چاپ خبر
گفتگوی اختصاصی با مدیرکل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور/

احتمال تغییر اعمال نمرات میان ترم از نیمسال آینده / رسیدگی به معضل دسترسی به کتب درسی پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : طی گفتگوی اختصاصی با آقای سید ابوالحسن ترابی ، مدیر کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور برخی از درد دل های دانشجویان را نیز با ایشان در میان گذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : با تشکر از آقای ترابی که وقت خود را به سایت پایگاه خبری دانشجویان پیام نور دادند تا با ایشان کمی از درد دلهای دانشجویان پیام نور سخن بگوییم.

پیام نورنا : خیلی خوشحالیم که توانستیم با شما گفتگویی داشته باشیم.

ترابی : (با لبخند و آرامش) خواهش می کنم  ما در خدمت شما هستیم.

ترابی - مدیر کل امورفرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور

پیام نورنا: جناب آقای ترابی چرا در جشنواره حرکت هیچ کدام از مسئولین دانشگاه پیام نور حضور نداشتند؟

ترابی: ما برای جشنواره حرکت تیمی از مسئولین را تشکیل داده بودیم تا در مراسم جشنواره شرکت داشته باشند . ولی متاسفانه ساعاتی قبل از حرکت در نهاد رهبری جلسه ای تشکیل شده بود که مجبور به حضور در نهاد رهبری شدیم و قصد داشتیم بعد از ان در مراسم شرکت کنیم که متاسفانه به دلیل تاخیر در جلسه نتوانستیم در جشنواره حرکت حضور پیدا کنیم.

پیام نورنا: دانشجویان اکثرا” از دانشگاه پیام نور ناراضی هستند و چرا دانشگاه در مورد مسائل فرهنگی دانشجویان را حمایت نمی کند؟

ترابی: بله . این حمایت متاسفانه کم است. در مورد امور فرهنگی متاسفانه زمینه ی بودجه ای دانشگاه کم است. چون باید بودجه بین تمام کانون ها و انجمن ها به طور مساوی تقسیم شود ، خوب مسلما” کمی کاستی در این بین دیده می شود.

ولی به طور مثال در جشنواره حرکت شاهد هماهنگی لازم بین مراکز بودیم و در این بین دانشگاه پیام نور بخوبی عمل کرده است.

ولی عین حال یکسان بودن هم خوب نیست و باید طوری عمل شود که هر انجمن و یا کانونی عملکرد و فعالیت بهتری داشت بیشتر با آنها بودجه اختصاص داده شود. و بیشتر از آنها توسط دانشگاه حمایت شود.

ترابی - مدیر کل امورفرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور

پیام نورنا: آقای ترابی از کمیسیون اصل 90 مجلس شواری اسلامی چه خیر؟ آیا نامه ای به دکتر زیاری از طرف مجلس ارسال شده یا خیر؟

ترابی: والا من از اونور قضایا خبری ندارم . بله کیمسیون اصل 90 هم بحث بررسی وضعیت مالی و … دانشگاه پیام نور در حال انجام است و هنوز گزارشی برای دانشگاه ارسال نشده است. من اطلاعی از این بابت ندارم که نامه ای برای آقای دکتر ارسال شده یا نه. فقط من دیدم که در خبرهایی آمده که کمیسیون اصل 90 گزارشش را در مورد مسائل دانشگاه پیام نور تقدیم مجلس کرده است.

پیام نورنا: قضیه تغییرات در اعمال نمرات میان ترم تا چه مرحله ای پیش رفته. حال شایعه شده که از این ترم قرار است اعمال نمرات میان ترم تغییر کند؟

ترابی: تغییرات در مورد اعمال نمرات میان ترم بحثش در دانشگاه هست و دانشگاه هم پیگیر تغییر در اعمال نمرات میان ترم هست ولی برای این ترم خیر مسلما” تغییری نخواهد کرد و اگر تغییراتی داشته باشد از ترم های آینده خواهد بود.

بله قرار بوده اعمال نمرات میان ترم تغییراتی داشته باشد ولی هنوز هیچ چیز در این مورد نهایی نشده.

( متاسفانه هیچ خبری در مورد چگونگی اعمال نمرات میان ترم ندادند)

پیام نورنا: از ارشد مجازی پیام نور چه خبر؟

ترابی: بله ارشد مجازی هم که ثبت نام آن شروع شده و امیدورایم که بتوانیم به صورت کامل اجرا کنیم. هنوز اول کار هستیم .

