چاپ خبر
رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی:

شهریه پیام نور از شهریه یک کودکستان در طول سال کمتر است

سایت پیام نورنا : رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با دانشگاه پیام نور می‌توان جامعه را متحول کرد، گفت: عمده مشکلات ما در دانشگاه پیام نور مادی نیست؛ بلکه فرهنگی است؛ زیرا شهریه این دانشگاه از شهریه یک کودکستان در طول سال کمتر است!

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : خبرگزاری دانشجو –  داوریار ، رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی شب گذشته در اولین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز مشهد در تالار صبای صداوسیمای این شهر، گفت: امیدواریم در زیر سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برنامه‌ها و کارهای خود موفق باشیم.

وی با بیان اینکه سه محور اساسی در جشن دانش آموختگی و شرایط کنونی دانشجویان دارای اهمیت است، تصریح کرد: در ابتدا باید بر این نکته تاکید کنیم که شما هرگز جشنی با محور فارغ التحصیلی نخواهید داشت؛ زیرا انسان هرگز از دانش و جستجوی علم فارغ نخواهد شد.

در میان ناملایمات بین المللی و داخلی قانون مدار رفتار کنید

این استاد دانشگاه ادامه داد: اولین نکته برای دانشجویانی که دوره کارشناسی خود را به پایان رسانده‌اند، این است که با توجه به ناملایمات و کشمکش‌های داخلی و بین المللی و جریانات سیاسی که احیانا گاهی انسان را درگیر می‌کند، این نکته حائز اهمیت است که تنها قانون مداری و توجه به قانون راه گشای کارها خواهد بود.

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز مشهد متذکر شد: نظم در کنار تقوا از دیگر ملزومات موفقیت در زندگی انسان است آن چنان که مولا علی (ع) در کنار تقوا توصیه به نظم دارند و از این جهت اگر ما قانون مند باشیم و بتوانیم درست کار کنیم می‌توانیم با تقوا نیز باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: 23 سال است که من مدرس دانشگاه هستم، در این مدت در دانشگاه‌های آزاد و دولتی تدریس داشته‌ام، در دانشگاه آزاد عضو هیئت علمی و در دانشگاه پیام نور علاوه بر تدریس، عضو هیات علمی و مدیریت را تجربه کرده‌ام؛ اما به جرات می‌گویم سطح دانش در هیچ دانشگاهی به انداره دانشجویان دانشگاه پیام نور نیست.

وی با انتقاد از برخی اما و اگرها نسبت به دانشگاه پیام نور در کشور، متذکر شد: متاسفانه گاهی در جامعه علمی کشور به دانشگاه پیام نور با اما و اگر نگاه می‌شود؛ اما من به جرات امشب این را اعلام می‌کنم که دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور دانشمند هستند و در طول دوران تحصیل نمره واقعی خود را می‌گیرند.

مدعی در برگزاری المپیاد علمی میان دانشگاه‌های استان هستیم

این استاد دانشگاه با ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات المپیاد علمی بین دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه‌های استان تصریح کرد: دانشجویان دختر ما در مسابقات فرهنگی میان دانشگاه‌های برتر کشور رتبه آوردند و بهترین بودند؛ اما ما به دلیل این که در علم و دانش دانشجویان خود مدعی هستیم حاضریم میزبان مسابقان المپیاد علمی میان دانشگاه‌های استان باشیم.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور را قهرمان دانست و خاطرنشان کرد: من در سرکلاس‌های خود به خوبی از سطح دانش دانشجویانم می‌توانم بفهمم کدام دانشجویان در آینده کرسی‌های وکالت و قضاوت را در دست خواهند داشت و این گونه می‌شود.

دانشجویان پیام نور کرسی‌های علم در دیگر دانشگاه‌ها را به دست گیرند

داوریار دانشجویان پیام نور را کارشناسان جامعه دانست و گفت: شما باید کرسی‌های علم در دیگر دانشگاه‌ها در سال‌های آینده به دست گیرید و مهندس، وکیل و نمایندگان مجلس کشور شوید.

