانده شده و موافقت نشده!!
    شاید اصلا هنوز اعتراض شما بررسی نشده!!
    بهتر نیست کمی مودب باشید و یکطرفه قضاوت نکنید.
    ما در این سایت از کسی ترسی نداریم که بخواهیم دروغی بگوییم اینو در جریان باشید!! و از شما هم هیچ هزینه ای بابت خدمات این سایت دریافت نمی شود که نیازی به پاسخگویی به گفته های شما باشد!
    این هم نمونه یک دانشجو!!! متاسفانه!!

  3. نویسنده دیدگاه : مسعود مژده - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام ممنون از همکاری شما موضوع اعتراضی که با شما در میان گذاشتم مربوط به ترم قبلی (نیمسال اول 93/94)می باشد طبق دستور جنابعالی مبنی بر ارسال از طریق لینک پیگیری ویژه به اعتراضات ترم دوم 93/94آیا امکان رسیدگی وجود دارد با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    سلام
    بله مطلع شدیم مربوط به نیمسال قبل هست. پیگیری خواهد شد.

  4. نویسنده دیدگاه : .....دانشجو - در تاریخ : 5 تیر 1394

    والا ما ک 9تا امتحان داشتیم 4تاش خارج از منبع بوده ک ماشالا اعتراضم کردیم هیچکس رسیدگی نکرده.ی ایراد دیگه هم ک داره پیام نور برای هر درسی حداکثر 2تا استاد داره ک اونم خداروشکر معلوم نی از کدوم ناکجا آبادی اومده استاد شده.واقعا بایر رسیدگی بشه به قول بقیه ما میشیم آینده ی جامعه و دکتر مهندس مملکت بدون آگاهی از درس و بدون هیچ تعلیمات درستی.واقعا چرا سعی نمیشه نظام پیام نور عوض بشه؟؟

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 تیر 1394

    خنده دار این نیست که دانشجو اعتراض کنه

    خنده دار اینه که چندتاطراح به اصطلاح استاد نتونند گزینه صحیح رو توپاسخ نامه ویادر گزینه سوالات قراربدند.

    در آئین نامه ترم تابستاد آمده دروس ترم 789
    امادررشته ما که حقوق هست خبری از دروس ترم8و9 نیست بلکه مملو ازدروس ترم 1 هست.

    متاسفانه ظلم یکی دوتانیست

    قانونا نباید هرترم بیش از1درس معارف برداشت
    چرا؟
    قانوناترم تابستان نمیشه معارف ارائه داد
    چرا؟

    دانشگاه های دیگه ترم تابستان تا4واحد معارف ارائه میدند اما پیام نور عرصه رو درارائه دروس معارف تنگ کرده

    این امرفقط موجب تنفراز معارف وگاها اسلام هست

    خواهشا یا خودتون به قانون (ارائه دروس درتابستان)پایبندباشید یا با برداشتن معارف بادانشجومخالفت نکنید

    باتشکر.

  6. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام خدا وکیل اون دانشجویی که گفته دانشجویی که اعتراض کامل در مورد یکی از دروس حقوق ننوشته دانشجو نما است هنوز خودش نمیفهمه که چی نوشته در ثانی خنده دار تر از اون دانشجو طراح سوال بعضی از اقایون که دانشجوی بدبخت 500 صفحه کتاب زیرورو میکنه و پول میده اون وقت کلید سوال غلط است هیچکه هم جوابگو نیست

  7. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 5 تیر 1394

    خنده دار تر از اون هم برات بگم که از استادی سوال امتحانی ترم قبل پرسیدم گفت بلد نیستم این کتاب فراره و زود از یاد میره بعد هم امتحان میان ترم گرفت به من داد 4و نیم گفتم استاد فراره ها‍!!!!!!!!!!!

  8. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 5 تیر 1394

    هیچوقت آبروی یکنفر را به خاطر یک اشتباه نبرید، از شما انتظار نداشتم آقای پشتیبان، شاید طفلی اشتباه کرده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    دوست عزیز ما الان دقیقا آبروی چه کسی رو بردیم!! اصلا اسمی ذکر شده یا شماره دانشجویی ذکر شده!!