پیام نورنا: چرا با اینکه از دانشجویان شهریه دروس آزمایشگاهی گرفته می شود ولی آزمایشگاهی در اختیارشان قرار داده نمی شود و تمام دروس به صورت تئوری آموزش داده می شود؟

ترابی: بله در مورد آزمایشگاه ها متاسفانه به دلیل بودجه کم در این مورد دانشجویان با این مشکل مواجه هستند ولی همه مراکز به این صورت نیستند و هم اکنون بیشتر مراکز دارای آزمایشگاههای مجهز می باشند که دانشجویان از آنها استفاده می کنند.

پیام نورنا: قرار نیست اسم دانشگاه پیام نور تغییر کند با این که تغییراتی در آرم آن صورت گرفته؟

ترابی: خیر . اسم دانشگاه تغییری نخواهد کرد و تغییر زیادی هم در آرم صورت نگرفته فقط کلمه “الله” به وسط پرچم دانشگاه پیام نور نشسته.

پیام نورنا: قضیه شکایت از برخی سایتهای خبری که به صورت مستقل آخرین خبرهای دانشگاه پیام نور را منتشر می کنند چیست؟

ترابی: والا من از این قضیه اطلاعی ندارم . ولی در هر صورت اگر شکایتی صورت گرفته حتما” به دلیل استفاده نام پیام نور در سایت ها بوده که خود را وابسته به دانشگاه اعلام کرده اند.

اگر خبرهای درج شده در سایتهای اشاره شده مغایرتی با خبرهای درج شده در سایت رسمی دانشگاه را نداشته باشد که مشکلی نیست.

اگر این سایتها با مجوز کار کنند و طبق آئین نامه فعالیت کنند دانشگاه نیز از این سایتها حمایت خواهد کرد.

پیام نورنا: متاسفانه مشکل این هست که هیچ سایتی جوابگوی سوالات دانشجویان پیام نور نیست و متاسفانه بیشتر مسئولین مراکز هم از قوانین و ضوابط دانشگاه اطلاع چندانی ندارد و ما به اینکه دانشجو هستیم و در این سایت فعالیت می کنیم بیشتر از مسئولین مراکز قوانین را میدانیم.

ترابی: بله متاسفانه به دلیل اینکه جدیدا” انتصاب و عزل کردن در دانشگاه پیام نور زیاد شده بیشتر مسئولین که وارد می شود جدید هستند و اطلاعات چندانی در مورد مسائل دانشگاه ندارند. ولی باید سعی کنند اطلاعات خودشان را در مورد مسائل دانشگاه بروز کنند تا بتوانند جوابگوی سوالات دانشجویان عزیز باشند.

پیام نورنا: در مورد منابع درسی متاسفانه دانشگاه بسیار ضعیف عمل می کند و هنوز بیشتر دانشجویان با نزدیک شدن به فصل امتحانات کتاب مورد نظرشان را نتوانستند تهیه و فراهم کنند و اصلا” برخی کتابها پیدا نمی شود و دیگر چاپ نمی شود. چرا؟

ترابی: (در برگه ای که آقای ترابی در دست داشتند این موضوع را یادداشت کردند)

بله ما باید پیگیر این موضوع باشیم که واقعا” مشکل از کجاست . واقعا” مشکل از انتشارات هست و یا نه مشکل از پخش کتب می باشد و یا …

حال من این موضوع را یادداشت کردم و مطمئنا” پیگیری می کنم.

 

ترابی - مدیر کل امورفرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور

(در این بین برخی دانشجویان با دیدن گفتگوی پشتیبان سایت با جناب آقای ترابی به میان بحث آمدند و سوالات خود را جهت درج در سایت مطرح کردند)

دانشجویی از رفتن برای همایشی سخن گفت و اعلام کرد: برای همایشی 4 نفر بودیم که 2 نفر از خانم ها و 2 نفر از آقایون بودند ولی مسئول امور فرهنگی مرکزشان اجازه رفتن به این همایش را نداده است به دلیل اینکه 2 خانم و 2 آقا هستند؟

بله دانشگاه معمولا” با این مسئله مشکل دارد و به دلیل برخی مسائل این موارد را مشکل دار می داند ولی باید مراکز خودشان برای این طور مراسم و همایش ها مسئولی را به عنوان ناظر با دانشجویان بفرستند تا نه مشکلی برای دانشگاه داشته باشد نه برای دانشجویان.

