چاپ خبر
با حضور صالحی و هاشمی؛

برگزیدگان هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی تجلیل شدند

سایت پیام نورنا : برگزیدگان نهایی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رشته های موسیقی، آواز، مجازی و هنرهای نمایشی با حضور دکتر علی اکبر صالحی و دکتر سیدحسن هاشمی تقدیر شدند.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته‌های موسیقی، آواز، مجازی و هنرهای نمایشی شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و رتبه‌های برگزیده در هر رشته، با اهدای لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، دکتر رسول دیناروند، دکتر رضا ملک زاده، دکتر محمدرضا داوودآبادی فراهانی، دکتر محمود خدادوست، محمد میرزابیگی از معاونان وزیر بهداشت به همراه داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، رهبر قنبری و سالار عقیلی حضور داشتند.

بخش مجازی

در بخش مجازی به داوری مهندس امیر سیاح از بین ۱۵۳ اثر ارسال شده به دبیرخانه، ۷ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که از این میان حمید آزادی از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و سعید غزنوی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان شایسته تقدیر شدند.

میلاد غنی‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی تبریز نفر دوم و ناصر شیریان از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان نفر سوم انتخاب شدند. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه اول نشد.

نقد فیلم

در بخش نقد فیلم به داوری کیومرث قنبری و رضا خانلری از بین ۱۳۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه، ۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

گلیا نوروز زاده از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان رتبه اول، عیسی دولتیان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه دوم و علیرضا اشرفی رتبه سوم اعلام شدند.

فیلمنامه نویسی

در بخش فیلم‌نامه نویسی به داوری مسعود شاکرمی و محسن قصابیان از بین ۸۸ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۸ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیده بخش کوتاه: محمدرضا جواهری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برگزیده بخش نیمه بلند: میلاد بهروزی از دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزیدگان بخش بلند: روح اله عابدی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد

نمایشنامه نویسی صحنه‌ای

در بخش نمایشنامه نویسی صحنه‌ای به داوری سید جواد روشن و ناصر حبیبیان، از بین ۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۱۰ اثر به مرحل نهایی راه یافتند.

در این بخش رتبه سوم به سید مجتبی میر حسینی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رتبه دوم به احمد قینعلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و رتبه اول به علی جوان نژاد از دانشگاه علوم پزشکی کاشان تعلق گرفت.

حسام یوسفی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز شایسته تقدیر شد.

انیمیشن

در بخش انیمیشن به داوری فرزانه زحلی  و حسین معماری از بین ۱۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۷ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

هیات داوران صدف انبوتی برای اثر گل و خار از دانشگاه علوم پزشکی تبریز را به عنوان نفر سوم، ابراهیم قبادی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه دوم و امید آه‌رو از دانشگاه علوم پزشکی تبریز را به عنوان رتبه اول این بخش اعلام کردند.

نماهنگ

در بخش نماهنگ به داوری رهبر قنبری، فرهاد قائمیان و امین اشرفی از بین ۶ اثر راه یافته به مرحله نهایی ربابه غیاث آبادی از دانشگاه علوم پزشکی بابل رتبه سوم و رامین نورافروز از دانشگاه علوم پزشکی اهواز رتبه سوم شدند.

اثر سعید ذکاخسروی از  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز شایسته تقدیر اعلام شد. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه اول نشد.

موسیقی و آواز

در بخش آواز به داوری سالار عقیلی از بین ۶۵ اثر ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ۱۱ اثر  و در بخش موسیقی هم از بین ۳۵ اثر ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ۱۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

گروه نوازی : رتبه سوم از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، رتبه دوم  از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رتبه اول از دانشگاه شهید بهشتی

آواز : رتبه سوم یوسف کشوری نژاد از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، رتبه دوم سعید صمیمی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، رتبه اول حسین کریمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تئاتر خیابانی و پانتومیم

در بخش تئاتر خیابانی به داوری امین ابراهیمی و مینا سپهوند از بین ۱۲ اثر ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ۳ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش پانتومیم از بین ۶ اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره ۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

اثر برگزیده نمایش: حسام الدین مهاجری نمایش نمایش دنیای مجازی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بهترین بازیگر زن: زهرا شیخ الالسلام نمایش دنیای مجازی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بهترین بازیگر مرد: محسن مصطفی پور نمایش روح با نشاط در بدن سالم از دانشگاه علوم پزشکی تبریز

بهترین کارگردانی: سامان خالویی نمایش دومینو از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اثر برگزیده پانتومیم: گروه نمایش دومینو از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بهترین طرح و ایده در بخش نمایش خیابانی: نمایش عتیقه از دانشگاه علوم پزشکی کاشان

بهترین بازیگر زن: سرور سبحانی نمایش رویش همدلی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان

بهترین بازیگر مرد: جمشید خسروی نمایش بدبخت‌ها می‌میرند از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

بهترین کارگردانی: جمشید خسروی جندی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

اثر شایسته تقدیر: نمایش رویش همدلی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اثر برگزیده: نمایش برگزده به گروه نمایش بدبختها می میرند از جندی شاپور اهواز

فیلم کوتاه

در بخش فیلم کوتاه داستانی از بین ۴۸ اثر ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ۱۳ اثر و در بخش فیلم کوتاه مستند از بین ۴۵ اثر ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ۸ اثر به مرحله نهایی راه یافتند. هیات داوران این بخش رهبر قنبری، فرهاد قائمیان و امین اشرفی بودند.

