چاپ خبر

از پرداخت وام 18 میلیاردی به سرا‌های دانشجویی تا دیدار اساتید با مقام معظم رهبری

پیام نورنا: وزارت علوم در هفته گذشته با اخباری مانند پرداخت وام 18 میلیاردی تجهیز سرا‌های دانشجویی تا دیدار اساتید با رهبر انقلاب سپری شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : وزارت علوم در هفته گذشته پیرامون اخباری چون مشخص شدن شهریه دانشگاه‌ها، راه اندازی شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیام نور، آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات، تامین ۸۳ درصدی دانش‌جویان دانشگاه آزاد، ساخت بیمارستان۶۴ تختخوابی در رودهن، دیدار اساتید با مقام معظم رهبری، آماده سازی ماهواره علم و صنعت، سهمیه ۵ درصدی برای داوطلبان سیل زده، وام ۱۸ میلیاردی برای تجهیز سراهای دانشجویی، و خروج خوابگاه‌های دولتی از حالت استیجاری سپری شد.

راه اندازی شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیام نور +خدمات سامانه موبایلی برای دانشجویان

رضا حاجی حسینی مدیر کل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت از آغاز به کار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیام‌نور خبر داد، گفت: سامانه «شاهد» به عنوان بخش ارتباط هوشمند دانشگاه، سرویس‌ها و خدمات را از طریق گوشی‌های هوشمند در اختیار دانشجویان، اعضای علمی و کارمندان دانشگاه پیام‌نور قرار می‌دهد و در حال حاضر هر یک از اعضای دانشگاه پیام نور با عضویت در این سیستم می‌توانند از خدماتی همچون دریافت نمرات، آگاهی از بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها، پرونده شخصی، تقویم آموزشی، دروس ترم جاری و سایر اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

وی با عنوان اینکه در آینده‌ای نزدیک خدمات کامل‌تری برای دانشجویان، استادان و کارکنان فراهم خواهد شد، به قابلیت‌های این سامانه‌های موبایلی اشاره کرد و افزود: با وجود ضریب نفوذ تلفن‌های همراه هوشمند در کشور به ویژه در میان قشر دانشجو، دانشگاه پیام‌نور به عنوان یک دانشگاه غیرحضوری، تلاش در ارتقا کیفیت خدمات و سرویس‌های آموزشی و پژوهشی را در بخش تلفن همراه نیز پیگیری و یکی از بزرگترین منابع علمی و پژوهشی را در قالب این نرم‌افزار موبایلی در اختیار دانشجویان قرار داده است و به زودی با افزایش خدمات و دامنه کارکردهای آن، جامعه علمی کشور نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت افزود: سامانه شاهد یک شبکه ارتباط تلفن همراه است که خدمات مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام‌نور را از طریق سازمان مرکزی دانشگاه فراهم کرده است و در نوع خود جدیدترین سرویس دانشگاهی در جامعه علمی کشور محسوب می‌شود.

زمان آغاز ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشجویی اعلام شد +تاریخ اولین اعزام

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص دوره جدید ثبت‌نام بیست‌و‌یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: ثبت‌نام این دوره از ۱۸ خردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تا اواخر این ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از پایان زمان ثبت‌نام؛ قرعه کشی دوره بیست‌و‌یکم صورت می‌گیرد و از ۲ تیرماه سال جاری اعزام‌های این دوره آغاز خواهد شد که تا اواسط مهرماه ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره هزینه یادآوری کرد: هزینه دوره بیست‌ویکم هم مانند دوره‌های گذشته است و اعزام کاروان‌ها از اواخر تیرماه شروع خواهد شد.

دانشگاه‌ها در کشور‌های پیشرفته موضوع محور هستند/ دانشگاه آزاد ۳۸ درصد دانشجویان کشور را تامین می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه گفت: در دانشگاه آزاد با مشکلات جدی در حوزه علوم انسانی و هنر مواجه هستیم و این مهم نیازمند همکاری همه مجموعه دانشگاه است.