پیام نورنا: آقای ترابی بسیار خوشحال شدیم که توانستیم گفتگویی هر چند کوتاه با شما داشته باشیم و بسیار خرسندیم که با روی باز پاسخگویی تمامی سوالات ما بودید.

ترابی: خواهش میکنم. این وظیفه ماست که در خدمت دانشجویان عزیز باشیم. با تشکر از شما.

 

سایت پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) آمادگی خود را جهت گفتگو با مسئولین دانشگاه پیام نور اعلام می دارد

 

(تمامی حقوق این گفتگو در اختیار سایت پایگاه خبری دانشجویان پیام نور – پیام نورنا –  می باشد)

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 15 آبان 1391

    حرفای پیام نوری ها تمومی نداره.هرچی بگی بازم تموم نمیشه!ازشهریه های الکی وبالا بگم؟6نمره دست استادا بگم؟مشکل بودن امتحانا بگم؟اعصاب خوردی بچه هابگم؟زیادی حجم کتابا بگم؟هرچی بگم کم گفتم.هیچ دانشجویی اندازه دانشجوی پیام نوربهش سخت نمیگذره.حجم کتاب بالا.مطالب فشرده ومشکل.امتحانات سخت.شهریه میدی زحمتتم میکشی ازهمه چی میگذری وکنارمیای.اخرش بااین همه تلاش بازم یه معدلی تومدرک میدرخشه که عذابت میده.زمانه باتونساخت تو بازمانه بساز.نسازیم چه کنیم مجبوریم

  2. نویسنده دیدگاه : احمدرضایی - در تاریخ : 23 آبان 1391

    چراهرسال شهریه ها گران میشه؟چراقیمت کتابها گرانه؟چراکتابهاپرازاشکال ونامفهوم چاپ میشه؟چراکیفیت وکمیت غذا پایینه؟چراساعت کلاسها خیلی کمه؟و…

  3. نویسنده دیدگاه : مژده - در تاریخ : 28 آبان 1391

    سلام خسته نباشید .
    خواهش میکنم به سوالم جواب بدید.
    من دانشجوی ترم آخر هستم قبلا میخواستم تغییر رشته بدم اما در امتحان قبول نشدم از بین 2 درس تعین کرده برا امتحان فقط یکی از آنها را قبول شدم .حالا این درس قبول شده ام در بین کارنامه درس 9 ترمه ام است میخواهم بدانم آیا این درس در معدل کل ام تاثیر دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آبان 1391 :

    سلام
    احتمالا بله. ولی در کل کامل مشخص نیست و باید کارشناس رشتتون بررسی کند

  4. نویسنده دیدگاه : سوگند - در تاریخ : 7 آذر 1391

    توروخدا واسم خیلی مهمه

    خواهش میکنم درمورد تغییر رشته برام توضیح بدید لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 آذر 1391 :

    قوانین سایت:

    – قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پیشرفته سایت ، سوال خود را جستجو کنید . سوالات تکراری پاسخ داده نمی شوند و حذف می شوند
    در جستجوگر بزنید “تغییر رشته” تا شرایط ان برایتان نمایش داده شود.

  5. نویسنده دیدگاه : سمانه - در تاریخ : 1 دی 1391

    سلام من دانشجوی ارشد فراگیر هستم میخاستم برا ترم دیگه مرخصی زایمان بگیرم ایا شهریه ی ثابت هم باید بدیم کی باید اقدام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1391 :

    سلام
    در زمان انتخاب واحد باید به جای انتخاب واحد در سایت گلستان مرخصی رو ثبت کنید که بله شهریه ثابت دریافت می شود

  6. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 9 دی 1391

    سلام
    هروقت که دوباره با مسئولین پیام نور صحبت کردید,خواهشا تمنا دارم ازشون بخواهید که سیستم نمره میان ترم را طوری قرار بدهند که به طور همیشه و برای همه ی درسا 6 نمره داده شود. اگر خود شما دانشجوی پیام نور باشید درد دل ما دانشجوهای پیام نور را میدونید یکی از مشکلات ما :سخت بودن کتابها و در عین حال حجم بالای آنهاست که حتی مطالب مهم هم مشخص نیست. نمیدونم شما حرف من که نه,حرف همه ی دانشجوهای پیام نور را انتقال میدین یا نه. ولی شما میتونید واسطه ی بین ما و اونا باشید . به خاطر خدا هم که شده انقال بدین و پیگیری کنید.باور کنید استادا انگار میخوان جونشو نو بدن برای این 6 نمره. از بس که سخت میگیرن. منتظر جواب شما هستم.ممنونم

