پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پاسخ به سوالات متداول دانشجویان در مورد انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور / حتما مطالعه شود

 

قبل از انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : با توجه به حجم بالای سوالات دانشجویان ، برخی سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور در اینجا جواب داده می شود.

مهلت انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 دانشگاه پیام نور از 14 شهریورماه لغایت 25 شهریورماه می باشد.

لطفا قبل از ارسال نظر حتما مطالب زیر را مطالعه کنید . سوالات تکراری بدون استثنا حذف می شوند:

 

آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم – کلیک کنید

 

1- فراموش کردن یا اشتباه بودن رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید تنها راه حل این است که باید به کارشناس رشته مراجعه کنید و رمز جدید دریافت کنید.

 

2- اخطار کد ۵ در سیستم گلستان :

اگر اخطار کد ۵ می دهد باید بگوییم باید صبر کنید چون این اخطار یعنی کلا در این زمان هیچ دانشجویی نمی تواند وارد شود. و کلا سیستم از دسترس خارج می باشد.

 

3-  صفحه سفید در سیستم گلستان!!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بارها و بارها با صفحه سفید مرگ در سیستم گلستان پیام نور روبرو شده باشید.

منظور از صفحه سفید مرگ سیستم گلستان پیام نور حالتی می باشد که سایت باز می شود اما هیچ چیزی در صفحه نیست جز یک آرم پیام نور یا یک لطفا صبر کنید و …

اما راه حل این موضوع : اول از همه باید فونت های موجود در اینجا را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید (دانلود فونت های سیستم گلستان)

بعد از آن اگر مشکل رفع نشد کوکی های مرورگر (از مسیر روبرو در مرورگر اینترنت اکسپلورر کوکی های مرورگر را پاک کنید Tools->Internet options ->Delete) و کش سیستم خود را پاک کنید و یا از یک سیستم دیگر استفاه کنید ، ممکن است علت این صفحه سفید سرعت پایین اینترنت شما باشد و مهمترین علتی که می تواند دلیل این موضوع باشد شلوغی و ترافیک بالای سایت است بهتر است در ساعات ۹ تا ۱۵ وارد سیستم گلستان نشوید و از هجوم چند باره به سیستم خود داری کنید چرا که اوج ترافیک و شلوغی سایت در این ساعات می باشد بهترین ساعات مراجعه به سیستم گلستان ساعات ابتدایی روز و یا ساعات انتهایی شب می باشد.

 

4- پیغام از اینترنت اکسپلورر ۶ به بالا استفاده کنید:

لطفا این کار را هم انجام دهید گاهی اوقات برای رفع مشکل باز شدن سیستم گلستان در اینترنت اکسپلورر به صورت زیر باید اقدام کنید این مشکل بیشتر در اینترنت اکسپلورر ۱۰ و ۱۱ وجود دارد  و یا گاهی سیستم پیغام میدهد که از اینترنت اکسپلورر ۶ به بالا استفاده کنید.

برای رفع مشکل باید مرورگر اینترنت اکسپلورر خود را باز کنید سپس از منو tools گزینه compatibility view settings آدرس http://reg.pnu.ac.ir را add کنید.

 

5- ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید (مهر 94):

ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید تاریخ دیگری می باشد که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.نام نویسی اولیه از پذیرفته شدگان ورودی جدید ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد و بعد از مراجعه حضوری و تشکیل پرونده امکان انتخاب واحد رو در سایت گلستان پیام نور خواهند داشت. منتظر اطلاعیه های بعدی ثبت نام از طریق همین سایت باشید.

عضویت در خبرنامه ایمیلی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

 

6- قابل توجه دانشجویان ترم آخری دانشگاه پیام نور:

دانشجویانی که ترم آخر هستند و در نیمسال جدید فارغ التحصیل می شوند حتما مطالب و نکات مربوط به لینک زیر را مطالعه کنند.

