اعلام مهلت مشخص برای ثبت نمرات تمام دروس/

بخشنامه جدید اعلام نمرات، قفل نمرات، بررسی اعتراض به نمرات دانشگاه پیام نور

پیام نورنا : دانشگاه پیام نور برای ثبت نمرات پایان ترم، نمرات دروس عملی، اعلام نمرات، رسیدگی به اعتراضات امتحانات پایان ترم مهلت مشخصی اعلام کرد / مهلت مشخص برای ثبت نمرات پروژه، سمینار، کارورزی، کارآموزی

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با ابلاغ بخشنامه ای (+اینجا) به روسای مراکز استانی پیام نور، برای ثبت نمرات پایان ترم، نمرات دروس عملی، اعلام نمرات، رسیدگی به اعتراضات امتحانات پایان ترم مهلت مشخصی اعلام کرد.

با توجه تدوین و معرفی منابع آموزشی مطابق با سرفصل های مصوب شواریعالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برگزاری آزمون های متمرکز تلاش شده تا آموزش در دانشگاه پیام نور از اعتبار لازم برخوردار باشد، لذا رعایت مواردی چون دقت در برگزاری آزمون ها، اعلام به موقع و صیانت از نمرات دانشجویان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. لذا در راستای ساماندهی امور و تفویض اختیار موارد زیر در خصوص اعلام نمرات، بررسی درخواست تجدیدنظر نمره و سایر موارد مربوط، موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می گردد.

1- حداکثر فرصت ثبت نمرات دروس پروژه، سمینار، تمرین دبیری، کارورزی، کارآموزی، عملیات صحرایی و کار در عرصه که مطابق آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به تشخیص استاد، تکمیل فعالیت های آموزشی و پژوهشی آنها، به بیش از یک نیمسال تحصیلی زمان نیاز دارد، حداکثر تا پایان نیمسال بعد است و در این خصوص به شرح جدول زیر اقدام می شود.

شرح حداکثر مهلت اعلام نمره
درس ناتمام انتخاب شده در نیمسال اول تا تاریخ 30 خرداد سال بعد
درس ناتمام انتخاب شده در نیمسال دوم تا تاریخ 30 مهر سال بعد
درس ناتمام انتخاب شده در دوره تابستان تا تاریخ پایان اسفند همان سال
پیام نورنا :: PNUNA.COM

 

مراکز و واحدها موظف هستند مراتب را به دانشجویان و مدرسان مربوط اطلاع رسانی به موقع کرده و پس از سپری شدن مهلت مذکور، به صورت خودکار سامانه گلستان نسبت به درج غیبت برای دانشجویان فاقد نمره عمل نموده و دانشجو ملزم به انتخاب مجدد درس می باشد.

2- کد درس های مشمول بند 1 باید حداکثر تا پایان مهر ماه 95 از طرف بخش های علمی مشخص و پس از بررسی دفتر برنامه ریزی آموزشی و دفتر تحصیلات تکمیلی در سامانه گلستان اعمال می شود.

3- نمرات دروس تشریحی باید ظرف مدت ده روز پس از برگزاری امتحان در سامانۀ گلستان ثبت شود. روسای مراکز و واحدها موظف به پیگیری مجددانه در این خصوص هستند.

4- مرکز سنجش و آزمون موظف است حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از برگزاری امتحانات تستی نسبت به اعلام نمرات آنها در سامانه گلستان اقدام نماید.

5- آخرین مهلت اعتراض دانشجویان به سوالات تستی حداکثر 72 ساعت از اعلام نمره در سامانه گلستان یا پورتال مرکز سنجش و آزمون بوده و حداکثر ده روز پس از برگزاری این امتحانات این مرکز باید نسبت به بررسی اعتراضات و اعمال آن در سامانه گلستان اقدام نماید.

6- حداکثر هفت روز پس از اعلام نمرات تشریحی و عملی، دانشجو حق اعتراض به نمره در سامانه گلستان را دارد.