  9. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 5 تیر 1394

    خانم سمیه رحیمی تمام علامت تعجب های دنیا را به کار بردی ولی از این تعجب نکردی که دانشجو درس بخونه یا بیفته دنبال اعتراض و تعجب نکردی چرا طراح سوال را ملزم نمیکنند که حداقل کلید سوال درست طراحی کنه و ….

  10. نویسنده دیدگاه : کارمند - در تاریخ : 5 تیر 1394

    با عرض سلام وخسته نباشید وآرزوی قبولی طاعات وعبادات:
    همونطور که همیشه گفتم و الانم میگم بهترین ومفیدترین ودلسوزترین سایت همین پیام نورنا هستش و من وتمامی دانشجوها از خدماتتون ممنونیم . اونم خدماتی که هیچ هزینه ای نداره.واقعا در سطح کشور تنها جایی که پول نمیگیره وکار میکنه.
    فقط تشکر.
    اما یه پیشنهاد داشتم:
    وقتی یکی از دانشجو ها یه سوالی و به دو صورت مختلف میپرسه ولی جوابش یه چیزه خواهشا بهش جواب بدید و بزارید از سر در گمی دربیاد چون اون دانشجو این موضوع رو نمیدونه وفک میکنه دو بحث متفاوت هستن و بعضا شده که خود من دو بار یه سوال رو پرسیدم و جواب ندادید و من بلا تکلیف موندم وخواهشا در صورت امکان به سوالهای تکراری هم جواب بدید.
    اما یه سوال:
    یکی از اساتید هنوز تا امروز نمره کلاسی (میان ترم) رو نداده و موفق شدم ایشون رو پیدا کنم و موجابش کنم که بهم نمرمو بده حالا تا کی میتونه این کار رو بکنه؟اصلا الانم میشه یا الکی منو دلخوش کرد واز سرش باز کرد ونمیشه دیگه ووقت گذشته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    سلام
    در مورد سوالات البته مظور ما شما نیستید و به صورت کلی بیان میکنیم ، این هم یکی از مواردی هست که واقعادانشجو ها به خودشون زحمت یک جستجوی ساده رو نمیدن!! میدونید ما همینجوری که سوالات تکراری رو گاهی پاسخ نمیدیم در روز حدود 1000 تا سوال و نظر رو پاسخ میدیم!! بعد اگر بخواهیم واقعا سوالات تکراری رو هم پاسخ بدیم روزی بالغ بر 1500 نظر رو باید پاسخگو باشیم!!
    سوالاتی مبتدی که واقعا با یک سرچ کوچک پاسخ انها پیدا می شود!! سرچ رو در بالای سایت به صورت فیکس گذاشتیم که همه ببینید ولی … متاسفانه!!
    در مورد سوالتون در کارشناسی تا 10 تیرماه فرصت دارند و در ارشد تا 15 تیرماه

  11. نویسنده دیدگاه : ارشد فلسفه اخلاق - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام
    درس جبرانی فلسفه اسلامی(1) رشته فلسفه اخلاق کارشناسی ارشد تا کنون هشت سوال آن ایراد داشته و حذف شدند که اتفاقا تعداد بیشتری از سوالات اشکال دارند. اگر ممکن است ضمن بررسی بیشتر از این درس امتحان مجدد به عمل آورید.

  12. نویسنده دیدگاه : دانیال - در تاریخ : 5 تیر 1394

    با سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم مهلت ثبت نمرات دروس تشریحی تا چه تاریخی هست همینطور دروس عملی مثل تربیت بدنی و غیره
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    سلام
    معمولا تا 1 ماه بعد از پایان امتحانات

  13. نویسنده دیدگاه : parsa - در تاریخ : 5 تیر 1394

    با سلام
    دوستان و هم دانشگاهیهان عزیز این دانشگاه خیلی مشکل داره درست ، خیلی خیلی هم مشکل داره اعصاب ادمو میریز بهم
    ولی رفتار یه عده از داشجو ها هم خیلی پایینتر از سطح همین دانشگاه پیام نوره فعلی هستش
    بعضی از دوستان میگن ارسال یه فکس اونم هرروز بدون هرگونه عنوان و … با اون ایردات دانشگاه بدر
    ولی نتیجه حرکت این دوستمون باعث میشه اون مسولین رسیدگی به اعتراضات بگن همبن روند فعلی دانشگاه برای داشجویانی تو همین سطح کافی که یه اعتراض رو نمیتونن از روش مناسبش انجام بدن تازه از سرشون زیاده
    من خودم دلم از مدیرگروهمون خونه ولی برید پیش ایشون ببینید این هم کلاسی های ما چه سوالاتی از مدیر گروه … داداش برو ببین قابل توضیح نیست .
    خدا به ما صبر بده ولی ما قاطی یه سری دیگه از دانشجو ها شدیم که پیام نور رو دانشگاه نمیدونن فکر میکنن اومدن دبیرستان