دانشجویان ترم آخر دانشگاه پیام نور بخوانند!! / قوانین و شرایط ترم آخر

 

7- اخذ درس آشنایی با دفاع مقدس:

بر اساس بخشنامه جدید سازمان مرکزی ، درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور از نیمسال دوم 92-91 ، اختیاری شد.

اختیاری شدن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور + بخشنامه

 

8- ارائه نشدن برخی دروس مورد نظر شما:

ارائه کردن دروس در انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

 

9- رعایت نکردن پیش نیازها و اخذ 24 واحد درسی برای دانشجویان ترم آخری:

داشجویانی ترم آخری محسوب می شوند که حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشند. این دانشجویان می توانند بدون رعایت پیش نیازها و بدون توجه به ملاک معدل ترم قبل تا سقف 24 واحد اخذ کنند – درصورتی می توانند تا سقف 24 واحد اخذ کنند – این دانشجویان باید برای اخذ 24 واحد حتما از طریق مرکزشان اقدام کنند.

 

10- اخذ 2 درس که در یک تاریخ و در یک ساعت امتحان آنها باشد:

دانشجویانی که می خواهند 2 درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت آنها یکسان هستند باید برای اخذ این دروس به مرکزشان مراجعه کنند تا مرکز مورد نظر این دروس را برای آنها انتخاب واحد کنند.

 

11- دریافت برنامه کلاسی:

برای دریافت برنامه کلاسی باید به سایت مرکزتان و یا به خود مرکز مورد نظر مراجعه کنید. و یا نیز ممکن است در گزارش 101 در سایت گلستان پیام نور برنامه کلاسیشان زده شده باشد.

 

12- انتخاب واحد در حذف و اضافه:

طبق اطلاعیه سایت گلستان ، دانشجویانی که موفق نشدند در زمان معین شده انتخاب واحد کنند ، می توانند در زمان حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

 

13- محدودیت در حذف و اضافه:

حذف کردن و اضافه کردن دروس در حذف و اضافه بدون محدودیت می باشد.

 

14- حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل 8 واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور خود را انجام دهید.

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

15- سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

16- خطای عدم رعایت پیش نیاز برای برخی دروس !!!

با توجه تایید نمرات و قبول شدن دروس ، برای اخذ برخی از دروس با خطای عدم رعایت پیش نیاز مواجه می شوید که دلیل این امر احتمال بسیار زیاد مشکل سایت گلستان می باشد و برای رفع این خطا باید دروس مورد نظرتان از طرف مرکزتان انتخاب واحد شود. پس برای اخذ اینگونه دروس به مرکزتان مراجعه کنید.

 

17- اخطار کنترل شماره 34 – جمع واحدهای اخذ شده شما (… واحد) بیش از حداکثر تعداد تعریف شده برای فارغ التحصیلی (… واحد) است

آندسته از دانشجویانی که با اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور مواجه هستند نیز برای رفع آن باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنند.

 

18- اخطار کد 4

شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.
طبق قوانین جدید شما در هر ترم از بین دروس عمومی فقط یک درس معارف می توانید اخذ کنید توجه کنید منظور فقط دروس معارف است نه همه دروس عمومی لطفا لیست دروس عمومی و معارف را نگاه کنید.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

19- اخطار : تعداد واحد اخذ شده شما از دروس تخصصی (.. واحد) بیش از حداکثر تعداد تعریف شده برای فارغ التحصیلی (… واحد) است
برای رفع این خطا باید به کارشناس رشته خود در مرکزتان مراجعه کنید.

 

20- پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است

برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

 

21- نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

این حالت در زمان انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید.

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

22- کسر مبلغ شهریه از حساب شما در زمان پرداخت اینترنتی و ثبت نشدن آن در سایت گلستان

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده اند و پول از حساب آنها کسر شده است:

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت پرداخت کرده اند

 

23-تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نمی باشند:

آموزش –> دانشجو –> مشخصات دانشجو –> تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 

تذکر: پس از تکمیل اطلاعات، گزینه “اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد“ را به “بله“ تبدیل نموده سپس گزینه بررسی و اعمال تغییرات را انتخاب نمایید.