وی با تاکید بر ضرورت تحول در دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه تهران در سال ۱۳۱۳ با الهام از دانشگاه‌های آمریکا و براساس دانشگاه دانش محور بنا شد. در حال حاضر وقتی دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس را می‌بینید، ساختار دانشگاه‌هایشان به شکل گذشته نیست، بلکه به طور کلی متحول شده‌اند، این در حالی است که ما هنوز سرجای خودمان هستیم. البته تغییرات خیلی کمی در بعضی از دانشگاه‌ها رخ داده است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد با اشاره به دپارتمان پاپوش و مهندسی کفش در دانشگاه منچستر و دانشکده خودرو در دانشگاه‌مسکو، افزود: دانشگاه‌ها در کشور‌های پیشرفته موضوع محور هستند و براساس موضوعات مورد نیاز جامعه شکل گرفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه تاکید کرد: اگر بتوانیم دانشکده خانواده داشته باشیم و در ذیل آن گروه روانشناسی خانواده، جامعه‌شناسی خانواده، حقوق خانواده، فلسفه خانواده، مدیریت خانواده و رشته‌های بین رشته‌ای و دانشکده‌های میان رشته‌ای داشته باشیم، به‌طورقطع دانش آموختگانی کارآمد و مفید برای جامعه خواهیم داشت، روانشناسی بالینی هم نیازمند تحولات بین رشته‌ای است.

وی ادامه داد: یکی از رشته‌های روانشناسی که در دنیا از رشته‌های نوین محسوب می‌شود و در دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی دیده نمی‌شود، رشته روانشناسی شناختی است؛ این رشته یکی از مهمترین رشته‌های روانشناسی است که یک رشته میان رشته‌ای محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با حدود ۴۰۰ واحد دانشگاهی توانسته ۳۸ درصد دانشجویان کشور را تامین و رتبه اول علمی در بین دانشگاه‌های کشور را کسب کند. امروز می‌بینیم با کمبود دانشجو و رکود مالی مواجه شده و اگر در این دانشگاه تحول ایجاد نشود، نمی‌توان همپای دیگر دانشگاه‌ها رشد رو به جلویی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه اظهار کرد: در مدیریت جدید معاونت‌ها را به صورت مستقل تعریف شده اند و امروز هم معاونت علوم انسانی و هنر به صورت تخصصی تمام مسائل علوم انسانی و هنر را با همفکری استادان دانشگاه آزاد بررسی می‌کند و تاکنون در ۱۲ استان جلساتی در این زمینه برگزار شده و گزارشات آن‌ها توسط کارشناسان بررسی می‌شود تا بتوانیم تحولی را که هدف عالی این معاونت است را ایجاد کنیم.

علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد واحد دزفول نیز در این جلسه گفت: دانشکده علوم انسانی واحد دزفول هم اکنون قریب به ۳۵۰۰ دانشجو دارد و باتوجه به روند کاهشی دانشجو در رشته‌های مختلف، اما دانشجویان رشته‌های علوم انسانی در این واحد در حال افزایش است که این موضوع نوید بخش این است که می‌توان با تاسیس رشته‌های بین رشته‌ای نسبت به جذب دانشجو اقدام و در مسیر تعالی رشته‌های علوم انسانی حرکت کرد.

وی ادامه داد: می‌توان با برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی و ترویجی مخصوص استادان و پژوهشگران و عالمان رشته‌های علوم انسانی و همچنین ایجاد مراکز تحقیقات در زمینه‌های علوم فرهنگی و اجتماعی، ایجاد مدارس مهارتی هنر اسلامی و مدارس آموزشی فلسفه برای کودکان در راستای تحول علوم انسانی گام برداشت.