وی در بخش دوم سخنان خود به رفع برخی ضعف‌های موجود در دانشگاه پیام نور اشاره داشت و افزود: ما تلاش داریم تا دانشگاه را در سال جدید کیفی سازی کنیم و دانشجویان و دانشگاه را علی رغم جایگاه و توانی که دارند از شرایط کنونی در جمع دیگر دانشگاه‌های بالاتر بیاوریم.

این استاد دانشگاه دوره کارشناسی را برای دانشجویان تکرار نشدنی دانست و خاطرنشان کرد: دوره کارشناسی اولین دوره رسمی در دانشگاه پس از خروج شما از دوران تحصیلی دبیرستان است و از این جهت در ایجاد خاطرات دوستانه برای شما و اهمیت تحصیل با دوره ارشد و دکتری غیر قابل قیاس و تکرار نشدنی است.

ایران در منطقه بحران زده، امنیت کامل دارد

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز مشهد با اشاره به اهمیت وجود فناوری هسته‌ای برای کشور، گفت: باید این نکته را همیشه در ذهن داشت که ما به برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و هسته‌ای، امشب با خیالی آسوده در حال برگزاری جشن هستیم.

داوریار به ناامنی منطقه اشاره کرد و افزود: ایران در یک منطقه بحران زده در امنیت کامل به سر می‌برد و وظیفه شما در این شرایط درس خواندن است تا به آن چه بر عهده شما گذاشته شده است عمل کنید.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با تاکید بر این نکته که اگر با اعتقاد درس بخوانیم شهدا ما را فراموش نخواهند کرد، گفت: فارغ از هیاهوهای سیاسی راست و چپ در دوران دانشجویی خود به کیان نظام که از همه مهمتر است توجه کنید.

شعار بدون عمل مانع از حرکت به سمت جلو در کشور است

این استاد دانشگاه شعار دادن فارغ از عمل را مانع از حرکت کشور به سمت جلو دانست و ادامه داد: باید جدای از این شعارها جهت حفظ انسجام داخلی کاملا قانون‌مند رفتار کرده و ابتدا از خودمان کار را آغاز کنیم.

وی با انتقاد از بی توجهی به شان و جایگاه دانشجو، بیان داشت: اگر دانشجویی در جایی حس کند نمی‌شود برای او کاری کرد حداقل باید با گشاده‌رویی با وی رفتار شود تا حس دیده نشدن نداشته باشد.

داوریار از برنامه ریزی ویژه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برای کارشناسان دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: دانشجوی دانشگاه پیام نور باید در هر کجا که هست به این که خود را دانشجوی این دانشگاه بداند افتخار کند؛ زیرا این دانشجویان باسوادترین هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور از ایجاد چهار کارگروه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: مهمترین این کارگروه‌ها که «ساماندهی پرسنلی» است به دلیل اهمیت استان خراسان رضوی به من سپرده شده است.

هر کسی استاد دانشگاه پیام نور نخواهد شد

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ادامه داد: ما از این پس به هر کس در این دانشگاه کلاس نخواهیم داد که از هر کوچه و بازاری در این دانشگاه دو واحد اخذ کنند و در نهایت دانشگاه را زیر سئوال ببرند.

وی متذکر شد: هنوز استادی که شش سال قبل در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به دانشجوی من جسارت کرده و وی را بی سواد خوانده بود و از بعد از همان کلاس ورودش به دانشگاه ممنوع شده بود، مجوز تدریس در این دانشگاه را پیدا نکرده است.

این استاد دانشگاه خطاب به اساتید دانشگاه پیام نور، گفت: کسی که استاد این دانشگاه است و نان این دانشگاه را می‌خورد باید از داشتن این جایگاه خوشحال باشد و این سیستم را نسبت به دیگر سیستم‌های دانشگاهی خاص بداند.

آئین نامه دانشگاه پیام نور بازنگری می‌شود

داوریار از بازنگری آئین نامه دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: می خواهیم در سال جاری آئین نامه دانشگاه را مورد بازنگری قرار داده و دوباره ابلاغ کنیم تا کسی که در این دانشگاه تدریس می‌کند بداند در کدام دانشگاه در حال درس دادن است.