 

24-اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور :

دانشجویان عزیز با توجه به اینکه ترم تابستان فاقد معدل می باشد و کلا اختیاری است ، ملاک انتخاب واحد شما بر اساس معدل ترمی نیمسال دوم ۹۴-۹۳ می باشد.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : محمد حسین - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام و خسته نباشید خدمت شما پشتیبان عزیز من ورودی جدید ۹۴ دانشگاه پیام نور هسم یه سوال داشتم اینکه امکانش هس ترم اول مرخصی بگیرم؟ لطفا راهنمایی کنید تو سایت چیزی درمورد مرخصی ترم اول ننوشتن
    ممنون از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1394 :

    سلام
    بعد از ثبت نام قطعی و در زمان انتخاب واحد به جای اینکه انتخاب واحد کنید مرخصی ثبت کنید

  2. نویسنده دیدگاه : اعظم - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام
    من ارشدفراگیر ادبیات کودک ونوجوان قبول شدم . میتونم به رشته دیگه تغییر بدم یانه؟چه جوری؟
    ممنون ازپاسخ گویی شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1394 :

    سلام
    در ارشد تغییر رشته ممنوع می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : اعظم - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام .
    من ثبت نام اولیه ارشد فراگیر را انجام دادم .ومدارک رو حضورا تحویل دام . فقط انتخاب واحد و پرداخت شهریه را انجام ندادم .ایا میتونم انتخاب واحد کنم ؟یا دیگه تمدید نمیشه؟
    باتشکر مجدد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1394 :

    سلام
    بله می توانید.
    در حذف و اضافه هم امکان انتخاب واحد هست

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 شهریور 1394

    سلام بامعدل 11 کارشناسی ارشد میتوانیم فارالتحصیل شویم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر. حداقل معدل کل در ارشد 14 می باشد دوست عزیز

  5. نویسنده دیدگاه : سید مصطفی محمدی - در تاریخ : 31 شهریور 1394

    سلام خسته نباشید-دانشجو در ترم مورد نظر سرترم شهریه ندارد.یعنی چی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 شهریور 1394 :

    سلام
    با کارشناس رشتتون تماس بگیرید و یا مراجعه کنید تا اصلاح کنند

  6. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 1 مهر 1394

    سلام دانشجوی ارشد ورودی جدید هستم .ثبت نام غیرحضوری انجام دادم .برای پرداخت شهریه وانتخاب واحد شناسه کاربری ورمزعبور چی بایدباشه؟چون باشماره دانشجویی وکدملی یاش ش هرکار کردم باز نشد .لطفا راهنمایی کنید
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 مهر 1394 :

    سلام
    نام کاربری : شماره دانشجویی
    رمز عبور : شماره شناسنامه
    نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۴ تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی خود مراجعه کنند. وپس از مراجعه حضوری و تایید ثبت نام غیرحضوری شما توسط مرکز قبولی امکان ورود به سایت گلستان با شماره دانشجویی رو خواهید داشت و می توانید انتخاب واحد کنید.

  7. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 1 مهر 1394

    شهریه رو صفر میاره ولی وضیعت من رو بدهی زده جدیدالورود 94
    هستم خودمم تو 28 شهریور انتخاب واحد کردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1394 :

    مشکلی ندارد. هنوز شهریه های متغییر اعمال نشده

  8. نویسنده دیدگاه : کیانا - در تاریخ : 5 مهر 1394

    سلام. من لیسانس نرم افزار دارم. ارشد فراگیر حسابداری شرکت کردم و دانشجو شدم. چطور بفهمم کدام دروس پیش را باید بگذرونم؟ باتوجه به اینکه رشته غیرمرتبط شرکت کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 مهر 1394 :

    سلام
    کارشناس رشتتون باید به شما اعلام کند.

