چاپ خبر

شرایط انتقالی در دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری PNUNA : دانشجویان جهت انتقالی باید به نکات زیر توجه کنند :

به گزارش اخبار پیام نور ( PNUNA ) : انتقال یعنی تغییر محل تحصیل دانشجو از دیگردانشگاههابه دانشگاه و یا از یک مرکز به مرکز دیگر در همان رشته تحصیلی و همان مقطع تحصیلی است

انتقال دانشجو به مراکز دانشگاه منوط به شرایط زیر است.

الف: دانشجو شرایط ادامه تحصیل در مرکز یا دانشگاه مبدا را داشته باشد .

ب: دانشجو حداقل 24 واحد درسی را در مرکز یا دانشگاه مبدا با موفقیت گذرانده باشد .

ج: میانگین کل دانشجو حداقل 12 باشد .

د:نمره آزمون ورودی دانشجو از نمره آزمون پایینترین فرد پذیرفته شده در همان رشته تحصیلی و در همان سال در مرکز مقصد در سهمیه مربوط کمتر نباشد .

با انتقال دانشجو از مراکز دانشگاه به مراکز ردیف بالاتر جدول ردیف بندی مراکز دانشگاه مرکز مقصد موافق باشد . دانشجویان رشته های تحصیلی علوم با میانگین کل حداقل 15و دانشجویان رشته های تحصیلی علوم انسانی با میانگین کل حداقل 16 از داشتن شرط موضوع بند د معاف می باشند این معافیت مشروط به گذراندن حداقل 12 واحد درسی غیر عمومی است .انتقال دانشجو از نظام آموزشی باز و از راه دور به نظام آموزشی نیمه حضوری و شبانه در دیگر دانشگاهها به شرط موافقت دانشگاه مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه مجاز است .انتقال دانشجو از سایر دانشگاههای غیز دولتی که دانشجو در آنها از طریق آزمون سراسری پذیرش نمی شود به دانشگاه ممنوع است.

انتقال دانشجو از سایر دانشگاهها و مراکز منوط به مجری بودن مرکز مقصد در رشته تحصیلی. مورد تقاضا است و مرکز در قبال عدم تطابق زمانی ارائه درسها با برنامه دانشجو مسئوولیتی ندارد.

انتقال دانشجو از سایر دانشگاهها به دانشگاه با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه میسر است .در صورت موافقت با انتقال دانشجو کلیه سوابق وی به مرکز با دانشگاه ارسال و ارتباط او با مرکز یا دانشگاه مبدا قطع می شود.

انتقال دانشجو منوط به گذراندن بیش از نصف واحدهای درسی رشته تحصیلی وی در مرکز مقصد می باشد بنابراین در هر شرایطی در انتقال کمتر از نصف واحدهای گذرانده شده توسط دانشجوپذیرفته می شود .

شهریه دانشجوی منتقل شده از سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به استثنای دانشجوی منتقل شده از دوره های روزانه دانشگاههای دولتی داخل کشور برابر دانشجوی پذیرفته شده از طریق دوره های فراگیر می باشد .

انتقال دانشجوی مرکز برون مرزی پس از احراز شرایط و تبدیل وضعیت از دانشپذیری به دانشجویی امکانپذیر است.دراین صورت مشمول ضوابط انتقال می شود و شهریه وی برابر دانشجوی پذیرفته شده از طریق دوره های فراگیر می باشد.

انتقال دانشجو با شرایط زیر و با ارائه مدارک مستند و معتبر در اولویت انتقال قرار می گیرد.

الف:سرپرست خانواده دانشجوشهیدفوت یا معلول شود به طوری که وی به تشخیص مراجع قانونی به عنوان کفیل خانواده شناخته شودو مجبور به انتقال به محل سکونت و یا نزدیک ترین مرکز به محل سکونت گردد.

ب:دانشجو معلول شودبه نحوی که به تشخیص شورای آموزشی منطقه به طور مستقل قادر به ادامه زندگی نباشد ج:دانشجو به دلیل ازدواج رسمی ملزم به انتقال به محل تحصیل یا اشتغال همسر است .

د:محل اشتغال دانشجو یا سرپرست قانونی وی تغییر کند .