7- مدرس مؤظف است پس از ثبت اعتراض حداکثر ظرف مدت هفت روز نسبت به بررسی آنها و درخواست های تجدید نظر ثبت شده دانشجویان در سامانۀ گلستان اقدام و نسبت به نهایی کردن نمرات تشریحی و عملی اقدام نماید و پاسخ دانشجو نیز در سامانه‌ی گلستان از طرف مدرس درج شود.

توضیح: در صورت عدم رسیدگی به موارد ذکر شده در این بند، ضمن تذکر به مدرس مدعو، رئیس مرکز /واحد باید در خصوص ادامه همکاری مدرس تصمیم گیری نموده و همچنین در مورد اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور موارد فوق در تمدید قرارداد، اعطای پایه استحقاقی و تبدیل وضعیت آنها بصورت جدی لحاظ گردد.

8- نمرات دانشجویان پس از طی شدن مراحل مندرج در بندهای 4 تا 7 از طرف آموزش مراکز و واحدها قفل آموزش شود. سامانه گلستان به نحوی تنظیم خواهد شد که در زمان قانونی اعتراض دانشجو و بررسی توسط استاد (حداکثر 14 روز کاری) امکان ثبت قفل آموزش از طرف مراکز و واحدها مقدور نباشد.

9- پس از نهایی شدن و قفل نمرات از طرف آموزش به هیچ وجه امکان تغییر نمرات نمی باشد و هر گونه تغییر و باز کردن قفل نمرات تخلف محسوب گردیده و طبق مقررات رفتار خواهد شد.

10- در موارد استثنایی حداکثر پس از دو ماه از اعلام نمره چنانچه مدرسی بصورت مکتوب، مستدل و صریح اعلام نماید در اعلام نمره تشریحی دانشجو اشتباهی رخ داده و حقی از دانشجو تضییع شده و اوراق امتحانی دانشجو را که نشان دهنده این موضوع است، ارائه کند شورای آموزشی استان با ارجاع رئیس استان، اجازه دارد با بررسی کارشناسی در صورتی که تشخیص دهد حقی از دانشجو تضییع شده است، نسبت به تغییر نمره اقدام نماید. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ابلاغ تغییر نمره منحصراً با امضای رئیس استان نافذ و اجرایی است. تاکید می شود پس از گذشت بیش از دو ماه از اعلام نمره، شورای آموزشی استان اختیار تغییر نمره را نداشته و نمره قطعی است و از مکاتبه با سازمان مرکزی در این خصوص خودداری شود.

11- با رعایت مفاد بند 10، کاربر ارشد استان با ابلاغ رای شورای آموزشی با امضای رئیس استان نسبت به تغییر نمره دانشجو در سامانه گلستان اقدام نموده و مدارک و مستندات مربوط را نگهداری تا به سهولت در اختیار ناظران و بازرسان اعزامی قرار گیرد. گزارش اقدامات انجام شده باید بطور کتبی از طرف مدیر آموزش استان به مدیر دفتر نظارت و ارزیابی استان ارسال گردد.

12- مدیر نظارت و ارزیابی استان موظف است بصورت ماهانه از طریق گزارش 285 و 291 سامانه گلستان نسبت به بررسی تغییر نمرات دانشجویان مراکز و واحدهای تابعه اقدام نموده و اجرای دقیق این دستورالعمل را بررسی و گزارش امر را به رئیس استان ارسال نماید تا وفق مقررات اقدام شود.

13- حداکثر تا ده روز پس از پایان امتحانات باید نتیجه کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در خصوص نمرات دانشجویان نهایی شده و در سامانه گلستان ثبت گردد.