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 دی 1391

    باسلام
    من دانشجوی سال آخر ارشد شیمی با معدل 17 هستم
    میخواستم بدونم آیا امکان بورس گرفتن از پیام نور برای مقطع دکترا وجود داره و اگه هست چطور؟
    تا به حال هیچ جا جواب من رو نداد خواهش میکنم شما جواب بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 دی 1391 :

    سلام
    فکر نمیکنم همچین چیزی در پیام نور وجود داشته باشد ولی این موضوع رو باید از وزارت علوم استعلام فرمایید

  8. نویسنده دیدگاه : شالی - در تاریخ : 18 دی 1391

    سلام به تمام بچه های گل پیام نوری بلاخص فراگیرانش که نگران نمرات مردودی دروس دانشپذیری هستند .من هم مثل همه این نگرانی را داشتم که آیا این نمرات موثر هستند یا نه؟ و چندین بار ایمیل دادم به این سایت و سایت های دیگر که ببینم که آیا کی حذف میشن این نمرات لعنتی مردودی دانشپذیری که دیدم چند روز پیش نمراتم کد ۳ گرفتن و از معدل کلم حذف شدن .به همه توصیه می کنم که اون دروس مردودی دانشپذیری رو هر چه زودتر پاس کنند و نمره قبولی بگیرند .اگر در همه ی این درسا قبول بشن مطمئنا برای ترم بعد نمرات مردودیشون کد ۳ میگره چرا که برای من هم اینطور شد.موفق باشید

  9. نویسنده دیدگاه : کتابدار - در تاریخ : 2 بهمن 1391

    سلام.خسته نباشید.
    پشتیبان محترم ازتون خواهش می کنم به این مسئولای پیام نور بگین این ترمم سایتو واسه استادای بی خیال و خدا نترس ما باز کنن.
    استادا موقع نمره دادن کار عملی و میان ترم که میشه پدر مارو در میارن،بعد نمی دونم چرا واسه وارد کردن نمرات بچه ها مردن.
    آخه مسلمونا انصافتون کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منه دانشجو چیکار کنم؟من که تمام تلاشمو واسه کار عملی و حضور سر کلاس و امتحان میان ترم کردم چرا باید واسه سهل انگاری اساتید محترم 1ترم اضافی درس بخونم و 2باره شهریه های سنگین بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تو رو خدا اگه دسترسی به مسئولای پیام نور دارین ازشون خواهش کنین این ترمم قفل سایتو واسه اساتید کوشای پیام نور باز کنن.ممنون.

  10. نویسنده دیدگاه : کتابدار - در تاریخ : 4 بهمن 1391

    سلام پشتیبان محترم.خسته نباشین.
    خواهشا بگین امکانش هست مرکز سیستمو واسه استادا باز کنه یا چون اون ترم باز نکرده،این ترمم این کار رو نمی کنه؟؟؟؟؟؟
    دارم از نگرانی افتادن این2تا درسم دیوونه میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 بهمن 1391 :

    سلام
    قفل نمرات میان ترم از طرف سازمان مرکزی هست و دست مراکز نیست و مشخص نیست باز شود یا خیر

  11. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 7 بهمن 1391

    سلام.برا ترم اخر میتونم 2 تا درس عملی بیش نیاز و هم نیاز و باهم وردارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1391 :

    سلام
    بله می توانید

  12. نویسنده دیدگاه : حقیقت - در تاریخ : 26 بهمن 1391

    با سلام و درود و تشکر از زحمات دست اندرکاران سایت بی نظیر پیام نورنا یک مشورت از شما میخواستم اگر به ایمیلتان تماس بگیرم پاسخگو می باشید؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 بهمن 1391 :

    سلام
    اگر سوال اموزشی باشد خیر.سوالات اموزشی رو در قسمت نظرات اعلام کنید پاسخگو هستیم

  13. نویسنده دیدگاه : عهدیه - در تاریخ : 14 اسفند 1391

    باسلام بر آقای ترابی امیدوارم هر کجا هستین موفق باشین .آقای ترابی یه محبتی در حق ما لطف کنید که میانترم کارشناسی رو باز کنید خداخیرتون بده .به خدا قسم زحمتمونو به باد ندید من همش یا کار میکنم و یادرس میخونم نسبت به تمام دانشگاهها پیام نور واقعاا مظلوم واقع میشه .مسئولان پیام نور به خاطر زن و بچه هاتون باز کنید تا مشکلم حل بشه .ایندفعه باز کنید دفعه دیگر یه تذکری بدین که هم دانشجو و هم استاد گوشزد بشن .به امید بزرگواری شما مسئولان پیام نور خواهش میکنم میانترمهارو فقط برای این ترم باز کنید..ممنون