هر یک از موارد مذکور در این فصل باید بعد از قبولی دانشجو در دانشگاه اتفاق افتاده باشد .

برای کارمندان رسمی یا پیمانی دولت ارائه حکم اشتغال ضروری است .اگر دانشجو یا همسر وی شغل آزاد دارد گواهی اشتغال و سکونت او باید به تایید مراجع قانونی رسیده باشد .

اتقال همسر و فرزندان اعضای هیات علمی به محل اشتغال آنان طبق ضوابط ویژه ابلاغی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری ووزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می شود .

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 22 دی 1391

    من ترم اولی هستم و بعنوان کفیل خانواده از بهزیستی نامه گرفتم برای انتقالی میخواستم بدونم میتونم انتقالی بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1391 :

    بله می توانید

  2. نویسنده دیدگاه : رهگذر - در تاریخ : 28 دی 1391

    سلام دوستان،خسته نباشید
    ببخشید چند تا سوال داشتم،ممنون میشم اگه جواب بدید!!
    من دانشجوی ترم پنج هستم و از چهار بار فرصتم برای درخواست مهمان استفاده کردم!
    متاسفانه ترمهای پیش که خواستم برای انتقالی درخواست بدم،مسئولین دانشگاه مبدا به بهانه های مختلف مانع از این کار شدن و آخرین بار هم که رفتم پیششون،کاملا منو از دادن انتقالی نا امید کردن!!
    مسئولین محترم به من گفتن فقط و فقط باید معدل کل بالای 17 داشته باشی،وگرنه نه بهت انتقالی میدیم نه مهمان دائم!!دوستان حتی بهم فرم درخواست انتقالی رو هم نمیدن!!
    منم که اونموقع از شرایط انتقال دانشجو بی خبر بودم،فکر کردم واقعا تنها شرط همینه!!
    حالا چند وقت پیش فهمیدم اصلا همچین موردی نیست و میانگین حداقل 12 هستش!!با این حساب من میتونم درخواست انتقالی بدم،ولی نمیدونم چرا دوستان مانع میشن!!
    می خواستم بدونم مسئولین دانشگاه حق دادن اطلاعات غلط و همچین برخوردی رو دارن؟؟
    من بازم این ترم میخوام درخواستم رو مطرح کنم.
    میخوام بدونم اگه بازم از طرف دانشگاه سنگ اندازی کردن و مانع شدن،باید کارم رو از طریق کدوم مرجع پیگیری کنم؟؟
    و اینکه،حتی اگه با درخواستم موافقت هم بشه،مراحل دادن انتقالی مدتی طول می کشه!!در این صورت برای ترم بعد تکلیف من چیه؟؟
    باید مرخصی بگیرم،یا می تونم چند تایی واحد بردارم و تو همون دانشگاه مبدا پاس کنم؟؟اگه یه وقت تعداد واحدهام بیشتر از نصف بشه،چه اتفاقی می افته؟؟
    ببخشید طولانی شد
    خدانگهدارتون:)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 دی 1391 :

    سلام
    پذیرفتن درخواست انتقالی و مهمان دست خود مراکز هست و می تونند درخواست رو نپذیرن.
    ولی موضوع رو می تونید از مرکز استانی نیز پیگیری کنید.
    اگر موافقت شود خیر زمان زیادی طول نخواهد کشید.

  3. نویسنده دیدگاه : رهگذر - در تاریخ : 18 بهمن 1391

    سلام دوستان،خسته نباشید!!
    ببخشید بازم مزاحمتون شدم،ولی یه سوال واجب دارم،خواهش می کنم جواب بدید!!
    می خواستم بدونم تو بخشنامه ی دانشگاه پیام نور در مورد انتقالی،که خود شما هم لطف کردید و اینجا گذاشتینش،اون قسمتی که حداقل معدل رو برای درخواست انتقالی 12 اعلام کرده،یه قانون برای همه دانشجوهاست،یا فقط کسانی که شرایط خاص دارن(مثلا ازدواج کردن یا معلولن)مشمولش هستن؟؟
    من که دیگه نمیدونم چکار کنم،لطفا شما یه راهی بهم نشون بدین!!
    ممنون از زحماتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1391 :