  9. نویسنده دیدگاه : عظیمی - در تاریخ : 13 مهر 1394

    با سلام خدمت پشتیبان عزیز
    من دانشجوی کارشناسی ارشد بیوشیمی ورودی سال 95-94 هستم برای اینکه بخوام دوره آموزشیم آموزش محور باشه باید چیکار کنم و دوم اینکهآیا امکانش هست برای ترم اول فقط 5 واحد بردارم به دلیل مشغله زیاد یا انتخاب واحد باید از شش واحد بیشتر باشه لطفا راهماییم کنید با تشکر

  10. نویسنده دیدگاه : طوفان - در تاریخ : 14 مهر 1394

    سلام. من انتخاب واحد کردم دوتا از درسام عملیه اگر گروه بندی نکنم اشکالی نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1394 :

    سلام
    حضور در کلاسهای عملی الزامی می باشد پس باید حتما گروه بندی انجام شود

  11. نویسنده دیدگاه : پارمیس - در تاریخ : 17 مهر 1394

    سلام خسته نباشین
    رشته من علوم کامپیوتر هستش ک این ترم الکترونیکی شده موقع انتخاب واحد دروس عادی بود و من انتخاب واحدو انجام دادم ولی بعد ارور زده شد ک پرسیدم مسول آموزش گفتن حذف و اضاف باید الکترونیکی بردارم ولی حالا نه دروسم حذف میشن نه اجازه میده سیستم ک گروه درسو تغییر بدم
    وقتی رو الکترونکیا کلیک میکنم ارور میده امکان تغییر گروه وجود ندارد
    لطف کنی راهنماییم کنین
    بینهایت سپاسگذارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مهر 1394 :

    سلام
    اول باید درس عادی رو برای روی “حذف” قرار دهید و بعد اعمال تغییرات رو بزنید و بعد که کنار درس مورد نظر نوشت “بی اثر” بعد درس الکترونیکی رو بردارید و مجددا اعمال تغییرات رو بزنید.

  12. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 19 مهر 1394

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید پشتیبان من چند تا از درسای که گفتم به صورت عادی هست ایا راهی هست که همشو خودخوان کنم؟ سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1394 :

    سلام
    اگر مرکزتان به صورت خودخوان ارائه داده باشد می توانید در غیر اینصورت نمی شود

  13. نویسنده دیدگاه : میترا س - در تاریخ : 26 مهر 1394

    سلام ببخشین میشه بفرمایین آیا در کارشناسی پیام نور چیزی به نام حذف اضطراری هم هست یا نه؟
    لطفا زود پاسخ بدین می خوام ببینم اگه نیست امشب چند واحدمو حذف کنم.
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مهر 1394 :

    سلام
    بله هست. ولی در حذف اضطراری دقت کنید که شهریه دروس حذف شده استرداد نمی شود و باید پرداخت کنید

  14. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 27 مهر 1394

    سلام.مورد 16 که گفته بودبن “خطای عدم رعایت پیش نیاز برای برخی دروس !!!” به دانشگاه مراجعه کردم برای یک درس آزمایشگاهی که 2تا رو با هم بردارم.ولی دانشگاه گفت این کار غیر قانونیه.اگر هم برام این دروس رو بردارن بعدها اگر از سیستم گلستان بفهمن خودشون حذف میکنن.این صحت داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مهر 1394 :

    سلام
    دوست عزیز این مورد فقط برای دانشجویان ترم اخری می باشد

  15. نویسنده دیدگاه : من - در تاریخ : 4 آبان 1394

    سلام من دانشجو پیام نور رشته روانشناسی هستم که هر ترم بابت مهمان موقتی که میگیرم شهریه ام تقریبا دو برابر میشود ایا میشو بر اساس سوابق تحصیلی در رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد و بعد از قبولی انصراف داد و واحد ها طتبیق داده شود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 آبان 1394 :

    سلام
    بله می شود مشکلی ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : من - در تاریخ : 6 آبان 1394

