چاپ خبر
رییس دانشگاه آزاد خبرداد؛

فعالیت دانشگاه آزاد در 30 حوزه مختلف دانشگاهی با رویکرد جدید

سایت پیام نورنا : رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر در بیش از 30 حوزه مختلف دانشگاهی فعالیت دارد، گفت: فعالیت دانشگاه در تمام این حوزه ها با جدیت دنبال می شود و می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی در این 30 حوزه با یک مکانیزم و رویکرد جدید نسبت به دوره های مدیریت قبلی فعالیت می کند.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر میرزاده در این جلسه با اشاره به گزارش معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان ، از صرف نظر دانشگاه از قریب به ۴٣٠ میلیارد تومان درآمد شهریه ای طی دو سال اخیر خبر داد و گفت علیرغم اجازه وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری، توجه به وضعیت معیشتی دانشجویان و خانواده های ایشان علت اصلی این تصمیم بوده که خوشبختانه حرکت دانشگاه به سمت در آمدهای غیرشهریه ای ، توسعه اقتصاد دانش بنیان، کاهش و مدیریت هزینه ها این امر را تسهیل کرده و موجب عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان فعلی در برنامه و بودجه دو سال اخیر دانشگاه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فعالیت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی نباید به شکل روزمره و روتین درآید ،اظهار داشت: از این رو باید جنبش و جوشش تمام مدیران دانشگاه آزاد اسلامی یک سیر تصاعدی داشته و تصمیم گیری قاطع و پیگیرانه در مورد انجام فعالیت ها وجود داشته باشد.

دکتر میرزاده در همین خصوص از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی خواست که در حوزه های متبوع خود جلسات مشاوره، پیگیری و پایش درونی داشته باشند تا تمام مصوبات جلسات دانشگاه و تصمیمات جمعی به نتیجه عملی رسیده و فرصت سوزی اتفاق نیافتد.

وی با شاره به فرصت های پیش روی دانشگاه گفت: باید تمام مدیران دانشگاه با کار سخت، شدید و خستگی ناپذیر تمام هدفهای 30 حوزه کاری دانشگاه را محقق و چالش های موجود را با برنامه ریزی و تدبیر برطرف کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: باید با یک خیز جدید در جبهه های کاری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه فعالیت ها را دنبال کرده و به فرموده مقام معظم رهبری امور را با یک روحیه جهادی دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی همواره با اعتماد از تیم مدیریی جدید حمایت کرده اند، گفت: پاسخ این حمایت و اعتماد پیگیری امور دانشگاه با جدیت و به عنوان یک ضرورت کاری است.

صرف نظر دانشگاه آزاد از ۴٣٠ میلیارد تومان درآمد شهریه ای طی دو سال اخیر

همچنین در این جلسه ریاست دانشگاه با اشاره به گزارش معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان از صرف نظر دانشگاه از قریب ۴٣٠ میلیارد تومان درآمد شهریه ای طی دو سال اخیر خبر داد و گفت علیرغم اجازه وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری، توجه به وضعیت معیشتی دانشجویان و خانواده های ایشان علت اصلی این تصمیم بوده که خوشبختانه حرکت دانشگاه به سمت در آمدهای غیرشهریه ای و اقتصاد دانش بنیان، کاهش و مدیریت هزینه ها این امر را تسهیل کرده است و موجب عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان فعلی در برنامه و بودجه دو سال اخیر دانشگاه شده است.

با توجه به اهمیت فعالیت های 30 گانه موضوعی معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد پایش درونی این فعالیت ها مورد توجه قرار گرفته و با تشکیل جلسات هفتگی این موضوع پیگیری شود.

در این جلسه گزارش کمیسون شماره یک هیات رئیسه توسط دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه و تصمیمات لازم در خصوص خروج از زیاندهی و بهبود وضعیت برخی واحدها و آئین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی اتخاذ شد.مقرر شد بخشنامه برنامه ترم جدید تابستانی دانشگاه آزاد اسلانی تدوین و ابلاغ شود.

گزارش کمیسون شماره 2 هیات رئیسه توسط دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و مقرر شد کمیته ای متشکل از معاونت های برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان، آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشجویی و فرهنگی، اداری و مالی و پزشکی در خصوص تعیین شهریه دانشجویی تشکیل و موارد مربوطه به شهریه را بررسی کنند.

همچنین مصوب شد در خصوص اجرای پیوست فرهنگی دانشگاه برنامه عملیاتی ارائه شود.

ترویج فرهنگ مطالعه در میان دانش آموزان سازمان سما

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد کمیته ای متشکل از اساتید و نخبگان دانشگاه با محوریت سازمان سما برای ترویج فرهنگ مطالعه در میان دانش آموزان و همچنین تشکیل هسته های مطالعاتی در میان دانشجویان دانشگاه تشکیل شود.

گزارش کمیسون شماره 3 هیات رئیسه توسط دکتر احسانیمعاون اداری و مالی دانشگاه مطرح و مصوب شد با پرداخت مجدد وام خرید و وام تعمیرات مسکن به کارکنان دانشگاه مشروط به اینکه فردی در نوبت اخذ این وام ها نباشد موافقت شده وموضوع پیشنهاد افزایش تعهد و حق بیمه کارکنان و اعضای هیات علمی جهت بررسی و تصویب در یکی از جلسات آینده هیات ریسه مطرح شود.

در این جلسه موضوع نامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص راه اندازی رشته پزشکی در واحد آمل مطرح و تصمیمات لازم اتخاد شود.

همچنین در این جلسه گزارشی توسط معاون عمرانی دانشگاه در خصوص پروژه های عمرانی تحویل داده شده در سال 94 ارائه که بر اساس آن با توجه به برنامه ساخت 2.5 میلیون متر مربع ساختمان مسقف از سال 1392 تا پایان سال 1394 تاکنون حدود 1.6 میلون متر مربع ساخته و تحویل داده شده و از باقیمانده 900 هزار متر مربع به میزان 460 هزار متر مربع در سال 1395 تحویل داده خواهد شد.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مهندس هاشمی مصوب کردند که این برنامه در سال 95 با جدیت ادامه یابد.

درختکاری هر ساله در واحدهای دانشگاهی تحت عنوان یاد سبز شهدا

در این جلسه مصوب شد درختکاری در واحدهای دانشگاهی تحت عنوان یاد سبز شهدا سالانه اجرایی شده و با جدیت و لحاظ مسایل زییت محیطی دنبال شود و همچنین طرح پیشنهادی فضای سبز واحدهای دانشگاه توسط معاونت عمرانی ارائه و تهیه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه مقرر شد مجموعه مصوبات هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلانی در شش ماهه دوم سال 1394 و مصوبات شش ماهه اول سال بصورت مکتوب توسط معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان تهیه شده و گزارش اقدامات آن تدوین شود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top