    سلام
    کلا پذیرش قبولی زیاد به معدل کاری ندارد و اگر شراطی خاصی مثل بیماری و یا … داشته باشید مرکزتان امکان تایید انتقالی رو دارد

  4. نویسنده دیدگاه : رهگذر - در تاریخ : 20 بهمن 1391

    سلام
    با این حساب من خیلی بد شانسم که گیر همچین آدم هایی افتادم!!
    قبلا که اقدام می کردم برای انتقالی،دوستان می گفتن معدلت حتما باید بالای 17 باشه!!منم که از قانون خبر نداشتم،باورم شده بود!!بعد که بخشنامه رو دیدم،کلی امیدوار شدم!!گفتم دیگه اینبار مشکلم حل میشه!!چند روز پیش زنگ زدم بهشون،میگم میخوام برای انتقالی اقدام کنم،مسئول آموزش میگه فقط تابستون ها انتقالی میدیم!!زنگ زدم به رئیس دانشگاه،میگم فلانی اینو میگه،ولی تو تقویم پیام نور زده الان میتونم درخواست بدم!!میگه آره میتونی،ولی تابستون رسیدگی میشه!!
    بعد میگم دفعه ی قبل اومدم پیشتون،گفتید معدل باید بالای 17 باشه،در حالی که تو بخشنامه اصلا همچین چیزی نیست!!میگه این قانون رو از کجا در آوردی!!نخیر،معدلت باید بالای 17 باشه!!گفتم بخشنامه رو سایت دانشگاه خودتون زده،تو پورتال پیام نورم نوشته!!میگه سایت ما؟؟کجاست؟؟بگو منم ببینم!!بعد که گفتم فلان قسمت خبر رو گذاشتید،گفته نیم ساعت دیگه دوباره بهم زنگ بزن!!
    زنگ زدم،میگه آره بخشنامه رو خوندم،معدل 17 نیست،ولی باید 16 باشه!!(فکرشو بکنید،رئیس دانشگاه قانون رو نمیدونست!!)میگم ولی اونجا نوشته 12!!میگه نه،اون برای کسانی هست که شرایط خاص دارن!!خلاصه که یکم باهاش حرف زدم و بهش گفتم نمی تونم بیام اونجا ادامه بدم،گفت این دیگه به ما ربطی نداره!!گفتم حالا درخواست رو که می تونم بدم؟؟گفت میگم که،کارت درست نمیشه!!گفتم حقش رو که دارم؟با عصبانیت گفت آره،ولی درست نمیشه!!آخرشم که ازش راهنمایی خواستم،بهم گفت من دیگه نمی تونم راهنماییتم بکنم!!ما یه گزینه ی انصراف داریم!!برو انصراف بده!!به همین سادگی!!
    تازه باورتون نمیشه،80 کیلومتر راه رو پاشدم رفتم اونجا،حتی بهم فرم درخواست مرخصی ندادن که پر کنم!!آخرشم گفتن بیا مدرک کاردانی تو بگیر و برو فراگیر شرکت کن برای کارشناسی!!
    قسمت جالب ماجرا اینجاست که دوستان قانون رو هر جور که میخوان تفسیر می کنن هیچ،بهم میگن دادن انتقالی اصلا به ما ربطی نداره و مراجع استانی و کشوری تصمیم میگیرن!!حالا من موندم یعنی کشور ما انقد قانون مند شده؟؟اگه انتقالی به دانشگاه ربطی نداره و اینا خودشون رو کنار می کشن،پس من چرا باید لنگ موافقتشون باشم؟؟خب حداقل می تونن با درخواستم موافقت کنن و بعد اون مراجع استانی ردش کنه!!
    حالا من بین زمین و هوام و تو این روزا که باید انتخاب واحد کنم،موندم چه کاری درسته!!
    بازم دنبال انتقالی باشم،یا برم فراگیر شرکت کنم؟؟
    ببخشید اینا رو اینجا نوشتم!!
    برای تایید کردن نیست،فقط درد و دل بود!!
    ممنون از تمام زحماتی که می کشید!!
    کاش مسئولین محترم نصف شما پاسخگو بودن!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1391 :

    سلام
    شما بهتره موضوع رو از مرکز استانی پیگیری کنید چون اصل مرکز استانی هست که باید با انتقالی شما موافقت کنند