  14. نویسنده دیدگاه : parsa - در تاریخ : 5 تیر 1394

    ضمنا بالای اون عکس شماره تلفن از تهران هستش

    اصولا در زمان دریافت فکس اون شماره مبدا در بالای برگه چاپ میشه
    خوب پیام نور هم یه فکس بزنه به اون شماره ایشونو دعوت کنه تا ببینه دردش چیه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    سلام
    اگر دقت کنید نوشتیم این فکس ازطرف سازمان مرکزی به ما ارسال شده. و اون شماره مربوط به فکس مرکز آزمون هست که اعتراضات رو بهش ارسال میکنند!
    تا زمانی که دستگاه فکس مورد نظر تنظیم نباشد شماره برروی برگه فکس چاپ نمی شود.
    اینم دقت کنید که خیلی از دانشجویان هستند با اینکه ذکر شده این فکس مربوط به اعتراضات هست باز برمیدارن و مسائل و مشکلات آموزشی خودشون رو ارسال میکنند. باور بفرمایید ما دیدیم که مسئولین مرکز آزمون به همین افراد اگر شمارشون مشخص باشه تماس میگیرند و میگن این مبحث به مرکز آزمون ربطی ندارد و باید مثلا با معاونت آموزشی تماس بگیرید!! اگر خود شما بودید نمیگفتید که ولش کن به ما چه که مشکل داره!!

  15. نویسنده دیدگاه : .. - در تاریخ : 5 تیر 1394

    صرف نکرد واستون اعتراضارو پاک کردین هه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    هیچ اعتراضی حذف نشده و اگر چشماتون رو باز کنید و چشماتون مشکل نداشته باشه میبینید که تمام اعتراشات و یا انتقاداتی که شده تایید شدند.
    دلیلش هم این هست که از کسی ترسی نداریم!
    ولی برخی از نظرات متاسفانه به دلیل شعور نداشتن ارسال کننده نظیر شما حذف شدند.

  16. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام
    در جواب حسین عزیز طرف اگه دانشجو باشه هیچ وقت نمیاد پیامهای توهین آمیز ارسال کنه و به مسئولین سایت توهین کنه مسلما دانشجونما بوده
    مثل تماشاگرنماهایی که میرن ورزشگاه انواع و اقسام فحشهارو نثار دیگران میکنن
    مسئولین این سایت با تمام وجود و بدون چشمداشت دارن حداکثر همکاری و پیگیری رو برای ما دانشجوها انجام میدن بعد یکی پیدا میشه و انواع و اقسام کامنتای توهین آمیز مینویسه در صورتی که مقصر خودش بوده که اعتراضشو ناقص ارسال کرده تنها واژه غیر توهین آمیز برای این شخص واژه دانشجونماس
    پشتیبان خیلی لطف کرده از طریق ip این شخص پیگیری قانونی نکرده
    با تشکر

  17. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام دانشجو کارشناسی ارشد هستیم
    درس سمینار1 استاد باید نمره مربوطه رو حتما همین ترم برامون وارد کنه … این استاده مربوطه اسمش استاد هست خدا زیاد کنه مفدش هم زیاده…. هر چی بهش می گیم وارد کن حالیش نمی ره ؟؟؟
    به نظرتون چه خاکی به سرمون بریزیم وقتی میگن درس سمینار تا 2 نیمسال مهلت داره ثبت نمره داره … این استاده محترم هم می خواد اذیت کنه تازه این سمینار 1 هستش … وای به حال سمینار 2 اگع بخوان به این بش بدهند مگه کلا ارشد چند ترم هست که تا دو نیمسال می خوان لفتش بدهند … اعصاب دیگه نزاشته

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    سلام
    تا 2 نیمسال فرصت ثبت نمره را دارد

  18. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 5 تیر 1394

    اعتراض دانشجویان حنده دار نیست ظلم آشکار طراحان سوال پیام نور واقع تاسف آوره جواب خدا را چی میخوان بدن تو ماه رمضون اینهمه ظلم ما که به خدا واگذارشون کردیم

