چاپ خبر
آغاز انتخاب رشته از 9 اردیبهشت؛

کارنامه آزمون دکتری سال 96 منتشر شد/ لینک دریافت کارنامه

پیام نورنا : نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 به شکل کارنامه برای تمامی داوطلبان امروز دوشنبه 28 فروردین در سایت سازمان سنجش کشور منتشر شد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند.

 

پاسخنامه، کلید نهایی و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1396 – کلیک کنید

 

تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب برای شرکت در  آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ ثبت نام کردند که آزمون ورودی آن در ۷ گروه آموزشی در ۲۴۴ کدرشته امتحانی برای این تعداد داوطلب در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در یک نوبت و ۵۴ شهرستان با نظم و کیفیت مطلوب برگزار شد.

در این آزمون از تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب معادل ۱۸.۲۶ درصد داوطلب غایب بودند.

بر اساس ضوابط از تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ حاضر در جلسه آزمون تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند. تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۸ داوطلب به علت نداشتن حدنصاب نمره علمی لازم مجاز به انتخاب رشته نیستند.

از تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب تعداد ۷۵ هزار و ۱۴۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته کدرشته محل های دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و همچنین کدرشته محل های سایر دوره ها هستند.

از تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب تعداد ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ داوطلب منحصرا مجاز به انتخاب کدرشته های تحصیلی از سایر دوره های آموزش عالی ( به جز دوره روزانه دانشگاه های و موسسات آموزش عالی دولتی) هستند.

علاوه بر صدور کارنامه اولیه برای کلیه ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داطب حاضر در جلسه برای ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب غایب در جلسه نیز کارنامه ای مبنی بر غایب بودن آنها صادر می شود.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲ ) در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1396

پیرو اطلاعیه مورخ 1396/1/27 بدین‌وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1396 می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور امروز (دوشنبه 1396/1/28) بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت. آن‌دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌بایست از روز شنبه مورخ 96/2/9 تا روز چهارشنبه مورخ 1396/2/13 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. به این‌دسته از داوطلبان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را، از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر روز چهارشنبه مورخ 1396/1/30 در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم ( مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاههای مجری درهفته اول خرداد ماه 96 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل معطوف می دارد:

1-به اطلاع آن‌دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد کارنامه نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (کدرشته امتحانی 2180) گردیده و مایل به انتخاب کدرشته‌محل‌های مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی هستند، می‌رساند؛ از آنجا که شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه، علاوه بر /کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، نتیجه مصاحبه‌ای می‌باشد که توسط مدیریت جذب و ارزشیابی معاونت آموزشی// پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، لذا این‌دسته از داوطلبان چنانچه در ردیف معرفی‌شدگان دارای حدنصاب برای انجام مراحل مصاحبه قرار گیرند، لازم است حداکثر تا 7 روز پس از اعلام نتایج معرفی‌شدگان (هفته اول خرداد ماه)، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. در پایان لازم به ذکر است که در گزینش نهایی وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر ننمایند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت

2-داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاههای آزاد اسلامی هستند .لازم است به سایت دانشگاه مذکورمراجعه وبراساس اطلاعیه های مربوط که درسایت آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد اقدام نمایند.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه اعلام نتیجه درصورتی که درباره مندرجات آن سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 96/2/10 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت این سازمان سوالات خود را مطرح نموده و از ارسال نامه پستی و یا مراجعه حضوری اکیداُ خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مکاتباتی (اینترنتی و یا غیراینترنتی) که بعد از تاریخ 96/2/10 در این خصوص واصل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : Y - در تاریخ : 29 فروردین 1396

    با سلام واحترام
    من سال گذشته دکتری پیام نور قبول شدم ولی مصاحبه رو شرکت نکردم،آیا امکان شرکت در مصاحبه با ورودی های جدید برای قبولی سال قبل در پیام نور وجود داره؟
    با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 فروردین 1396 :

    سلام
    خیر

  2. نویسنده دیدگاه : رسولی - در تاریخ : 1 اردیبهشت 1396

    با سلام
    دوستان با رتبه 260 رشته راه ترابری امکان قبولی در پیام نور رو دارم؟

  3. نویسنده دیدگاه : کمال - در تاریخ : 2 اردیبهشت 1396

    سلامن امسال پیام نومجاز شدم.برای انتخاب دانشگاه پیام نورچیکار بایدانجام دهم.

    باتشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    صبور باشید تا طریق ثبت نام از طریق همین سایت و یا سایت pnu.ac.ir اعلام شود

  4. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 2 اردیبهشت 1396

    باسلام شهریه مقطع دکتری دررشته حقوق خصوصی برای هرترم چقدره؟لطفاهم شهریه ثابت وهم متغیربرای هرواحدذکرکنیدباتشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    جدول شهریه سال تحصیلی جدید هنوز منتشر نشده است و مشخص نیست

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top