  14. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 اسفند 1391

    آقا چرا التماس می کنی؟ خودشون خطا کردن ما باید التماس کنیم؟ استاد یادش میره نمره ثبت کنه من باید خواهش کنم؟

    میخوام صد سال باز نکنین. ما حالا حالا ها در این دانشگاه در خدمت اینا هستیم . یه درس هم روش .خب طبیعیه که دانشجو یه جای دیگه تلافیشو درمیاره. با یه قانون مسخره چند هزار نفر رو از حالت دوست و دعاگو به متخاصم تبدیل میکنن.

    با این اساتید گیج !

  15. نویسنده دیدگاه : احمدرضا - در تاریخ : 20 فروردین 1392

    با سلام و عرض خسته نباشین خدمت شما و سایر دوستان، من دانشجوی ترم3 مجازی کارشناسی ارشد هستم. ترم قبل یکی اساتید نمرات میان ترم هیچ یک از دانشجویان مجازی را علیرغم ارسال مقاله و…. اعلام نکردند و از قانون 10/7 استفاده شد. درصورتیکه اصلا در کلاسهای مجازی تشکیل شده توسط ایشان به هیچ وجه این مطلب را اعلام نکردند. این نکته حائز اهمیت است که ما دانشجویان مجازی چون در کلاس حضوری شرکت نمی کنیم خیلی از سئوالاتمان بدون پاسخ می ماند و باید تلاش بیشتری بکنیم. سوال من این است که چطور می توانم از دست ایشان به مقامات بالاتر عرض حال بدهم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 فروردین 1392 :

    سلام
    متاسفانه راهی ندارد جز شکایت به مسئول قطب مورد نظر شما

  16. نویسنده دیدگاه : sanaz - در تاریخ : 22 فروردین 1392

    سلام.من فقط میخوام بدونم کدوم از خدا بی خبری این منابع نایاب رو اعلام میکنه؟؟؟؟ رشته من مهندسی اب و خاک هست و الان ترم اخرمه. کتاب طراحی کانالهای ابیاری و سازه های وابسته رو پیدا نمیکنم.هر کجا هم بگید دنبالش رفتم.تمام دست دوم فروشی های انقلابم گشتم…همه کتابخونه ها و حتی دانشجو های قدیمی این رشته هم این کتابو ندارن بگیرم کپی کنم. یکم خرداد هم امتحانه.من باید چکارکنم. امیدوارم خدا نگذره از اونکه اینو معرفی کرده.

  17. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1392

    برای انتخاب محل آزمون خود سایت کد مرکز را ذرست میزند؟کد سنندج چنده؟ چون این کد با کدی که در دفترچه بود فرق داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 اردیبهشت 1392 :

    بله خودش کد مرکز رو درست می زند.
    مرکز سنندج 5852

  18. نویسنده دیدگاه : omid fadai - در تاریخ : 28 اردیبهشت 1392

    سلام من دانشجوی ترم آخر بودم به همین خاطر ترم قبل 24 واحد برداشتم حالا که 24واحد برداشتم وقتی واسه فارغ التحصیلی رفتم گفتن که 2 واحدم مونده این در حالیه که خود مرکز ظرفیت 24 را برام فعال کرد حالا تکلیف من چی میشه ؟میشه الان تک درس واسه همین ترم بردارم یا معرفی به استاد؟جریمه که نمیشم؟لطفا راهنمایی کنید خیلی پیام دادم جواب نمیدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    دوست عزیز حداکثر واحد قابل اخذ در هر ترم 24 واحد درسی می باشد سیستم که نمیتونسته به شما بگه 26 واحد بردارید.
    خیر تکدرس شما می افتد برای ترم تابستان و یا ترم بعدش.

