چاپ خبر
مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد/

دستورالعمل اجرایی و شرایط جدید معرفی به استاد پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دانشگاه پیام نور دستورالعمل اجرایی و قوانین جدید تکدرس و معرفی به استاد دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : شرایط جدید و دستورالعمل اجرایی نحوه ارائه دروس به صورت معرفی به استاد توسط سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور اعلام و ابلاغ شد.

این دستورالعمل بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی و آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد، به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه درس، به صورت معرفی به استاد مصوب 20 تیرماه 1394 شورای آموزشی دانشگاه حسب بخشنامه شماره 3/30424/د مورخ 24 شهریوماه 1394 تهیه و تنظیم شده است و از سال تحصیلی 95-94 لازم الاجرا می باشد.

نکته 1 : پیشخوان خدمت در سیستم گلستان پیام نور برای ثبت درخواست معرفی به استاد در بازه زمانی اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور (+اینجا) فعال و قابل ثبت می باشد. و در خارج از بازه زمانی اعلام شده قابل ثبت نمی باشد و غیرفعال است.

نکته 2 : بعد از ثبت درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت حتما با کارشناس رشته خود برای تعیین زمان و نحوه برگزاری معرفی به استاد خود هماهنگ کنید.

ماده 1: دانشجوی دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) که برای فراغت از تحصیل تنها دو درس نظری باقیمانده داشته باشد، می تواند امتحان آن دو درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی از طریق معرفی به استاد بگذراند.

ماده 2: دانشجوی دوره کارشناسی ارشد اعم از شیوه آموزشی و شیوه پژوهشی، که برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از؛ دروس باقیمانده سر فصل دوره، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد (بجز دروس روش تحقیق و سمینار) می تواند آن درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی به صورت معرفی به استاد انتخاب و بگذراند. دانشجوی شیوه پژوهشی قبل از دفاع از پایان نامه مجاز به اخذ و گذراندن درس معرفی به استاد می باشد.

تبصره 1: ارائه دروس عملی، کارآموزی، کارورزی و پروژه به صورت معرفی به استاد در تمامی دوره های تحصیلی ممنوع می باشد.

تبصره 2: در صورتی که دانشجو درس نظری – عملی را الزاما در نیمسال آخر انتخاب و در بخش عملی آن، نمره قبولی کسب نماید و در بخش نظری نمره مردودی اخذ و یا غیبت کرده باشد، می تواند واحد نظری را به صورت معرفی به استاد (با رعایت مقررات ماده 1) اخذ و پس از کسب نمره قبولی، نمره عملی نیز ثبت شود.

تبصره 3: دانشجویان عزیزی که شرایط اعلام شده را دارند باید در زمان های مشخص شده در تقویم آموزشی برای معرفی به استاد ، درخواست خود را در سیستم گلستان از طریق پیشخوان خدمت ثبت کنند.

ماده 3: دانشجو موظف است پس از اطمینان از گذراندن کلیه دروس دوره، تقاضای خود را از طریق [پیشخوان خدمت] دانشگاه در سیستم جامع گلستان ارائه نماید. در صورت عدم احراز شرایط معرفی به استاد، مسئولیت بر عهده دانشجوی متقاضی است. آموزش مرکز یا واحد مربوط نیز، باید پس از ثبت کلیه نمرات دروس دانشجو در سامانه گلستان و بررسی کلیه سوابق تحصیلی وی و محرز شدن موضوع ماده 1 یا 2 اقدام به تایید تقاضای معرفی به استاد نماید. درغیر اینصورت دانشجو ملزم به گذراندن مجدد دروس معرفی به استاد به همراه کلیه دروس باقیمانده سرفصل مطابق آیین نامه ومقررات آموزشی در اولین نیمسال است. مسئولیت اجرای آن به عهده کارشناس آموزش مرکز یا واحد می باشد.

