چاپ خبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

تصویب بودجه 95 دانشگاه آزاد در هیات امنای مرکزی/ شهریه ثابت سال آینده افزایش نمی یابد

سایت پیام نورنا : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب بودجه سال 1395 این دانشگاه در جلسه هیات امنای مرکزی خبر داد.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر حمید میرزاده در حاشیه جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: از تمام اعضای هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه سپاسگزارم که همواره دانشگاه آزاد اسلامی را مورد حمایت و عنایت خود قرار داده‌اند.

تصویب تمام پیشنهادات دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای مرکزی

وی با بیان اینکه جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضای هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد، گفت: در این جلسه تمام پیشنهادات معاونت های دانشگاه در خصوص سند توسعه دانشگاه، طرح آمایش سرزمینی، برنامه ششم توسعه دانشگاه، شهریه، تاسیس دفاتر بین المللی و بودجه سال 1395 که در جلسات یک ماهه به تصویب هیات های امنای استانی رسیده بود، به اتفاق آرا به تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

وی با اشاره به تصویب بودجه سال 1395 دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بودجه سال آینده دانشگاه از حیث منابع و مصارف 10 هزار میلیارد تومان و از حیث درآمد و هزینه 8300 میلیارد تومان به تصویب اعضای هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

وی افزد: واحدهای دانشگاه آزاد می توانند از اول فروردین ماه برنامه‌های توسعه خود را در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و عمرانی که به تصویب رسیده است، را اجرا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه امسال سومین باری است که بودجه سنواتی و برنامه های دانشگاه قبل از پایان سال به تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی می رسد، تصریح کرد: از لطف و عنایت اعضای هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که همواره پشتیبان دانشگاه بوده تشکر و قدردانی می کنم.

تاسیس دفاتر بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر میرزاده با اشاره به مصوبات جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه، گفت: در این جلسه تاسیس واحدهای برون مرزی دانشگاه به شکل تاسیس دفاتر در فاز اول برای تقویت ارتباطات بین الملل دانشگاه در حوزه های اسلامی، ایرانی، تاریخ تمدن ایران و اسلام، هنرهای ایرانی و اسلامی، حفظ و گسترش زبان و ادبیات فارسی، تبادل استاد و دانشجو و اجرای پروژه های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های واقع در کشورهای اسلامی، اروپای مرکزی، آسیا و آمریکای شمالی و برخی کشورهای آسیای مرکزی به تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه رسید و این دفاتر برای جذب دانشجو و مبادله استاد و دانشجو و نیز پروژه های پژوهشی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های خارجی فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای 115 تفاهم نامه معتبر با دانشگاههای خارجی در آسیا، اروپا و بیشتر کشورهای منطقه آسیای میانه است اما فقط 20 تفاهم نامه فعال است و اغلب به مرحله عملیاتی نرسیده اند، گفت: از این رو برای توسعه علمی دانشگاه و افزایش مبادلات بین المللی دانشگاه که ضرورت توسعه علمی است، مقرر شد که به تدریج دفاتری در کشورهای اسلامی و بعضی کشورهای اروپای مرکزی، آسیائی و آمریکای شمالی ایجاد و با همکاری رایزنان فرهنگی مستقر در نمایندگی های جمهوری اسلامی زمینه تبادل استاد و دانشجو و جذب دانشجو فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بر طبق این برنامه در فاز اول دفاتر دانشگاه تاسیس شده و به کمک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانیانی که در خارج هستند می توانند دانشجوی دانشگاه شده و با استانداردهای دانشگاه و در چارچوب مقررات دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شوند.

میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای تاسیس واحد دانشگاهی درعراق برنامه ریزی کرده است، گفت: خوشبختانه واحد مسکو نیز اخیرا راه اندازی شده و به زودی واحد عراق نیز تاسیس می شود.

شهریه ثابت دانشجویان سال آینده افزایش نمی یابد

دکتر میرزاده در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده، گفت: شهریه ثابت تمام دانشجویان موجود رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع در سال 1395 نسبت به سال 1394 افزایش نخواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: در سال آینده حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به میزان 20 درصد و حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزان 15 درصد نسبت به سال قبل افزایش می یابد.

میرزاده با بیان اینکه در جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تمامی معاونت ها خلاصه ای از عملکرد خود را در سال جاری ارائه دادند، گفت: خوشبختانه این گزارش ها مورد توجه، اقبال و قدردانی تمام اعضای هیات امنای مرکزی قرار گرفت که از شیرینی های این جلسه بود.

وی با اشاره به سیاست های بودجه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1395، گفت: در بودجه سال آینده مقرر شده 2 درصد از کل بودجه به امور فرهنگی، 2 درصد از کل بودجه به امور ورزشی و 2 درصد از کل بودجه به امور دانشجویی تخصیص پیدا کند که این اعداد قابل جابه جایی نیست همچنین 15 درصد از کل بودجه دانشگاه به امور پژوهشی و 15 درصد به امور عمرانی اختصاص می یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در سال آینده بالغ بر 700 هزار متر مربع از فضاهای نا تمام طرح های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به اتمام می رسد و بالغ بر 1 هزار و 400 میلیارد تومان هزینه صرف امور جاری و عمرانی در حوزه پزشکی از جمله مراکز تحقیقاتی پزشکی و تکمیل و تجهیز طرح های بیمارستانی خواهد شد.

دکتر میرزاده تاکید کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد 20 درصد بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده از محل اعتبارات غیر شهریه ای بدست آید.

براساس گزارش سایت دانشگاه آزاد، وی با بیان اینکه تمام اعضای هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بر این باورند که دانشگاه آزاد اسلامی به طرف توسعه کیفی حرکت می کند، گفت: دانشگاه آزاد با جذب هیات علمی توانمند بر اساس استانداردها مورد تعهد به شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت کرده چرا که دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می کند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top