    ببخشید زمان ثبت نام کی هست تاریخ ثبت نام

  17. نویسنده دیدگاه : من - در تاریخ : 6 آبان 1394

    ببخشید داخل دفترچه گفته دانشجو انصرافی باید حاکثر تا قبل از اعلام نتایج کنکور 94 انصراف داده باشد یعنی من که میخام بعد از امتحان های این ترم انصاف بدم برام مشکل پیش میاد خواهشا زود جواب بدید چون فردا اخرین مهلت ثبت نام است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آبان 1394 :

    خیر مشکلی ندارد نگران نباشید

  18. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 13 دی 1394

    حداقل معدلی که برای فارغ التحصیلی درمقطع کارشناسی بایدکسب کنیم چند باید باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 دی 1394 :

    حداقل 12

  19. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 13 دی 1394

    من درکلاسها شرکت نکردم بنابراین نمره میانترم ندارم.میخواستم بدونم راه دیگه ای برای کسب 6 نمره میانترم وجودنداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 دی 1394 :

    خیر راهی نیست

  20. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 24 دی 1394

    ببخشیدآخه من شنیدم6نمره خلاصه نویسی درس هم وجود داره ،پس یعنی این6نمره به عنوان نمره کلاسی منظورنمیشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1394 :

    دوست عزیز نمرات پیام نور به این صورت هست که امتحان پایان ترم از 14 نمره می باشد و امتحان میان ترم هم از 6 نمره! و نمره اضافی دیگه هم در این بین نداریم

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 دی 1394

    سلام میخواستم بدونم شهریه ثابت چقدره واسه منکه میخوام بهمن ماه ترم دوم ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1394 :

    سلام
    در کارشناسی حدود 110 تا 130 تومان

  22. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 28 دی 1394

    ممنون.ولی منظورمن این بودکه برای کسانی که به صورت غیرحضوری میخونن این 6نمره به جای نمره میانترم منظور میشه یا نه!؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 دی 1394 :

    خیر دوست عزیز. 6 نمره میان ترم کاملا دست استاد هست و اصلا چیزی در این مورد نداریم

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 دی 1394

    سلام میخواستم بدونم ثبت نام من واسه ترم دوم همزمان با ورودی های بهمن ماهه؟یعنی ثبت نام ماهم از 30دی تا6 بهمنه؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 دی 1394 :

    سلام
    بله

  24. نویسنده دیدگاه : من - در تاریخ : 28 بهمن 1394

    یا عرض سلام و خسته نباشید من داشجوی ترم چهار دانشگاه پیام نور رشته روانشناسی متاسفانه در ازمون سراسرس 93 موفق نشدم شهرستان خودمون قبول بشم و شهر دیگه ای اوردم ایا میتوانم ازمون سراسری95 روانشناسی شهر خودمونو بیارم و واحدو طتبیق بدم سوال دوم کی میرم سر کلاس ها ایا نیم سال اول یا دوم چون شهریور برای نیم سال اول انتخاب واحده ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1394 :

    سلام
    بله در صورت قبولی می توانید دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند تطبیق دهید.
    اگر در کنکور سراسری شرکت کنید پذیرش هایش برای نیمسال اول می باشد

  25. نویسنده دیدگاه : صادقی 7805 - در تاریخ : 3 اسفند 1394

    با سلام
    بنده 26 واحد دیگر فارغ اتحصسیلی برایم باقی مانده است
    این ترم 20واحد اخذ کردم و درسهای :
    ادله اثبات دعوی
    متون حقوقی 2
    آیین دادرسی مدنی 3
    برای ترم تابستان مانده است آیا این دروس در تابستان ارائه میشود یا نه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1394 :

    سلام
    دروسی که در ترم تابستان ارائه می شوند مشخص نیست ولی معمولا دروس ترم 6 به بالا ارائه می شوند