تفاهم نامه ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در رودهن امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با شورای شهر و شهرداری رودهن با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه در واحد رودهن به امضا رسید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی امام جمعه دماوند، حجت الاسلام والمسلمین مدیح امام جمعه رودهن، مجید صفری فرماندار دماوند، منوچهر همت بخشی رئیس شورای شهر رودهن، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن و مهدی کچوئی شهردار رودهن حضور داشتند.

براساس این تفاهم نامه مقرر شد بیمارستان ۶۴ تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با مبلغ اولیه ۵۰ میلیارد تومان و جلب مشارکت‌های عمومی و کمک‌های خیرین احداث شود.

گفتنی است؛ این بیمارستان از سال ۱۳۶۵ کلنگ زنی شد و به علت نبود اعتبارات کافی فعالیت‌های عمرانی آن نیمه تمام ماند و تا کنون هیچ گونه پیشرفتی نداشت. ۶ ماه پیش جلسه مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، واحد رودهن، رئیس شورای شهر و شهرداری رودهن برگزار شد و با توجه به اهمیت احداث این بیمارستان که در منطقه رودهن مذاکرات اولیه برای انعقاد این تفاهم نامه انجام شد.

آخرین جزئیات از افزایش شهریه دانشجویان در دانشگاه آزاد

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد شنبه شب در حاشیه نشست شورای دانشگاه آزاد استان تهران در رودهن شهرستان دماوند به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به میزان تورم و افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها نیاز است که نیاز‌ها از طریق افزایش شهریه‌ها جبران شود.
این مقام مسئول توضیح داد: با توجه به سطوح مختلف دانشگاه‌ها سعی شده با یک طرح چهار مرحله‌ای در دانشگاه‌های مختلف این افزایش اجرا شود که نتایج قطعی بعد از تصمیم استان‌ها نسبت به نوع رشته و محل دانشگاه صادر می‌شود و متوسط پیشنهادی افزایش شهریه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است و در برخی از رشته‌ها نیز از ۱۵ تا ۲۲ درصد افزایش خواهد داشت.

وی همچنین درباره تسهیل در پرداخت شهریه ثابت دانشجویان انصرافی و دانشجویانی که تحصیل آنان متوقف شده، افزود: یک فرصت طلایی برای دانشجویان دارای وقفه تحصیلی با میزان بدهی بالا در نظر گرفته شده است و این افراد می‌توانند تا شهریورماه به تحصیل خود باز گردند.

رئیس دانشگاه آزاد در ادامه در خصوص نشست شورای دانشگاه آزاد استان تهران نیز تصریح کرد: موضوعات کاری دانشگاه آزاد، برنامه‌های آینده دانشگاه در این منطقه، تکمیل بیمارستان دانشگاه واحد رودهن و راه اندازی رشته پزشکی در این واحد از جمله موضوعات مطرح شده بود.

طهرانچی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هیچ گونه هزینه‌ای به منظور پرداخت در ساخت و تکمیل بیمارستان ندارد، اضافه کرد: ساخت بیمارستان رودهن نیازمند همت مسئولان و خیران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد تحول و حرکت به سمت بسترسازی اشتغال دانش بنیان است.

مجید صفری فرماندار دماوند نیز در این نشست گفت: سیاست ما حرکت به سمت سرمایه گذاری در علوم دانشگاهی است و این شهرستان استعداد و قابلیت قطب آموزشی و در کنار آن تقویت حوزه بهداشت و درمان را دارد.

وی با اشاره به احداث بیمارستان بخش رودهن بیان کرد: احداث این مرکز درمانی یکی از مطالبات بحق مردم منطقه است که با وجود جلسات و نشست‌های متعدد همچنان به نتیجه نرسیده و شاید عزم لازم وجود نداشته، اما امروز همت و تلاش برای تحقق این امر فراهم است.

همچنین حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند نیز با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال جدید به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: با مشارکت دانشگاه‌ها می‌توان در بخش صنعت و تجارت با هدف اشتغال و تقویت زیرساخت‌ها بخش تولید کشور را خودکفاتر از امروز کرد.

اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

هزاران نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور چهارشنبه هشتم خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

در این دیدار تعدادی از اساتید دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های جامعه دانشگاهی می‌پردازند.

اساتید در این مراسم افطار را میهمان سفره رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

«مسعود سلیمانی» تنها استاد بازداشتی در آمریکا نیست +آخرین جزئیات از وضعیت دانشمند ایرانی بازداشتی

محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره آخرین جزئیات از وضعیت استاد بازداشتی دانشگاه تربیت مدرس در آمریکا، اظهار کرد: آخرین دادگاهی که قرار بود برای آقای مسعود سلیمانی برگزار شود، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه بود که آن دادگاه هم از طرف دولت آمریکا لغو شد.

وی ادامه داد: سلیمانی هنوز چشم انتظار برگزاری دادگاه خود بوده و مدت بازداشت او بیش از ۶ ماه شده که این مدت زمان خلاف قانون است.

احمدی درباره اخذ وکیل برای سلیمانی، اظهار کرد: خانواده این استاد کار‌هایی انجام داده‌اند، اما به دلیل هزینه سنگین مالی برنامه‌ها روند کار کمی کند پیش می‌رود و دانشگاه تربیت مدرس توانسته مبلغی را جمع آوری کند، اما به دلیل آنکه انتقال پول با مشکل مواجه است، نتوانسته‌ایم در گرفتن وکیل موفق باشیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس افزود: مقدار پولی که در دانشگاه جمع آوری شده، زیاد است، اما صلاح نیست که در این برهه زمانی این میزان پول را اعلام کنیم.

وی درباره دیگر استادانی که در آمریکا بازداشت شده اند، گفت: تنها یک نفر از استادان دانشگاه تربیت مدرس در زندان کشور آمریکا به سر می‌برد، اما می‌دانیم از دیگر دانشگاه‌های کشور استادانی هستند که وضعیتی شبیه به آقای سلیمانی دارند و گرفتار زندان های امریکا شده اند.

احمدی یادآوری کرد: وزارت امور خارجه پیگیر وضعیت استاد سلیمانی است، اما پروسه آزادی با مشکل مواجه شده و از ۶ ماه گذشته که آقای سلیمانی در زندان دستگیر شده است، ما جلساتی مکرری را با وزارت امور خارجه برگزار کرده‌ایم و منتظر پیگیری ها و پاسخ از وزارت خارجه هستیم.

آماده سازی ماهواره دانشگاه علم و صنعت تا پایان شهریور ماه

جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت حدود ۱۴ هزار دانشجو دارد که ۶۵ درصد آن‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: سالانه حدود هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار پایان نامه کارشناسی ارشد از سوی دانشجویان تحصیلات تحصیلی نوشته می‌شود که اگر ۴۰ درصد به کار گرفته شوند، قطعا مشکلات بسیاری حل می‌شود بنا براین ضرورت دارد تا نگاه سازمان‌ها به دانشگاه بهبود یابد و از پتانسیل دانشگاه ها بهره گرفته شود.

ذاکری با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز اولین ماهواره بومی در مرکز تحقیقات فضایی تصریح کرد: در سال هم دومین ماهواره به فضا پرتاپ خواهد شد که امیدوارم این فرایند تا پایان شهریورماه محقق شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: در حوزه حمل و نقل ریلی هم تنها دانشکده مهندسی راه آهن در خاورمیانه را در این دانشگاه داریم که تاثیر خوبی برای ارتقا راه آهن دارد که می‌توان به توسعه مترو‌ها هم در این حوزه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پژوهش هم کار‌های خوبی انجام شده است، گفت: امیدوارم ظرف سه الی ۴ سال آینده بومی سازی قطعات را انجام دهیم صورت گیرد البته سال گذشته به همت دستاوردهای اعضای هیئت‌علمی ۳ الی ۴ مورد رونمایی داشتیم علاوه بر آن در حوزه بین المللی تا سال ۱۴۲۰ تعهداتی داریم.