  5. نویسنده دیدگاه : فرشيد - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    با سلام .من معلولیت ناشنوایی دارم و مددجوی بهزیستی هم هستم .ایا با انتقال من موافقت می کنند؟از واحد ترکمنچای انتقالی بگیرم بیام به واحد سراب که در استان اذر بایجان شرقی واقع شده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    بله درخواست بدید موافقت می شود

  6. نویسنده دیدگاه : اصغر - در تاریخ : 15 آبان 1392

    باسلام به بنده گفتن از سیستم گلستان اقدام به درخواست انتقالی کن ولی در سیستم پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 آبان 1392 :

    سلام
    برای انتقالی فقط باید درخواست کتبی بدید. فقط برای مهمان می توانید از طریق سایت گلستان درخواست بدید

  7. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 14 فروردین 1393

    سلام من دانشجوی دانشگاه دولتى هستم و میخوام میهمانی بگیرم به دانشگاه پیام نور به نظر شما ایا امکانش هست و اگر هست از کجا باید اقدام کنم خواهش میکنم من را راهنمایی کنید ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 فروردین 1393 :

    سلام
    باید اول درخواست بدید به دانشگاه خود و اگر موافقت کردند به مرکزی از پیام نور که مدنظرتان هست مراجعه کنید و به انجا نیز درخواست دهید تا اگر موافقت شد بتوانید مهمانی بگیرید

  8. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 16 فروردین 1393

    سلام ببخشید دوباره مزاحم میشم
    من درجایی خوندم یکی از شرایط میهمان شدن در دانشگاه پیام نور عدم مشکلات انضباطی در دانشگاه مبدا است ایا این صحت دارد و با توجه به اینکه یه بی انضباطی روی پرونده دانشجوی ام درج شده ایا ممکن در موافقت یا عدم موافقت دانشگاه مقصد تاثیر گذار باشد ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 فروردین 1393 :

    سلام
    بله تاثیر خواهد داشت ولی در کل اصل مطلب موافقت و یا عدم موافقت دانشگاه ها می باشد

  9. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 18 فروردین 1393

    سلام خسته نباشید
    من دانشگاه دولتی درس میخونم رشته روانشناسی اگر همین رشته امسال در دانشگاه پیام نور قبول بشم و بخوام از دانشگاه دولتی انصراف بدم و برم پیام نور همین رشته ثبت نام کنم ایا واحد هایی که در دانشگاه دولتی گذراندم در دانشگاه پیام نور تطبیق میدهند.ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 فروردین 1393 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند بله قابل تطبیق هستند. شرایط تطبیق واحد نیز در همین سایت هست جستجو کنید

  10. نویسنده دیدگاه : ازیتا - در تاریخ : 24 خرداد 1393

    سلام ببخشید من یه سوالی داشتم بنده ترم 4پیام نورم ودریکی از شهرستان های استان کردستان مشغول به تحصیلم
    به دلیل شرایط خانوادم وفوت بابام مجبورم برم همدان خواستم از شما بپرسم ایا راهی هست ک من بتونم دانشگامو انتقال بدم پیام نور همدان؟معدلمم خوب نیس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 خرداد 1393 :

    سلام
    باید به مرکزتان درخواست دهید تا رسیدی و تصمیم گیری شود

  11. نویسنده دیدگاه : ساحل - در تاریخ : 8 مهر 1393

    چراپس به سوال من جوابی نیس؟میشه انتقالی بگیرم ؟ازپیام نوراسکودراومدم میخوام برم پیام نورتبریزرشته حسابداری خواهشاجواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 مهر 1393 :

    دوست عزیز باید درخواست بدید به مرکزتان تا ببینید موافقت می کنند یا خیر

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 تیر 1394

    با سلام
    دانشجوی ترم دوم مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور بردسیر هستم.متاسفانه دانشگاه مبدا بنده با انتقالی یا مهمان شدن من موافقت نمیکنه-من باید چکار کنم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 تیر 1394 :