وی در بخش پایان صحبت‌های خود مطالعه داشتن هر دانشجو را امری لازم و ضروری دانست و افزود: من در طول سه ماه گذشته از وکالت عقب مانده‌ام و این جبران نشدنی است. دانشجویان نیز باید بدانند اگر در امر تحقیقات و مطالعه عقب بمانند کار سختی جهت جبران آن پیش رو خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی شهرت، اعتبار، علم و دانش دانشجو را با ارزش خواند و بیان داشت: مراقب باشید این سرمایه‌های مهم را در زندگی خود به تاراج نگذارید و در هر سمت و جایگاهی قرار گرفتید قانومند، جهت آبادانی ایران تلاش کنید.

وی به مشکلات مالی برخی دانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره داشت و افزود: ما مشکلات این دانشجویان را مشکل خود دانسته و جهت رفع آن تلاش می‌کنیم.

این استاد دانشگاه به راه اندازی مجمع خیرین دانشگاه پیام نور اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا این مجمع را که هفت سال قبل بسته شده بود، بین المللی کرده تا در هر جای دنیا اگر خیری بنا داشت تا به این دانشگاه کمکی کند بتواند کمک خود را به دست ما برساند.

آموزش در همه جا، همه وقت و برای همه را محقق کردیم

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی این دانشگاه را مدعی عملیاتی کردن آموزش برای همه در همه جا و همه وقت دانست و افزود: ما مدعی هستیم هیچ دانشگاهی نتوانسته است این شعار را تحقق بخشد و ما تنها دانشگاهی هستیم که آموزش در شرایط خاص را توانسته‌ایم برای علاقمندان ایجاد کنیم.

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز مشهد در پایان، یادآور شد: همه دانشگاه‌ها در حال حاضر با مشکل افت دانشجو درگیر هستند که ما نیز امید داریم بتوانیم از این مشکل عبور کرده و دانشگاه پیام نور را با قوام لازم پیش ببریم.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : abbas - در تاریخ : 21 فروردین 1395

    نه که خیلی هم کیفیت بالاس,امتحانات که سخته,بعدش سپاه و شرکت نفت هم مدرک پیام نور قبول ندارن.هر ترم هم بابت شهریه و هزینه های فارغ التحصیلی و فرهنگی و غیره کلی فشار روحی و روانی وارد میکنن.دانشجویی که پولی کافی نداشته بره آزاد کیلویی نمره بگیره,وقت و امکانات و سهمیه هم نداشته بره دولتی.
    اگه پیام نور بخوات اینجوری رفتار کنن و دانشجوی دانشگاه و سرباز پادگان فرز کنن چندسال بیشتر دوام نمیاره.

  2. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 فروردین 1395

    از خوندن ادبیات پادگانی و بازاری این متن ناراحت شدم

  3. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 فروردین 1395

    میشه از جوانب دیگه هم با کودکستان مقایسه اش کرد

  4. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    ……..
    15 میلیون شهریه ارشد دادم و نهایتا بخاطر کسری معدل نتونستم مدرکمو بگیرم و هنوز بلاتکلیفم
    کاش میرفتم ازاد

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    کودکستان! واقعا برا خودم متأسفم.همین طور برای شما.اگر همه پول داشتن مطمئن باشید همه آزاد میرفتند .نه با این معدل های پایین با معدل بالای 17قبول می شدند.