14- روسای استان ها موظف هستند ماهانه از طریق گزارش های 34، 193 و 199 سامانه گلستان نسبت به بررسی تعداد و وضعیت نمرات اعلام نشده مراکز و واحدها تابعه اقدام و در خصوص تعیین تکلیف نمرات اعلام نشده تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

15- نمرات اعلام شده هر نیمسال برای تمامی مقاطع تحصیلی به استثنای موارد مندرج در بند یک از طرف سازمان مرکزی به شرح زیر قفل نهایی سراسری می شود و پس از مهلت مقرر در جدول ذیل امکان تغییر هیچ نمره ای وجود ندارد. لازم است در اعلام به موقع نمرات توسط مسئولین مراکز و واحدها و همچنین رئیس استان اقدام به موقع انجام پذیرد.

شرح زمان
مهلت اعمال قفل نهایی سراسری نمرات اعلام شده نیمسال اول از طرف سازمان مرکزی 30 اردیبهشت ماه هر سال
مهلت اعمال قفل نهایی سراسری نمرات اعلام شده نیمسال دوم از طرف سازمان مرکزی 20 مهر ماه هر سال
مهلت اعمال قفل نهایی سراسری نمرات اعلام شده دوره تابستان از طرف سازمان مرکزی 30 آبان ماه هر سال
پیام نورنا :: PNUNA.COM

 

16 – مرکز سنجش و آزمون دانشگاه موظف است بر روند اعلام نمرات دانشجویان نظارت و گزارش و ارزشیابی خود را در خصوص عملکرد استان ها در این خصوص به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بصورت مستمر اعلام دارد. گزارشات واصله در این خصوص در ارزیابی عملکرد استان ها موثر واقع خواهد شد.

همچنین این بخشنامه برای اجرایی شدن به روسای مراکز استانی، روسای بخش های علمی، مدیران کل حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر کل نظارت و ارزیابی، رئیس مرکز تحصیلات تکمیلی، مدیرکل دفتر هماهنگی مراکز بین الملل رونوشت شده است و اجرای آن الزامی می باشد.

 

مشاهده بخشنامه جدید اعلام نمرات، قفل نمرات، بررسی اعتراض به نمرات دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : nima - در تاریخ : 29 شهریور 1395

    سلام پشتیبان …خسته نباشید….درس پروژه برای ما کاملا اختیاری هستش و اختیاری اجباری نیست….من ترم پیش برش داشتم و حالا منصرف شدم از انجامش..حالا برام نمره صفر رد میکنن در ترمی که این درسو اخذ کردم یا اینکه مثل دروس نظری که غایب میشدیم برای این درس هم غایب در امتحان میزنن و این درس برام حذف میشه……من خیلی نظراترو خوندم تا سوال تکراری نپرسم ولی برام جایه ابهامه که اگه کسی درس پروژه و کارآموزی رو در زمانی که مهلت داره تحویل نده چه اتفاقی میفته….براش غیبت رد میکنن((به منزله اینکه درسش حذف میشه))….یا اینکه براش غیبت میزنن به منزله نمره صفر و نمره صفرو در معدل ترمی که این درسو گرفته حساب میکنن

    ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 شهریور 1395 :

    سلام
    بهتره در این مورد از کارشناس رشتتون سوال کنید تا وضعیت دروس شما را در سیستم بررسی کند

  2. نویسنده دیدگاه : سامان - در تاریخ : 29 شهریور 1395

    سلام
    من ترم پیش کار اموزی برداشتم، به ما گفتن 2 نیمسال فرصت دارین…الان چیکار میتونیم بکنیم تا 30 مهر آخه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 شهریور 1395 :

    سلام
    بله 2 نیمسال فرصت دارید

  3. نویسنده دیدگاه : سامان - در تاریخ : 29 شهریور 1395

    ببخشید دوباره مزاحم میشم…
    پس چرا تو بخشنامه جدید نوشته تا 30 مهر؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 شهریور 1395 :

    دوست عزیز 2 نیمسال فرصت دارید ولی باید در تاریخ های فوق نمرات ثبت شود.

