چاپ خبر

اطلاعیه و لیست رشته های تکمیل ظرفیت ارشد سراسری سال ۹۴

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه و لیست رشته محل های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری سال ۹۴ را اعلام کرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مراجعه کنید به:

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 94 – کلیک کنید

 

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ ثبت نام کرده اند و در جلسه آزمون حاضر بوده اند اعم از مجازین و غیر محازین به انتخاب رشته، می توانند با مطالعه اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن حداکثر ۲۰ کدرشته محل را از میان کدرشته های امتحانی مربوط انتخاب کنند.

داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 12 مهر تا روز پنجشنبه 16 مهر 1394 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی ( به جز پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها) قرار گرفته اند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کدرشته های انتخابی، قبولی آنها لغو می شود.

آن دسته از داوطلبانی که در زمره پذیرفته شدگان نهایی یکی از کد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها هستند در این مرحله حق انتخاب رشته نخواهند داشت.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

لیست اول رشته های تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 94 – کلیک کنید

لیست دوم رشته های تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 94 – کلیک کنید

 


اطلاعیه ‌‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ اعلام‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی ‌(دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌‌) سال‌ 1394

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور بدین‌وسیله‌ به‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال ۱۳۹۴ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج، علاوه‌ بر ظرفیت‌های‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای ‌انتخاب‌ رشته‌های‌ تحصیلی (شماره ‌2)، برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند و همچنین بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک می‌باشند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌ها، برگ راهنمای آزمون مذکور و این اطلاعیه می‌توانند از تاریخ ۹۴/۷/۱۲ الی ۹۴/۷/۱۶ به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌های امتحانی مربوط از جداول ذیل اقدام نمایند.

الف) موارد قابل‌ توجه‌:
۱‌- گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ 1 و ۲ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات ‌تکمیلی‌ (دوره‌‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ 1394 انجام‌ خواهد شد.
۲‌-‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.
۳‌- چنانچه‌ هر یک ‌از داوطلبان که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ (به‌ غیر از کدرشته محل‌های‌ بورسیه‌ وکدرشته‌ محل‌های‌ دارای‌ شرایط خاص‌ که‌ مطابق‌ بند ۲ فوق‌ حق‌ شرکت‌ ندارند) در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یک ‌از کدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ قبلی) «کان‌ لم‌ یکن»‌ تلقی‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند. لذا به‌ پذیرفته‌شدگان‌ تأکید می‌شود در انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه دقت‌ کافی‌ مبذول‌ دارند، در غیر اینصورت‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود.
۴- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.
۵- در آن‌ دسته‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌ که‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ جدید بیش‌ از یک‌ محل‌ تحصیل‌ باشد، داوطلبان‌ در صورت‌ تمایل ‌می‌‌توانند با توجه به مندرجات کارنامه، کلیه‌ کدرشته‌ محل‌های‌ مورد علاقه‌ خود را (حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل) به ترتیب‌ اولویت، انتخاب‌ نمایند.
۶- هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ و براساس کارنامه نتایج اولیه در آن رشته و گرایش مربوط دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک می‌باشد.
۷- کدرشته محل‌های مربوط به رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی این اطلاعیه را منحصراً داوطلبانی که قبلاً در آزمون‌های عملی و تشریحی شرکت نموده‌اند می‌توانند انتخاب نمایند.
۸- داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی ‌(دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ 1394 می‌باشند، لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام نمایند. ضمناً اضافه می‌نماید که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سؤالات در رابطه با این اطلاعیه از این تاریخ لغایت ۹۴/۷/۱۶ همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویــی به سؤالات می‌باشد، لذا داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت نیاز فقط بـا شماره تلفن‌: 42163-021 تماس حاصل و از مراجعه حضوری در این خصوص جداً خودداری فرمایند.

