شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 پیام نور از 16 شهریور ماه 96 آغاز شده است.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی 97-96 دانشگاه پیام نور (+اینجا) آورده شده است ، تاریخ انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظرگرفته شده است.

مهلت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 از 16 شهریور ماه 95 تا 8 آذر ماه 96 در سیستم گلستان پیام نور قابل اخذ و انجام می باشد.

 

فرصت انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 پیام نور

از 16 شهریورماه 1396 لغایت 8 آذرماه 1396

 


شرایط و ضوابط اخذ معرفی به استاد :

در صورتیکه دانشجو دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) برای فراغت از تحصیل ، فقط و تنها دو درس نظری باقیمانده داشته باشد می تواند آن دو درس را بصورت معرفی به استاد بگذراند. (باید تمام نمرات دروس دیگر تایید شده باشد و فقط حداکثر 2 درس نظری بدون نمره داشته باشد)

و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد اعم از شیوه آموزشی و شیوه پژوهشی برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از؛ دروس باقیمانده سر فصل دوره، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد (بجز دروس روش تحقیق و سمینار) می تواند آن درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی به صورت معرفی به استاد انتخاب و بگذراند.دانشجوی شیوه پژوهشی قبل از دفاع از پایان نامه مجاز به اخذ و گذراندن درس معرفی به استاد می باشد.


نحوه اخذ درس به صورت معرفی به استاد:

در دستورالعمل جدید دانشگاه پیام نور عنوان شده است که دانشجویان متقاضی معرفی به استاد باید برای ثبت درخواست به مسیر [پیشخوان خدمت] در سیستم گلستان مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. از طریق لینک زیر می توانید آموزش تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد را مشاهده کنید:

 

راهنمای تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان – کلیک کنید

 

1- برخی مراکز خودشان برای دانشجو درس معرفی به استاد را انتخاب میکنند و بعد از اینکه دانشجو فرم مربوط به درخواست معرفی به استاد را پر کرد ، مرکز مورد نظر درس را در سیستم به صورت معرفی به استاد ثبت میکند که در این صورت دانشجو احتیاجی به انتخاب واحد درس مورد نظر ندارد.

2- و برخی مراکز این مسئولیت رو بر عهده خود دانشجو میگذارند میگذارند تا خودش انتخاب واحد کند و بعد برای ثبت درس به صورت معرفی به استاد به مرکز مورد نظر مراجعه و فرم درخواست را پر کند تا مرکز درس مورد نظر را به صورت معرفی به استاد ثبت نماید.

نکته 1 : چون برخی از مراکز از این موضوع بی اطلاع هستند ، حتما و حتما بعد از ثبت درس از طریق پیشخوان خدمت ، موضوع رو نیز به مرکزتان اطلاع دهید تا از طریق مرکزتان نیز این موضوع بررسی شود.

نکته 2 : دقت داشته باشید که باید تمام نمرات دروس شما ثبت قطعی شده باشد (یعنی جلوی نمره زده باشد رد یا قبول) تا بتوانید معرفی به استاد را ثبت کنید.


شهریه درس به صورت معرفی به استاد :

در معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 شهریه ثابت به صورت کامل و شهریه متغییر درس به صورت کامل نیز از دانشجو اخذ می شود.


تاریخ و نحوه برگزاری امتحان معرفی به استاد:

1- در این مورد عملا مراکز باید در تاریخ های اعلام شده در تقویم آموزشی (+اینجا) نمرات را ثبت کنند ولی خوب تاریخ و برگزاری امتحان معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 دست خود مراکز هست و هر زمانی خودشان با استاد هماهنگ کنند می توانند آزمون را برگزار کنند.

2- از اسم عوان مشخص هست یعنی باید دانشجو به استاد معرفی شود برای امتحان و نمره درس!! ولی در اینجا چندین موضوع هست که قانون مشخصی ندارد:

الف: برخی مراکز دانشجو رو به استاد مورد نظر معرفی میکنند و بعد از استاد درخواست می شود که نمره و برگه امتحانی پیوست شده را به مسئول امتحانات مرکز برای ثبت نمره در سیستم گلستان ارسال کند.

ب: برخی مراکز از استاد مورد نظر تقاضای برگه امتحانی میکند و بعد از تمام دانشجویان متقاضی معرفی به استاد در ان مرکز ، در یک روز مشخص ، امتحانی به صورت تقریبا هماهنگ (مثل سایر امتحانات عادی) برگزار می کند (که در این روش کلا معرفی به استادی نیست و باید گفت معرفی به امتحان هست!!)