    سلام
    راه حلی نیست. چون این از مواردی هست که دست خود مراکز می باشد

  13. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 28 تیر 1394

    سلام من دانشجوی 92 پیام نور و میخوام از ترم اول 94 برم ازاد کارشناسی پیوسته کامپیوتر
    1 مراحل درخواست انصراف از پیام نور تمام شده بعد از این باید چکار کنم؟
    2 برای تطبیق واحد چطور اقدام کنم
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 تیر 1394 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست انصراف کنید و بعد باید منتظر باشید تا انصراف شما مورد موافقت قرار گیرد.
    2- بعد از دریافت ریزنمرات از دانشگاه و رشته قبلی ، به دانشگاه جدید مراجعه میکنید و درخواست تطبیق واحد می دهید

  14. نویسنده دیدگاه : رونیا - در تاریخ : 31 مرداد 1394

    با سلام من فراگیر ارشد مدیریت آموزشی تبریز قبول شدم این رشته را مشهد هم داره ،با توجه به اینکه کارمند رسمی هستم و محل سکونتم مشهده به نظرتون با مهمان شدنم موافقت میکنن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1394 :

    سلام
    شاید مهمان موقت 1 یا نهایتا 2 ترم موافقت شود ولی مهمان دائم و یا انتقالی خیر

  15. نویسنده دیدگاه : saye - در تاریخ : 19 مرداد 1395

    سلام خسته نباشید.انتقالی هم مثل مهمان تفاوت ایجاد میکند در شهریه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 مرداد 1395 :

    سلام
    در پیام نور انتقالی دیگه وجود ندارد. فقط مهمان موقت و دائم

  16. نویسنده دیدگاه : Navid - در تاریخ : 23 مرداد 1395

    سلام ببخشید
    می خواستم ببینم دانشجوی ترم چهار دانشگا پیام نور هستم می خواستم ببینم تابستون ساله دیگه میشه به عنوان مهمان برم دانشگا ازاد تا واحد های بیشتر رو پاس کنم و زوتر تموم بشم…چنین چیزی میشه؟یا واحد هارو واسم مطابقت می دن؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 مرداد 1395 :

    سلام
    خیر فقط در صورتی می توانید که ترم اخر باشید و دروس مورد نظر در پیام نور ارائه نشده باشد

  17. نویسنده دیدگاه : nasim - در تاریخ : 4 شهریور 1395

    سلام خسته نباشه دانشجوی ترم 6 دانشگاه آزاد هستم خواستم بدونم آیا امکان انتقالی از دانشگاه آزاد به پیام نور وجود داره؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 شهریور 1395 :

    سلام
    با موافقت هر دو دانشگاه بله می توانید

  18. نویسنده دیدگاه : samin - در تاریخ : 12 شهریور 1395

    سلام،ببخشید من ارشد اصفهان قبول شدم،امکان مهمان شدن یه شیراز از ترم اول هست؟واینکه باید قبل از ثبت نام اقدام کنم برای مهمانی؟تاریخ یکم تا پانزدهم که اعلام شده برای انتقالی و مهمانی شامل ورودیهای جدیدهم میشه؟لطفا راهنمایی بفرمایبد.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 12 شهریور 1395 :

    سلام
    بعید هست ترم اول موافقت شود و زمانش هم تمام می شود.

  19. نویسنده دیدگاه : samin - در تاریخ : 12 شهریور 1395

    سلام،ببخشید یه سوال دیگه،یعنی هیچ راهی نیست که بشه از ترم اول مهمان شم؟اگر هست،باید تا قبل از پانزدهم ب پیام نور اصفهان مراجعه کنم و درخواست بدم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 12 شهریور 1395 :

    سلام
    خیر چون زمان مهمان تمام می شود تا زمانی که بخواید شما ثبت نام غیرحضوری کنید.مگر اینکه زمان تمدید شود.

  20. نویسنده دیدگاه : samin - در تاریخ : 12 شهریور 1395

    ممنونم از پاسخگوییتون،عذر میخام یک سوال دیگه هم پیش اومد،امکانش نیست قبل از ثبت نام برای مهمانی اقدام کنم؟یعنی درخواست بدم اگر موافقت شد برم شیراز ثبت نام کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 12 شهریور 1395 :