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1395

    سلام
    1-آیا تابستان هم یک نیمسال تحصیلی محسوب می شود؟
    2-برای درس پروژه که نیمسال دوم95-94 برداشته بودم تا آخر نیمسال اول 96-95 وقت دارم یا تا 30 مهر؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 شهریور 1395 :

    سلام
    1- خیر
    2- تا تاریخ 30 مهر سال بعد

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 30 شهریور 1395

    سلام
    در مورد ثبت نام سوال داشتم اینکه اول باید به دانشگاه بریم ؟
    چند جا خوندم ثبت نام غیر حضوری و حضوری و اینا نفهمیدم
    بعد تو سایت پیام نور گلستان زده تا ۲ مهر زمان ثبت نام هست یعنی اون برای ما ورودی جدید هاست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 31 شهریور 1395 :

    ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و از طریق سایت گلستان پیام نور انجام خواهد شد. به زودی زمان و نحوه ثبت نام از طریق صفحه اصلی همین سایت (پیام نورنا : PNUNA.COM) اطلاع رسانی خواهد شد.
    در خبرنامه ایمیلی و یا کانال تلگرام سایت عضو شوید تا جدیدترین خبرها برای شما ارسال شود.

  6. نویسنده دیدگاه : مونا - در تاریخ : 3 مهر 1395

    سلام
    کسی که ترم قبل کارورزی برداشته باشه ، این بخشنامه شامل اونم میشه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 مهر 1395 :

    سلام
    بله

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 مهر 1395

    سلام.
    من ترم پیش کار اموزی برداشتم
    از کارشناس رشتمون پرسیدم تا کی مهلت دارم گزارشمو تحویل بدم…اونم گفت تا اخر همین ترم…پس چرا اینجا زده 30 مهر؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 مهر 1395 :

    سلام
    بخشنامه جدید هست

  8. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 7 مهر 1395

    سلام
    پشتیبان دارم دیوونه میشم
    من پروژه رو ترم دوم سال 94 برداشتم اون موقع گفتن ترم تابستان حساب نیست و شما تا دی 95 فرصت داری
    الان میگن طبق این بخشنامه باید بیای تا 30 مهر تحویل بدی!!!
    منی که قبلا برداشتم آیا این بخشنامه شامل من هم میشه؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 مهر 1395 :

    سلام
    بله اجرایی می باشد

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 مهر 1395

    سلام
    من الان از کارشناس رشتمون پرسیدم،میگه واس تحویل گزارش کار اموزی تا اخر این ترم وقت داری.(من ترم پیش برداشتم).

    بالاخره تا 30 مهره؟ یا آخر این ترم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 مهر 1395 :

    سلام
    طبق بخشنامه 30 مهر هست ولی اگر کارشناس رشتتون مسئولیتش رو بر عهده میگیرد مشکلی ندارد

  10. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 7 مهر 1395

    چطور میتونیم اعتراض کنیم
    این بخشنامه باید برای از این به بعدی ها اجرا بشه نه ما ترم قبل برداشتیم یهویی کل سیستم برنامه های آدمو بهم بزنن
    کی این بخش نامه هارو صادر میکنه آخه با کدوم فکر؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 مهر 1395 :

    با خدمات اموزشی سازمان مرکزی تماس بگیرید

  11. نویسنده دیدگاه : Mohamad - در تاریخ : 8 مهر 1395

    چرا به یه نفر میگید ۲ نیم بال به یه نفر میگید تا ۳۰ مهر
    اگه ۲ نیم سال باشه میشه تا دی
    بالاخره برای اینهایی که ترم بهمن سال پیش گرفتن تا کی وقت هست؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 مهر 1395 :

    دوست عزیز 2 نیمسال هست دیگه وقتی از نیمسال دوم درسی رو انتخاب کرده باشید تا نیمسال اول سال تحصیلی بعدی میشه 2 نیمسال دیگه