راهنمای تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان – کلیک کنید

 

ماده 4: آموزش مرکز یا واحد باید حداکثر ظرف مدت ده روز کاری بررسی های اولیه را انجام و در صورت احراز شرایط، دانشجو را با هماهنگی مدیر رشته و معاون مرکز/واحد مربوط، به استاد واجد شرایط معرفی نماید. نمره درس نیز باید حداکثر ظرف مدت 10 روز توسط استاد درس به آموزش اعلام گردد. کلیه امور مربوط به معرفی به استاد طبق تقویم آموزشی دانشگاه باید حداکثر در مدت 20 روز کاری به اتمام رسیده و نمره در سامانه گلستان ثبت شود.

ماده 5: استاد درس مربوط موظف است در تاریخ اعلام شده و به طور رسمی با نظارت آموزشی مرکز یا واحد نسبت به برگزاری امتحان درس معرفی به استاد (بصورت کتبی) اقدام و نمره و برگه امتحان دانشجو را به اداره امتحانات مرکز و واحد تحویل دهد. دانشجو نیز موظف است طبق برنامه ای که آموزش یا استاد مشخص می کند نسبت به شرکت در جلسه امتحان اقدام نماید.

ماده 6: چنانچه دانشجو در امتحان درس معرفی به استاد غیبت نماید یا نمره قبولی کسب نکند، غیبت یا نمره مردودی در سامانه گلستان درج و در سوابق تحصیلی وی ثبت خواهد شد. در این شرایط دانشجو می تواند به اخذ مجدد درس به صورت معرفی به استاد و پرداخت شهریه مجدد اقدام نماید، این گونه دانشجویان تا زمانی که مشکل سنوات یا مشمولیت نظام وظیفه نداشته باشند، امکان اخذ درس، بصورت معرفی به استاد مجدد با پرداخت شهریه مربوط را دارند.

ماده 7: دانشجوی معرفی به استاد، ملزم به پرداخت شهریه ثابت و شهریه متغیر برابر مصوبات دانشگاه می باشد.

ماده 8: شرایط انتخاب استاد برای اخذ امتحان معرفی به استاد به شرح زیر است:

1- عنوان درس با رشته تحصیلی استاد مطابقت داشته باشد.

2- استاد ترجیحا از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز/واحد یا سایر مرکز همجوار انتخاب شود. در صورت عدم دسترسی به عضو علمی پیام نور، به ترتیب اعضای علمی سایر موسسات آموزشی و پژوهشی و سپس مدرسان مدعو با مدرک دکتری تخصصی در اولویت قرار گیرند.

3- در دروس معارف اسلامی باید از مدرسان دارای صلاحیت مورد تایید نمایندگی نهاد رهبری استفاده شود.

ماده 9: به ازای هر دانشجو معرفی به استاد، دو ساعت حق التدریس به استاد حائز شرایط ماده 8، پرداخت می شود. هر عضو علمی در هر نیمسال تحصیلی حداکثر می تواند تا 48 ساعت (معادل 3 واحد نظری) و در دوره تابستان تا 16 ساعت ( 1 واحد نظری) درس معرفی به استاد اخذ و حق التدریس مربوط را دریافت نماید. هر گونه پرداخت خارج از سقف تعیین شده ممنوع می باشد. دفتر برنامه ریزی آموزشی سازمان مرکزی باید شرایط اعمال این ماده را به صورت مکانیزه در سامانه گلستان در اسرع وقت فراهم کند تا حق التدریس مربوط از طریق سامانه گلستان محاسبه و پرداخت شود. تا اجرایی شدن این مهم در سامانه گلستان هر گونه پرداخت در این خصوص، در چارچوب این دستورالعمل محاسبه و از اعتبارات استان قابل پرداخت می باشد.

ماده 10 : در صورت کسر ساعت موظف تدریس در نیمسال اول و دوم، در هر نیم سال تحصیلی حداکثر 3 واحد معادل می تواند بدون پرداخت حق الزحمه به عنوان واحد معادل در سامانه گلستان، برای عضو علمی ثبت و لحاظ گردد. مرجع تایید این بخش رییس استان و پس از بررسی و اعمال آن در سامانه گلستان از طریق مدیریت برنامه ریزی آموزشی سازمان مرکزی می باشد.