نکات بسیار مهم در اخذ درس به صورت معرفی به استاد:

1- دقت داشته باشید در تاریخ های اعلام شده امکان ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 هست و بعد از آن ممکن است سایت برای ثبت نمره بسته باشد و دانشجو باید تا زمانی که سایت باز شود صبر کند!! پس حتما پیگیر ثبت نمره خود در زمان اعلام شده باشید. تاریخ فارغ التحصیلی شما دقیقا تاریخی هست که اخرین نمره شما در سیست گلستان ثبت قطعی شود.

2- در مورد منبع درسی و حذفیات معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 نیز 3 مورد پیش خواهد آمد:

الف: اگر مرکزتان شما را به استاد معرفی کرد که برای منبع و حذفیات می توانید با استاد هماهنگ کنید (دیگه این مورد بستگی به استاد شما دارد)

ب: اگر قرار باشد مرکزتان از شما آزمون معرفی به استاد (معرفی به امتحان!) بگیرد که در این صورت منبع درسی و حذفیات بر اساس همان لیست ارائه منابع درسی نیمسال اول 97-96 پیام نور (+اینجا) می باشد.

ج: اگر درس بدون منبع باشد خود دانشجو و یا مرکز مورد نظر از استاد مورد نظر برای تعریف منبع باید استعلام بگیرد.

3- دقت داشته باشید تکدرس همان معرفی به استاد هست!

4- درس حفظ جز 30 قرآن کریم قابل معرفی به استاد شدن نیست.

5- دروس عملی و آزمایشگاهی قابل ارائه بصورت معرفی به استاد نمی باشد.

 

دستورالعمل اجرایی و شرایط جدید معرفی به استاد پیام نور– کلیک کنید

 


در همین زمینه بخوانید:

دانشجویان ترم آخر دانشگاه پیام نور بخوانند!! / قوانین و شرایط ترم آخر

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : پیام - در تاریخ : 16 شهریور 1396

    سلام من دو درس اقتصاد ریاضی واشنایی با دفاع مقدسم مونده الان میخواممعرفی به استاد بگیرم خطای کد 18 میزنه برای چیه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    اشنایی با دفاع مقدس حذف شده
    برای خطا هم به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا توسط ایشون ثبت شود

  2. نویسنده دیدگاه : پیامنور - در تاریخ : 16 شهریور 1396

    سلام درخواست افزایش سنوات دادم و توقسمت انتخاب واحد میزنه سرترم شما ایجاد نشده. باید وایسم جواب افزایش سنوات بیاد یانه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    بله باید صبر کنید. البته حتما هم پیگیری باشید خودتون

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1396

    با سلام . لطفا مانند گذشته سوالات را ثبت و پاسخ دهید
    هیچکدام از دروس ترم دوم مترجمی ارایه نشده میدونم که این موضوع دست شما نیست. اما به هر حال ما شهریه این ترم رو پرداخت کردیم اما عملا هیچ واحدی نمیتونیم برداریم . تکلیف ما چیه؟ یه ترم باید عقب بیفتیم و پولی هم که دادیم به باد بره؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    باید به مرکزتان درخواست بدید تا در صورت موافقت برایتان ارائه دهند

  4. نویسنده دیدگاه : مصطفی - در تاریخ : 16 شهریور 1396

    باسلام / به هنگام ثبت معرفی به استادخطای کد 18 شما امکان دسترسی به این قسمت را ندارید را نشان میده اگه امکان داره راهنمایی کنید/ با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا توسط ایشون برایتان ثبت شود

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1396

    سلام، خسته نباشید. ممنون ازپاسخگویی شما. عذرخواهم در لیست ارائه دروس در زمان انتخاب واحد اگر تنها درس تفسیر موضوعی قران ارائه شده باشد، چگونه میتوان درخواست کرد که درس تفسیر نهج البلاغه ارائه شود.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    باید از مرکزتان درخواست کنید تا در صورت موافقت برایتان ارائه دهند

  6. نویسنده دیدگاه : abolfazl - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    از طریق پیخوان خدمت نمیشه درخواست داد تا دو درس که امتحانش سر یک ساعت هست انتخاب بشه یا باید حتما حظوری باشه؟چون راهم خیلی دوره تا دانشگاه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    خیر نمی شود. پیشخوان خدمت مربوط به معرفی به استاد هست
    باید حتما حضوری مراجعه کنید