  26. نویسنده دیدگاه : صادقی 7805 - در تاریخ : 4 اسفند 1394

    با سلام و تشکر از لطف شما ببخشید مجددا ایجاد مزاحمت کردم
    دانشجوی رشته حقوق هستم 25واحد درسی دیگه دارم برای فارغ التحصیلی
    بنده حتما باید درس متون حقوقی 2 رو این ترم پاس کنم تا بتونم تابستان فارغ التحصیل بشم امات واحد کوهپایه این درس رو ارائه نداده اما واحد اصفهان ارائه داده من چطور میتونم این درس رو بگیرم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1394 :

    سلام
    باید کل ترم رو مهمان بگیرید رای مرکز مربوطه. امکان اخذ فقط یک درس در یک مرکز دیگر نیست

  27. نویسنده دیدگاه : آرزو - در تاریخ : 10 اسفند 1394

    سلام.من نتونستم به موقع انتخاب واحد انجام بدم الان باید چکار کنم؟؟؟توروخدا راهنماییم کنید بدبخت شدممممممم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 اسفند 1394 :

    سلام
    هر چه سریعتر به مرکزتان مراجعه کنید در حال حاضر دسترسی به انتخاب واحد دارند

  28. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 20 فروردین 1395

    با سلام ، آیا دانشجویانی که رشته کارشناسی و ارشد آنها با هم مرتبط است ، در مقطع ارشد باید دروس جبرانی را دوباره پاس کنند یا خیر ؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 فروردین 1395 :

    سلام
    خیر نیازی نیست.البته برخی دروس جبرانی الزامی هستند که باید الزاما همه پاس کنند. البته در برخی رشته ها نه همه رشته ها

  29. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 25 فروردین 1395

    باسلام ، آیا نمره قبولی دروس جبرانی مقطع ارشد ، نمره 10 هست یا 12 ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 فروردین 1395 :

    سلام
    نمرات قبولی برای تمامی دروس در ارشد نمره 12 می باشد

  30. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 28 فروردین 1395

    با سلام ، چگونه می توان در مقطع ارشد مهمانی گرفت ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 فروردین 1395 :

    سلام
    خیلی سخت با مهمان در ارشد موافقت می شود. باید در زمان مشخص شده برای مهمان به مرکزتان درخواست دهید

  31. نویسنده دیدگاه : Roqayeh - در تاریخ : 1 تیر 1395

    سلام من هنرستانی در رشته ی حسابداری هستم
    الان میخوام تو دانشگاه پیام نور برای کاردانی ثبت نام کنم باید پیش دانشگاهی داشته باشم یا بدون پیش دانشگاهی هم میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 تیر 1395 :

    سلام
    پیام نور کاردانی ندارد
    کلا برای پذیرش در پیام نور داشتن پیش دانشگاهی الزامی می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : ahmadi - در تاریخ : 6 تیر 1395

    باعرض سلام و خسته نباشید من این ترم برای شهریه دانشگاه م وام اوردم که در سامانه گلستان شهریه 0 شده بود و من میبایست طی چهار قصد وام را پرداخت میکردم سه قصد ان را پرداخت کردم و این قصد اخر به مشکل مالی برخوردم حالا وقتی به سامانه گلستانم مراجعه میکنم کل شهریه 525 هزار هت در حالی که من سه قصد ان را پرداخت کردم وفقط یک قصد مونده چرا اینطوری شده ایا این قصد اخرو پرداخت کنم باز مقدار شهریه 0 میشود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 تیر 1395 :

    سلام
    قسط رو از طریق همان سامانه پرداخت قسط واریز کنید تا در سیستم گلستان ثبت شود و شهریه ان وام کلا حذف شود

  33. نویسنده دیدگاه : ahmadi - در تاریخ : 11 تیر 1395

    ببخشید من دیروز قصد و واریز کردم ولی تنها یک قصدش پاک شد الان توی سامانه گلستان 423 هزار تومان بدهکارم در حالی که من قصد وام همشو پرداخت کردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    از چه طریق قسط رو واریز کرده اید؟ باید قسط رو از طریق سامانه پرداخت اقساط واریز میکرده اید
    اگر از همین طریق واریز کرده اید صبور باشید تا در سیستم گلستان ثبت شود