این دستورالعمل در شورای آموزشی دانشگاه مورخ 20 تیرماه 1394 بررسی و به تصویب رسید و از ابتدای سال تحصیلی 95-94 لازم الاجرا است.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سید - در تاریخ : 8 شهریور 1395

    قانون دودرس معرفی به استاد دانشجویان ارشد ایا اعلام میشود یانه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 شهریور 1395 :

    خیر

  2. نویسنده دیدگاه : احمدزاده - در تاریخ : 11 شهریور 1395

    سلام.بنده دو درس دارم که می توانم معرفی به استاد کنم وقصد دارم این کار را بکنم.الان در سیستم گلستان مبلغ شهریه ثابت جهت ثبت نام نیمسال اول درج شده است.آیا باید این شهریه ثابت را بپردازم؟یا نصف آن را بپردازم؟ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 شهریور 1395 :

    سلام
    بله شهریه ثابت کامل دیافت می شود حتی برای معرفی به استاد

  3. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 18 شهریور 1395

    سلام درسی که عملی -نظری است مسئول آموزش بهمان گفت که اگر قسمت عملیش را نمره بیاورید قسمت نظریش میتوانید معرفی به استاد بگیرید حالا سوالم این است که حتما این درس را باید واحئ عملیش در نیمسال آخر نمره بیاوریم یا اینکه طبق گفته مسئول اموزش فرقی نمی کند در کدام نیمسال درس را در قسمت عملیش نمره اورده باشید تا بتوانید واحد نظریش در نیمسال اخر معر فی به استاد بگیرید ممنونم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1395 :

    سلام
    اگر واحد عملی و نظری از هم جدا باشند بله می توانید واحد عملی رو مثلا ترم قبلش اخذ کنید و واحد نظری رو بذارید برای معرفی به استاد
    ولی اگر از هم جدا نیستند امکان معرفی به استاد ندارد.

  4. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 19 شهریور 1395

    سلام واحد عملی ونظریش از هم جدا است ولی دقیق میخوام بدونم من اگر مثلا در ترم دوم این درس را بگیرم و واحد عملیش نمره فبولی را کسب کنم میتونم شش ترم بعدش یعنی در اخر معرفی به استاد بگیرم واحد نظریش را یا اینکه باید حتما واحد عملیش را درنیمال اخری که بعدش معرفی به استاد میگیرم پاس کرده باشم ممنونم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1395 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  5. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 22 شهریور 1395

    سلام خسته نباشید من دانشجو ی ترم 6 هستم و 25 واحد دارم معدلم هم 18 هستم دو واحد عملی دارم که پیش نیاز هم هستن می تونم باهم بردارم ودو واحد معرفی به استاد بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 22 شهریور 1395 :

    سلام
    خیر نمی توانید و رعایت پیش نیازها الزامی می باشد

  6. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 7 مهر 1395

    باسلام اگر۱۰واحددیگرمانده باشدو۸واحددرترم تابستان اخذشود.ایا۲واحددیگشو درهمان ترم تابستان میتونم معرفی به استادبگیرم؟ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 مهر 1395 :

    سلام
    بعد از ثبت نهایی نمرات ان 8 واحد و در بازه زمانی معرفی به استاد بله می توانید

  7. نویسنده دیدگاه : نیلوفر میرک - در تاریخ : 8 آبان 1395

    با عرض سلام و خسته نباشید . بنده دانشجوی رشته مهندسی صنایع هستم . ۱۱ واحد درسی برای ترم آخر که نیمسال دوم ۹۵-۹۶ هست باقیمانده . نمیتوانم از معرفی به استاد استفاده کنم ؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 آبان 1395 :

    سلام
    دوست عزیز شرایط معرفی به استاد ذکر شده مطالعه کنید!