    خیر امکانش نیست دوست عزیز
    درخواست فقط باید از طریق سایت گلستان انجام شود

  21. نویسنده دیدگاه : مداح - در تاریخ : 25 شهریور 1395

    با سلام
    بنده ساکن سمنان هستم و رشته فقه و حقوق در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مرکز ساری قبول شدم و تازه ثبت نام کردم
    آیا امکانش هست تقاضای انتقالی یا مهمان کنم به یه شهر نزدیکتر برای مثال استان قم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 شهریور 1395 :

    سلام
    فقط می توانید مهمان بگیرید

  22. نویسنده دیدگاه : samin - در تاریخ : 25 شهریور 1395

    سلام،ببخشید من ورودی جدیدم،توی سایت ثبت نام کردم،ولی منصرف شدم بیام پیام نور.آیا لازمه که انصراف بدم از دانشگاه؟از چه طریقی اقدام کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 شهریور 1395 :

    سلام
    اگر ثبت نام حضوری نکردید نیاز نیست

  23. نویسنده دیدگاه : SPL7 - در تاریخ : 29 شهریور 1395

    سلام من دانشگاه پیام نور قبول شدم و شنیدم نمیشه از پیام نور یه شهر به پیام نور شهر دیگه منتقل شد درسته؟ لطفا بگین من میخوام دو ترم بخونم انتقالی بگیرم پیام نور شهرمون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 شهریور 1395 :

    سلام
    انتقالی در پیام نور نداریم
    فقط مهمان موافقت و مهمان دائم می توانید بگیرید.

  24. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 31 شهریور 1395

    سلام .. من پیام نور روان شناسی قبول شدم آیا میشه از ترم اول مهمان بشم تو شهر خودمون تا بتونم به عنوان مهمتن دائم تحصیل کنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 31 شهریور 1395 :

    سلام
    مهمان دائم رو ترم اول نمیدن ولی برای ترم اول احتمالا بتوانید مهمان موقت ثبت کنید

  25. نویسنده دیدگاه : مهتاب - در تاریخ : 3 مهر 1395

    سلام من ورودی امسالم و وچون عقد کردم امسال درسمو تو شهرخودمون دانشگاه پیام نور خرمشهرمیخونم
    محل شغل همسرم اسلامشهره تاریخ عقدمم قبل از وردم به دانشگاهه
    ایابمن انتقالی میده دانشگاه برای بعد ازدواج؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 مهر 1395 :

    سلاتم
    باید درخواست بدید برای مهمان دائم بستگی به این داره که مراکز مبدا و مقصد موافقت کنند یا خیر

  26. نویسنده دیدگاه : انصراف - در تاریخ : 16 مهر 1395

    سلام من میخوام انصراف ازدانشگاه بدم وریزنمراتمابرایک دانشگادیگه ببرم ایاهزینه ای بایدپرداخت کنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 مهر 1395 :

    سلام
    باید تسویه حساب کنید با دانشگاه دیگه هر بدهی که دارید

  27. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 7 آبان 1395

    باسلام من ادارمون داره منومیفرسته کاشمر.خودم دانشجوی پیام نور مشهد.الانم وسط ترمه.‌برای میهمان یاانتقال چه باید بکنم؟ممنون.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 آبان 1395 :

    سلام
    خیر نمی توانید

  28. نویسنده دیدگاه : سنا - در تاریخ : 10 آبان 1395

    با سلام.
    میشه لطفآ بگین در دوره کارشناسی ارشد امکان انتقال یا مهمان شدن هست یا نه؟
    اگر امکانش هست میشه شرایطشا توضیح بدین.
    با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 آبان 1395 :

    سلام
    بله امکان مهمان شدن هست

  29. نویسنده دیدگاه : مجتبی - در تاریخ : 15 اسفند 1395

    سلام. من کارمند شرکت تولیدی لاستیک سازی دنا شیراز هستم. و الان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور استان گیلان شهر آستارا قبول شدم در مقطع ارشد. از طرفی سرپرست خانواده هم هستم. خاستم ببینم میشه انتقالی یا مهمان بگیرم واسه شیراز؟ چون در غیر اینصورت کارم رو از دست میدم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 15 اسفند 1395 :

    سلام
    مهمان می توانید بشوید ولی ان هم سقف دارد
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری میباشد بجز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که فاقد منبع می باشد.
    برای ثبت نام حضوری که باید مراجعه کنید.
    امتحانات هم می تونید در شهر خودتان انجام بدید

