چاپ خبر

امکان مهمانی دانشجویان همه دانشگاه‌ها در ترم تابستانی دانشگاه آزاد

پیام نورنا : طبق مصوبه جلسه صدوشصت و پنجم هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان همه دانشگاه‌ها می‌توانند در ترم تابستان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مهمان شده و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز موظفند در صورت وجود معرفینامه معتبر از دانشگاه محل تحصیل دانشجو، این دانشجویان را بپذیرند.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – یکصد و شصت و پنجمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

میرزاده با اشاره به سهم و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در کشور و جایگاه ایران در بین کشورهای جهان از حیث تولید علم، ضمن گلایه از نادیده گرفته شدن این حجم از خدمات دانشگاه به کشور، اینگونه بی‌مهری‌ها را ناشی از برخورد سیاسی و غیرمنصفانه دانست که دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با آن مواجه بوده است.

وی به حذف نام دانشگاه آزاد اسلامی در گزارش‌های منتشرشده درخصوص تولید علمی دانشگاه‌ها و موسسات برتر کشور توسط یک نهاد رسمی اشاره کرد و گفت: عظمت و نقش ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی؛ این ثمره و دستاورد بی بدیل امام راحل (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی با این نادیده گرفتن‌ها کمرنگ یا محو نمی‌شود. چگونه است که در افزایش رتبه کشور در سطح جهانی، میزان عملکرد تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی را محاسبه می کنند اما در گزارش های داخلی که جنبه سفارشی دارد، نام دانشگاه آزاد اسلامی که بیش از 20درصد تولید علم ایران را برعهده دارد، حذف می کنند؟ اگر میزان تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی حذف شود، دیگر مواردی که به آن افتخار می کنیم ازجمله رتبه و جایگاه ایران چیزی نخواهد بود که اکنون هست. متاسفانه این نحوه برخورد در ملاقات ها و محافل رسمی با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به اشکال مختلف ظهور و بروز می کند که کاملاً غیرعادلانه و غیرمنصفانه است.

وی افزود: هدف مدیران دانشگاه آزاد اسلامی باید مانند گذشته کسب رضایت خداوند باشد و این بی مهری‌های سیاسی نباید خللی در سلسله خدمت‌رسانی ایجاد کند. علیرغم این برخوردهایی که برای تخفیف شأن و جایگاه این دانشگاه بزرگ می بینیم، همچنان با اراده و مستحکم در تقویت و اثربخشی بیشتر این مجموعه علمی بینظیر کوشا خواهیم بود.

در ادامه این جلسه، دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از مصوبات کمیسیون شماره یک هیأت رئیسه مطرح کرد. همچنین مواردی درخصوص خدمات اعضای هیأت علمی و اجرایی شدن موارد مربوط به قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

ابلاغ بخشنامه هدایت تحصیلی

براساس پیشنهاد روابط عمومی و با تأیید کمیسیون شماره یک هیأت رئیسه، مقرر شد بخشنامه هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه، به واحدهای سراسر کشور ابلاغ شود.

در ادامه جلسه هیأت رئیسه مقرر شد دانشجویان همه دانشگاه‌ها می‌توانند در ترم تابستان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مهمان شده و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز موظفند در صورت وجود معرفینامه معتبر از دانشگاه محل تحصیل دانشجو، این دانشجویان را بپذیرند.

دکتر سید طه ‌هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی نیز گزارشی از کمیسیون شماره دو هیأت رئیسه ارائه کرد که ازجمله جزئیات این گزارش می‌توان به تصمیم گیری درخصوص پاره ای امور دانشجویی، تشکیل کمیته تبلیغات و آگهی‌ها زیرنظر روابط عمومی و همچنین تشکیل دبیرخانه ستاد هماهنگی اربعین دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اشاره کرد.

گزارش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان

در ادامه حضور روسای واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسات هیأت رئیسه، دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در یکصد و شصت و پنجمین جلسه هیأت رئیسه حاضر شد و گزارشی از عملکرد، برنامه‌ها و پیشنهادات خود ارائه داد.

به موجب گزارش دکتر باقری، 47درصد کل دانشجویان استان هرمزگان و 81درصد کل دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان، در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند.

باقری به جذب 69 عضو هیأت علمی غیرپزشکی و 21 عضو هیأت علمی پزشکی در دو سال و نیم اخیر با حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: 54درصد کل اساتید استان هرمزگان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند که این امر نشان دهنده نسبت عالی دانشجو به استاد و بهبود هرم هیأت علمی در سال‌های اخیر است.

وی افزود: درآمدهای غیرشهریه ای این استان نیز در سال اخیر رشد خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گزارشی مفصل از پیشرفت طرح شفا، طرح‌های اقتصاد دانش بنیان و کشت گلخانه ای در واحدهای این استان ارائه کرد که با استقبال و تقدیر اعضای هیأت رئیسه مواجه شد و در نتیجه تسریع در پیشرفت شهرک شفا این استان به تصویب هیأت رئیسه رسید.

به گفته دکتر باقری، در سال‌های 93 و 94 مجموعاً 724 مقاله علمی پژوهشی و ISI در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تولید شده است.

تأسیس مرکز تحقیقات پژوهش و سرمایه گذاری در تولید شناورهای سبک به پیشنهاد رئیس واحد هرمزگان، تصویب رسید. همچنین مقرر شد پیشنهادات دکتر باقری درخصوص استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد در شورای تخصصی مربوط به واحدهای مناطق آزاد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده با تشکر از گزارش دکتر باقری اظهار داشت: گزارش این استان در همه حوزه‌ها قابل قبول و نشان‌دهنده موفقیت دکتر باقری و همکاران ایشان در این استان است که باید از آنان بموقع قدردانی شود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top