  19. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 5 تیر 1394

    عجب پستی شد این پست!
    ما دانشجویان بدیمون اینه که یه خورده چیزی بلد باشیم فکر می کنیم که اون چیز رو فقط ما بلدیم بابا یه خورده فرصت بدین به این فکر کنید که در روز چقدر امتحان برگزار میشه حجم بالای امتحانات خوب ممکنه برای بازبینی سؤالات امتحانی فرصت زیادی بگیره و در ضمن این فرصت زیاد باعث میشه که امنیت سؤالات به خطر بیفته .
    صبور باشید عزیزان.خود مرکز آزمون حتما به فکر هست.

  20. نویسنده دیدگاه : .Charlie RS - در تاریخ : 5 تیر 1394

    خنده دار سوال های بعضی از طراحانه…
    خنده دار این سیستم الکترونیکیه که گزینه 2 رو میزنی تو سیستم گزینه 4 ثبت میشه…
    خنده دار شهریه نا حقیه که از دانشجو ها میگیرن…
    خنده دار اینه که کلن یه جلسه هم واست کلاس نمیزارن اما پول اون درس از دانشگاه غیرانتفاعی هم بیشتر میشه…
    خنده دار اینه که با این وضعیت انتظار نداشته باشیم دانشجو های ماهم استیون هاوکینگ بشن…
    این دانشجو اشتباه کرده درست…
    اما سوتی های مسئولین خیلی بزرگتر از این اشتباهاته…
    برخی از این اشتباهات حاصل گاف های مسئولین هستش…
    دانشجویی که نمیدونه داره چکار میکنه مسئولش کسایی هستن که بهش یاد ندادن چطور رفتار کنه…چطور درسش رو یاد بگیره…
    این تقصیر دانشجو نیست…اشتباه رو بزرگ تر میکنه و کوچکتر هم یاد میگیره!!

    بله 🙂 اینجوریاست 🙂

  21. نویسنده دیدگاه : .Charlie RS - در تاریخ : 5 تیر 1394

    من تو هر صفحه این کتاب ها دارم یه مشکل بزرگ و خنده دار پیدا میکنم…
    تو هر امتحانی حداقل یه مشکل اساسی وجود داره…حداقل!!
    خاهشن پست بعدی رو به اشکال های خنده داره سوالات بپردازید 🙂

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام
    پشتیبان در بعضی از پاسخهات ادبیات جالبی به کار نبردی و بنظر عصبانی میای. از شما تقاضا میکنم جواب کم لطفی بعضی از دوستان رو با الفاظ و ادبیات بهتری پاسخگو باشید. با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 تیر 1394 :

    سلام
    متاسفانه برای برخی افراد باید با همان لفظ خودشان صحبت کرد دوست عزیز

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 تیر 1394

    اگر قرار باشد بخواهید به جای امتحان وپرسش سوالات معقول ونه صرفا اسان ،سوالاتی طرح کنیدکه دانشجو در هر سطحی گمراه شود ونتواند جواب دهد خوب میدانید که این کار شدنی است .نحوه طرح سولات این ترم لااقل در رشته ای که من هستم (علوم ارتباطات)واقعا وحشتناک است مثلا درس نظریهای ارتبا طات اجتمایی که تمامی دانشجویان حتی خود بنده که جزو فعالترین وبالاتری نمره میانترم نیز بودم ولااقل این درس را 4بار مرور کرده ام ابدا راضی نیستم و از طراح این سوالات در شگفتم سولاتی بیشتر شبیه تست هوش وتنها به قصد نیاوردن نمره بروند مرور کنند ببینند حرکات وطراحی خودشان خنده دار است یا دانشجوی بیچاره که جز اعتراض انهم فقط در سیستم مسخره گلستان انهم به صورت تعریف شدهراه دیگری ندارد

