چاپ خبر
رییس دانشگاه آزاد تاکید کرد؛

ضرورت برجسته سازی نقش دانشگاه آزاد در اقتصاد مقاومتی

پیام نورنا : رییس دانشگاه آزاد در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه امروز تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به این نتیجه رسیده اند که برای قوام و اثربخشی دانشگاه باید در حوزه اقتصاد دانش بنیان فعالیت کنند، گفت: بنای ما این است که نقش دانشگاه آزاد اسلامی را خصوصاً در اقتصاد مقاومتی برجسته کنیم و بسترهای ایجادشده در سه سال گذشته، در سالهای آینده دانشگاه را بیمه خواهد کرد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر میرزاده در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب سکاندار هدایت کشور به عنوان یک جزیره آرامش در دریای آتش و خون در این منطقه پر فراز و نشیب خاورمیانه هستند ایشان به عنوان رهبر واقعی جهان اسلام، هم برای کشور ما و هم تمامی مسلمانان جهان نقش ارزنده ای در تقویت جهان اسلام دارند.

دکتر میرزاده همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با تدبیر و همت بلند خود دانشگاه آزاد اسلامی را تأسیس کرد که امروز در توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… ایران نقش بسزایی دارد. از خداوند می خواهیم روح ایشان را با اولیای خود محشور کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به برگزاری منظم جلسات پایش و شورای استانی اشاره کرد و گفت: برگزاری این گونه جلسات برای ما بسیار با ارزش است چرا که از زبان شما با معضلات و مشکلات دانشگاه آشنا شده و برگزاری جلسات پایش استانی در تاریخ اجرا و برنامه‌ریزی دانشگاه کم‌نظیر است چرا که سطح تماس مدیران و همکاران سازمان مرکزی با استان ها را افزایش می دهد.

وی به ویژگی های مدیریت موفق اشاره کرد و افزود: مدیریت موفق مدیریتی است که در صف و ستاد انسجام برنامه‌ای و هدفمند ایجاد کند که بتوانند همدیگر را تقویت کنند.

باید نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد مقاومتی برجسته شود

دکتر میرزاده با بیان اینکه خوشبختانه امروز تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به این نتیجه رسیده اند که برای قوام و اثربخشی دانشگاه باید در حوزه اقتصاد دانش بنیان فعالیت کنند، گفت: بنای ما این است که نقش دانشگاه آزاد اسلامی را خصوصاً در اقتصاد مقاومتی برجسته کنیم و بسترهای ایجادشده در سه سال گذشته، در سالهای آینده دانشگاه را بیمه خواهد کرد.

وی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه استان هرمزگان در اغلب شاخص ها جزو استان های موفق بوده و مدیریت آن نمونه و زبانزد است.

دکتر میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و یک الگو در دنیاست، تاکید کرد: یکی از برنامه های این دانشگاه، حرکت در جهت توسعه ارتباطات بین المللی است. در همین راستا واحدهای دانشگاهی باید در جذب دانشجویان خارجی اقدام کنند.

میرزاده در بخش دیگری از سخنانش به شایعه‌پراکنی‌ها و جوسازی های اخیر علیه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشور ما حساسیت هایی نسبت به این دانشگاه همواره وجود داشته است و اخیراً این حساسیت ها تبدیل به دشمنی و جعل خبر و دروغ‌پردازی شده است.

در یک مجموعه علمی مثل دانشگاه، نباید سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی حاکم باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در یک مجموعه علمی مثل دانشگاه، نباید سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی حاکم باشد، چرا که تبدیل دانشگاه به باشگاه احزاب سیاسی برای آموزش عالی خطرناک است، اظهار داشت: متاسفانه با نزدیک شدن انتخابات، این هجمه ها شدیدتر شده و هدف آن تضعیف دانشگاه و ایجاد وابستگی به احزاب سیاسی است ولی دانشگاه آزاد اسلامی همواره باید استقلال تعادلی خود را حفظ کند.

وی به نامه ارسالی خود به دکتر ولایتی رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه‌ آزاد اسلامی درخصوص جوسازی های ایجاد شده علیه دانشگاه، اشاره کرد و افزود: در این نامه ضمن تکذیب اخبار جعلی مربوطه و با تاکید بر تداوم مشی تعادل و جلوگیری از نفوذ گروه های سیاسی در دانشگاه ، خواستار بازرسی و حسابرسی در مورد موارد مطروحه شدیم.

دانشگاه آزاد اسلامی مرعوب جوسازی ها نخواهد شد

وی تصریح کرد: متاسفانه هدف این رسانه ها ایجاد جوسازی در آستانه انتخابات و باج گیری و سهم خواهی از دانشگاه آزاد اسلامی است و من به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همواره به وظایف خود براساس قانون عمل کرده و می کنم و دانشگاه آزاد اسلامی مرعوب این جوسازی ها نخواهد شد.

دکتر میرزاده خطاب به روسای استان ها گفت: روسای واحدهای دانشگاه ‌آزاد اسلامی نیز باید بیش از پیش در انجام وظایف خود و رعایت قوانین و مقررات تلاش کنند و تحت تاثیر این جوسازی ها و شایعات قرار نگیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی ادامه داد:تمامی مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی، افرادی دلسوز، پیگیر، صادق و پاکدامن هستند و همواره طبق قانون عمل شده تا حقی از دانشگاه تضعیف نشود و آنجا که فردی مسئول در دانشگاه تخلف اداری ، مالی یا آموزشی داشته است طبق مقررات با وی برخورد شده است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top