  6. نویسنده دیدگاه : javad - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    سلام
    جناب جواب شما همینه با این طرز بیان!!!
    سطح کیفی امکانات و برخی اساتید و کلا دانشگاهی که توسط افرادی مثل شما اداره میشه هم از سطح یک کودکستان در کل این سال ها کمتره

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    تو کودکستان ۴تا چیزه مفید یاد میدن لااقل

  8. نویسنده دیدگاه : سهیل - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    باسلام ماکه چیزی ازپیام نورچیزی ندیدیم جزافزایش شهریه درسافشرده فقط این ترم بیشترکتاباخودخوان بودن این ترم هم که کلاساهمش الکترونیکین سایتشون هم که مشکل داره

  9. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    آقای داوریار شما کیفیت و نظم دانشگاه رو در حد همون کودکستان بکن بعد بیا واسه ما سخنرانی کن.
    هر سال دارید 15 درصد شهریه رو گرون میکنید.
    فکر کنم زیر دندونتون مزه کرده این پولا

  10. نویسنده دیدگاه : محمد حسین - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    خخخخخ پیام نورم مگه شد دانشگاه همون کودکستان پیام نور بهش بگی خیلی بهتره

  11. نویسنده دیدگاه : بهاره - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    من فارغ اتحصیل کارشناسی هستم . اما همیشه میگم کاش پول داشتم و ازاد میرفتم تا حداقل مدرک با ارزشتر با معدل بالاتری داشتم . واقعاااا شهریه کودکستان اینقده ؟؟؟ پس معلومه از شهریه هایی که ماها دادیم اینقدی سود کردبد که واسه کودکاتون اینقد هزینه میکنید
    استاد که نبود . نصف کلاسا خودخوان . وضعیت نمره و امتحانا که وحشتناک
    الان خوش حال هم هستید با این وضعیت دانشگاتون

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    امروز آزمایشگاه شیمی عمومی داشتم سطح فکری و رفتار مسوول آزمایشگاه با دانشجوها در حد کودکستان بود

  13. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    سلام پشتیبان ایا تابستان کلاس الکترنیکی هستش در خواست دارم تابستان هم کلاس الکترنیکی باشد با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 فروردین 1395 :

    سلام
    در حال حاضر که ترم تابستان کلا خودخوان اجرا میشده و کلاسی تشکمیل نمیشده است

  14. نویسنده دیدگاه : morteza - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم ثبت نام دوره کارشناسی برای ترم مهرماه بدون کنکور پیام نور از کی شروع میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 فروردین 1395 :

    سلام
    هنوز اعلام شده. احتمالا از اردیبهشت ماه

  15. نویسنده دیدگاه : سراج - در تاریخ : 22 فروردین 1395

    راستش من سال 76 فارغ التحصیل شدم. در بیشتر کلاس ها شرکت نکردم. سخت گیری از الان بسیار بیشتر بود. کتاب ها بسیار سنگین بود… اگر نمره ات زیر هفت بود میان ترم اثری نداشت. نمره های زیر ده با معدلم جمع شد و… در عین حال چون استاد ندیدیم چیزی هم به آن صورت بلد نشدیم. در مواردی که در کلاس ها شرکت کردم اساتید ضعیف بودند و چون آخر هفته می آمدند خسته و گیج بودند. کیفیت بسیار پایین بود. الان که با تغییر قوانین اینطور که می گویند سطح سواد دانشگاه پایین تر آمده است… مدرک این دانشگاه بنظرم برای افزایش حقوق ما بد نبود ولی چیزی به معلوماتمان اضافه نکرد…

  16. نویسنده دیدگاه : حمید س - در تاریخ : 23 فروردین 1395

    شما هم مسئول یکی از همین کودکستانایی …
    آدم مغرور با کله زمین میخوره ..این خط و اینم نشون

