چاپ خبر
ثبت 67 اختراع توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از سال 86 تاکنون

افتتاح کتابخانه دیجیتال در دهه فجر امسال/تحصیل 900 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور با اعلام صرف 12 میلیارد تومان اعتبار در سال 88 برای فعالیتهای پژوهشی این دانشگاه اظهار امیدواری کرد که در 5 سال آینده، این رقم به 30 میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دکتر میرشکرایی در نشست خبری هفته پژوهش دانشگاه پیام نور گفت: بودجه پژوهشی دانشگاه پیام نور، نسبت به دانشگاه‌های بزرگ کشور بسیار ناچیز است و با توجه به افزایش رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه و پویایی و جوان بودن آن، مدیریت دانشگاه سقف خاصی را برای بودجه پژوهشی دانشگاه در نظر نگرفته است و هر چه تقاضا از سوی اعضای هیات علمی در خصوص فعالیتهای پژوهشی داشته باشیم، در صورت تصویب موافقت خواهد شد.
معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: بودجه پژوهشی دانشگاه 5 درصد بودجه کل دانشگاه پیام نور است.
همچنین دکتر رکسانا فکری در نشست خبری هفته پژوهش دانشگاه پیام نور که در ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد با بیان این که فعالیتهای دفتر همکاری‌های علمی – صنعتی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور از سال 86 آغاز شده است توسعه فناوری‌ها، ارتباط با صنعت، ترویج و بسترسازی فعالیتهای کارآفرینی از جمله اهداف تاسیس این دفتر به شمار می‌رود.
وی افزود: در حال حاضر در 30 استان حدود 270 هسته کارآفرینی ایجاد شده است که راهبرد اصلی آنها آموزش و ترویج کارآفرینی به شمار می‌رود.
مدیر همکاری‌های علمی – صنعتی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور در خصوص برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی گفت: در بحث آموزش کارآفرینی در سال 86، 3 کارگاه برگزار شد که در سال 88 به 58 کارگاه و در نیمه نخست سال 89 به 88 کارگاه افزایش یافت.
به گفته‌ی وی در سال 88 و نیمه نخست سال جاری، 37 جشنواره و سمینار در حوزه‌ی کارآفرینی در دانشگاه پیام نور برگزار شده است.
مدیر همکاری‌های علمی – صنعتی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور از ثبت 67 اختراع توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه از سال 86 تا کنون خبر داد.
مدیر کل دفتر تحقیقات و خدمات پژوهشی دانشگاه پیام نور، رشد کمی و کیفی فعالیت های این دانشگاه را در دوران فعالیت دولت نهم و دهم، چشمگیر توصیف کرد و افزود: در این مدت تعداد اعضای هیات علمی با رتبه استادیار و بالاتر در دانشگاه به نحو مطلوبی افزایش یافته و رشد فزاینده مقالات منتشر شده استادان دانشگاه در مجلات بین المللی ISI و ISC و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو درمقطع کارشناسی ارشد و دکتری، نشان دهنده رشد فعالیت های علمی پیام نور است.
هفته پژوهش از چهارم دی ماه آغاز شده و اجرای برنامه های آن تا روز پنج شنبه ، 9 دی ماه در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
‘سید علی علم الهدی’ نیز اظهار داشت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اسلامی سازی علوم انسانی، دانشگاه پیام نور درصدد است طرحهای علوم انسانی را به سمت وسوی مطالعات میان رشته ای در موضوعات علوم انسانی و مطالعات دینی سوق دهد.
به گفته وی، در حوزه علوم پایه و فنی مهندسی نیز حوزه فناوری های پیشرفته، محیط زیست، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات، مورد توجه پیام نور قرار خواهند گرفت.
علم الهدی، بهینه سازی ساختار دانشگاه و طرح های کاربردی استانی که به حل نیازهای منطقه ای می‌پردازند را از دیگر اولویت های پژوهشی پیام نور ذکر کرد.
وی تصریح کرد که در رابطه با حمایت از طرحهای پژوهشی هیچ مشکلی وجود ندارد وطرحهای اولویت دار در صورت مطابق بودن با استانداردهای دانشگاه با هر مبلغی حمایت خواهد شد اما در طرحهای ‘گرنت’ روند و راهکار قانونی پیشین طی می شود.
وی افزود: درحال حاضر 103 هزار عنوان کتاب از ناشران غیرایرانی، آماده بارگذاری بر روی شبکه کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور است اما باید به لحاظ محتوایی و فرهنگی، مورد بررسی قرار گیرند و پس از تایید به مخاطبان ارائه شود.
علم الهدی خاطرنشان کرد: چنانچه مجوز لازم برای استفاده از کتاب های ناشران ایرانی نیز از طرف ریاست جمهوری به پیام نور داده شود این دانشگاه آمادگی دارد تا 30 هزار عنوان کتاب فارسی زبان را نیز به شبکه کتابخانه ای دیجیتال خود اضافه کند.
به گفته وی، میزان دسترسی به مطالب کتابخانه دیجیتال پیام نور برای کاربران، متفاوت است و در سطح مدیران ارشد دانشگاه، اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی، طبقه بندی شده است.
مدیر کل تحقیقات و خدمات پژوهشی دانشگاه پیام نور یادآور شد: مطالب کتابخانه دیجیتال پیام نور، قابلیت دانلود و گرفتن پرینت ندارد و تنها برای مطالعه کاربران، طراحی شده است.
وی با اشاره به پراکندگی 512 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، راه اندازی کتابخانه دیجیتال را گامی موثر در تسهیل دسترسی دانشجویان زیرمجموعه های این دانشگاه به منابع درسی و تحقیقاتی برشمرد.
نزدیک به 900 هزار دانشجو در واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top