  7. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    با سلام.اگه درس ترکیبی از عملی نظری باشه چی مثلا دو واحد نظری یه واحد عملی میشه معرفی به استاد گرفت؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    خیر نمی شود

  8. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    با سلام و احترام
    بنده تمام نمرات دروس و واحدهایم تأیید شده و قبول آنها در سیستم ثبت شده است ( جمعا 133 واحد) و اکنون دو درس نظری که هر کدام 2 واحد می باشند برایم باقی مانده برای فارغ التحصیلی … اکنون نیز شهریه ثابتم را کامل پرداخت نموده ام و از تاریخ 16 شهریور تا کنون نیز چندین مرتبه به سیستم گلستان قسمت پیشخوان مراجعه نموده ام تا درخواست معرفی به استاد این دو درس باقی مانده را ثبت کنم ولی وقتی بر روی گزینه درخواست جدید کلیک می کنم خطای کد 18 را می دهد و می نویسد : کد18 : اجازه دسترسی به این امکان برای شما وجود ندارد. ….
    لطفا راهنمایی نمایید مشکل چیست ؟؟؟؟
    متشکرم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا برایتان ثبت کنند

  9. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    از پاسختون ممنونم اما بدبختی اینجاس این دانشگاه پیام نور بویین میاندشت یک دانشگاه دورافتاده هستش که هیچ کس اونجا پاسخگوی ما نیست و مسئولینش هم از قوانین دانشگاه سر در نمی آورند و سلیقه ای عمل می کنند

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    متاسفانه راه دیگری نیست

  10. نویسنده دیدگاه : زیبا - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    سلام آیا میشود به طور همزمان در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و هم در کنکور سراسری کارشناسی ارشد ثبت نام کرد با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    بله می توانید

  11. نویسنده دیدگاه : اکبری - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    با عرض سلام و ادب و احترام و خسته نباشید و تبریک عید سعید غدیر خم و تشکر از پاسخگویی شما عزیزان به سوالات دانشجویان گرامی و پیگیری مشکلات آنها
    با توجه به اینکه مزیت اصلی معرفی به استاد ، اخذ سریعتر آزمون از دانشجو و ثبت نمره آن در سیستم و نهایتاً فارغ التحصیلی سریعتر دانشجو می باشد و باعث می شود وقت دانشجو برای دو درس در طول یک ترم که حدود 5 ماه می باشد اتلاف نشود ، ولی مشکل اینجاست که برخی دانشگاه ها آزمون معرفی به استاد را در آذر ماه که پایان مهلت معرفی به استاد است برگزار می نمایند که در این صورت هیچ فرقی بین ثبت نام عادی در یک ترم و معرفی به استاد نمی باشد .
    این درحالی است که دانشجویانی که شرایط معرفی به استاد را دارند و فارغ التحصیلی آنها حتی یک روز زودتر برایشان بسیار مهم و سرنوشت ساز می باشد در همان یکی دو روز اول مهلت ثبت درخوست معرفی به استاد اقدام می نمایند و همگی مایلند تا آزمون آنها حداکثر یک هفته بعد برگزار و نهایتا تا یک هفته بعد از آن نمرات در سیستم ثبت و تآیید شود تا فارغ التحصیل محسوب گردند
    مثلا در نیم سال اول 96-97 تمام اقدامات از مرحله ثبت درخواست معرفی به استاد تا آزمون و ثبت و تایید نمرات از 16 شهریور تا 30 شهریور انجام گردد
    ضمن اینکه دانشجویانی که شرایط لازم را ندارند یا تمایل ندارند از 14 تا 23 شهریور در ترم عادی ثبت نام و انتخاب واحد می نمایند .
    پس واقعا چه دلیل یا لزومی دارد که مهلت معرفی به استاد از 16 شهریور تا 8 آذر تعیین شود و یا اینکه آزمون معرفی به استاد در ماه های مهر یا آبان و یا حتی آذر برگزار شود و حقوق دانشجویان ذی نفع اینگونه تضییع شود و نتوانند با داشتن شرایط زودتر فارغ التحصیل شوند؟؟؟؟؟
    مثلا در دانشگاه ما کلا سه نفر در رشته های مختلف شرایط معرفی به استاد را دارند که از آنها فقط دو نفر تمایل به معرفی به استاد را دارند ولی آموزش دانشگاه با سنگ اندازی و مانع تراشی ، نسبت به برگزاری آزمون در شهریور ماه و ثبت نمرات آنها اقدام نمی کند و می گوید ما باید تا آذر ماه صبر کنیم و بعد نیز تا دی طول می کشد تا آزمون بگیریم و نمره ثبت کنیم …. واقعا این مسخره نیست ؟؟؟ پس چه فرقی دارد که ما ثبت نام عادی کنیم یا معرفی به استاد ؟؟؟؟ یا مگر به این افراد واجد شرایط افزوده می شود؟؟؟
    از شما عاجزانه تقاضامندیم این موضوع را حتما پیگیری فرمایید و از تضییع حقوق دانشجویان جلوگیری نمایید تا زودتر آزمون برگزار و نمراتت ثبت و تایید شود .
    برای ما یک روز زودتر فارغ التحصیل شدن در آینده و سرنوشتمان واقعا تآثیر گذار است
    مطمئناً این دغدغه ی بسیاری از دانشجویان عزیز می باشد