  12. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 8 مهر 1395

    الان یعنی شما ترم تابستان هم جز نیمسال ها حساب میکنید که میگید 30 مهر یا نه میشه دی ماه
    یک تاریخ بما بدید که قابل استناد باشه وقتی بهمن برداشتیم تا 30 مهر یا دی ماه؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 مهر 1395 :

    دوست عزیز این چیزی هست که سازمان مرکزی اعلام کرده و راهی هم نیست

  13. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 8 مهر 1395

    سلام وقت بخیر
    ببخشین منم نیمسال دوم94-95 پروژه و کارآموزی برداشتم
    امروز مدیر گروهمون گفت تا 11 مهر باید نره هر دو وارد بشه وگرنه باید تمدید شه.درسته؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 مهر 1395 :

    سلام
    در خبر بالا توضیح داده شده. تا 30 مهر فرصت دارید

  14. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 8 مهر 1395

    الان کلل دانشگاهمون به خاطر این حرف به هم ریخته آخرین وقت ثبت نمره 30 مهر هست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 مهر 1395 :

    بله

  15. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 11 مهر 1395

    فقط دانشگاه شما نیست همجا بهم ریخته امیدوارم نظرم ثبت بشه و یکی از مسئولین محترم بخوننش
    آخه بخشنامه و قانون که صادرمیشه برای اجرا از همون تاریخ نه به قبل
    مگه وقتی میخوان جریمه هارو گرون کنن میگن از 6 ماه پیش نه دیگه میگن از این تاریخ
    پیام نور واقعا عجیبه و البته باورنکردنی

  16. نویسنده دیدگاه : mohamaad - در تاریخ : 14 مهر 1395

    سلام
    این چه بخشنامه ایه
    مگه میشه تو 2 هفته پروزه تحویل داد
    ترو خدا یه شماره بدین که ما زنگ بزنیم اعتراض کنیم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 مهر 1395 :

    سلام
    به قسمت خدمات آموزشی سازمان مرکزی میتونید تماس بگیرید

  17. نویسنده دیدگاه : فرانک - در تاریخ : 15 مهر 1395

    سلام
    توسایت سنجش واس تکمیل ظرفیت نوشته موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی. پیام نور شامل هیچکدوم نمیشه؟ینی نمیشه بدون کنکور پیام نور شرکت کرد؟
    ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 مهر 1395 :

    سلام
    چرا پیام نور هم شامل می شود

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 مهر 1395

    سلام
    یعنی چی با این بخش نامه گذاشتنتون آدمو میترسونید احتمال زیاد بجای اول دی اشتباهی زدن 30 مهر
    من از مدیر گروهمون پرسیدم تا کی وقت دارم گفت تا اول دی وقت داری تحویل بدی..
    کدومو باور کنیم بالاخره…

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 مهر 1395 :

    سلام
    دوست عزیز اصل بخشنامه در خبر بالا هست زحمت بکشید مطالعه کنید!!!

  19. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 28 مهر 1395

    سلام
    متاسفانه بخشنامه طوری توضیح داده که دانشجوها را به شک می اندازه
    اگر دانشجویی در نیمسال دوم 94-95 درس سمینار رو اخد کند تا چه تاریخی سیستم اجازه ثبت نمره می دهد ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 28 مهر 1395 :

    سلام
    تا 30 مهرماه

  20. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 28 مهر 1395

    سلام در صورت عدم تکمیل پروژه تا ۳۰ مهر در صورت اخذ دوباره درس استاد میتونه وسط ترم یا هر وقت پروژه تکمیل شد نمره بده؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 مهر 1395 :

    سلام
    ممکنه ثبت نمره برای استاد قفل باشد

  21. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 2 آبان 1395

    سلام وقتتون بخیر
    امروز اول آبان بود و ما که دروس پروژه رو بهمن 94 برداشته بودیم درسمون غیبت نخورد . یعنی اینکه این قانون برای کسانی اغمال میشه که این دروس رو جدید اخذ کنن . موفق باشید .