  19. نویسنده دیدگاه : z.a - در تاریخ : 31 اردیبهشت 1392

    سلام من دانشگاه نجف آباد درس میخونم بی نظمی بیداد میکنه این ترم زبان تخصصی داشتم استادفقط ی جلسه تو اردیبهشت اومد کلاس و والسلام.وقتی اعتراض میکنیم میگن استاد های ما مدعوند کاری ازدست ما بر نمیاد برنامه کلاسهام که ساعتی تغییر میکنه وهر لحضه باید رو سایت چک کنیم که دقیق نیست و دانشگاهم زنگ بزنی جواب درست نمیدن

  20. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 6 خرداد 1392

    سلام صحبتی ازدانشجویان رشته های هنری بکنید که نه جزوه ونه کتاب درست وحسابی دارند نه استادی که بتونه نگارگری یا تذهیب درس بده ممدواقعا هم ظلمه وهم بی احترامی به شعور همه دانشجوی نگارگری رشت متشکرم

  21. نویسنده دیدگاه : بنده خدا - در تاریخ : 11 خرداد 1392

    سلام
    این مطلبی که من میخوام بگم از همه تون عجیبتره
    دانشگاه پیام نور جیرفتم ، اینجا اگه استادی خوب باشه و خوب درس بده یه جوری ردش میکنن بره میگن ما استادی میخوایم که فقط نمره بده ، درس دادن مهم نیست ، داشگاه پر شده از استادایی که معذرت میخوام هیچی حالیشون نیست ، کاش برا بکارگیری اساتید یه قانون یا حتی یه مصاحبه میذاشتن ….مرسی

  22. نویسنده دیدگاه : lkh - در تاریخ : 12 خرداد 1392

    دردانشگاه پیام نور دولت اباد دروس تخصصی رشته حقوق ارائه نمی دهند لطفن برطرف کنید

  23. نویسنده دیدگاه : a - در تاریخ : 12 خرداد 1392

    باسلام وخسته نباشید.دانشجویی ساری کتابداری واطلاع رسانی هستم.بعضی درسهای عملی روخودخوان میگذارن .علت روجویامیشویم هیچکس جوابگونیس.گویاآموزش تکلیفش باخودش مشخص نیست.برای ارایه دروس خیلی اذیت میشویم.لطفا افراد کاردان ودلسوز قسمت آموزش ومسول رشته قراربدهید.

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 خرداد 1392

    با سلام ایا کسانی که در دانشگاه پیام نور مهمانند باید ترم اخر برگردن به دانشگاهی که قبول شدن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1392 :

    سلام
    اگر مهمان دائم هستید خیر. ولی اگر مهمان معمولی هستید بله

  25. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 24 خرداد 1392

    سلام
    نمیدونم جریان چیه اصلا به پیام های من توجه نمیکنید
    الان این 4 بار که پیام میدم اصلا هیچ جوابی نمیدید

    شرایط و نحوه تحصیل کارشناسی ارشد و نحوه امتحانات
    این موارد صحت دارند
    1-همه امتحانات تشریحی
    2-متن تمام امتحانات انگلیسیه
    درکل چه فرق هایی با کارشناسی داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 خرداد 1392 :

    سلام
    قبل از ارسال نظر جستجو کنید. به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود.
    1- خیر هم تستی هست و هم تستی و تشریحی و هم تشریح کامل.
    2- خیر
    3- تفاوتی ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 26 خرداد 1392

    با سلام.
    لطفا در مورد دردهای مهم تر دانشجو گزارش تهیه کنید و یا حرف ما را به آنها برسانید.
    چرا نمرات دروس افتاده را برای ورودی های 87 به بعد تاثیر دادند که خیلیها معدل کلشون پایین آمده اما کسی جوابگو نیست؟
    و حالا هم میخواهند نمرات درس افتاده را به طریقی در معدل کل بی تاثیر کنند که آنهم برای ورودی های جدید است!!!
    خیلی از دانشجوهای ورودی 87 به بعد به خاطر عدم اطلاع رسانی گسترده تاثیر نمرات درس افتاده در معدل کل،الان متضرر شده اند.
    خواهشا راجع به این دردها با آنها صحبت کنید و اینکه امتحانات را زود برگزار کردند و باعث فشرده شدن درسها شدند چرا سوالات امتحانات را آسان طرح نکردند؟
    درسهایی مثل حسابداری و حسابرسی دولتی،حسابداری پیشرفته2 ،حسابداری مالیاتی و…از ترم های دیگه سخت تر طرح شدند و سوالات تستیش هم استاندارد نبودند!!!.باتشکر