کوتاه مستند: در این بخش امیرحسین بهی برای اثر روزگار احمد از دانشگاه علوم پزشکی گلستان شایسته تقدیر شد. حسین قائمی برای اثر سفید پر رنگ از دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه سوم و عارفه آل رسول برای اثر حسین دین یول از دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه دوم. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه اول نشد.

فیلمنامه: به خاطر هشدار نسبت به رفتارهای سوء که در برخی اشخاص و ادرات قابل ملاحظه است فیلمنامه رومیزی اثر مریم حسن زاده از دانشگاه علوم پزشکی تبریز تقدیر شد. به خاطر توجه به تهدید جدی کم آبی از فیلمنامه چند قطره از دریا اثر روح اله عابدی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد تقدیر شد.

بهترین فیلمنامه: به خاطر نگارش متنی منسجم و پویا تندیس بهترین فیلمنامه به فیلمنامه از جنس رویا اثر سیدعلی مصدق از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهداء شد.

تصویربرداری: جایزه بهترین تصویربرداری به خاطر انسجام در حرکت دوربین و نورپردازی مناسب به فیلم هشتاد و نه پله اثر علی احمد بیگی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اهداء شد.

کارگردانی: جایزه بهترین کارگردانی به دلیل تلاش در جهت دستیابی به بیانی متفاوت به فیلم هشتاد و نه پله اثر سعید ذکا خسروی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعلق گرفت.

در این بخش تندیس جشنواره  لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر مدیریت منسجم، بازی گردانی هماهنگ، ایجاد ریتم منطبق با حس متنوع در صحنه‌های متوالی و توجه به صدا و موسیقی به فیلم از جنس رویا اثر سیدعلی مصدق از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهداء شد.

بهترین فیلم

رتبه سوم : به خاطر پرداختن به موضوعی عمیقا انسانی و تدوین مناسب و پویا و پیش برنده رتبه سوم به فیلم یک برای هیچ یک برای هفت ساخته امیرحسین سرمدی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اهداء شد.

رتبه دوم : لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر پرداخت شاعرانه و نمادین از یک نقاش و پاسداشت ساختار خانواده و وفاداری قابل اعتنا به ساختار به اثر سید علی مسدق از دانشگاه علوم پزشکی شیرازتعلق گرفت.

رتبه اول : به خاطر وفاداری به ساختار و بافت فرم فیلم کوتاه، انتخاب فرم کوتاه برای بیان تاثیرگذار در موجزترین شکل ممکن جایزه رتبه اول به فیلم پالتوی خالی اثر اویس نادری از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اهداء شد.

نمایشنامه خوانی

شهرام کرمی، ایوب آقاخانی و معصومی هیات داوران بخش نمایشنامه خوانی نتایج این بخش را اعلام کردند.

توضیح خوان برگزیده: احسان هدایتی اثر زمستان ۶۶  از دانشگاه علوم پزشکی اهواز

نقش خوان‌های زن برگزیده: کیمیا آرین اثر روخوانی از چند واقعه گویا از دانشگاه علوم پزشکی گلستان. ساره برناک اثر زمستان ۶۶ از دانشگاه علوم پزشکی اهواز

نقش خوان مرد برگزیده: میلاد شاه کرمی اثر پدر بیچاره از دانشگاه علوم پزشکی دزفول

کارگردان برگزیده: محمدرضا ساکی اثر زمستان ۶۶ از دانشگاه علوم پزشکی اهواز

نمایشنامه برگزیده: اثر روخوانی از چند واقعه گویا از سید حسن حسینی نژاد از دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کارگردان برگزیده نمایشنامه خوانی: رتبه دوم سوگند منتظر اثر روخوانی از چند اقعه گویا از دانشگاه علوم پزشکی گلستان

رتبه اول محمدرضا ساکی اثر زمستان ۶۶ از دانشگاه علوم پزشکی اهواز

تئاتر صحنه‌ای:

در بخش تئاتر صحنه‌ای به داوری ایرج راد، آرش دادگر و رحمت امینی  ازبین ۵۴ اثر ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ۱۶ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

بهترین بازیگر زن: زهرا عباسی از نمایش دیوار از دانشگاه علوم پزشکی اهواز

بهترین بازیگر مرد: آیت بی غم از نمایش پزشک نازنین از دانشگاه علوم پزشکی دیوار

در این بخش سیدمجتبی حسین زاده از نمایش دیوار از دانشگاه علوم پزشکی اهواز شایسته تقدیر شد.

طراحی صحنه:

محمدرضا خادمی از نمایش فراغ فرهان به عنوان اثر برگزیده اعلام شد. در این بخش نیز روح اله نظری از نمایش آنتی دروغ قیاس از دانشگاه علوم پزشکی سمنان شایسته تقدیر شناخته شد.

بهترین کارگردانی: ثنا محمدپور از دانشگاه علوم پزشکی اهواز به خاطر نمایش دیوار اثر برگزیده انتخاب شد.

همچنین علیرضا جعفری از نمایش در فراغ فرهاد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شایسته تقدیر شناخته شد.

نمایشنامه نویسی:

در این بخش تنها اثر آنتی دروغ قیاس نوشته روح اله نظری شایسته تقدیر شناخته شد.

آثار برتر بخش نمایش که از سوی هیات داوران به جشنواره تئاتر دانشگاهیان سراسر کشور پیشنهاد شدند شامل رتبه سوم از دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای اثر آنتی دروغ قیاس، رتبه دوم از دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اثر در فراغ فرهاد و رتبه اول از دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای اثر دیوار بودند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top