  8. نویسنده دیدگاه : شهاب - در تاریخ : 23 آذر 1395

    سلام. می خواستم ببینم تاریخ فارغ التحصیل شدن و ارائه ی مدرک فارغ التحصیلی در ترمی که معرفی به استاد گرفتم همان آخرین ترم ثبت می شود یا ترمی که در آن معرفی به استاد برداشتم ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 24 آذر 1395 :

    سلام
    هر تاریخی که اخرین نمره شما در سیستم ثبت قطعی شود

  9. نویسنده دیدگاه : حیدری - در تاریخ : 25 دی 1395

    با سلام و تشکر از راهنمایی
    اینجانب ارشد مدیریت ورزشی یک درس تئوری بازاریابی 2 واحد و پایان نامه را در نیمسال دوم 96- 95 دارم.
    1 – آیا می توان این درس را به صورت معرفی به استاد اخذ نمایم و بعد در پایان اردیبهشت از پایان نامه دفاع کنم؟

    2 – در خصوص شهریه فقط باید یک شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 دی 1395 :

    سلام
    دوست عزیز شرایط معرفی به استاد در خبر بالا هست مطالعه فرمایید!

  10. نویسنده دیدگاه : samaneh - در تاریخ : 2 بهمن 1395

    با سلام.
    امتحان معرفی به استاد به طور حتم قبل از امتحانات پایان ترم یعنی خردادماه 95 برگزار می شود؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 بهمن 1395 :

    سلام
    بله

  11. نویسنده دیدگاه : samaneh - در تاریخ : 2 بهمن 1395

    سلام .
    در معرفی به استاد حتماً باید به مرکز قبولی خود جهت امتحان مراجعه کنیم؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 بهمن 1395 :

    سلام
    بله

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام,
    اگه۱۳واحد در ترم اخر داشته باشی نمیشه درسی رو معرفی به استاد گرفت؟؟
    لطفا جواب بدید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    شرایط معرفی به استاد رو مطالعه کنید!

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    قطعا اگر جوابم رو از متن بالا گرفته بودم سوال نمیکردم. با توجه به اینکه صدتا ماده و تبصره داره چیزی رو در رابطه با سوالم پیدا نکردم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    دوست عزیز 2 تا ماده بیشتر نداره که یک ماده مربوط به کارشناسی هست و یک ماده مربوط به ارشد!! صدتا ماده و تبصره نداره و کاملا واضح هست!

  14. نویسنده دیدگاه : نورا - در تاریخ : 11 بهمن 1395

    سلام سپاس از پاسخگوییتان.من ترم 9 کارشناسی زیست هستم و 28 واحد از درسهایم باقی مانده او اینکه یک واحد از ازمایشگاهم پس نیاز است ایا امکانش هست اون واحد رو همنیاز کنن و من اینترم 20 واحد رو بگذرونم و 8 واحد باقی مانده رو تابستان پاس کنم و فارق التحصیل بشم؟منتظر پاسختونهستم .

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 بهمن 1395 :

    سلام
    خیر نمی شود

  15. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 17 بهمن 1395

    سلام خسته نباشید
    فقط دروس عملی رو نمیشه برا معرفی ب استاد اخذ کرد؟ من ی درس تخصصی ( نظری) و یک درس اصلی( نظری) رو میتونم برا معرفی ب استاد اخذ کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 بهمن 1395 :

    سلام
    در صورت داشتن شرایط معرفی به استاد بله می توانید

  16. نویسنده دیدگاه : Aso - در تاریخ : 30 بهمن 1395

    سلام من ترم آخرم کلا ۹ واحدم مونده فارغ التحصیل شوم الان من میخام دودرس بمونه تابستون برای معرفی به استاد آیا من میتونم الان ۴ واحد بردارم دودرس که مجموعا ۵ واحد میشه تابستون معرفی کنم؟؟؟ درضمن آیا برنامه سازی کامپیوتر رومیتونم معرفی کنم؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 1 اسفند 1395 :