  24. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 6 تیر 1394

    با سلام و عرض ادب خدمت پشتیبان عزیز
    مقطع کارشناسی رو در دانشگاه پیام نور تموم کردم
    سال 91 با مسئول مدیریت امور آموزشی سازمان مرکزی که یک خانم بود تماس گرفته بودم و در مورد اخذ دروس و رعایت دروس پیشنیاز و هم نیاز دروس پرسیدم اما جای خنده داشت بدون دلیل خاصی در جواب فقط میگفت” فکر میکنم -دقیق نمیدونم -شاید امکان داشته باشه” مگه این قوانین از طرف دانشگاههای دیگه وضع میشه که اطلاعی نداشته باشه!!!؟ آیا بنظرشما این مسئول سازمان مرکزی واقعا خنده داره یا این دانشجو؟؟؟
    در یکی از امتحانات در بخش مشاهده نتایج آزمون گزینه انتخابی من دقیقا با جواب صحیح سوال یکی بود ولی سیستم آن را اشتباه گرفته بود-در آزمون سوالهای تکراری وجود داشت یا جواب صحیح نداشت چند بار هم اعتراض دادم تمام جزییات موضوع اعتراضی را هم طبق گفته شما نوشته بودم ولی انگار نه انگار !!!؟
    خب این آقای مرکز آزمون چرا در مورد اینها حرفی نمیزنه!!!؟
    قصد توهین و افترا ندارم مشکلات موجود رو بیان میکنم لطفا سانسور نکنید

  25. نویسنده دیدگاه : سکینه دهقان - در تاریخ : 6 تیر 1394

    باسلام واحترام – نمره زبان عمومی روز چهارشنبه مورخ 03/04/94 برگزار شده ، بفرمایید کی در سایت قرار میگیره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 تیر 1394 :

    سلام
    صبور باشید تا ثبت شود

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 تیر 1394

    شما باید تاپیک این موضوع رو قطع کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 تیر 1394 :

    به چه دلیل؟؟ دلیلی نداره !!

  27. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 6 تیر 1394

    با سلام .دانشجوی درس خوان دنباله بهانه نیست و فقط تمرکز بر درس داردو بس. اگر هم درس خوان نباشی همیشه نالان هستی و …./من که یک لیسانس و دو تا ارشد از پیام نور گرفتم فکر نکنم اصلا بد باشد .درست است بعضی وقتها کلید سوالات جابجا می شود ولی من همیشه جواب های مثبت را گرفتم.

  28. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 6 تیر 1394

    جناب مجید خان اگر ده تا ارشد هم داشته باشید هنوز متاسفانه گویادو مطلب مهم وبسیار اساسی در پیام نور را درک نکرده اید اول انکه در هر دوره نحوه سولات متفاوت با دوره قبل است دوم انکه سوالات باید باتوجه به سطح متوسط دانشجویان باشد ونه تست هوش به جای امتحان وثانیا مگر مخاطب شما کودکان دبستانی هستند که نصیحت گونه می فرمایید (دانشجوی درس خوان دنبال بهانه نیست ) بهانه یعنی چه اقا وقتی اکثریتی بعد از یک امتحان گواهی می دهند که سولات گمراه کننده پیچیده وخارج از استاندارد است دنبال بهانه اند بیایید خود ودیگرانی که از انها دفاع میکنید با ذکر یک لیسانس ودو ارشد گول نزنید وسیستم اشتباه را توجیه نکنیدوالا همه میدانند ومیفهمند

  29. نویسنده دیدگاه : حقوق - در تاریخ : 7 تیر 1394

    اقای محترمی ک دویستا لیسانس و ارشد داری…
    شما الان کجای مملکت رو گرفتی.. ؟؟؟؟الان رییس وزارت علوم شدی….
    دیگه خواهشا بچه مچه حرف نزنید….

  30. نویسنده دیدگاه : FARGAM - در تاریخ : 8 تیر 1394

    اینا همش تقصیر امریکا و اسراییله
    مرگ بر امریکا
    مرگ بر اسراییل

  31. نویسنده دیدگاه : nasim - در تاریخ : 8 تیر 1394

    از سوالای پر از اشکال پیام نور خنده دار تر نیست
    از سوالای خارج از منبع پیام نور خنده دار تر نیست

  32. نویسنده دیدگاه : احمدی - در تاریخ : 9 تیر 1394

    پشتیبان عزیز. این مطلب که از طرف شما در سایت قرار داده شده بسیار به جا و درسته اونم الان که تب اعتراضات به سوالات بالاست. چون دانشجویان باید بدونند اصول اعتراض و راه صحیح اون چیه. اما بهتر نبود با یک تیتر بهتر این مطلب رو ثبت می کردید. این تیتر نوعی استهزا و تحقیر در خود نهفته داره و به نوعی کار درست شما رو هم تحت الشعاع قرار می ده. همون طور که می بینید خیلی از دانشجویان هم به این پست شما اعتراض کردن. چون اصل مطلب رو فراموش کردند و فقط به حاشیه یعنی عنوان تمسخر آمیز اون پرداختن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 تیر 1394 :