  30. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 1 تیر 1396

    با سلام.من در دوره ارشد ازاد پذیرفته شدم ایا امکان انتقال قبولی من به دانشگاه پیام نور هست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 1 تیر 1396 :

    سلام
    در ارشد انتقالی ممنوع می باشد

  31. نویسنده دیدگاه : mehdi - در تاریخ : 22 مرداد 1396

    سلام من ترم 6گذراندم..ازدواج کردم میخوام مهمان دایم بگیرم ی شهر دیگه..بادرخواست من موافقت میشه؟؟ اخه 2ترم فقط برای من باقی مونده.. ترم آخر منو نگران کرده؟؟ میخوام ترم آخر هم در دانشگاه جدید باشم؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 22 مرداد 1396 :

    سلام
    مشخص نیست و باید درخواست بدید تا بررسی کنند

  32. نویسنده دیدگاه : porya - در تاریخ : 7 شهریور 1396

    سلام. ببخشید میخواستم بدونم در طول دوره کارشناسی چند بار میشه مهمان موقت شد؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 شهریور 1396 :

    سلام
    محدودیتی ندارد. تا زمانی که مراکز مبدا و مقصد موافقت کنند

  33. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 25 شهریور 1396

    سلام ببخشید میخاستم بدنم اگه بخام از دانشگاه پیام نو مرکز دماوند انتقالی واسه ی دانشگاه پیام نور تهران شمال بگیرم باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 شهریور 1396 :

    سلام
    شرایط در خبر بالا هست مطالعه کنید

  34. نویسنده دیدگاه : Hanieh - در تاریخ : 2 خرداد 1397

    ایا میشه مهمان دائم را کنسل کرد ؟ من میتونم به مرکز مبدا خودم برگردم .

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 خرداد 1397 :

    به مرکز مقصد مراجعه برای لغو اگر موافقت کردند بعد می توانید از مرکز مبدا هم درخواست کنید تا لغو شود.

  35. نویسنده دیدگاه : sara - در تاریخ : 16 شهریور 1397

    سلام
    من دانشجوی ارشد پیام نور هستم . می خوستم برای ترم سوم انتقالی دائم از یک مرکز پیام نور به مرکز دیگر پیام نور که نزدیک محل سکونتم باشد، بگیرم . ایا امکانش هست ؟
    لطفاً پاسخ دهید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 شهریور 1397 :

    سلام
    مهمان موقت فقط می توانید بگیرید

  36. نویسنده دیدگاه : اکرم - در تاریخ : 6 دی 1398

    سلام من امسال توی کنکور رتبه م ۱۵۰۰شد.توی مرحله تکمیل ظرفیت الان دانشگاه تربیت مدرس پردیس خودگردان قبول شدم ولی هزینه ش زیاده خواستم ببینم راهی وجود داره که من بتونم انتخاب های بعدیم که دانشگاه پیام نور تهران بوده رو انتخاب کنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 دی 1398 :

    سلام
    شما باید در پذیرش جدید دانشگاه پیام نور که هم اکنون هم در حال انجام هست (بدون آزمون) شرکت کنید

  37. نویسنده دیدگاه : arezoo - در تاریخ : 10 دی 1398

    سلام وقتون بخیر دانشجوى ترم یک ارشد پیام نور هستم و کارمند آموزش پرورش و محل خدمتم حاشیه شهر
    میخواستم ببینم امکال انتقالى از پیام نور به آزاد رو دارم در حالى که هنوز هیچ واحدى پاس نشده باشه
    با توجه به اینکه حجم منابع سنگین و دشوار و براساس شرایط اشتغال امکان مطالعه این حجم رو ندارم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 دی 1398 :

    سلام
    خیر امکان پذیر نیست و باید در پذیرش دانشگاه ازاد شرکت کنید

  38. نویسنده دیدگاه : Hassan - در تاریخ : 11 فروردین 1399

    سلام خواهش میکنم جواب بدید من دانشجوی ترم یک علوم تربیتی ام ایا میتونم از پیام نور انتقالی بگیرم به پرستاری آزاد ؟ انصراف نمیتونم چون یکبار انصراف دادم ‌.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 فروردین 1399 :

    سلام
    خیر نمی توانید.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top