    سلام
    خیر نمی شود چون سیستم حدقل واحد رو 8 میداند و خطا میدهد

  17. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 اسفند 1395

    سلام میشه 2 تا درس عمومی معارف رو معرفی به استاد گرفت؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 21 اسفند 1395 :

    سلام
    اگر شرایط معرفی به استاد رو داشته باشید بله

  18. نویسنده دیدگاه : هستی - در تاریخ : 3 اردیبهشت 1396

    با سلام اگر در مقطع ارشد 16واحد باقیمانده باشه و 14واحد اخذکنیم میتونیم دو واحد باقیمانده را معرفی به استاد زد؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    شرایط معرفی به استاد در خبر بالا هست مطالعه فرمایید

  19. نویسنده دیدگاه : مهراب - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1396

    من نیمسال دوم 93.94 درس پروژه وکارامزی را در ترم.اخر برداشتم ولی بخاطر مشکل دیرتر فرستادم غیبت زدن.استادم برگه فرم هم پر کردند ولی امتحانات برام درست نکردن.حالا چکارکنم؟میشه معرفی به استاد گرفت؟فقط پروژه وکاراموزیم مونده.لطفا راهنماییم کنید چون مهلت معرفی به استاد تا20 اردیبهشته.ترم تابستان چطور؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 اردیبهشت 1396 :

    خیر پروژه و کارآموزی معرفی به استاد ندارد و باید به صورت عادی در انتخاب واحد مجددا اخذش کنید.

  20. نویسنده دیدگاه : سجاد اسکندری نسب - در تاریخ : 18 خرداد 1396

    درسی که انتخاب واحد کرده باشیم نتونیم پاسش کنیم بلافاصله میشه معرفی به استاد گرفت؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 خرداد 1396 :

    دوست عزیز شرایط معرفی به استاد رو مطالعه فرمایید توضیحات کامل هست!!

  21. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 24 خرداد 1396

    با سلام
    بنده در ترم ۱۲ هستم . میتوانم ۲ واحد بعد از اتمام این ترم فرهنگ تمدن معرفی بگیرم . ممنون

    البته با توجه به اینکه در پیام نور بیشتر از ۱۲ ترم نمیتوان تحصیل کرد . آیا معرفی نیمسال حساب میشود و نیاز به سنوات دارد؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 خرداد 1396 :

    سلام
    اگر شرایط معرفی به استاد رو دارید بله می توانید.
    جز سنوات محسوب نمی شود مگر اینکه بعد از ترم تابستان و یا در نیمسال بعدی بی افتد

  22. نویسنده دیدگاه : Omid - در تاریخ : 29 خرداد 1396

    با سلام بنده همه درس هامو پاس شدم به غیر از یک سه واحدی البته پروژه را ترم پیش گرفتم و تا یک ترم دیگه وقت داره میتونم اون سه واحد را معرفی به استاد بگیرم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 خرداد 1396 :

    سلام
    بعد از ثبت شدن نمره پروژه تون بله

  23. نویسنده دیدگاه : آده - در تاریخ : 31 خرداد 1396

    سلام . درس معرفی به استاد چه طوری گذرونده میشه ؟ یعنی امکانش هست که استاد ی مقاله بده و یا یک ترجمه و نمره را برامون ثبت کنه ؟؟!!