لیست اول رشته های تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 94 – کلیک کنید

لیست دوم رشته های تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 94 – کلیک کنید

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 11 مهر 1394

    سلام خسته نباشید ببخشید سوالم رواینجا میپرسم من درسم رو تموم کردم رفتم مدارکم رو تحویل دانشگاه دادم واسه فارغ التحصیلی تو مدارک موردنیاز برای فارغ التحصیلی تو سایت شماوتو برگه خوددانشگاه مون نوشته بودن اصل کارت دانشجویی اما مسول مربوطه بامدارک دیگه کارت دانشجویی ام رو نخواست البته خودمم یادم نبود که بهشون بدم الان مشکلی پیش نمیاد باید حتما کارت دانشجویی ام رو تحویل بدم تا کارهای فارغ التحصیلی ام رو انجام بدن یا لازم نیست راهنمایی کنید مرسی همیشه موفق باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    بله حتما باید در پرونده شما کارت دانشجویی پانچ شده شما موجود باشد در غیراینصورت پرونده شما توسط استان برگشت داده می شود.

  2. نویسنده دیدگاه : حقوق - در تاریخ : 11 مهر 1394

    سلام جناب پشتیبان من واسه تکمیل ظرفیت نه کد داوطلبی دارم نه شماره پرونده. چجوری باید ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    از سازمان سنجش پیگیری کنید.

  3. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 11 مهر 1394

    سلام پشتیان محترم

    ببخشید این تکمیل ظرفیت واسه همون آزمون ازشد هست که اردیبهشت ماه برگزار شد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    مربوط به ازمون سراسری سال 94 هست دیگه

  4. نویسنده دیدگاه : dpr - در تاریخ : 11 مهر 1394

    با سلام مجدد . قبل از همه از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم . عذرخواهی می کنم قبلا سوالی پرسیدم که گویا منظورم رو بد به شما رسوندم و شما نتونستید پاسخ سوال این حقیر رو بدید . سعی می کنم واضح تر سوالم رو این مرتبه مطرح کنم:
    آیا در پایان سال جاری ، همانند مرداد ماه امسال ، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ، بر اساس سوابق تحصیلی و بدون خواهیم داشت؟
    سوال دومم این که : بنده موفق نشدم در مرداد ماه امسال در آزمون بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنم ، آیا الان این امکان وجود دارد؟
    ممنون از پاسخهای صبورانه شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    بله پذیرش بعدی ثبت نامش در ابان ماه و پذیرشش برای بهمن 94 می باشد
    الان خیر و برای پذیرش بعدی می توانید

  5. نویسنده دیدگاه : * - در تاریخ : 11 مهر 1394

    سلام
    ببخشید دو تا سوال داشتم یکی در مورد نمره کل که باید بزگتر یا مساوی یک باشه،این عدد تو کارنامه در کدوم قسمت درج شده؟
    و اینکه اگه بر اساس کارنامه اولیه متقاضی پیام نور و غیر انتفاعی نبوده باشی در تکمیل ظرفیت امکان انتخاب پیام نور هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    اطلاعی متاسفانه نداریم. از سازمان سنجش پیگیری کنید

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 مهر 1394

    دوازده مهر که فردا هستش که. دوشنبه سیزدهم هستش.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    اصلاح شد. همان یکشنبه 12 مهر می باشد

  7. نویسنده دیدگاه : حقوق - در تاریخ : 12 مهر 1394

    سلام بله خوده سازمان سنجش کارت برای پیام نور و غیرانتفاعی میزاره که بخریم و انتخاب رشته کنیم. سالای قبل اینجوری بود

  8. نویسنده دیدگاه : محبوبه - در تاریخ : 12 مهر 1394

    سلام و عرض ادب ایا ما که فراگیر پیام نور بودیم می تونیم تکمیل ظرفیت شرکت کنیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    این تکمیل ظرفیت مربوط به ازمون سراسری می باشد و ربطی به فراگیر ندارد

  9. نویسنده دیدگاه : محبوبه - در تاریخ : 12 مهر 1394

    سلام و عرض ادب ایا ماکه پیام نور فراگیر شرکت کردیم ایا میشه در تکمیل ظرفیت شرکت کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مهر 1394 :

    سلام
    این تکمیل ظرفیت مربوط به ازمون سراسری می باشد و ربطی به فراگیر پیام نور ندارد

  10. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 12 مهر 1394

    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مراجعه کنید به:

    آغاز تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 94 – کلیک کنید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top