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 آبان 1395 :

    سلام
    دوست عزیز مشخص نیست. ممکنه بعد غیب بخوره. قرار نیست دقیقا روز بعدش غیب بخوره!

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 آبان 1395

    سلام
    نمره کار اموزی منو استاد قبل از 30مهر وارد کرد.دانشگاهم تایید زده.
    الان استاد دوباره میتونه نمرمو تغییر بده؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 آبان 1395 :

    سلام
    اگر ثبت نمرات باز باشد بله می تواند. البته باید اول مرکزتان نمره را از تایید خارج کند

  23. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 5 آبان 1395

    سلام پشتیبان خسته نباشید؛من نیمسال دوم95_94پروژه روانتخاب واحدکردم وبرای ترم بعدش برنامه ریزی کردم تحویلش بدم ولی مثله اینکه یه بخشنامه امده که تا30مهروقت داشتی.این حقیقت داره؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 آبان 1395 :

    سلام
    بله حقیقت دارد و خبرش هم در بالا هست

  24. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 7 آبان 1395

    سلام پشتیبان عزیزخواهش میکنم شماصدای ماروبه گوش مسولان پیام نوربرسونیدبه حرف ماکه گوش نمیدن.این بخشنامه جدیداعلام نمرات شامل دانشجویانی که ترمهای قبل پایان نامه گرفتن هم میشه یابرای کسایی که ازاین به بعدانتخاب واحدکنن.

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 آبان 1395

    سلام
    آیا بخشنامه جدید مبنی بر تمدید مهلت نمره پروژه و … تا 30 آذر صحت دارد؟ ممنون میشیم اگر پیگیری بفرمایید.
    با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 آبان 1395 :

    سلام
    در این مورد فعلا نه چیزی به دست ما رسیده و نه بخشنامه ای دیدیم!

  26. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 8 آبان 1395

    دانشگاه پیام نور استان قم که اب پاکی را ریخت و اعلام کرد که تمدید شده . موفق باشید
    “جهت رفاه حال دانشجویان محترم:

    برای دروس ناتمام انتخاب شده در نیمسال دوم 95-94
    مهلت ثبت نمره تا (( تاریخ 30 آذر 1395 )) تمدید شد. “

  27. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 9 آبان 1395

    سلام این حرفهای دوستان صحت داره که دروس ناتمام انتخاب شده درنیمسال دوم95_94مهلت ثبت نمره تا30آذرتمدیدشده؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 آبان 1395 :

    سلام
    فعلا ما هیچ بخشنامه و خبری در این مورد ندیدیم!

  28. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 9 آبان 1395

    سلام پشتیبان خواهش میکنم به این سوال من جواب بدید.سوالاتی که برخی دوستان دربالاازشماپرسیدندمبنی براینکه کسایی که ترم قبل پروژه یاکاراموزی رواخذ کردندشمادرجواب یه جایی گفتید2ترم وقت داریدواسه تحویل، یه جایی گفتیدبراساس بخشنامه جدید30مهرویه جایی دیگه فرمودیداین بخشنامه شامل اونهایی که ازاین ترم به بعد انتخاب واحدکنن.اخرش ماشامل کدومشونیم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 آبان 1395 :

    سلام
    در خبر بالا به صورت کامل توضیح داده شده که تا چه زمانی فرصت هست

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 آبان 1395

    سلام
    من امروز با مسئولین (معاونت خدمات آموزشی) تهران تماس گرفتم با این سوال که برای دانشجویانی که نیمسال دوم 94-95 درس ناتمام دارند تا کی مهلت دارند، که گفتن تا 30 آذر تمدید و
    مهلت داریم. لطفا اطلاع رسانی بفرمایید. ممنون

  30. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 4 آذر 1395

    سلام پشتیبان عزیز؛من آخرین نمره ام مهرماه درسیستم ثبت شدودیگه تمام واحد هاموگذروندم.به دلیل مشغله کاری تابعدازعیدنمیتونم برای تسویه مراجعه کنم.آیا شهریه ثابت ترم بعدی روبرام منظورمیکنن یانه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 آذر 1395 :