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 31 خرداد 1396 :

    سلام
    بستگی به استاد داره ولی در 99 درصد آزمون گرفته میشه

  24. نویسنده دیدگاه : هادی - در تاریخ : 1 تیر 1396

    سلام
    من پنج واحد (دو درس نظری) برام مونده می تونم تابستان معرفی به استاد بردارم
    نکته ای که وجود داره اینه که درس پروژه که نیسمال دوم برداشتم هنوز نمره قبولی رو برام وارد نکرده و ممکنه تا اخر تابستان وارد کنه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 1 تیر 1396 :

    سلام
    بعد از ثبت نمره پروژه و در بازه زمانی معرفی به استاد می توانید اخذ کنید.
    با کارشناس رشتتون هماهنگ کنید شاید تونستن براتون زودتر ثبت کنند

  25. نویسنده دیدگاه : سینا - در تاریخ : 4 تیر 1396

    با سلام و خسته نباشید
    دانشجوی ترم اخر هستم 25 واحد دارم
    میخواستم ببینم میتونم 20 واحد درسی بر دارم و 2 درس باقی مونده رو معرفی به استاد بگیرم همون ترم
    ممنون..

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 تیر 1396 :

    سلام
    شما دانشجوی ترم اخری محسوب نمی شود و باید بر اساس معدل نیمسال قبلتون انتخاب واحد کنید.

  26. نویسنده دیدگاه : شیدااحمدی - در تاریخ : 4 تیر 1396

    باسلام ببخشید من چهل و یک واحدم در کل مونده که این ترم چهارده واحد برمیدارم ترم بعد هم بیست وچهار واحد ولی سه واحدم میمونه ایا میتوان این سه واحد رو معرفی باستاد گرفت؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 تیر 1396 :

    سلام
    ترم بعدش که می خواهید 24 واحد بردارید در صورتی می توانید که معدل نیمسال قبلتون بالای 17 باشد دوست عزیز چون ترم اخری محسوب نمی شوید

  27. نویسنده دیدگاه : معتمدی - در تاریخ : 4 تیر 1396

    سلام من ۱۴ واحد دارم تا اتمام ترم میتونم ۸ واحد رو تابستان بگیرم و ۶ واحد دیگر رو معرفی به استاد؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 تیر 1396 :

    سلام
    بعد از ثبت نهایی نمرات 8 واحد ترم تابستان و در بازه زمانی معرفی به استاد در صورت داشتن شرایط معرفی به استاد می توانید

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 تیر 1396

    باسلام،ترم آخرمه،،۶واحدم باقی مونده ک ۴واحد دروس معارفه ک تابستون ارائه نمیشه،،میتونم معرفی ب استاد بگیرم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 تیر 1396 :

    سلام
    دوست عزیز به صورت طرح ضیافت ارائه می شود

  29. نویسنده دیدگاه : شیدااحمدی - در تاریخ : 5 تیر 1396

    سلام ببخشد فرمودین که نمیشه بیست وچهار بردارم خب من چعل ویک واحد دارم این ترم چهارده واحد بردارم وتابستون سه واحد بردارم و ترم اخر بیست وچهار واحد میتونم بردارم اخه اموزش دانشگاه گفتن ترم اخر امکان داره بیست وچهار واحد برداشت ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 تیر 1396 :

    سلام
    دوست عزیز در صورتی می توانید در ترم اخر 24 واحد اخذ کنید که کلا همان 24 واحد درسی فقط برای فارغ التحصیلی شما مانده باشد. اینجوری که شما گفتی 3 واحد باقی میمونه پس ترم اخری محسوب نمی شوید و باید بر اساس معدل نیمسال قبلتون انتخاب واحد کنید.

  30. نویسنده دیدگاه : پریا - در تاریخ : 2 شهریور 1396

    سلام من سه درسم مونده دو درس دو واحد ویک درس سه واحد میشه معرفی به استاد کرد

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 شهریور 1396 :

    سلام
    دوست عزیز شرایط معرفی به استاد در خبر بالا هست زحمت بکشید و مطالعه کنید!!