    نباید با این موضوع مطلب رو ببینند. چون بارها اعلام کردیم که ما خودمون دانشجو هستیم و اگر موضوع تمسخر بود اولین کسی که مورد تمسخر قرار میگرفت خود ما بودیم. پس به نظرمون جای این بحث نیست که موضوع فقط به دلیل تحقیر و تمسخر ارسال شده باشد.

  33. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 10 تیر 1394

    سلام خدمت پشتیبان عزیز
    درس حسابرسی این ترم از ترمای پیش خیلی سخت تر بود
    همه ی دوستای من افتادن.خدا شاهده من همه ی راهو خوندم و نمونه سوال اما نتیچه نداد.تو رو خدا یکی به دادمون برسه

  34. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 10 تیر 1394

    من دوبار تا حالا فکس فرستادم و اشکالات رو توضیح دادم و آنها هم رفع کردند.(در کلیدها)
    توصیه میکنم اگر واقعا اشکالی بود با دلیل توضیح دهید تا کیفیت دانشگاه بهتر شود.این کارهای بی فایده و فحاشی چه معنی داره؟! دانشجونماهای عزیز

  35. نویسنده دیدگاه : گلی نرگسی - در تاریخ : 13 تیر 1394

    باسلام.توروخدا به درس مسایل آموزش وپرورش ایران مقطع کارشناسی علوم تربیتی رسیدگی کنیدکل سوالاتش نامفهوم وبی معنی بودن من نمره پایینی گرفتم واکثردوستانم مشروط شدن واقعاخیلی خونده بودم حقم نبود کم بگیرم.

  36. نویسنده دیدگاه : نگار - در تاریخ : 13 تیر 1394

    باسلام چرا نمره پایانی درس فلسفه فقه کارشناسی رشته الهیات روبرام نزدن وفقط نمره میان ترم رونوشتن توی کارنامه وبرام مشروط ردکردن من درامتحان ریزشی این درس شرکت کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 تیر 1394 :

    سلام
    به مسئول امتحانات مرکزتان مراجعه کنید تا نمره جدید شما را ثبت کنند

  37. نویسنده دیدگاه : abi - در تاریخ : 14 تیر 1394

    سلام، آره به قول بعضی دوستان،

    به سوووتی طراحان سوال هم بگین و بخندیم 😉

    واقعااااااا بعضیاشون جوووک ان، تعطیلن آقا تعطیل !!

  38. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 14 تیر 1394

    ببخشید درس اکولوژی عمومی رشته مهندسی علوم کشاورزی مقطع کارشناسی کددرسم ۰۱_ ۱۴۱۱۰۵۳ نیم سال دوم۹۳_۹۴سوال ۲۴جوابش میشه الف اما کلید سوالات زده ج لطفا پیگیری کنید جواب داخل کلید سوالات غلطه! جوابشم داخل کتاب صفحه ۲۰۶ میباشد.میشه راهنمایی کنید چطور وبه کجا اعتراض خود رو فکس کنیم

  39. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 14 تیر 1394

    باسلام.توروخدا درمورد درس مسائل آموزش وپرورش رشته علوم تربیتی که دوستانم هم اعتراض نوشتن پی گیری کنید چرابه این نامفهومی سوال میدن که ما نمره کم بگیریم وخیلیا هم مشروط بشن.لطف کنید یه تجدید نظری توی نمره این درس بکنید.

  40. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 16 تیر 1394

    سلام ببخشید دو سوال داشتم من اعتراض داشتم به یک درس اعتراضمو فکس کردم چون قبلش داخل سایت اعتراض نزده بودم وقت اعتراضم تموم شده بود فکس کردم به نظرتون به فکس من پیگیری میشود قبلا اعتراض نکردم ؟ و بعد اینکه از کجا بفهم فکس من به دستشون رسیده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 تیر 1394 :

    سلام
    بله پیگیری می شود.
    صبور باشید و منتظر اصلاحیه ها باشید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top