  27. نویسنده دیدگاه : كبري - در تاریخ : 21 تیر 1392

    سلام نماز و روزتون قبول
    کبری
    دانشجوی علوم قران وحدیثم ورودی سال86 تا حالا بدلیل نداشتن نمرات میان ترم مشغول درس خواندنم تازه 2ساله که به رشته ی ما هم نمره ی میان ترم تعلق گرفته با این حال دارم ادامه میدم در ضما من معلول سمی حرکتی هم هستم لطفا از مسولان بپرسیدکه چرا به دانشجوی علوم قران وحدیث در مورد تشکیل کلاسهای ترمهای بالا توجه نمیشه وماباید درسهای سخت را بصورت خودخوان وبدون درک وفهم مطالب بخوانیم وامتحان دهیم . از مسولان خوهش میکنم کمی هم بفکر اینه علمی ما باشند ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 تیر 1392 :

    سلام
    نماز و روزه های شما هم قبول حق
    دوست عزیز برگزاری کلاسها فقط به مرکزتان مربوط می شود و باید از مرکز خود تقاضای تشکیل و برگزاری کلاس کنید

  28. نویسنده دیدگاه : ليدا - در تاریخ : 10 مرداد 1392

    سلام من ازطریق فراگیر وارد دانشگاه شدم وترم اخر هستم در مدرک فارغ التحصیلی ام کلمه فرا گیر نوشته میشه یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1392 :

    سلام
    خیر عنوان فراگیر ذکر نمی شود

  29. نویسنده دیدگاه : فريبا - در تاریخ : 10 مرداد 1392

    باسلام پشتیبان محترم من چندین بار در مورد تاثیر نمرات ردی دانشپذیری در معدل کل از دانشگاه سوال کردم ولی متاسفانه خودشان هم اطلاعات کافی ندراند خواهشمندم یکبار به طور قطعی بفرمائید آیا نمرات ردی دانشپذیری چه در زمان امتحان ورودی و چه در ترمهای بعدی در معدل کل تأپیر دارد یا خیر اگر ندارد پس چرا این دروس برای من کد 1 خورده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1392 :

    سلام
    نمره ردی دروس دانشپذیری در زمان فارغ التحصیلی کد 3 میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شود.

  30. نویسنده دیدگاه : ليدا - در تاریخ : 10 مرداد 1392

    سلام من شاغل هستم وترم اخر وغیر حضوری درس خوندم همیشه نمره های خامم بدون میان ترمی که سیستم برام حساب میکرد از 14 نمره بالای 11 بود اگر نمره میان ترم مفتی که بچه ها فقط به خاطر حضور در کلاس میگیرن منم میگرفتم معدلم به جای 15 الان 18 بود وجز ممتازین دانشگاه محسوب می شدم ومی تونستم جز ثبت نامی های بدون کنکور کارشناسی ارشد باشم آخه این چه بی عدالتی هست که بعضی ها که وقت آزاد دارند ولی بنیه علمی کمتری دارند ممتاز بشن وورود به کارشناسی ارشد براشون هموار بشه وما بدبختها که نمی تونیم بریم سرکلاس واین 6 نمره مفت رو بگیریم پشت در کنکور به انتظار بشینیم واقعاًکه………….!!!؟؟

  31. نویسنده دیدگاه : مونا - در تاریخ : 10 مرداد 1392

    بباسلام وآرزوی قبولی طاعاتمی خواستم بدونم چرا کسی پیگیر نمی شه چرا بعضی از موسسات برای جذب نیرو عنوان به جز فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور رو قید می کنند مگر دانشگاه پیام نور مورد تایید وزارت علوم نیست مثلاً دانشگاه سماء برای جذب نیرو عنوان کرده بجز پیام نور اگه یه پیام نوری در دانشگاه سمائ تدریس کنه فکر کنم سماء دانشجویان باسوادتری می تونه به جامعه تحویل بده

  32. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 12 مرداد 1392

    با سلام و خسته نباشید
    بامدادن خوش طاعاتتون قبول باشه انشالله
    عارضم خدمتتون من مشکل کتاب درسی ندارم
    بحمدالله همه کتب پیدا میشه تو رشته مترجمی زبان انگلیسی
    ولی تو رو خدا پیامم پا ک نکنید شما تنها راهی هستید که میتونم از طریقش پیامم رو به گوش مسولین برسونم
    شما رو به خدا بخشنامه سال 89 رو مبنی بر این که معادل سازی برای کسانی که دوره کاردانی گذروندن و مدرک پیش دانشگاهی ندارن رو یه بار دیگه بررسی کنید هنوز هم دیر نشده و ما دروسی داریم که میشه معادل سازی کرد از این به بعد برای مهر 92 معادل سازی صورت بگیره خواهش میکنم بدون تبصره و ماده تا ما هم یکم از بار درسامون کاسته بشه و دروس تکراری تخونیم . خواهش میکنم شما تنها مسیری هستید که میتونید حرف دل یه عده دانشجویی که ظلم شده بهشون با این بخشنامه رو به گوش مسولین برسونید . ممنون میشم کوتاهی نکنید
    بازم تشکر