ذاکری اظهار کرد: سال گذشته اولین مرکز نوآوری را افتتاح کردیم و امسال ۲ مرکز را بهره برداری خواهیم کرد و حرکت از نسل دوم به نسل سوم شکل می‌گیرد، مراکز علمی در حال توسعه است و شرکت‌های علمی به ۳۷ رسیده و امیدوارم ۵۰ شرکت برسد.

تصویب سهمیه ۵ درصدی برای داوطلبان مناطق سیل‌زده در کنکور

حسینعلی شهریاری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: براساس مصوبه امروز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در پاستور برگزار شد، سهمیه داوطلبان کنکور ۹۸در مناطق سیل زده همانند داوطلبان مناطق زلزله زده محاسبه خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس در کنکور ۹۸، پنج درصد سهمیه مازاد بهداوطلبان مناطق سیل زده اختصاص می‌یابد.

وام ۱۸ میلیارد ریالی برای تجهیز سرا‌های دانشجویی

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از واریز بیش از ۱۸ میلیارد ریال به حساب دانشگاه‌ها به منظور تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند با کمک این وام که از سوی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود، نسبت به تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی اقدام کنند.

وی افزود: این مبلغ بر مبنای وسعت خوابگاه‌ها و میزان اجاره بهای آنها بین دانشگاه‌های مختلف توزیع می‌شود تا دانشگاه‌ها مقدمات کار را فراهم کنند؛ با پرداخت کمک‌های صندوق رفاه دانشجویان، با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سرا‌های دانشجویی تلاش‌های زیادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی آغاز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اینکه اولویت دانشگاه‌هایی که درصد تحقق وصول اجاره بهای سرا‌های دانشجویی آن‌ها حداقل ۸۰ درصد است، گفت: در تلاش هستیم با همکاری دانشگاه‌ها و با فراهم ساختن فرصت مناسب، شرایط اسکان مطلوب را برای دانشجویان در نیمسال آینده فراهم کنیم.

وی درباره پرداخت وام به دانشجویان در نیم سال دوم، یادآوری کرد: وام‌های دانشجویی بر مبنای تصمیم هیئت امنا پرداخت می‌شود، هر ساله جلسه هیئت امنا در اواسط تابستان برگزار می‌شود تا برای پرداخت وام‌های مختلف تصمیم گرفته شود.

خروج خوابگاه‌های دولتی از وضعیت استیجاری/ تاسیس ۲۰ مجتمع خوابگاهی

علیرضا شوکتی نایب رئیس خوابگاه داران غیرانتفاعی اظهار کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تاسیس خوابگاه‌های جدید در نظر گرفته‌ایم طبق برنامه‌ریزی‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان به این مبلغ اضافه می‌شود؛ تاکنون در تلاش بودیم برای ۱۵ هزار نفر خوابگاه تاسیس کنیم که حالا با افزایش منابع مالی تا سال آینده این تعداد را به ۱۹ هزار می‌رسانیم.

وی ادامه داد: این تاسیس در قالب همکاری با صندوق رفاه بوده است و به صورت BOT انجام می‌شود به این معنا که هم مراکز خصوصی هم دولتی در کنار هم قرار گیرند؛ در نظر داریم خوابگاه‌هایی که حالت استیجاری داشتند را از این حالت خارج و مشارکتی کنیم.

نایب رئیس خوابگاه‌داران غیردولتی کشور بیان کرد: در نظر داریم تا سال آینده هشت مجتمع خوابگاهی تاسیس کنیم و تا سال ۱۴۰۰ تعداد را به ۲۰ برسانیم؛ این مجتمع‌های خوابگاهی مربوط به تمام دانشگاه‌های کشور است و اولویت تاسیس آن‌ها با تهران، زنجان، تبریز، سمنان، کرمان و شیراز است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top