  17. نویسنده دیدگاه : خاطره - در تاریخ : 24 فروردین 1395

    پشتبان عزیز لطفا متنمو بزارین رو سایت
    اگه بخوام از پیام نور بنویسم این آقایی که این حرفو زده باید بره از شرم استفا بده.
    یکیش همین هزینه فرهنگیه. یه جمع بزنه ببینه چقدر از دانشجویان خودخوان شهریه فرهنگی میگیره و آیا چه کاری براشون انجام میده ؟؟؟؟ جز اینکه میزنن به جیب مبارکشون!!
    اکثر درسها خودخوانن و خداتومن شهریه داره؟ چظوربرا درسی که خوخوانه اینهمه شهریه از دانشجومیگیرن؟؟؟؟ چطور برا کلاس درسی که تشکیل نشده به استاد داده میشه؟؟؟ چطور به همون استاد گواهی تدریس میدن؟؟؟؟اصلا اکثر اساتیدشون که بویی از سواد نبردن….
    محض اطلاع بعضی از دانشگاههای پیام نور حالا اگه خواستین تا اسم ببرم با استادهمون درس در دانشگاه کلاس خصوصی میزارن و شهریه دوبرابر از دانشجو میگیرن و استاد و دانشگاه با خود تقسیم میکنن.هیچ کودکستانی این عملای زشت و ناپسند رو انجام نمیده!!!
    استاد درس سمینار من که درسی تئوری بوده به زور ازم مقاله خواسته و فرمودن که اگر اسمشان در لیست مقاله نویس نباشد نمره من نمره پاسی نخواهد بود!!!!!!!!!این آقای استاد من با اجازه ی شما هیات علمی پیام نور میباشند!!!!!!!!!!!!!!!!
    اگه خواستین تا بیشتر درباره پیام نور بگم براتون!!!!!

  18. نویسنده دیدگاه : salar - در تاریخ : 24 فروردین 1395

    شما که نوشتید:

    نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .

    زوزه هر ….. رو هم به عنوان مصاحبه روی سایتی که ادعا می کنید متعلق به دانشجویان پیام نور است قرار ندهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 فروردین 1395 :

    دوست عزیز برخی از اخبار حاشیه ای هست و دلیل خاصی دارد که منتشر می شود!!! این سایت کاملا دانشجویی می باشد و کاملا هم توسط خود دانشجویان پیام نور اداره می شود.
    برخی از خبرها دلیل خاص دارد که منتشر می شود

  19. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 24 فروردین 1395

    سلام ببخشید من فارغ التحصیل شدم اما نمره ردی ام هنوز تو اطلاعات جامع موجود است و در معدل ترم مربوطه و نتیجتا در معدل کل حساب شده است اگر درخواست تجدید نظر بدهم .باید طبق قانون جدید فارغ التحصیلی رفتار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 فروردین 1395 :

    سلام
    اگر کارشناسی هستید که در زمان فارغ التحصیلی حذف می شود
    اگر ارشد هستید فعلا برای پیام نور حذف نمرات ردی تصویب نشده

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 فروردین 1395

    سلام
    اساتید دانشگاه پیام نور با اطالعات بسیار پایین در کلاس حاضر می شوند، برخی از اساتید دانشجو را گروگان می گیرند، آخر ساعت حضورو غیاب می کنند . برخی اساتید تداخل دروس را نمی پذیرند.
    واقعا این آقا چه خیالی کرده؟ واقعا من بی اطالع بودم، ای کاش می رفتم آزاد

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 فروردین 1395

    سلام
    من امروز شهریه رو پرداخت کردم الان چهار ساعت گذشته هنوز سیستم گلستان برام باز نشده
    علت اش چیه؟
    سپاس از پشتیبان محترم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 فروردین 1395 :

    سلام
    دوست عزیز صبور باشید تا پرداختی شما ثبت شود.
    اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید حدود 2 الی 5 ساعتی زمان میبرد تا در سیستم ثبت و صفر شود و شاید هم کمی بیشتر

  22. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 27 فروردین 1395

    راست میگه من خودم بچه را ساعت 7 صبح تحویل کودکستان میدمن ساعت 3 بعد از ظهر تحویل میگیرم با نهار و انواع و اقسام کلاس و تفریح ماهیانه 400 هزار میدم ولی در پیام نور 12 واحد انتخاب کردم رنگ کلاس هم ندیدیم یه ترم شده یک میلیونو نهصد هزار ریال یعنی نه کلاس تشکیل شده نه برقی نه آبی نه غذایی هیچ فقط برای انتخابل 12 واحد 1900 پول دادیم راست میگه خیلی خیلی کم میگیرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. نویسنده دیدگاه : استاد دانشگاه پیام نور - در تاریخ : 27 فروردین 1395