    سلام
    منظور میشه ولی نیازی به پرداخت نیست در زمانی که برید کارهاتون رو انجام بدید حذف می کنند

  31. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 5 دی 1395

    سلام چرا من هرچی سوال میکنم کسی جواب نمیده ایدفعه 5که این سوالو میپرسم سیستم براثبت نمره عملی دروس عملی -نظری تا کی بازه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 دی 1395 :

    سلام
    در خبر بالا توشته دوست عزیز!!

  32. نویسنده دیدگاه : آمین - در تاریخ : 6 دی 1395

    سلام خسته نباشید. چرا اسمی از پایان نامه نیست؟ ثبت نمره پایان نامه یک ترم هست یا مثل پرژه دو ترمه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 دی 1395 :

    سلام
    پایان نامه محدودیتی نداره ولی اگر بیشتر بشه از یک ترم باید شهریه واریز کنید و انتخاب واحد مجددش کنید

  33. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 7 دی 1395

    سلام . از مسوللین خواش کنید. سایت گلستان رو بشه با اندروید دید . الان دیگه ویندوز کم استفاده میشه

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 دی 1395

    درس ناتمام انتخاب شده یعنی چی ؟ الان ترم اخرم و پروژه برداشتم یعنی تا 30 خرداد وقت دارم برای تحویلش؟

    چه جالب

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 12 دی 1395 :

    بله

  35. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 26 دی 1395

    سلام، مهلت ثبت نمرات تشریحی در نیمسال اول چقدر هست و تا کی استاد میتونه نمرات ثبت کنه؟

  36. نویسنده دیدگاه : سحررررررررم - در تاریخ : 29 دی 1395

    تو رو خدا جواب بدعه
    من درس کاربرد آزمونهای روانی رشته روانشناسیم استاد هنوز نمره عملی رو وارد نکرده تا کی وقت داره؟؟؟
    بهدم برای انتخاب واحدم مشکل برنمیخورم؟فردا انتخاب واحده تو معدلم واسه انتخاب واحد اثر میذاره؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 دی 1395 :

    دوست عزیز متن خبر بالا رو بخونید!

  37. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 29 دی 1395

    من می خوام تغییر رشته بدم ولی هنوز نمرات آزمون ها اعلام نشده .
    حالا چه کار کنم ؟ باید حداقل ۱۲ واحد گذرانده باشم . اگر منتظر اعلام نتایج بمانم زمان تغییر رشته تمام میشه .
    خواهش می کنم کمک کنید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 دی 1395 :

    راهی نیست متاسفانه و باید صبر کنید تا نتایج امتحانات شما اعلام شود

  38. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 3 بهمن 1395

    با سلام و خسته نباشید … ممنون میشم این سوالمو پاسخ بدین من این ترم پروژه برداشتم یعنی تا 30 خرداد وقت دارم که پروژه رو تحویل بدم ؟ اون هم بدون دوباره شهریه ثابت؟؟؟ خواهشا جواب بدین

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 بهمن 1395 :

    سلام
    بله

  39. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام دروس ناتمام یعنی چی؟کسایی که بهمن 94 پروژه برداشتن یعنی نیمسال دوم تا کی وقت دارن؟مگه الان واسه ما نمیشه ناتمام.اگه اینجور باشه که تا 30 خرداد ماه وقت داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    بله ناتمام میشه

  40. نویسنده دیدگاه : نیک - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    سلام پیام نور شهرستان ما می گه که تحویل پروژه ی کارشناسی تمامی رشته ها از جمله رشته علوم اجتماعی من تا 14 بهمن است یعنی من برای ثبت نمره پروژه ام تنها 7 روز وقت دارم. اما این بخشنامه من رو سردرگم کرده؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    این بخشنامه رو به مرکزتان نشان دهید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top