  12. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    سلام علیکم
    متأسفانه دانشگاه پیام نور باز هم ترم تابستان سوالات را بعد از پایان مهلت اعتراض به کلید بارگزاری نمود و حتی برخی را نیز هنوز بارگزاری ننموده است . با این همه اشکال سوالات و کلید ها ، واقعا مسئول این نابسامانی ها چه کسی است و مسئول نمراتی که به ناحق از دانشجویان کم می شود کیست ؟؟؟
    درس حفظ جزء 30 هم که سه سوالش اشکال داشت فقط دو تا سوالات را غلط اعلام کردند و هنوز سوال شماره 4 را غلط اعلام نکرده اند در حالی که کلیدش کامل اشتباه است
    لطفا پیگیری فرمایید

  13. نویسنده دیدگاه : روح اله موسوی - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    سلام
    واقعا مسخرس اگه آزمون معرفی به استاد قبل از مهر برگزار نشود و نمراتش ثبت نشه . دیگه فایده نداره که

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    کاملا بستگی به مرکزتان و استاد شما دارد

  14. نویسنده دیدگاه : سجاد اصفهان - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    سلام وارد گلستان که میشم پیام میده 403 Forbidden علت چیست ؟با مرورگر اکسپلورر وارد میشم .

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    از لینک زیر استفاده کنید:
    http://reg.pnuna.com

  15. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 17 شهریور 1396

    سلام.برای پرداخت اینترنتی شهریه ثابت بصئرت الکترونیکی دانشگاه الزهرا از طریق سایت گلستان این دانشگاه پول واریز کردم ولی واریز نمیشه چرا؟من کارتم یکیش قوامینه یکیش کشاورزی و درقسمت همین پرداخت شهریه نوشته بانک ملی.یعنی فقط با کارت بانک ملی میشه شهریه رو پرداخت کرد؟خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم چیکار کنم حالا

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 شهریور 1396 :

    سلام
    از دانشگاه مورد نظر خودتان پیگیری کنید دوست عزیز

  16. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 18 شهریور 1396

    سلام ی سوال خیلی مهم ,آیا رشته حسابداری در پیام نور کارورزی دارد?

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1396 :

    سلام
    مراجعه کنید به لیست ارائه دروس رشتتون

  17. نویسنده دیدگاه : هوشنگ - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    سلام بنده ترم اخر حقوق هستم دوازده واحد مانده تا فارغ التحصیل شوم متاسفانه سایت درس حقوق تطبیقی را برای من نشان نمی دهند تا انتخاب واحدم تکمیل شود.لطفا مرا راهنمایی فرمایید؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1396 :

    سلام
    مرکزتان ارائه نکرده است. از مرکزتان درخواست کنید تا در صورت موافقت برایتان ارائه دهند

  18. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    سلام و عرض ادب و احترام
    از دانشجویان محترم که قصد دارند دروس باقی مانده خود را در ترم جاری به صورت معرفی به استاد بگذرانند ؛ خواهشمند است با مراجعه به آدرس srsa.pnu.ac.ir از مسئولین دانشگاه بخواهند تاریخ برگزاری آزمون دروس معرفی به استاد را قبل از پایان شهریور در دانشگاه های سراسر کشور برگزار نمایند . تا هم زودتر نمرات در سیستم ثبت شود و سریعتر فارغ التحصیل شویم و هم از مزایای این طرح بهره مند شویم . متشکرم