  34. نویسنده دیدگاه : ahmadi - در تاریخ : 11 تیر 1395

    از طریق پرداخت اقصاد ایران کیش قبلا هم از طریق همی سامانه درخواست وام داده بودم باشه ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    پس درسته و مشکلی ندارد و صبر کنید تا پرداخت شما در سیستم ثبت شود

  35. نویسنده دیدگاه : ب.م - در تاریخ : 14 تیر 1395

    سلام معدل کل دقیقا در کدام قسمت اطلاعات جامع دانشجو است؟وبا معدل متوالی چه فرقی دارد؟وقتی من به قسمت معدل ترمی دانشجو نگاه میکنم درمقابل معدل ترمی معدل متوالی رو نوشته بود؟لطفا دقیق راهنمایی کنید ایا معدل کل همان معدل متوالی است؟ چون من ارشد شرکت میکنم اگر اشتباه وارد کنم محروم خواهم شد.الان معدل متوالی را باید برای معدل کل وارد کنم؟ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 تیر 1395 :

    سلام
    در بالای جدول اطلاعات جامع دانشجویی زده معدل کل

  36. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 14 تیر 1395

    با سلام و عرض خسته نباشید

    من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد ادبیات فارسی هستم. تنها واحد سمینارو نقد ادبیم مونده که قرار شد مهرماه انتخابشون کنم.ولی متوجه شدم که یکی از پیش نیازمو افتادم و شرط گرفتن سمینار اخد کلیه واحدهای پیش نیازه، میخواستم بپرسم آیا راهی وجود داره که من بتونم همزمان با هم برشون دارم؟نمیخوام احد پیش نیاز رو ترم تابستون بردارم چون مجبورم به خاطر این واحد کل شهریه تابستون بپردازم.ممنون میشم اگه راهی هست بهم اطلاع بدید. با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 تیر 1395 :

    سلام
    باید ببینید کارشناس رشتتون موافقت میکند یا خیر. در غیر اینصورت مجبور هستید ترم تابستان درس پیش نیاز رو اخذ کنید

  37. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 23 مرداد 1395

    ببخشید من در کنکور شرکت کردم و در پیام نو رمجاز شدم میخواستم بدونم کد رشته محل هایی از پیام نور که بر اساس سوابق تحصیلی است هم باید در همین فرم انتخاب رشته سراسری وارد کنم یا فقط اونایی که با ازمونه ،دانشگاهی که من میخوام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو میگیره الان من باید کد دانشگاه رو وارد فرم انتخاب رشته سنجش کنم یا اون کلا ثبت نامش جداس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 24 مرداد 1395 :

    بله اگر با ازمون وارد شده اید در همان فرم می توانید ازرشته های بدون آزمون هم انتخاب کنید.

  38. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 16 شهریور 1395

    سلام….ببخشید من ترم های اول درس تنظیم خانواده رو پاس کردم.اونموقع این درس یک واحدبود…حالا شده دو واحد و تو سیستم گلستان من بازم این درس ارایه داده میشه……..ایا من این درس رو دوباره باید پاس کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 شهریور 1395 :

    سلام
    نیاز به اخذ مجددش نیست

  39. نویسنده دیدگاه : پریا - در تاریخ : 17 شهریور 1395

    سلام میخواستم بدانم این ترم سمینار ارائه نمیشود من میتوانم در ترم دیگه این درس را با دروس جبران معدل بگذرانم ممنون میشم من را راهنمای کنید من دانشجوی ارشد هستم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 18 شهریور 1395 :

    سلام
    اگر کارشناس رشتتون موافقت کند می توانید ولی بعید هست

  40. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 3 مهر 1395

    سلام خسته نباشید
    من از این ترم قرار دو رشته همزمان (هردو در پیام نور) بخونم، برای انتخاب تعداد واحد محدودی وجود داره؟
    اینکه مثلا مجموع انتخاب واحد دو رشته از 30 بیشتر نباشه؟
    یا به هم ربطی ندارن ؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 مهر 1395 :

    سلام
    خیر محدودیتی ندارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top