  33. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 12 مرداد 1392

    حالا که ترم تابستون شده 8 واحد ولی برا ما هیچ درسی ارایه ندادن وقتی بهشون هم التماس میکنیم انگار نه انگار به خدا مسول آموزش ما هیچی حالیش نمیشه با پارتی اومده سرکار من الان ترم آخرمه و 22 واحد بیشتر ندارم که فقط 2 واحد برا ترم تابستون برام ارایه داده و چون مشروط شدم بهم میگه ترم بعد بهت 20 واحد رو نمیدم چون معدل کلت هم پایینه آخه ظلم نیست من با 20 واحد 2 ترم دیگه الاف شم…………..تو رو خدا به آقای ترابی بگین یه قانون دیگه اجرا کنه

  34. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 13 شهریور 1392

    فرمول رضایت مندی دانشجویان از نظام آموزشی:
    یک دانشگاه به شدت مسخره !!!! نه امکانات آموزشی نه کتوب استاندارد جهت آموزش خود خوان نه آینده ی شغلی ای و نه امتحانات استانداردی و نه مدرک معتبری و نه ….
    با این همه افزایش شهریه هم نوبرانه هر ترمه برای خدمت به دانشجویان عزیز دلبر!!!!
    و همه ی این ها را باید در قوانین ثانیه ای و تخیلی مدیران خدمت گذار ضرب کردن که به عدد رضایت مندی دانشجویان میرسید که اگر در نمودار نشان دهید می بینید که همواره در حال افزاریش است!!!
    ما افتخار می کنیم به دانشگاه مان! هورا هورا

  35. نویسنده دیدگاه : نادر - در تاریخ : 26 شهریور 1392

    ایا امکان تغییر نمرات تستی امار واحتمالات وجود دارد از ریاست دانشگاه پیام نور خواهشمندیم نمرات مردودی ورودی 87به بعد را در معدل کل لحاظ نکنند

  36. نویسنده دیدگاه : مريم - در تاریخ : 4 مهر 1392

    با سلام و خسته نباشی! پیام نور خودش فوق العاده از لحاظ معدل آوردن مخصوصاً برای ارشد شیمی سخته خواهشاً نمرات دروس افتاده را در معدل کل حساب نکنید تا معدل ما پایین نیاید . مرسی

  37. نویسنده دیدگاه : dashni - در تاریخ : 16 مهر 1392

    سلام پشتیبان عزیز:
    بعضی درسها ستاره دار و نوشته شده باید پس از پاس کردن مثلا 90 واحد اخذ شوند اگر رعایت نکنیم و زودتر بر داریم نمره محسوب میشود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مهر 1392 :

    سلام
    نمره محسوب می شود ولی در زمان فارغ التحصیلی ممکن است حذف شود و باید مجددا اخذش کنید

  38. نویسنده دیدگاه : مهگل - در تاریخ : 19 آذر 1392

    سلام خواهش میکنم نمرات مردودی را ازکارنامه دانشجویان ارشد ورودی 88 پیام نور حذف کنید

  39. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 10 اسفند 1392

    التماستون میکنم حرف دل هزاران دانشجوی ارشد ورودی 90 پیام نور رو به گوش ایین مسولیین برسونیین وقتی ما وارد ارشد شدییم دستور اومد که تمام امتحانات ارشد باید تستی باشد این باعث شد همه ای دانشجویان ارشد یه 25 واحدی دروس افتاده داشته باشن خودتون بگیین ما صبح تا شب شهریه ای سرسام اور پیام نور رو در بیارییم یا غصه ای معدل زیر 14 رو بخوریم که باعثش دروس افتاده هامون هستن صدای هزاران دانشجو رو به گوش این مسولیین پیام نور برسونیین دیین میزارییم گردنتون

  40. نویسنده دیدگاه : صدیقه خصالی - در تاریخ : 17 بهمن 1393

    می خواستم بگویم امتحانات الکترونیکی دانشگاه پیام نور سراسری راخیلی سخت بود لطفا امتحانات را آسانتر بگیرید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top