  19. نویسنده دیدگاه : ثبت نام - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    سلام.میدونم سوالم ربطی به اینجا نداره ولی خواهش میکنم جواب بدید.من دردانشگاه الزهرا پذیرفته شدم و برای پذیرش غیرحضوری نوشته پشت و روی کارت ملی اسکن شود که من چون کارت ملیم جدید و هوشمنده فقط روشو اسکن کردم چون پشتش که چیزی نداره و کارت ملیهای قدیم بود که پشتش کد پستی بودو فقط رو رو فرستادم ودرنهایت هم سیستم نوشت پذیرش شمابا موفقیت انجام شد وحالا نگرانم که مشکل پیش نیاد خواهش میکنم جواب بدید همیشه شما پاسخگوی جواب من بودید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1396 :

    سلام
    بعید هست مشکلی داشته باشد

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    باسلام من دانشجوی ترم اخر هستم چهار تا از درس هام تاریخ وروزامتحانش همزمان می تونم باهم بردارم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 شهریور 1396 :

    سلام
    باید به مرکزتان مراجعه کنید تا توسط مرکزتان برای شما اخذ شود

  21. نویسنده دیدگاه : علیرضا سلیمی - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    با عرض سلام و وقت بخیر
    با عنایت به اینکه مهلت معرفی به استاد برابر تقویم آموزشی از 16 شهریور شروع شده و تا کنون دسترسی دانشجویان به پیشخوان باز نشده است و خطای کد 18 می دهد ، بنده امروز به دانشگاه مراجعه نمودم و علت را جویا شدم که دانشگاه عنوان نمود از مرکز دسترسی ها برای هیچ کس باز نشده و شاید تا 5 روز دیگر هم باز نشود . واقعا جای تاسف دارد که یک دانشگاه اینقدر بی برنامه است و هر وقت هرکاری بخواهند می کنند و با سرنوشت دانشجویان به راحتی بازی می کنند و حتی به برنامه خودشان نیز پایبند نیستند و خلف وعده می کنند.
    از همه دانشجویان عزیز خواهشمندیم با مراجعه به سایت های مختلف و شبکه های مجازی و رسانه های در اختیار و همچنین سایت دانشگاه به آدرس srsa.pnu.ac.ir و خبرگزاری ها مراتب اعتراض و شکایت و انتقاد خود را از وضعیت دانشگاه پیام نور در ابعاد مختلف و به خصوص بحث معرفی به استاد و فارغ التحصیلی اعلام نمایند . همچنین خواستار ثبت نام و اخد آزمون معرفی به استاد قبل از مهرماه شوید.
    به قول دوستانی که نظر گذاشته اند معرفی به استاد بعد از مهر ماه دیگر فایده ای ندارد.
    با تشکر فراوان

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 20 شهریور 1396 :

    سلام
    الان مثل اینکه باز شده و می توانید ثبت کنید

  22. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    سلام پشتبان من رفتم مجوز زیر 12 واحد گرفتم کلا 10 واحدم مونده یکی از دروس بخاطر زوج یا فرد بود ارایه نشده من در خواست دادم حالا گفتنند جلسه بزارنند ارایه می دهند حالا بنظرتان بدلیل ترم اخر بودن بنده به من یک درس ارایه می دهند؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 20 شهریور 1396 :

    سلام
    مشخص نیست ولی احتمالا ارائه کنند

  23. نویسنده دیدگاه : ابوذر - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور سلام و عرض ادب
    بالاخره با پیگیری ها و تلاش های همه عزیزان و دانشجویان به خصوص زحمات مسئولین محترم این سایت که جای سپاس و تقدیر بسیار دارد ، بالاخره سیستم پیشخوان فعال و امکان ارسال درخواست معرفی به استاد فراهم گردید.
    فقط دانشجویان محترم و عزیزان مسئول این سایت زحمت بکشید و لطف بفرمایید در خصوص اخذ آزمون و ثبت نمره معرفی به استاد تا پایان شهریور ماه اقدام و پیگیری لازم را انجام دهید.
    متشکریم