  31. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 9 شهریور 1396

    سلام خسته نباشید.سه درس واسه ی من باقی مونده که جمعا میشه هشت واحد نظری .آیا با سه درس موافقت میکنند؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 شهریور 1396 :

    سلام
    خیر

  32. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 10 شهریور 1396

    آیا راهی داره که بتونم انجام بدم که موافقت کنن سه درس بگیرم؟لطفا راهنماییم کنید چون باید برم سربازی توی اوضاع بدی هستم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 شهریور 1396 :

    خیر دوست عزیز بخشنامه و دستورالعمل هست و هیچ راهی ندارد

  33. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 24 شهریور 1396

    سلام اگر دو درس فقط مانده باشد و یکی از آنها پیش نیاز دیگری باشد میتوان معرفی به استاد نمود؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 24 شهریور 1396 :

    سلام
    بله می شود

  34. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 27 شهریور 1396

    سلام خسته نباشید،من 6 واحد واسم باقی مونده و 3 تا درس عمومیه 2 واحده هستن،راهی هست ک بتونم معرفی به استاد بگیرم??

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 28 شهریور 1396 :

    سلام
    خیر راهی نیست

  35. نویسنده دیدگاه : کوروش - در تاریخ : 8 آبان 1396

    سلام ……. به دلیل تعداد کم دانشجو در رشته ما کلاس تشکیل نمیشه و مسئول آموزش گفت دروس عملی رو میتونیم به هیئت علمی معرفی کنیم و مشکلی پیش نمیاد؟ معرفی به هیئت علمی در دروس عملی یعنی چه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 آبان 1396 :

    سلام
    این کار رو باید مرکزتان انجام دهد.

  36. نویسنده دیدگاه : علی احمدی - در تاریخ : 21 آبان 1396

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما،دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد هستم تمام واحدهام پاس شده شده ولی متاسفانه معدل کل به خاطر هشت صدم زیر میانگین ۱۴هست و طبق آیین نامه اجرایی معرفی به استاد کارشناسی ارشد دانشجو می تواند یک درس را به عنوان معرف به استاد ( جبرانی میانگین)انتخاب کند ولی متاسفانه پیشخوان خدمت خطای کد ۱۹ (به دلیل اخد نمره قبولی در درس موردنظر)می گوید امکانش نیست،از شما درخواست دارم من باید چکار کنم چون واقعا تناقض دارد آیین نامه با پیشخوان،لطفا تا فرصت معرفی به استاد تمام نشده راهنمایی و کمک کنید .با تشکر از شما.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 آبان 1396 :

    سلام
    باید به مرکزتان مراجعه کنید و از طریق آنها اقدام به ثبت کنید.

  37. نویسنده دیدگاه : علی احمدی - در تاریخ : 1 آذر 1396

    سلام خدمت شما ،می خواستم بدونم آیا معرفی به استاد کارشناسی ارشد (جبرانی میانگین)حذف شده؟لطفا جواب بدید. باتشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 آذر 1396 :

    سلام
    تا جایی ما اطلاع داریم خیر حذف نشده

  38. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 7 آذر 1396

    باسلام درهرسال تحصیلی چندبارامکان معرفی به استاد داریم؟ممنون

  39. نویسنده دیدگاه : علی احمدی - در تاریخ : 11 آذر 1396

    سلام یک خواهش از شما دارم این قانون معرفی به استاد (جبران میانگین)کارشناسی ارشد اگر اجرا نمی شود حداقل از آیین نامه حذف کنید تا بنده خدایی مثل من گول نخورده وزودتر مدارکش را بگیره ،من شرایط را بالا توضیح دادم ،الان سازمان گفته امکان نداره باید ترمیم و در طول ترم واحد بردارید ،خودم نمی دانم آیا به خاطر پول و ……..بوده لطفا شما پیگیری کنید باتشکر از شما منظر جواب می مانم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 12 آذر 1396 :

    سلام
    هیچ بخشنامه ای در این مورد ما ندیدیم که لغو شده باشد!!

  40. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 دی 1396

    با سلام و دو سوال :
    در معرفی به استاد ، میشود استاد را دانشجو تعیین کند. یا الزاما دانشگاه تعیین میکند.
    با پایان نامه می شود واحد معرفی به استاد گرفت در یک ترم ؟!

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 دی 1396 :

    سلام
    دست دانشگاه هست
    خیر

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top