    ساختار اشتباه دانشگاه پیام نور … شیوه غیر استاندارد آموزشی این دانشگاه … عدم برگذاری بسیاری از کلاسها …عدم توجه به امر پژوهش برای دانشجویان… دانشجو پول کلاسها رو میده ولی به علت به حد نصاب نرسیدن – کلاسها برگذار نمیشه… امتحان دادن و تدریس اجباری کتب تعریف شده … هر استاد برای تکمیل موظفی خودش باید تا 20 عنوان کتاب در ترم وبیش از 40 عنوان در سال تدریس کنه یعنی باید در گیدنس ثبت بشه … اگه تعداد دانشجوها زیر 15 نفر باشه به تعداد کسری از 5 جلسه کلاس کم میشه یعنی برای 5 نفر دانشجو تنها دو جلسه کلاس برگذار میشه و برا استاد هم یک سوم کلاس محسوب میشه -صدور بخشنامه های مختلف و خنده دار در بخش آموزش و سر در گمی همه … استاد باید چندین شهر رو برا پر کردن موظفی دور بزنه یعنی نیمی از حقوقش هزینه رفت و آمد اجباری میشه و در صورت حادثه کسی پاسخ گو نیست … عدم امنیت شغلی در این دانشگاه مثلا دولتی برای استاد و کارمندان اینجاست که ظلم در حق دانشجو و استاد هستش… و نوعی کلاه برداری سر دانشجو و استاد هستش کلا استاد و دانشجو فقط اسمشو به یدک می کشه… روش تست زنی در دنیا منسوخ شده فکر کنید بنای علمی این دانشگاه تست زنی هستش در اکثر دروس کار پژوهشی و … وجود نداره … امکانات آموزشی و علمی و رفاهی در واحدها و مراکز پیام نور کشور در حد یک مدرسه ابتدایی هم نیست … و هزینه دریافت شده از دانشجو به نسبت برگزاری کلاسها و خدمات ارایه شده از دانشگاه آزاد وغیر انتفاعی گرانتر هستش … و حقوق ودستمزد اساتید کمتر از هم رده های خود در داشگاه های دیگر است … افت حضور و علاقه دانشجو در این دانشگاه به علت ساختار اشتباه آموزشی این دانشگاه هستش جدیدا هم که بسیاری از کلاسها مجازی شده و دانشجو و استاد باید با استفاده از کامپیوتر و اینترنت درس آموزی کنند وایی به حال اون دانشجوی روستایی و این وضع اینترنت و اون جوانی که دسترسی نداره و… کماکان با انصراف گسترده دانشجو مواجه هستیم …و سیاسی شدن سیستم مدیریتی دانشگاه و تغییرات متعدد مدیریتی و … از جمله فجایع این دانشگاه هستش… از مباحث تخلفات مالی و … غیره و رانت خواری در سنوات قبل که بماند که سر درازی دارد … سازمان بازرسی چرا پیگیری نمی کنه و دولت فکری به حال ما نمی کنه … چرا؟؟

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 فروردین 1395

    سلام و عرض ادب به پشتیبان محترم
    من شهریه خود را از طریق خودپرداز(عابر بانک) صادرات به حساب دانشگاه پیام نور واریز کرده ام، اما هنوز سیستم گلستان صفر نشده
    مطلب دوم اینکه از ترم بعد تصمیم دارم به صورت الکترونیکی پرداخت کنم، اما الان رسید پرداختی های قبلی رو به جز این آخری ندارم، آِا موقع فارغ التحصیلی با مشکل مواجه می شوم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 فروردین 1395 :

    سلام
    48 الی 72 ساعت کاری زمان میبرد تا در سیستم ثبت شود.
    نیاز به رسید های پرداخت نیست کلا

  25. نویسنده دیدگاه : Pari - در تاریخ : 24 اردیبهشت 1395

    زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور پیام نور کی شروع میشه باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 اردیبهشت 1395 :

    سلام
    پیام نور در مقطع کاردانی پذیرش ندارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top