  24. نویسنده دیدگاه : باقری - در تاریخ : 19 شهریور 1396

    بچه ها پیشخوان گلستان همین الان باز شد . برید سریع درخواست معرفی به استاد دروستون را به دانشگاه ارسال کنید و بعدش با اموزش دانشگاهتون تماس بگیرید تا براتون تاییدش کنه
    حتما پیگیری و درخواست کنید استاد و دانشگاهتون ازمون را به صورت تستی و تا اخر شهریور برگزار کنند و سریع نمرتونو تو سیستم ثبت کنند تا زودتر فارغ التحصیل محسوب بشید و مدرکتونم زودتر بگیرید

  25. نویسنده دیدگاه : جعفر - در تاریخ : 23 شهریور 1396

    سلام خسته نباشید میشه متون حقوقی1و2رادرترم اخرمعرفی به استاد داد یانه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 شهریور 1396 :

    سلام
    اگر شرایط معرفی به استاد رو داشته باشید بله می توانید و مشکلی ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 23 شهریور 1396

    سلام
    خسته نباشید، آیا میشه معرفی به استاد رو هم به صورت مهمان در مراکز دیگه گرفت؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 24 شهریور 1396 :

    سلام
    خیر نمی شود

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 شهریور 1396

    باسلام.ببخشید من جمعا 26 واحد مونده ،الان باید چکار کنم .راهنمایی کنید ممنون.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 26 شهریور 1396 :

    سلام
    باید بر اساس معدل نیمسال قبلتون انتخاب واحد کنید

  28. نویسنده دیدگاه : Gopro - در تاریخ : 7 مهر 1396

    سلام من درس شیمی تجزیه ۱ و ۲ رو با هم انتخاب کردم و سیستم گلستان ثبت نهایی کرد …در حالی ک پیشنیاز تجزیه ۲ تجزیه ۱ هست …این عادیه یا مشکل پیش میاد !

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 مهر 1396 :

    سلام
    اگر مطمئن هستید پیشنیاز هستند رعایت کنید و اخذ نکنید

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 مهر 1396

    با سلام دانشگاه ما تاریخ امتحان تک درس را 26ذمهر اعلام کرده
    من اگر هفته اینده برای ثبت درس تکدرس ب دانشگاه بروم میتوانند. درخواست من را ثبت کنند؟
    (سایت بسته نمیشه)

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 12 مهر 1396 :

    فرصت انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 97-96 پیام نور
    از 16 شهریورماه 1396 لغایت 8 آذرماه 1396

  30. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 مهر 1396

    باسلام.من دانشجوی کارشناسی ترم هفت هستم.کلابیست وچهارواحدم دیگه مونده.خواستم ببینم میشه همه رواین ترم بردارم؟سقف انتخاب واحدمم واسه این ترم بیستاهست.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 مهر 1396 :

    سلام
    اگر کلا 24 واحددیگه دارید و معدل کل شما بالای12 ست بله می توانید.

  31. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 21 آبان 1396

    سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی کارشناسی ورودی بهمن ٨۹هستم ، چهار واحد برام مونده یک بار معرفی به استاد گرفتم متاسفانه به دلیل مشغله ی کاری نتونستم برم امتحان بدم ، الان میتونم دوباره درخواست بدم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 آبان 1396 :

    سلام
    باید به مرکزتان درخواست بدید تا ببیند چه تصمیمی برای شما گرفته می شود

  32. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 19 آذر 1396

    باسلام در معرفی به استاد شهریه ثابت کل ترم روباید پرداخت کنیم؟ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 20 آذر 1396 :

    سلام
    بله کامل دریافت می شود.

  33. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 9 دی 1396

    سلام.من درخواست افزایش سنوات داده بودم وتا تاریخ۹۶/۱۱/۳۰وقت دادن.میتونم درخواست معرفی به استاد بدم.تاریخ شروع معرفی به استاد ۹۶/۱۱/۱.من الان اون درس برداشتم ولی میخوام غیبت بزنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 دی 1396 :

    سلام
    امکانش نیست مگر اینکه دانشگاه مجددا با درخواست شما موافقت کند

  34. نویسنده دیدگاه : M - در تاریخ : 27 دی 1396

    سلام
    من این ترم اخر بودم فقط 10 واحد داشتم 8 واحد پاس شدم فقط یه درس خودخوان دارم که پاس نشده میشه معرفی به استاد بگیریم ویا راه حل دیگه ای هست مرسی

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 27 دی 1396 :

    سلام
    اگر درس نظری هست بله می توانید در بازه زمانی معرفی به استاد اخذش کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top